‼️Trolly NAHLAŠUJTE, nepište o nich do diskuze‼️
———————————————————————-
Krásný den přeji.
Za těch pár měsíců, co působím na tomto fajn diskuzním webu (na kterém mi také již několikrát popřáli nejtěžší formu rakoviny), jsem si všiml, že v mnoha tématech se řeší trollové. Kdo je troll, kdo není troll, kdo je reinkarnovaný uživatel, koho by měli admini zablokovat. Často je tím narušena původní diskuze a zakladatelka nebo zakladatel, kteří si přišli pro zajímavé informace, musí číst desítky spamu o trollech. Ti, kteří v dobré víře na trolly upozorňují, se tak sami paradoxně stávají trolly.
Včera nebo předevčírem se k tomtu nešvaru vyjadřoval redaktor, který doporučuje uživatelům, aby o trollech nepsali do diskuze, ale nahlašovali je přes „Nahlásit“. Účel to splní stejně, akorát s tím rozdílem, že nedojde k zaplevelení diskuze.
Diskuzní prostředí si vytvářejí samotní uživatelé a plevelením o trollech nedochází ke kultivaci prostředí, ale k pravému opaku. Proto vás z pozice zdejšího diskutéra prosím, abyste trolly lovili dál, ale zásadně přes nahlašování, aby diskuze zůstaly k tomu, k čemu jsou určené.
zajímavé pojednání od tebe, který už jsi byl nahlášen asi 1000 krát a pořad tady trollíš a hned v 1. řadě aby tvé hlouposti náhodou někdo nepřehlédl :no:
Zas odpovídáš sám sobě Hammuna? Ta schíza je čím dál horší, pořád vidíš agenta a malou holčičku, které už je 40 let stále 3 roky? :-):-):-):-):-):-):-)
Parádny fakt. Ja ako majiteľ stávajúceho modelu môžem povedať, že je to veľmi nedocenené auto. Za aktuálnu cenu základu 15.000 eur je to najlepšia ponuka cena/užitočná hodnota. Bezporuchové vozidlo a perfektne chránenou karosériou proti hrdzi a dobrou spotrebou. Veľké + nepriamy vstrek.
Zaostava s priestorom oproti comu? Sedel som v ASX, cize prezlecenom capture, a bolo to celkom v pohode priestorovo, vela automobiliek dnes robi auta, ktore su zvonku velke a zdnu male, ale renault k nim nastastie nepatri...
To by už mohlo byt zaujímavé.
Preve hľadám niečo podobne a prekvapilo ma, že hoci je captur zvonku masívny, vnútri je veľmi stiesnených.
Ešte vpredu sa dá, hoci na hlavu miesta veľa neostáva, ale vzadu sa nedá rozumne sedieť.
Ktory predajca v ktorom meste ponuka v SR captur za 15... ked aj zakladna fabia stoji viac... rad si to omrknen... kedze si sam robim prehlad co dalej
.. napr mokka je u nas za 20 a viac... juke to iste...
15000 stoji zaklad bez metalyzy, 15800 stoji LPG, oficialny cennik - paradne ceny/akcie na dnesnu dobu, asi aj preto, ze bude facelift coskoro a chcu dopredat sucasne vozy.
To že neponúka cenníkový základ svedčí o tom, že také autá sa nepredávajú, tak to predajcovia nechcú ani ako skladovku. To však neznamená, že Captur za 15 000 v cenníku nenájdeš. ;-)
Ano souhlas, Fabia je vnitřním prostorem pro posádku větší auto (na šířku vpředu a na výšku o dost větší auto) a s většími sedačkami, pouze kufr má o 24 l menší..
Podélný prostor vpředu Fabia 860/1110 Captur 870/1100
Podélný prostor vzadu Fabia 570/810 Captur 575/810
Výška vpředu Fabia 1010 Captur 940
Výška vzadu Fabia 950 Captur 910
Šířka vpředu Fabia 1460 Captur 1415
Šířka vzadu Fabia 1420 Captur 1415
Kufr Fabia 380, Captur 404 https://www.auto.cz/…ym-srdcem-149570 https://www.auto.cz/…strehnete-139285
Sedel som aj vo fabriky, rie 2 auta sa nedajú porovnať. V Capture je miesta viac. A to som nekúpil fabiu pretože nola mala a až zo Škody som šiel do Renaultu.
Porovnat se dá cokoliv a měření nejde okecat, v obou jsem seděl a se 190 cm se dozadu v Capturu na rozdíl od Fabie nevejdu především kvůli mizerné výšce interiéru. A vepředu je to na šířku v Capturu asi jako ve staré Fabii, tedy úzké a dva chlapi se musí tulit.
Sedel som v capture minulý týždeň prvý raz a súhlas. Malo miesta. Hlavne vzadu je to velke sklamanie. A to som ho išiel prakticky kúpiť. Cenovo je fajn. Ale fakt bieda s miestom
No neviem, mne postačuje, dás sa pohybovať zadnou lavicou. Fakt je menší zvnútra ako Kamiq, ale priestor nad hlavou, žeby bol menší ako u Fabie.... no to ani náhodou, ono ten priestor záleží aj od nastavenia sedadiel a komu ako vyhovuje. Ja mám 180 cm, sedačku skoro v najvyššej polohe a rezerva nad hlavou cca 5 cm... teda 190 cm človek v najvyššej polohe je fakt bieda...Z vyššie uvedených dôvodov som nekúpil Stonic, tam som si nevedel nájsť polohu ani náhodou dtto XCEED.
Captur ma akurat vacsi razvor... inak samotny objem kabiny fakt od fabie o moc vacsi asi nebude... ja som bol takto prekvapeny ked som zo svojho maleho pola sadol do mazdy cx-3 ... clovek aj tu vzhladom na razvor aj rozmery pravom caka vacsie auto aj zvnutra a ono je to tam snad este menej miesta jak v priemernom malom aute ...
Papierovo áno, ale ja mam vlastnú skúsenosť. Zbehne do prvého autosalónu a môžeš porovnať. A nezabudni si vyhľadať výbavu skody oproti Renaultu. Apropooo . Kedy si videl naposledy hrdzavy Renault? To VW a Škoda Seat ja čistá katastrofa. Audi je výnimka.
Ako fajn, ja mam tiež sympatie k Mitsu ale skúšal som Clio nové a to je fakt menšie ako fabia. Paradoxne v salóne v takom Sandere bolo viac miesta ako v Dusteri. Ešte k tomu mitsu....len pre značky dat viac peňazí no neviem....Vyrába sa presne kde aj clio ale ako vec vkusu. Ono keby sa dal kúpiť Lancer, ktorý sa predával za 14.000😉
Jo pamatam ... a dobre vravis kua az mi je to divnô ... ( vidim ze ty budes fanda mitsu ) brat kupoval svojho casu lancer za 14 tisic eur ... a este k tomu hatch sportback ( za ktory sa inak priplacalo 500 eur voci sedanu ) za cenu sedanu... v ciernej metalize .. 1,6tka... ale to uz na tu dobu lacnych aut mozme len spominat... dnes aj mensie nove polo s litrovym tsi uz ani pod 20 litrov nekupis ... a ceny golfu uz ani nepozeram ... to uz musis byt dnes pomaly milionar aby si mal na golfik
Vyhovuju mi zaruky u mitsu aj predajca aj ten face s logom mitsu je sikovne zvladnuty... inak nic proti cliu ... vzdy sa mi pacilo ( keby sa mi nepacilo tak nechcem ani braceka colta ) ... ale volil by som jeho dvojca colt... vec vkusu aj po(d)vedomia znacky ano o tom to cele je :yes:
No áno Mitsu sa mi páčilo už od modelov 80 tich rokov, ešte za starých čias keď som prvé videl na námestií, nyslím do bolo SAPPORO, to bolo niečo neskutočné a mne srdcu najbližšie bol Eclipse 1. To v dizajne neviem či Mitsu niečo prekonalo. Strašne sa mi páčil Galant z posledných rokov výrovy a Lancer je už len labutia pieseň.
No a teraz vsetky renaulty budu razom vyzerat rovnako faceom ako scenic megane austral a pod... clovek nevie ci to ma byt akoze krok dopredu alebo vo co go .... snad len clio este nedobabrali ( a prezilo aj facelift so ctou ) .. zbytok uz je sama kopirka... kdeze casy twinga a laguny su.... co uz
Predok zahranatime a zadok nechame obly... logika dana peniazmi no...
Dufam len ze uz nebudu takto sprtat aj do ASXka... posobi teraz aspon jedinecnejsie... lebo udajne aj ASX caka facelift este... a uz teraz aj vidim aky nezmyselny... snad sa ale mylim a nebude uz ziadny ... uvidime...
Já bych řekl, že je to takový klasický FL, kde bylo potřeba napasovat nový designový směr na starší model, ale vlastně se jim do toho ani nechtělo moc investovat a měnit moc karosářských dílů, takže výsledek je... podivný. Tím spíš, že předchozí směr byl výrazně zakulacený a ten nový je hranatý, agresivnější.
USB-C to vypadá jako novější, menší a proto lepší, ale až do zjištění že se nedělají flash disky s USB-C, ale pouze s USB-A. Takže si toto vylepšení mohou nechat.
Co to ? Vždyť flešky s usb-C normalně jsou, nedavno jsem za cca 500kč pořizoval 256GB. Ja jsem se total zbavil USB mini a už nějakou dobu jdu po USB-A ať jsou doma periferie a kabely, už jen USB-C.