Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru Crosstrek – Pro ty, kteří nespěchají

Nové Subaru Crosstrek má dvě obrovské devizy v precizně naladěném podvozku a nejen z něj pramenícího prvotřídního jízdního komfortu i dynamické stability. To však bohužel jen zdůrazňuje nedostatečný výkon e-Boxeru.
Zpět na článek
3. 4. 2024 17:26
3. 4. 2024 19:39
3. 4. 2024 19:46
4. 4. 2024 09:13
7. 4. 2024 07:36
8. 4. 2024 16:05
7. 4. 2024 16:40
10. 4. 2024 08:14
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2024 13:27
Lepší je auto se špatným podvozkem,
než se špatným motorem. Být v tom 1,6 turbo a Aisin je to jiná liga.
Rozbalit vlákno
7
3. 4. 2024 17:35
Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
Souhlas, tomu autu chybí motor. Hlavně ho už měli v Levorgu. Jak velký je asi problém předělat ho z Euro6xx na Euro7? ;-)
4. 4. 2024 07:12
Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
Problém to nie je snaď pre žiadnu automobilku, ide o náklady. Ak úprava na euro7 stojí tolko ako je zisk celého modelu, tak samozrejme, že do toho nepôjdu.
Avatar - wakantanka
4. 4. 2024 07:55
Re: Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
Ak sa im neoplatil vývoj oturbenej 1,6 načo potom vyvíjali ten ich mild hybrid, čo rovnako neide a žerie. Majú spoluprácu s Toyotou, stačilo by zobrať od nich buď 1,8 alebo 2,0 Hev a nikto by im to nezazlieval.
4. 4. 2024 11:39
Re: Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
To by nebyl boxer
Avatar - wakantanka
4. 4. 2024 19:33
Re: Re: Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
A čomu by to vadilo?
5. 4. 2024 09:42
Re: Re: Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
Mě se neptej, asi je to jedna věcí co Subaru definuje a snižuje i u SUV těžiště. To už by stačil ten 2.5l, pokud by někdo chtěl vyšší výkon.
4. 4. 2024 13:19
Re: Re: Lepší je auto se špatným podvozkem,
Tak vyvinutý už je, stačí poladit na novou méně přísnou normu než se očekávalo ;-)
3. 4. 2024 13:40
Tak nevim....
.... auto s malým kufrem, bez pořádného výkonu, za 880 v základu.... Jako asi se najdou lidi, kterým to bude vyhovovat.... ale je otázka jestli jich bude dost :-) Já bych o to teda ani nezavadil....
Rozbalit vlákno
4
3. 4. 2024 23:27
Re: Tak nevim....
Pretože nepoznáš schopnosti Subaru. Viac koní by si určite prial každý, ale Subaru vie ponúknuť viac ako ktokoľvek z konkurencie v trochu iných sférach. Debilizmus EÚ spolu s ekonomickými faktormi prinútili výrobcu k ťažkému kompromisu, ak chce model na starom kontinente vôbec predávať.
Avatar - wakantanka
4. 4. 2024 10:05
Re: Re: Tak nevim....
No ja ti neviem, ale načo mi je fajnový podvozok keď k nemu nie je adekvátna motorizácia? Symetrický AWD už je tiež od zavedenia Eye Sight pasé. Cenou, predajnou a servisnou sieťou tiež nepoteší, márne hľadám tú pridanú hodnotu.
6. 4. 2024 20:12
Re: Re: Tak nevim....
V tom prípade nekupuj Subaru. ;-)
On ten motor nie je nijaká tragédia, žiť sa s ním rozhodne dá.
Ceny a servis, no to je tiež dôsledok niečoho, nie škodoradostný výmysel výrobcu.
Avatar - lamal
8. 4. 2024 13:32
Re: Re: Tak nevim....
Symetrický AWD je pojem, ktory je pasé, v reale ho nepotrebujes, pretoze aj ten aktualny pohon je skvely.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2024 14:07
U nas okrajovka
Na rozdiel od usa.... skoda... ale ta cena je fakt brutalna a pritom vykon priemerny... kufor takisto.... lebo europan chce vzdy delo a s velkym kufrom... co uz ;-)
Rozbalit vlákno
3
3. 4. 2024 15:00
Re: U nas okrajovka
ne kazdy chce delo s velkym kufrem.... ale kazdy se diva co za sve penize dostane....
Avatar - xxc
3. 4. 2024 15:48
Re: U nas okrajovka
Zase pre dochodcu v panelaku, co jazdi malo, ale potrebuje sa dostat na zahradku za mestom v terene a ku lekarovi za kazdeho pocasia to zmysel moze davat. Inu konkurenciu to velmi nema. Teda ma, Diaciu Duster o 12 000 € lacnejsiu :-)
Avatar - Armin Tamzarian
3. 4. 2024 16:22
Re: U nas okrajovka
Stihnul jsi upravit dodatkem o Dusteru, než jsem zareagoval na původní příspěvek...
Důchodce v paneláku, co jezdí málo, ale potřebuje se dostat na zahrádku a k lékaři "za každého počasí", buď šlechtí letitou Felinu anebo jde právě pro Duster, Jogger, Vitaru...
Avatar - Armin Tamzarian
3. 4. 2024 16:20
Skutečná chyba
Crosstrek má vlastně jen jednu skutečnou chybu – příliš slabé pohonné ústrojí.
-To je u osobního automobilu ovšem dost podstatná chyba, no ne? :-[]
Rozbalit vlákno
1
3. 4. 2024 23:29
Re: Skutečná chyba
Motor slabší na diaľnici. Pri aute určenom primárne na iný typ ciest to nemusí byť fatálny prešľap. Ale samozrejme prichádza tým o istú skupinu zákazníkov, to bez debaty.
3. 4. 2024 17:26
Motor
Subaru vyvíjelo menší 1.5T ale to uz je nejaky patek. Jelikoz se legislativa zprisnuje je otázka jestli nešel nový motor k ledu. Věřím ze tato udušená atmosféra je poslední svého druhu v EU. Cena je vysoká, ale nemas co srovnat. Jdi se s tim projet a bez urážek Vam spadne brada! Podvozek je famózní a to jak valí i mimo silnici to je jak wrc se špetkou nadsázky😊ve 100 sjedes na sitolinu a auto uplne v klidu( viz videa Vaculík). Dej si na náročné okresce závody a ta líná mrcha te spraší jako nic, bezpečnost urcite taky jinde nez duster a zpracování jakbysmet, takže to ospravedlňuje tu cenu, jelikoz konkurence opravdu neni! Muj názor
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2024 17:33
Názor majitelky
Spolupracovnice s tím přijela tuhle do práce. Tak jsem se jí hned ptal, co na to říká. O koupi rozhodoval prý manžel, hrozně potřeboval mít Subaru. Ona jako ženská mi řekla, že to nejede, má to malý kufr a hlavně ji překvapilo, že ildyz jezdí maximálně defenzivně, tak se nemůže dostat se spotřebou pod 8 litrů. Skvělý podvozek prý ocenit nedokáže, protože s tím rychle nejezdí a ani ji k takové jízdě ten zdechlý motor a vysoká spotřeba nalákají. Je z toho auta hrozně rozpačitá, radostně se teda vůbec netvářila. Toť názor běžné řidičky. Já jsem to auto neřídil. Ale obrázek jsem si udělal.
Rozbalit vlákno
7
3. 4. 2024 18:01
Re: Názor majitelky
Zase je to aspon pohodlny ne? A konecne i docela hezky.
Avatar - cizekHUNTER
3. 4. 2024 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jamme
3. 4. 2024 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2024 21:33
Re: Názor majitelky
Jojo, stála by za hřích :D :D :D
3. 4. 2024 19:44
Re: Názor majitelky
Co na to ale rict?😂🙈 řeší ženský podvozek a jízdní vlastnosti? Kufr, vzhled a spotřebu to max jo. Nicmene toto je auto pro bohatší seniory co maji chatu nekde v horách a chtějí tam jezdit i v zimě😀 neni pro každého, ale jen pro toho co ví, co kupuje. Kdyby ji koupil forestera/ outbacka třeba by vse bylo jinak😀
3. 4. 2024 21:37
Re: Názor majitelky
Jenže jízdní vlastnosti nejsou všechno. Auto by mělo být celkově vyvážené a toto Subaru má bohužel spoustu ALE... Outback je nádherný auto, ale cenově už bohužel v nedohlednu.
3. 4. 2024 23:31
Re: Názor majitelky
Hlavne to nie je auto pre ženu na jazdenie po meste a do práce. Takže auto až toľko ALE nemá. Najväčším ALE je nevhodné použitie a teda blbá kúpa.
3. 4. 2024 19:39
Budicek!
"...Stálý pohon všech kol je samozřejmostí, přeci jen se bavíme o Subaru..."

Redakcia ACZ by sa mala prebrat zo spanku a pochopit, ze Subaru uz velmi dlho nepouziva staly pohon vsetkych kolies, a to u vsetkych modelov ktore maju CVT! Nie je tam medzinapravovy diferencial, iba spojka ovladana elektronicky.
Rozbalit vlákno
4
3. 4. 2024 19:46
Re: Budicek!
Čemu to vadí, ze jako všude jinde bylo železo nahrazeno elektronikou kdyz to stejne vyjede opravdu nesmysl?
4. 4. 2024 09:13
Re: Budicek!
V terénu to nevadí, ale tam tento typ aut tráví minimum času, vadí to jízdě po běžné silnici, kdy mezinápravový diff. umí poslat trvale dozadu třeba 60% nebo 70% a ideálně tak vybalancovat auto pro průjezd zatáčkami, což spojky neumí a tam tento typ aut tráví drtivou část svého času.
A všude jinde zdaleka nebyl mezinápravový diff. nehrazen spojkou, to byl pouze u levných mainstreamových šméček, Toyota, VW, Mercedes, Audi, JLR, Jeep a další mezinápravový diff. u lepších modelů stále mají.
7. 4. 2024 07:36
Re: Budicek!
Vadi to aj v terene, ked sa to po par sekundach zataze prehreje a zo stvorkolky je dvojkolka blikajuca cervenym AWD Check. Mal som auto, ktoremu stacilo pol kilometra 20% stupania po sotoline a uz to svietilo, resp. 3 opakovane pokusy o vyjazd do 30 stupnoveho kopca. Aj napriek rezimu AWD LOCK predok hrabal, no zadne kolesa stali. Medzinapravova spojka sa po par sekundach prehriala a koniec offroadu. Na tom istom mieste som potom skusal ine auto, aj som v tom svahu zastavil a bez problemov sa rozbehol. Vitara 2023 zahrabala vsetkymi 4mi a bola hore.
8. 4. 2024 16:05
Re: Budicek!
Pane, ste si isty vyrokom ze "Subaru uz velmi dlho nepouziva staly pohon vsetkych kolies" ? Pokial viem, tak je to stale permanentna stvorkolka aj u CVT, ano spojka je uz ovladana elektronicky, ale pohon na vsetky 4 kolesa je staly. ak sa nemylim, tak je to rozdelene 60:40 (predok : zadok) XV, Outback, Forester.... Slovicko Symmetrical AWD je viacmenej marketing, ale pohon na vsetky 4 je tam permanentny.
7. 4. 2024 12:20
Takto vypadá evoluce v praxi
V roce 1997 byla Impreza s dvoulitrem o výkonu 85Kw, zrychlení bylo 9,4 nebo 9,7 s na 100. Toto má navíc elektromotor, který by měl autu pomáhat při rozjezdu a snižovat spotřebu. No nic moc práce u Subaru. Snad si zachová kvalitu a dobré jízdní vlastnosti.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jenik3
7. 4. 2024 16:38
Re: Takto vypadá evoluce v praxi
Kolik vážila ta Impreza z roku 1997?
Avatar - Jenik3
7. 4. 2024 16:40
trefný nadpis
Pro ty, kteří nespechaji. Velmi trefné a velmi chytlavé.
Pro řidiče Subaru výstižné.
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2024 08:14
Ano,
přesně tak. Subaru jsou stále AWD (60:40) ve prospěch předku. Mám Levorga, tak vím o čem mluvím. Výjimka:BRZ a nevím, jaký je stálý poměr u Solterry.
Rozbalit vlákno
0