Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Golf má český ceník. Začíná nad půlmilionem

Volkswagen Golf 8.5, jak lze označit faceliftovanou osmou generaci německého evergreenu, přišel o litrový tříválec a zatím nekompletní český konfigurátor odhaluje cenu 544.900 korun za základní provedení Limited. Kombík jménem Variant začíná na 569.900 korunách.
Zpět na článek
3. 4. 2024 09:57
3. 4. 2024 12:16
3. 4. 2024 15:32
3. 4. 2024 10:00
3. 4. 2024 10:13
3. 4. 2024 10:14
3. 4. 2024 10:32
3. 4. 2024 10:37
3. 4. 2024 11:50
3. 4. 2024 11:54
3. 4. 2024 13:23
3. 4. 2024 14:48
3. 4. 2024 14:35
3. 4. 2024 17:54
3. 4. 2024 12:28
3. 4. 2024 12:37
Avatar - Horký Rom
3. 4. 2024 09:57
moc líbí
Jízda v elektromobilů je příjemnější než jízda v aute na jakýkoliv jiný druh pohonu. Většina si to zatím nemůže z různých důvodu dopřát. Bud se to změní nebo ne, pokrok stejně nezastavíš.

Sbohem, poslední fosilní Golfe 👋
Rozbalit vlákno
2
Avatar - apoho
3. 4. 2024 12:16
Re: moc líbí
ty se tady nijak moc nenatřásej, redakční maskote a mazej kupovat alespoň 5 kousků od Tesly.
Začínají problémy u Elona, tak snad mu pomůžeš, ne? :-)
https://www.idnes.cz/…453_ekoakcie_jla
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 10:00
Golf
Za mne super tah s výměnou 1.0 za 1.5, cena je taky pěkná. Jen tedy co všechno (ne)obsahuje výbava limited. Aby to nebyla varianta fabie junior, kde chybělo úplně vše.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2024 10:13
Re: Golf
Každopádně je to kop do ID.
3. 4. 2024 10:14
Re: Golf
Nicméně jinak jsou ty ceny brutální - 1.5TSI 110kW za 700tis + mu budeš muset ještě přidat tak 120-150tis Kč, aby to nějak vypadalo…
3. 4. 2024 10:32
Re: Golf
Tak firmy to koupí, protože musí (+ mají fleetové slevy). A ostatní si prostě budou dál udržovat ta svá x-letá auta, dokud se nerozpadnou.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2024 10:37
Re: Golf
Tak, auto, které by splnovalo moje požadavky, což je alespoň ten life, variant 1.5TSI 110kw a automat je 815tisíc základ a taky by mě zajímalo, co to má a jak to vypadá. Přiznám se, že faceliftem prokoukl a i kdž po zkušenostech s G8 v rodině a okolí mu moc nevěřím, čekal jsem na ten ceník, ale tohle je dost. Nevíte někdo, jestli a kolik lze dostat u VW sleva z ceníku na soukromou osobu ?
Avatar - nyvlja
3. 4. 2024 11:50
Re: Golf
Tak cca 8-9% z ceníku. Podle toho, jak moc si bude chtít dealer udržet marži.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2024 11:54
Re: Golf
Díky, platí to i na novinky ?
Avatar - nyvlja
3. 4. 2024 13:23
Re: Golf
Marže je stejná jako byla u předchozího modelu, takže není problém. Spíš záleží, komu se bude chtít prodat auto za nulu a nechat si jenom bonusy.
3. 4. 2024 14:16
Re: Golf
Před měsícem jsem objednával b9 a ukecal jsem ho na 10%.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2024 14:35
Re: Golf
A to je na soukromou osobu ? Né na IČO ?
4. 4. 2024 06:51
Re: Golf
Soukromá osoba.
Na ičo dávaj i 16% dolů z ceny.
Avatar - miromen
3. 4. 2024 17:54
Re: Golf
Před par dny přebiral jeden kluk golfa 1,5 tsi 110kw v manualu + nějake připlatky, matrix, sedadla... a sleva cca 10% s finalni cenou cca 660tkč. Takže bych řekl pořad stejne jak před rokem či dvouma. Ja dostal sice cca 12%, ale z vyšši cenikove ceny.
Avatar - iudex
3. 4. 2024 12:28
Re: Golf
Pri Tiguane som vyjednal 9%.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2024 12:37
Re: Golf
To je hezký, já aktuálně řešim skladovku x objednat. Takhle by ten Golf byl za 740 cca... a to je už zajímavější
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2024 10:55
Ceník 20 let starý
https://www.auto.cz/…414-900-kc-17236

1,4 55 kW 5stup. 496 000 1,4 55 kW 5stup. 496 000

1,4 FSI 66 kW 5stup. 523 500 1,4 FSI 66 kW 5stup. 523 500

1,6 75 kW 5stup. 535 000 1,6 75 kW 5stup. 535 000

1,6 75 kW Tiptr. 601 300 1,6 75 kW Tiptr. 601 300

1,6 FSI 85 kW 6stup. 588 900 1,6 FSI 85 kW 6stup. 588 900

1,6 FSI 85 kW Tiptr. 649 600 1,6 FSI 85 kW Tiptr. 649 600

2,0 FSI 110 kW 6stup. 644 700 2,0 FSI 110 kW 6stup. 644 700

2,0 FSI 110 kW Tiptr. 705 400 2,0 FSI 110 kW Tiptr. 705 400

2,0 SDI 55 kW 5stup. 589 100

1,9 TDI 77 kW 5stup. 649 000 1,9 TDI 77 kW 5stup. 649 000

1,9 TDI 77 kW 6stup. 654 700 1,9 TDI 77 kW 6stup. 654 700

1,9 TDI 77 kW DSG 715 300 1,9 TDI 77 kW DSG 715 300

2,0 TDI 103 kW 6stup. 705 200 2,0 TDI 103 kW 6stup. 705 200

2,0 TDI 103 kW DSG 765 900 2,0 TDI 103 kW DSG 765 900
Rozbalit vlákno
58
3. 4. 2024 11:05
Re: Ceník 20 let starý
Já bych tam dopsal i platy před 20 lety. Ten byl totiž 16 500 Kč a aktuálně je to 42 500 Kč.
Avatar - Ham.
3. 4. 2024 11:28
Re: Ceník 20 let starý
Ano, vzhledem k platům jsou dnes auta (nejen Golf) ani ne za polovičku co před dvaceti roky, ale někteří tady stejně budou pobrekávat nad tím, jak jsou drahá.
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2024 11:40
Re: Ceník 20 let starý
Zase na druhou stranu před deseti lety a třeba před covidem byly ceny aut úplně jinde. Ale ty ceny byly až praštěně nízké. Prostě Fabia stála jak dvě sekačky na trávu a to je blbost.
Avatar - Barry Lyndon
3. 4. 2024 11:42
Re: Ceník 20 let starý
To jsem si tenkrát přesně říkal - jak může stát nejlevnější Dacia jako slušnej hobby zahradní traktůrek :D
3. 4. 2024 12:12
Re: Ceník 20 let starý
V roce 2014 byla průměrná mzda podle ČSÚ 25 686,- czk, tedy 60% té současné a Golf určitě nestál 350 tis (60% z dnešních 580). Takže ceny jsou praštěně nízké dnes.
Avatar - Barry Lyndon
3. 4. 2024 14:00
Re: Ceník 20 let starý
Nějak tak ale fakt stál - kupovali jsme v r. 2012 do firmy Golf 6 1.2 TSI 77 kW a 450tis včetně daně to bylo i s příplatkovou výbavou za asi 100tis :-) (OK, bylo to po slevě, ale nejsme korporát, takže to byla jen nějaká malá "živnostenská" sleva :-) )

Ze zajímavosti jsem si naklikal tuto novinku s 1.5 TSI 110 kW DSG a s trochou výbavy se dostal na asi 980tis. OK, asi je to srovnatelné, ale my holt nejsme zvyklí, aby se věci zdražovaly až tak moc (příjem nepříjem) - koneckonců, co chudáci lidi, co to nefinancují z úvěrů, ale z úspor... (jim to zdražuje pomalu rychleji než stíhají spořit :D)
3. 4. 2024 16:09
Re: Ceník 20 let starý
Nestál, podle ceníku z 2014 stál Golf 1.2 TSI 63kW ve výbavě žebrák 368 tczk., s 1.2 TSI 77 kW, který se stále nevyrovná té nejslabší 1.5 TSI stál ve výbavě žebrák 392 tczk.
Když srovnám srovnatelné modely, tak
2.0 TDI 110 kW Highline stál 620 tczk, dnes stojí v R-Line (s hromadou výbavy navíc) 918 tczk,
1.4 TSI 110 kW Highline stál 593 tczk, dnes stojí 1.5 TSI 110 kW v R-Line 876 tczk
a když zohledním tu 60% úroveň mezd v roce 2014, tak je dnes ta 2.0 TDI o cca 30 tis. levnější a 1.5 TSI dokonce o cca 60 tis. levnější.

https://www.autocentrum.cz/…kswagen/golf.pdf
Avatar - Barry Lyndon
3. 4. 2024 11:40
Re: Ceník 20 let starý
Protože srovnávají s cenami před deseti lety ;-) .

A jako je fajn, že příjmy to dorovnaly, ale co úspory... (to ale samozřejmě není problém automobilek :-) )
3. 4. 2024 12:03
Re: Ceník 20 let starý
A ostatní životní náklady jsou dnes taky za polovičku? :-[]
Avatar - Ham.
3. 4. 2024 12:17
Re: Ceník 20 let starý
To ale není problém aut, ta jsou prostě levná. Jestli máš vysoké náklady na bydlení nebo na potraviny, tak si běž stěžovat na nějaký realitní portál nebo k agentovi Burešovi. Kvůli tomu, že se na tobě pakuje Bureš na cenách rohlíku nebudou automobilky dělat charitu a rozdávat auta zadarmo.
Avatar - Barrichello
3. 4. 2024 13:02
Re: Ceník 20 let starý
Irelevantní argumenty, jde o to kolik ti z výplaty zbyde po odečetení nutných životních nákladů, tj bydlení, energie, jídlo, poplatky atd
Avatar - Ham.
3. 4. 2024 13:21
Re: Ceník 20 let starý
Irelevantní naopak je, kolik ti zbyde z výplaty po odečtení životních nákladů. Automobilky nejsou charita aby když ti zbyde nula nebo skončíš v mínusu, tak aby ti dávaly auto zadarmo nebo ještě navrch příspěvek na bydlení.
Avatar - Barrichello
3. 4. 2024 14:06
Re: Ceník 20 let starý
To po nich nikdo nechce, ale měřítkem toho jak se máme je to co nám zbyde z výplaty po odečtení nutných nákladů.

Protože za ten zbytek se kupují ty auta, dovolené atd a když nezbývá nic, nedá se nic kupovat a když zbývá málo, tak zbývá na jedničkovou oktávku z roku 2000 a Mácháč....
Avatar - Ham.
3. 4. 2024 14:33
Re: Ceník 20 let starý
Ale automobilky nemohou za to jak se máš, to nelze vyčítat automobilkám a jejich cenové politice. Ta je prostě vzhledem ke mzdám a celkové inflaci zcela OK. A s tím Mácháčem bych byl opatrný, podle statistik asociace cestovních kanceláří Češi cestovali v roce 2023 na zahraniční dovolené víc než v roce 2019 (před Covidem) a daleko víc než kdykoliv předtím, naopak pokles stále trvá v návštěvnosti směrem k nám.
Avatar - Barrichello
3. 4. 2024 14:45
Re: Ceník 20 let starý
Tak samozřejmě že trvá pokles směrem k nám nebot sem nejezdí čínani v počtech jako před covidem, jezdí sem jen omezeně rusové a bělorusové a nejezdí sem nákupní turisti z německa a rakouska pro benzín, jogurty a ciagarety jako dřív, protože už se jim to moc nevyplatí

A pak se sem nevrací ti co tu byli a okradli je tady taxikáři, hoteliéři atd atd
3. 4. 2024 17:31
Re: Ceník 20 let starý
Charita sice nejsou, ale pokud nebudou mít lidi na zbytné věci (jedno kde), nová auta se prodávat nebudou. Tj Automobilky se musí přizpůsobit. Jen firmy je neutáhnou ;-)
3. 4. 2024 23:42
Re: Ceník 20 let starý
Utahnou
4. 4. 2024 11:21
Re: Ceník 20 let starý
Firmy rozhodně na fleetu šetří. To vám jako zainteresovaný mohu garantovat. Obchoďák má skoro 2x vyšší plat než před několika lety a logicky nemůže dostávat dražší a dražší auťák.

Kde se nešetří, je nákladní doprava. Ducato bude Ducato a Sprinter stále Sprinter, Rencek bude Renckem a Scania nadále Scanií.
Avatar - Emel
4. 4. 2024 12:31
Re: Ceník 20 let starý
Co je na tom logického? Pro mě je naopak přirozený, že stoupají všechny náklady... má vyšší plat, dražší nájem kanclu a k tomu dražší auťák... a prodává dražší produkty. Pokud někdo to auto opravdu intenzivně využívá jako pracovní nástroj, tak by s tím neměl být problém... že ti poskočí měsíční splátka třeba o 1500,- není žádný drama.
3. 4. 2024 11:59
Re: Ceník 20 let starý
Vyjeď ceník třeba 2010 a 2015. A jaké tehdy byly slevy si pamatuji.
Pak se můžeme bavit dál.

Brát ceny z dob, kdy zde +/- končila ekonomická transformace a životní úroveň se po 40ti letech řádění komunistů konečně (teprva) začínala nějak zvedat je prostě podpásovka.

Kdysi jsem tu schválně spočítal současnou cenu mých dvou vozů koupených 2010 a 2015 a po započtení inflace bylo jasné, že auta brutálně podražila.
Kdo říká opak, lže.
A účelově používá ceny z dob, kdy se to hodí.
Každý kdo posledních 20 let kupuje auta mi musí dát za pravdu.
Avatar - Emel
3. 4. 2024 14:11
Re: Ceník 20 let starý
Řekl bych, že se to poslední dobou (jako že 23/24) už zase spíš zlepšuje - ceny stagnují a inflace tu je pořád, takže reálně auta zlevňují... a začátkem letošního roku registruju opět snahu prodejců přijít s nějakými akčními nabídkami a něco prodat.
Jak byl ten "sweet spot" kolem roku 2013-2016 orientačně... pak to šlo z kopce... a nejhorší to bylo při čipové krizi, kdy člověk málem prosil, aby mu něco prodali... tak teď je to zase lepší - akorát z trhu zmizelo dost modelů a motorizací.
Avatar - iudex
3. 4. 2024 15:05
Re: Ceník 20 let starý
Presne tak, situácia sa výrazne zlepšila. Autá sú aj skladom, aj sa dajú zjednať zľavy do výroby.
Výnimkou sú autá, ktoré skôr alebo neskôr končia kvôli predpisom a sú inak zaujímavé, od GR Yarisu po Porsche.
Napr. GR Yaris po facelifte u nás zdražil z 37t na 48t eur (cca. 1,2M Kč). 8-s
3. 4. 2024 17:11
Re: Ceník 20 let starý
Ano, to máš naprosto pravdu. Což potvrzuje to co říkám - cena aut vystoupala výše, než bylo reálné a teď je kam klesat. Vliv např. nedostatku čipů, investic do vývoje a dalších věcí ohledně EV apod. je jasný. Ale obecně jde o to, že cenotvorba se doslova urvala ze řetězů a to, co bylo občas k vidění bylo neskutečné. A platí to ještě dnes.

A jinak ano - nejlépe bylo cca 2010-2017, možná 2018.
Avatar - Emel
3. 4. 2024 18:04
Re: Ceník 20 let starý
Jojo... indikátorem můžou být i zisky automobilek, kdy se jim evidentně v nedávné době nedařilo vůbec špatně. Dneska mi to ale fakt už tak zlý nepřijde.
Octavia III Ambition 1.0TSI byla v dubnu 2018 za 473t. S halogenama, bez tempomatu... takže za 14t paket Plus s tempomatem, za 25t LED paket s FullLED... a jsi něco přes půl mega. Dneska začínáš na 630, ale jsou tam FullLed i tempomat. Nejsou tam vyhřívané sedačky, za 18t je dostaneš spolu se sklem a volantem... trošku se s tím dá čarovat, podle toho jak chceš aby to vyšlo :-) .
No, nezaujatě baj voko jsi třeba 25%, max 30% nad cenou z roku 2018... a to byla za tu dobu inflace jistě vyšší... a bonus je ta 1.5 (což je ale ojedinělá věc a u ostatních motorizací tam ten bonus není). Jo, pokud jsi chtěl Active nebo prostě méně vybavený auto, tak ho dneska vůbec nekoupíš. Superba nekoupíš s manuálem, Insignii nekoupíš vůbec - to je ten problém. Ale ceny samotné nejsou taková tragédie.
3. 4. 2024 21:03
Re: Ceník 20 let starý
S tím indikátorem naprostý souhlas - o tom to je, to je ta věc, o kterou je třeba se opřít :yes:

K tomu ostatnímu - Škoda u nás byla vždy mimo. Ti není úplně vhodný vzorek k porovnání.
Ale obecně - výbava se (logicky) zlepšuje, otázkou je jestli ti ten směr vyhovuje. Já raději multilink a 8 palců displej než vlečku a 12 palců...
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 21:15
Re: Ceník 20 let starý
Souhlas. Klidně i jen 4" palcový display. Přemýšlím, jestli display mi někdy rozhodl o výběru auta. I kdyby tam žádný nebyl, asi by mi to bylo úplně jedno.
3. 4. 2024 21:43
Re: Ceník 20 let starý
Jo, tak tady se evidentně shodneme 👍
Avatar - Emel
3. 4. 2024 22:19
Re: Ceník 20 let starý
Škoda je u nás etalon, každé 3. auto a v c segmentu ještě víc.
Výbava - to je trošku faul, o displeji nebyla řeč... Jen o běžně vybaveném autě: tempomat, kožený volant, třeba senzory, vyhřívaná sedadla, 16" kola... No a já tam dám za světla, což uznávám je subjektivní, ale nakonec to na věci tolik nemění.
Víceprvek jo, ale u koncernu je to od 2013 stejné... Renault nebo Peugeot taky měli torzku... Ford a Mazda o ni přišli, do nějaké míry H&K.
4. 4. 2024 00:53
Re: Ceník 20 let starý
Jenže přes 80% Oktávky jsou fleety...

Ten displej byl jen a pouze obecné přirovnání.
Avatar - Emel
4. 4. 2024 09:11
Re: Ceník 20 let starý
Ne fleety, ale firemní registrace, včetně operáků a tak. No a? Tohle dělení celkem nemá žádný smysl. Všechny moje auta byly kupovaný jako firemní, vybíral jsem si je sám.

Přirovnání, ale zavádějící, protože jasně, kdo kouká na velikost displeje není petrolhead, fuj fuj. Já koukám čistě na to, kolik mě stojí nějaké přiměřeně vybavené auto, teď a třeba před těmi 6 lety... a všimni si, nedal jsem do toho svého seznamu ani velký displej, ani virtual cockpit, ani jízdní asistenty, i když by to pak pro nová auta vycházelo líp... ale jen tempomat, lepší světla, výhřev sedaček a podobně.

No nic, možná zpátky o level výš k té pointě - mám pocit, že po započtení inflace jsme na tom dneska po pár letech opět relativně dobře a ceny aut nejsou daleko od toho, kde byly třeba v tom roce 2018. Jen (1) nabídka je osekaná zleva zprava a (2) ne každému se o tu inflaci taky zvýšil příjem.
4. 4. 2024 14:39
Re: Ceník 20 let starý
Jako jo, já taky kupuu na ŽL. Spíše je to o tom, že by mě zajímalo kolik těch aut je "opravdu" pro firmy, tzn. při jejich výběru hrají často roli jiné parametry. A bývají velmi odlišné ceny...

S tím posledním odstavcem souhlas - to se shodneme. :yes:

Já tohle vlákno prostě jen začínal tou myšlenkou, že auta jsou po této krizi dražší než v těch předchozích skvělých letech 2010-2017 a kdo srovnává s cenami okolo roku 2000, je prostě mimo.
A ano, souhlasím s Tebo že po započtení inflace se pomalu dostáváme k tomu roku 2018.
A to nejdůležitější co jsi psal - inflace vs příjem. Celkou došlo k poklesu reálných mezd. Ale jsou lidé, a není jich málo, kteří na té vysoké inflaci vydělali - to vůbec nemyslím ve zlém - ale celkově prostě lidem vše zdražilo a teď se s tím budeme pár let srovnávat.

Jinak já si ty roky téhle inflace fakt "užívám" - žena na rodičovské. Při téhle inflaci je to opravdu ... hustý.

Jinak si to samozřejmě užívám, o tom žádná. ;-)
Avatar - Barry Lyndon
3. 4. 2024 15:04
Re: Ceník 20 let starý
Tak za posledních 5 let je holt v Česku inflace přes 40 %. Důvody hledejme v ČNB, ECB a FEDu (přesně v tomto pořadí :D ).
3. 4. 2024 20:54
Re: Ceník 20 let starý
Přece píši PO započtení inflace. ;-)
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 16:54
Re: Ceník 20 let starý
Ja si pořád myslím, že nezdrazuji. Ty vybavené verze jsou pořád plus mínus stejné. Zmizely jen nevybavene nezadane verze. Od roku 2004 kupujeme auta za ceny kolem 1M a pořád za to ma člověk větší a vybavenejsi auta. To samé i B segment kolem 500tis stále stejné a stále full výbavy už dost let.
3. 4. 2024 20:56
Re: Ceník 20 let starý
Definuj "dost let". Upřímně - myslím že zrovna ty s tím započítáním inflace nemůžeš mít problém.
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 21:05
Re: Ceník 20 let starý
První B segment za 500 jsme kupovali v roce 2006. Nechtel jsem to presne dohledavat a nebyl jsem si jist kdy to presne bylo. A to byla ušmudlaná fabia s 59kw, která neměla ani klimatizaci, vzadu svihadla.
Ne, nemám problém započítat inflaci. Ale nějak se ztrácí, kdyz v 2006 byl B segment za 500 a teď 2020 take B segment za 500, jen rozdíl že v tom roce 2020 to byla full výbava a příjemnej hybrid s 86kw, v 2006 to byl holobyt a 3valcovej diesel s 59kw.

Spočítal jsem na rychlo tu inflaci.
500tis v roce 2006 by dnes bylo cca 890tis, při průměrné meziroční inflaci 3.4%. Takze auta jsou skara levná oproti letům minulým
3. 4. 2024 21:41
Re: Ceník 20 let starý
Počítej počínaje od 2010. Do té doby souhlas, ale od tehdy se trh hodně změnil.

Počítat do 2009 nedává smysl.
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 22:36
Re: Ceník 20 let starý
Ok, 2012, avensis 1M full výbava 2.2DCAT 130kw, manual. Tehdy jsem poptával D segment snad u vsehc značek, nejlevnější tehdy byla i40 s 1.7crdi. Ale ta byla tragická na silnici. Passat a superb jsem jen nechaval poptat cenu pro zajímavost, jinak jsem je nechtěl. Ty byli ještě dražší, kolem 1.2M. 2016 full vybavenej hybridní yaris za 480, plná výbava ravka hybrid za 1M. Dnes ravku budu bez problémů mít taky za 1M jako tehdy, yarise za 500 taky stále.
4. 4. 2024 00:03
Re: Ceník 20 let starý
Ono to podle me skace s ekonomickyma krizema cca rok opozdeny. Pamatuju krize 2008/9 a ja sel kupovat 2010 a bylo to stejny jak asi ted pred rokem - tj auta skokove zdrazila papirove 20% realne 12% a do vyroby cekacky nekonecny.
A pak se to zas zacalo uvolnovat, auta zacala byt, ceny se treba 4-5 let nepohnuly - nebyl duvod. Ted to bude o trosku horsi protoze inflace je svina, ale podobny.

Jinak auta jsou drazsi a za mega full superba nebo passata uz par let fakt nekoupis. Ale stale se da za mega koupit v pohode auto.
Ja jsem koupil hned jak prisel kovid, to bylo jasny co se stane, vyprodavali to jak rohliky, udelal jsem si radost s Eckem za paradni peniz. Podnikatele pak jeste 2021 a 22 kupovali kvuli dvouletym odpisum co kde bylo (novy bez cisel - proto zmizelo vsechno co by jinak bylo jako skladovly a tak, to pak ma nejakou setrvacnost).

No a ted se toho jdu zbavit, uz prisel ten cas, ma 150 tisic a mam ho rad no a nevim presne co koupim. Ani ne tak kvuli penezum, ale ze me nejak nic moc na trhu nenadchnulo. Elektriky jsou nektery zajimavy, ale ja dost jezdim a kdo se s tim nabijenim pak ma s**t :-! Jsem si zadal u EV nejaky rozumny dojezd a vyskocila na me Tesla Model S long range a ocucanej bombon EQS sedan. To neni moc dobrej vyber ze dvou na trhu a levny to neni ani nahodou :-! Za to si muzu koidne koupit S klasse v zakladu a jeste zbyde. Ne ze bych chtel Sko.
Takze mozna zase Ecko nebo tentokrat pro zmenu GLC. No nevim.
Avatar - Emel
4. 4. 2024 09:02
Re: Ceník 20 let starý
U těch EV aut s dojezdem by asi mohl být ještě Ioniq 6 a ani ID.7 na tom podle všeho není úplně špatně... ne že by se tím ten výběr nějak zásadně zlepšil.
Ještě nedávno bych napsal 540i, ale dneska... 550e je drahá, 530e je dvoulitr a 340i stojí skoro totéž co ta 550e (no dobře, rozdíl tam je, 140t nebo kolik... ale to je méně než 10%).
GLC by mě nelákalo, éčko asi proč ne...
4. 4. 2024 09:24
Re: Ceník 20 let starý
Plugin vubec, to je kockopes. narvat komplet EV a komplet spalovak dohromady a propojit to, dostat malou baterku a malou nadrz a pomaly nabijeni a mega komplikovany auto… proste blbost, to uz rovnou EV.

340i je fajn ale je to trochu drahy. Ani nevim jestli stale maji 340d, to mi prislo jako unikatni vec.
Nova 5ka se mi doslova nelibi.
Avatar - Emel
4. 4. 2024 10:12
Re: Ceník 20 let starý
550e má myslím nádrž 60l, to jen tak na okraj. Jinak... je to složitost obou světů, ale taky do nějaké míry výhody obou světů... krátké pojížďky zvládneš na elektriku, při dlouhých tě nelimituje dojezd na baterku (a doba nabíjení tě vlastně nezajímá, na nabíječce nikde čumákovat nebudeš, prostě nabíjíš když se ti to hodí)... a kombinovaná dynamika je taky působivá, 700Nm a stovka za 4,3s...

Dinar s tím myslím jezdí, můžeš se poptat...
4. 4. 2024 01:00
Re: Ceník 20 let starý
Megane III kombi 2010, atmo 1.6, klima, zimáky, ESP, full airbagy atd. za 264 s DPH.
Megane III Limited (nejvyšší výbava), kombi, všechny extras vyjma dvou paketů, TCe 130.
364.

Tohle už, i přepočteno na inflaci, fakt neseženeš.

BTW - Megane III (kombi) GT220reálně cca 470. V roce 2015. Megane IV RS v roce 2017 599...
Avatar - Ozzman
4. 4. 2024 06:56
Re: Ceník 20 let starý
Včera jsem dostal nabídku na Megane 1,33tce140 DCT Techno (to je název vybavy, aby nedošlo k mýlce :D - nějaká středí s příplatky, vše potřebné + pár blbostí navíc, ale interiér odpovídá střední výbavě :/ ) za 595 bez metly, skladovka.... No, to jsou dost rozdíly :D Bohužel ta auta už nejdou objednat ve vyšších výbavách, jen doprodávají skladovky, výroba končí.
Avatar - iudex
4. 4. 2024 11:23
Re: Ceník 20 let starý
To je dosť dobrá cena. Myslím, že nič lacnejšie nezoženieš v danej kategórii. U nás tento Megane (1,33T Techno) vidím za 26350 eur, t.j. 668t Kč.
Avatar - Ozzman
4. 4. 2024 11:44
Re: Ceník 20 let starý
To je skvělá nabídka na dnešní dobu a být omezen rozpočtem, tak nespekuluji. Ale dokonalé to není... Nicméně jsem puvodní rozpočet navýšil značně a když dobře prodám Mondeo, tak dám brzy vědět, jak to dopadlo... :D

p.s. jedno se tomu Meganu musí nechat, ta 1,33TCE je vynikající motor na svou kategorii a nechápu, proč Renault neudělá hybrid z ní a vyvíjí nový tříválec.
Avatar - iudex
4. 4. 2024 15:14
Re: Ceník 20 let starý
Nešiel som s ním (poznám iba Megane s predošlým motorom 1,2T 130k, kamarát s ním jazdí za 6), ale všade ho chválili a zrovna motor má byť najväčším pozitívom toho auta. Megane je na dnešné pomery veľmi ľahký a takmer 1,4ka so 140k na to bohate stačí.
4. 4. 2024 16:29
Re: Ceník 20 let starý
To určitě dej vědět!

Přeji šťastnou ruku při výběru. :yes:

A ano, zbavovat se 1,33 TCe je kapitální békovina.
Naši mají ve Scénicu a ten motor je super!

Ps.: Kdybys chtěl, mohu dohodit kontakt na jednoho prodejce - umí velmi zajímavé slevy, velmi dobré jednání. Druhý MIII jsem tam kupoval a servisoval...
Avatar - Ozzman
4. 4. 2024 22:27
Re: Ceník 20 let starý
Díky... tak Mondeo už nemám, od zítřka začíná lov :D Ale už mam něco rezervovaného, modří vědí, dám vědět :)
5. 4. 2024 12:50
Re: Ceník 20 let starý
Neřikej že Toyota.

To bys u mě byl mrtvej Ozzy. :-[]
Avatar - Emel
5. 4. 2024 13:14
Re: Ceník 20 let starý
Však ty námluvy probíhaly dlouho :-)
5. 4. 2024 20:19
Re: Ceník 20 let starý
Dyť já vím. ;-)
4. 4. 2024 16:34
Re: Ceník 20 let starý
Jo, býval za to RS...

Ale jinak je to dost dobré auto, za tyhle peníze to dneska nevypadá jako špatná volba, naopak!

Ps.: Mají docela zajímavé slevy na FoFo, ale to asi víš.
Avatar - Ozzman
4. 4. 2024 22:28
Re: Ceník 20 let starý
Fofo jsem poptával včera, defakto mi řekli, že už nejde projet skoro nic, objednává se pár základních sestav a připravují se na ukončení produkce, navíc ten benzín nemá hydroměnič, ale dvouspojku :/ HDM má jen Ecoblue
4. 4. 2024 07:22
Re: Ceník 20 let starý
V roce 2006 se za 500 tisíc dala koupit "neušmudlaná" Fabia 2.0 MPI 85 kW Elegance s poloautomatickou klimatizací a ještě by zbylo docela dost peněz na příplatky, třeba na elektrická okna dozadu.
Ale jinak ano. Dnešní Fabia je relativně levnější než Fabie první generace.
3. 4. 2024 17:31
Re: Ceník 20 let starý
Souhlas ;-)
3. 4. 2024 21:03
Re: Ceník 20 let starý
Díky :yes:
3. 4. 2024 11:00
Nikdo normalni
Si to nekoupí za svoje. Maximálně to nuceně nafasuje u zaměstnavatele, který to koupil s 50 procentní slevou.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Jamme
3. 4. 2024 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2024 00:18
Re: Nikdo normalni
Slusnej asci art … nebo tohle uz je jako utf8 art :-!
3. 4. 2024 11:10
Re: Nikdo normalni
50% sleva? :-D Ach jo...
3. 4. 2024 11:32
Re: Nikdo normalni
50 % je blbost no, ale pokud do toho počítá i odpočet DPH, tak 40 % sleva oproti ceníku je dosažitelná a to je taky zásadní rozdíl.
Avatar - Barry Lyndon
3. 4. 2024 15:23
Re: Nikdo normalni
A když se započítá i daň z příjmu (DPPO = 21 %) a daň z podílu na zisku (srážková daň = 15 %), tak už je to prakticky úplně zadarmo :D :D :yes:
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 17:00
Re: Nikdo normalni
:-[] :-[] :-[]
Takze to máme vlastně 25% sleva, 21% DPH, 21% DPPO a 15% daň z příjmů. To máme celkem 82% a to se vyplatí :-[]
Avatar - Barry Lyndon
3. 4. 2024 18:58
Re: Nikdo normalni
0,75/1,21*0,79*0,85= 41,62 %. Ani reálně to nevychází zase tak špatně - "sleva" 58,38 % tam je. :D
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 20:29
Re: Nikdo normalni
Ja to schválně secetl, protoze mne to připomnělo pindy, že firmy/OSVČ jsou dotovaný státem, že si můžou odečíst DPH, náklady. ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2024 11:15
Re: Nikdo normalni
Co říkáš na cenu pred 20ti lety?
Avatar - Mokrous
3. 4. 2024 15:49
Re: Nikdo normalni
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2024 13:34
Zda sa ze golf 8
Sa konecne dostava do formy.... sice to trvalo... ale nakoniec v danom segmente to vyzera na opat stary dobry golfik... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
3. 4. 2024 15:51
Tvl redakce, vy mě fakt bavíte!
Roky si to držíte kohortu trolích pamrdů a rozvracečů diskuzí, ale když člověk vloží smajlíka, tak ho smáznete za podezření na spam.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
3. 4. 2024 15:54
Redakce vy jste nebetyčná hovada
Blokujete normálního diskutéra Mokrouse, ale multi-úchyla necháte řádit. Je mi z vás na zvracení. Jste pro mě zbyteční lidé.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 16:59
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
Mokrous se od toho multitrolla liší tím, že nemá víc účtu ( predpokladam ) a je vulgární. Jelikož multiucty nejsou v podmínkách zakázané, ale vulgarity ano a nevěcné prispevky též, tak je správně, že ho blokují. Třeba se už blízká na lepší časy a diskuze bude trochu pročištění od lidí, co jí tu plevelí a útočí na ostatní místo diskuze.
Avatar - Roman Horký
3. 4. 2024 17:03
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
O nenapsal žádnou vulgaritu. O tom to je.
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 17:04
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
V tom konkretnim příspěvku ne, ale věčný příspěvek to též nebyl
Avatar - Barrichello
4. 4. 2024 09:09
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
Zato ty smaljíky pod 20 hamunnovými multinicky jsou věcný.

Fakt mě bavíš, obejtivita je velká 0 - ZERO NOTHING BUT ZERO :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Redakce s tím nic nedělá a pouze změnila systém nahlašování aby to asi lidem otrávila to nahlašovat
Ještě smutnější
Avatar - Jamme
3. 4. 2024 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2024 17:47
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
...ne, že bych zde chtěl řešit nějaký pravopis, ale ..."se už blízká na lepší časy" ... je docela "sýla"... :-)

Edit: (Snad jedině, že by to zautokorigoval mobil sám a pisatel si toho nevšiml, by se dalo snad pochopit....)
3. 4. 2024 18:10
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
B je správně. Ledaže by mu odcizil mobil nějaký pazgřivec z generace X.
Avatar - Jamme
3. 4. 2024 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 20:31
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
No když je to s měkkým i a se z tak co myslíš? Ano, nevšiml jsem si opravy od telefonu. Není to "sýla", ale "zýla" :)
Avatar - Mokrous
3. 4. 2024 19:09
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
Super! Takže půjdeš do *** v první vlně, když neustále jen útočíš na ostatní.
Už aby to bylo a byla tu zase jen diskuze o autech.
Avatar - Jamme
3. 4. 2024 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
3. 4. 2024 20:30
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
Fakt utocim první? Pokud jo, tak půjdu no, jen to není pravda. Proto narozdil od tebe mne nikdo nic nemazal.
A věcná diskuze nemusí být nutně o autech, ale o daném tématu v diskuzi.
4. 4. 2024 08:25
Re: Redakce vy jste nebetyčná hovada
mazanie/nemazanie prispevkov tu ma nulovu vypovednu hodnotu o ich kvalite, vid imbecilnych trollov, ktori zasieraju kazdu diskusiu a nikto im prispevky nemaze
3. 4. 2024 17:21
Golf je golfem
Za mě je díky faceliftu golf zase golfem. Celkový Design byl od počátku fajn, ale ten předek to vyloženě kazil. To je pryč. Podle mě je nyní golf o dost hezčí než passat. :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 4. 2024 17:32
Re: Golf je golfem
Teď mu to už kazí jen ten interiér - vše na tabletu... :no:
Avatar - miromen
3. 4. 2024 18:00
Re: Golf je golfem
Tak tohle vidim přesně opačně. Zatimco předFL předek vypadal fajn hlavně světla, ktere teď až moc "přimhouřili" a zjednodušili tak teď ho spiš celkově dodrbali podobně jako u 7 generace. Kladně hodnotim snad jen grafiku zadnich lamp, ale tohle je prostě malo.
Jo snad ještě to, že přidali konečně nějakou veselejši barvu, myslim tu z uvodni fotky, ale to se až tak vzhledu netyka.