Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
Testovaný vůz s výbavou: 1.611.900 Kč
(2.0 TDI/142 kW DSG 4Motion R-Line)
Etalon třídy Tesla Model Y Performance: 1.408.900 Kč
(393 kW/534 PS, 660 Nm, AWD) :yes:
(2.0 TDI/142 kW DSG 4Motion R-Line)
Etalon třídy Tesla Model Y Performance: 1.408.900 Kč
(393 kW/534 PS, 660 Nm, AWD) :yes:
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a k tomu motor co vsem kolem me (krom mokrouse) zere olej jak prokoplej. Vecne podtocenej chrochtajici diesel, porad poslubavajici dsg….
At si to nechaj navic za 1,4+…
At si to nechaj navic za 1,4+…
A 1 227 000 czk ID 4 😄 Toto je fakt na obdiv, kto si to kupi. A este to dole budu chvalit, ze normalne auto 😁
Jsem to chtěl napsat... je sice pravda, že Tigi umí věci, o které se Tesle ani nezdá, ale i tak 1,6 mega je strašný
Souhlas, že s těma cenama se u VW už trochu zbláznili, v podstatě je lze ignorovat, přihodit pár peněz a zamířit případně rovnou k Audi...
rohYpnol
+ dávám za to, že😒br />
1) je to furt normální auto (kulatý volant, solidní zpracování a materiály, diesel R4
2) je to furt normální SUV (AWD)
3) vypadá do hezky, nebylo to v žádným komiksu ani japonským anime
4) konfigurovatelnost a šíře výbavy
Prostě pořád je to hodně ze starého dobrého Tiguanu
- dávám za to, že😒br /> 1) i sem vecpali nový infotainment a nesmyslné ovládání přes nesmyslný display...
2) i se všemi přešlapy v ergonomii
3) cenová politika, kdy někdo musí zaplatit nesmysl EV a odpisy zmařených investic v Číně a Rusku
4) katování výrobních nákladů - např. nelakované části karoserie atp. ... za tyhle ceny... To jako vážně???
Jestli bych si to koupil? Za vlastní určitě ne. Nevidím žádný významný důvod, proč nevzít Tucson nebo Sportage, pokud tedy člověk nepotřebuje diesel... tam ten důvod naopak sakra vidím 😒] ...
Za mě dobrý. Až se jim rozsvítí v palici a srovnají cenovou politiku tak to bude ok.
2) je to furt normální SUV (AWD)
3) vypadá do hezky, nebylo to v žádným komiksu ani japonským anime
4) konfigurovatelnost a šíře výbavy
Prostě pořád je to hodně ze starého dobrého Tiguanu
- dávám za to, že😒br /> 1) i sem vecpali nový infotainment a nesmyslné ovládání přes nesmyslný display...
2) i se všemi přešlapy v ergonomii
3) cenová politika, kdy někdo musí zaplatit nesmysl EV a odpisy zmařených investic v Číně a Rusku
4) katování výrobních nákladů - např. nelakované části karoserie atp. ... za tyhle ceny... To jako vážně???
Jestli bych si to koupil? Za vlastní určitě ne. Nevidím žádný významný důvod, proč nevzít Tucson nebo Sportage, pokud tedy člověk nepotřebuje diesel... tam ten důvod naopak sakra vidím 😒] ...
Za mě dobrý. Až se jim rozsvítí v palici a srovnají cenovou politiku tak to bude ok.
Avantime
Ceny idú hore a konkurencia je v segmente SUV C dosť silná. Verím, že nový Tiguan je dobré auto, ale nová generácia akosi nič zásadne nové nevie ponúknuť a ani ma dizajn nechytá za srdce.
Moja dilema by preto bola, či😒br /> Volkswagen Tiguan Life 150 kW/204 koní 4x4 7DSG za 39 590 €
alebo
Toyota RAV4 Comfort 163 kW/222 koní 4x4 e-CVT za 39 490 €
Hybrid Toyoty má samozrejme nižšiu spotrebu aj emisie čo je najsilnejší argument. V mestskej premávke má komfortnejšie rozjazdy či brzdenie bez citeľného podraďovania DSG. Klasicky má Toyota trochu horšie vyskladanú výbavu a hlavne slabé možnosti príplatkov než Volkswagen.
Moja dilema by preto bola, či😒br /> Volkswagen Tiguan Life 150 kW/204 koní 4x4 7DSG za 39 590 €
alebo
Toyota RAV4 Comfort 163 kW/222 koní 4x4 e-CVT za 39 490 €
Hybrid Toyoty má samozrejme nižšiu spotrebu aj emisie čo je najsilnejší argument. V mestskej premávke má komfortnejšie rozjazdy či brzdenie bez citeľného podraďovania DSG. Klasicky má Toyota trochu horšie vyskladanú výbavu a hlavne slabé možnosti príplatkov než Volkswagen.
Co jsem tak slyšel tak RAVka dost mizerně jezdí... a osobně se mi ani nelíbí, to už bych spíš koukl třeba na Sorento (ale nevím jak na tom aktuálně je s motorama).
Ta cena za Tiguan mi přijde až podezřele dobrá... fakt je 150kW 4x4 za mega? Na milionu u nás začíná Passat s 1.5...
Ta cena za Tiguan mi přijde až podezřele dobrá... fakt je 150kW 4x4 za mega? Na milionu u nás začíná Passat s 1.5...
Za mňa teda Toyoty na tej platforme TNGA-K slušne jazdia a mám aj RAV4 vyskúšanú, prišla mi dosť dobre vyladená. O plug-inoch som počul, že tam je to horšie kvôli inému rozloženiu hmotnosti. Dizajn je samozrejme vec vkusu, RAVku by som označil za nejakú krásnu, ale som s jej vzhľadom ok.
Sorento je o triedu vyššie, to už skôr konkurent Highlandera. A teda kórejský tandem Tucson a Sportage nepovažujem za taký trvácny ako Tiguan či RAV4 a tá ich 1,6-ka má celkovo vyššiu spotrebu.
Sorento je o triedu vyššie, to už skôr konkurent Highlandera. A teda kórejský tandem Tucson a Sportage nepovažujem za taký trvácny ako Tiguan či RAV4 a tá ich 1,6-ka má celkovo vyššiu spotrebu.
Sorento je přesně napůl mezi rav4 a highlanderem. O kolik je větší oproti rav4, o to samé je menší než highlander. Takze tam záleží o úhlu pohledu, jestli to je větší compact SUV, nebo menší midsize SUV. kdyz kouknu na trh usa, tam je označované za small 3-row SUV, rav4 compact SUV a HL midsize 3-row. Takze velikostně se to může srovnavat asi s oběma úplně stejně. Nad rav4 má navrh, u HL přesně opačně.
U nás sa to US rozdelenie moc nedá uplatniť, tam majú predsa len trochu inú tú mierku, v Európe je Small 3-row SUV už jasný D segment SUV (možno s výnimkou GLB).
Však nerozporuju, rav4 je taky SUV-D. Společná platforma s camry, velikostně odpovídající kodiaqu.
Takze za mne sorento určitě suv-D.
Takze za mne sorento určitě suv-D.
Okej, beriem. Toyota má v SUV C segmente Corollu Cross a C-HR, ale teda RAV4 u nás na trhu je konkurentom skôr Sportagu a Tucsonu než Sorenta a Santa Fe, vidieť to na cenovej politike aj predajoch.
Jo, na SK to tak mají a do včerejška platila nabídka Limited, kde jsi za 200 EUR dostal výbavu za 4.330 EUR včetně Matrixů, metly, lepších ALU kol, Easy Entry,...
Za 39.790,- byl ten benzín 150kW pecka nabídka. Ale výroba až od prosince.
Za 39.790,- byl ten benzín 150kW pecka nabídka. Ale výroba až od prosince.
Otázka je, či ti tú benzínovú 150 kW vedia garantovať za tých 39 790 eur, teda či si to viem dnes za tú cenu rezervovať a vedia mi ju garantovať, hoci to formálne zadajú do výroby až v novembri. Pamätám si, ako známy chcel Taigo, tiež to bola motorizácia dostupná až neskôr a medzitým dvakrát dvihli cenu, kým sa dalo auto reálne objednať. 😊
No, to je otázka... Záleží na smlouvě. Určitě by mne to taky zajímalo, muset takto čekat skoro rok.
Ale myslím, že i já jsem měl nějaký dodatek, že pokud cena, nebo kurz EURa stoupne o xy %, že se zvedne cena i pro mne. Už si to nepamatuju a nechce se mi to dohledávat.
Já jsem teda zatím měl vždy štěstí, že jsem na auto nečekal nikdy dýl jak 3-4 měsíce a cena byla vždy stejná, jako v době složení zálohy a sepsání smlouvy a navíc jsem měl vždy dobrý úrok. Nejčastěji 0% a nejhůř asi 2,8%.
Ale myslím, že i já jsem měl nějaký dodatek, že pokud cena, nebo kurz EURa stoupne o xy %, že se zvedne cena i pro mne. Už si to nepamatuju a nechce se mi to dohledávat.
Já jsem teda zatím měl vždy štěstí, že jsem na auto nečekal nikdy dýl jak 3-4 měsíce a cena byla vždy stejná, jako v době složení zálohy a sepsání smlouvy a navíc jsem měl vždy dobrý úrok. Nejčastěji 0% a nejhůř asi 2,8%.
Passat je o tridu vetsi auto, takze ten cenovy odstup dava smysl.
Ked niekomu ide o spotrebu a emisie, tak asi nekupi benzinove auto, nie? Inak to ma podobnu cenu a podobne problemy ako Torres, ale aspon moze mat svetla za 620 €. A ludia nadavaju, ake su VW drahe 😄
A čo si kúpi, keď chce všestranné rodinné auto, ktoré väčšinu času strávi v meste a okolí? Jasné, že benzín alebo teda hybrid. Diesel sa už v tejto triede prestáva nosiť pri nových autách. Za mňa by to nebolo ani tak z pohľadu ekológie ako krátkych trás, kde by diesel zbytočne trpel. A ver mi, že Torres žerie z konkurentov najviac.
Praveze vobec jasne to nie je, pokial to ma clovek kde nabijat, tak jednoznacne ID4 a vyjde ho to dokonca lacnejsie pri tych cenach.
Vidíš, máš tam to slovíčko "pokiaľ". Áno, elektrické SUV začne byť tiež alternatívou (lebo je tam tá podmienka, že musíš to mať kde nabíjať), ale zatiaľ sa to cenovo nevyrovnalo, ak by som ID.4 zahrnul do vyššie uvedeného porovnania, tak štvorkolka je od 46 990 eur. Pri pri porovnaní klasický spaľovák a HEV sa už dá baviť o rovnakých cenách. Všetko to chce čas.
Praveze to celkovymi nakladmi vychadza asi aj lacnejsie, ako spalovacie auta 😄 a ten komfort, clovek sa nemusi zamyslat nad emisiami a reakciou dsg v meste
RAV4 HEV = vysavač
RAV 4 PHEV = sice už nevysavač, ale zase tragický podvozek a celkově je to spíš taková Dacia pro Američany. DCC plus, Matrixy, vyklápěcí tažné atd... atd... tam opravdu nenajdete... plus si tam houby nakonfigurujete 😄
RAV 4 PHEV = sice už nevysavač, ale zase tragický podvozek a celkově je to spíš taková Dacia pro Američany. DCC plus, Matrixy, vyklápěcí tažné atd... atd... tam opravdu nenajdete... plus si tam houby nakonfigurujete 😄
Emel
Krátký Tiguan trošku doplácí na relativně kompaktní rozměry (v tom, že ho může někdo srovnávat s SUV-C)... ale pořád to je technicky ekvivalent Passatu, takže SUV-D, jako Kodiaq. Zase mu to ale celkem sluší, relativně malé převisy a velká kola... to je dobrý recept na hezký SUV.
Trošku v tom dělá zmatek ta 1.5TSI 96kW kterou Passat nemá... ale předpokládám, že na rozdíl od Golfa bude i v téhle verzi víceprvek... možná i DSG s mokrýma spojkama? To těžko říct...
Trošku v tom dělá zmatek ta 1.5TSI 96kW kterou Passat nemá... ale předpokládám, že na rozdíl od Golfa bude i v téhle verzi víceprvek... možná i DSG s mokrýma spojkama? To těžko říct...
ekvivalent Passatu? Za mna skor Golfu
Technicky a konec konců i cenově je to ekvivalent Passatu, v této generaci dokonce technicky stojí lehce nad Passatem i když z něj vyhází (lepší metrixy, mokrá dsg všude včetně nejslabších motorů). Technický ekvivalent Golfu je T-Roc, ekvivalent Pola je T-Cross.
Tebe zjavne tieto veľkostné rozdelenia SUV nejak nejdú. Nič v zlom, ale pozri si niekedy ako to je podelené.
T-Roc - spodný okraj C segment crossoverov a to najmä kvôli podvozku z Golfu, možnosti 4x4
Tiguan - klasický zástupca C segmentu SUV, konkurenti Qashqai, Austral, 3008, Sportage, Tucson aj RAV4.
Tayron - chystaná náhrada za Tiguan Allspace, SUV s technickým základom C segmentu, ale veľkosťou v D segmente, ukážkový príklad je Espace vychádzajúci z Australu ale aj Kodiaq vychádzajúci z Karoqu.
T-Roc - spodný okraj C segment crossoverov a to najmä kvôli podvozku z Golfu, možnosti 4x4
Tiguan - klasický zástupca C segmentu SUV, konkurenti Qashqai, Austral, 3008, Sportage, Tucson aj RAV4.
Tayron - chystaná náhrada za Tiguan Allspace, SUV s technickým základom C segmentu, ale veľkosťou v D segmente, ukážkový príklad je Espace vychádzajúci z Australu ale aj Kodiaq vychádzajúci z Karoqu.
No a rav4 je na základech camry, TNGA-K, takže ta je SUV-D. Velikostně odpovídá kodiaqu.
U Toyoty klasické suv-c je CHR a corolla Cross, ty mají TNGA-C stejně jako corolla.
U Toyoty klasické suv-c je CHR a corolla Cross, ty mají TNGA-C stejně jako corolla.
Kam sa mám pozriet?
Viz výše já nebo Gvick - Tiguan je technicky Passat, bráška Kodiaqu, technicky spíš lehoučce nad Passatem. Já osobně si třídy odvozuju od té klasiky a u Škodovky mi to přijde jasné - Karoq je typické C a Kodiaq je typické D.
Teď... Tiguan je o kousek menší, to beru. Ale osobně mi nesedí, že by byl v té končící generaci Tiguan C a Allspace D. Takže moje vidění světa je, že T-Roc je menší zástupce SUV-C a Tiguan je menší zástupce SUV-D.
Viz výše já nebo Gvick - Tiguan je technicky Passat, bráška Kodiaqu, technicky spíš lehoučce nad Passatem. Já osobně si třídy odvozuju od té klasiky a u Škodovky mi to přijde jasné - Karoq je typické C a Kodiaq je typické D.
Teď... Tiguan je o kousek menší, to beru. Ale osobně mi nesedí, že by byl v té končící generaci Tiguan C a Allspace D. Takže moje vidění světa je, že T-Roc je menší zástupce SUV-C a Tiguan je menší zástupce SUV-D.
Zjavne sa nerozumiete. Máš pravdu, že Tigi je veľkostne klasický zástupca céčkových SUV (konkurenti Sportage či Kuga), ale Emel hovorí o technickej báze a tam je Tigi pomerne spriaznený s novým Passatom. Najlepšie to vidno na motorizáciách, identické motory (až po 2,0TSI 195 kW) či prevodovky (DQ381 aj pre 1,5TSI). Ak príde Tayron, bude mať presne to isté, nič viac.
Technicky je Tiguan podla teda pribuzny s Passatom preto lebo su to nove modely od VW? Ak ano, tak samozrejme kedze su to (zatial) jedine dva nove modely VW v tomto roku.
Ja by som sa bavil skor o velkosti ked sa mame bavit o pribuznosti. Tu je jasne ze Tiguan je postaveny na Golfe. Rovnako ako napr. 3008 je postavena na 308.
Ja by som sa bavil skor o velkosti ked sa mame bavit o pribuznosti. Tu je jasne ze Tiguan je postaveny na Golfe. Rovnako ako napr. 3008 je postavena na 308.
Ne, o věk vůbec nejde, jde o techniku.
V minulé generaci to bylo evidentní - Passat, Tiguan, Superb a Kodiaq začínají na 1.4 (později 1.5) TSI, v základu je víceprvek, stojí cca. stejné peníze. Protože se u SUV počítá s větším zatížením, mají dokonce SUV lepší převodovky - základní 1.4TSI má i v předokolce mokré DSG, top motorizace mají DQ500.
V té nové generaci čekám, že se to ustálí nějak podobně... prostě technikou i ceníkem bude Tiguan cca kopírovat Passat, ne Golf.
V minulé generaci to bylo evidentní - Passat, Tiguan, Superb a Kodiaq začínají na 1.4 (později 1.5) TSI, v základu je víceprvek, stojí cca. stejné peníze. Protože se u SUV počítá s větším zatížením, mají dokonce SUV lepší převodovky - základní 1.4TSI má i v předokolce mokré DSG, top motorizace mají DQ500.
V té nové generaci čekám, že se to ustálí nějak podobně... prostě technikou i ceníkem bude Tiguan cca kopírovat Passat, ne Golf.
Tak tebou spominane SUV su asi podobne tazke ako Passat a od toho sa teda odvija aj podobna pouzita technika. Ale podvozkovo a velkostne (vo vnutri) su Golf a Tiguan rovnaka trieda (kompakt).
Emel to vysvetlil, veľkostne áno, Tigi je kompaktné SUV, ako je aj Golf kompaktný hatchback. Technicky ako písal Emel je ale spriaznený s Passatom (alebo aj Superbom), od motorov cez prevodovky až po prvky výbavy.
A inak keď sa bavíme o veľkosti a priestore, tak Tigi je vnútri o hodne väčší ako Golf, takže aj tento faktor ho približuje viac k Passatu ako Golfu.
Ono obdobné to je napr. pri Mazde, CX-5 ako kompaktné SUV, čo by zvádzalo priraďovať ho k 3ke, ale technicky je príbuzná so 6kou.
A inak keď sa bavíme o veľkosti a priestore, tak Tigi je vnútri o hodne väčší ako Golf, takže aj tento faktor ho približuje viac k Passatu ako Golfu.
Ono obdobné to je napr. pri Mazde, CX-5 ako kompaktné SUV, čo by zvádzalo priraďovať ho k 3ke, ale technicky je príbuzná so 6kou.
Mr.Murphy
.... 1.36 mio za Tiguana s výše popsanou motorizací.... 😲 Mám to samé v Superbu 3.gen starém dva měsíce (silnější TDI, 4x4, 7st. DSG).... a jako.... z toho motoru fakt odvařený nejsem.... Už jsem to trošku zajel (5000km) ale spotřeba žádný zázrak, dynamika taky spíš jen tak nějak dostačující.... V serpentýnách v Alpách se motor i převodovka trápí, hučí to, občas prosíš aby to zařadilo.... Rozjet se rychle ale plynule taky moc nejde - buď se to plazí, nebo vystřelí 😁 😁
Takhle - mě to v Supovi nevadí, hodně to jezdí po dálnici tak co.... do města s tím nejezdím.... a nestálo to tyhle prachy, byť i za 1,2mio včetně daně se spoustou extras mi to připadá celkem drahé.... ale beru že to je velká plechovka s kotlem výbavy a výbornou ergonomií interiéru, která neotravuje s deb*lníma asistentama....
Ale dát 1,36 za takhle motorizovaného Tiguana, kdy cena ještě určitě poroste s příplatky.... to by mě teda fakt nenapadlo ;-\ Pravda, konkurenci načtenou nemám, třeba je to u ní ještě horší 😁
Takhle - mě to v Supovi nevadí, hodně to jezdí po dálnici tak co.... do města s tím nejezdím.... a nestálo to tyhle prachy, byť i za 1,2mio včetně daně se spoustou extras mi to připadá celkem drahé.... ale beru že to je velká plechovka s kotlem výbavy a výbornou ergonomií interiéru, která neotravuje s deb*lníma asistentama....
Ale dát 1,36 za takhle motorizovaného Tiguana, kdy cena ještě určitě poroste s příplatky.... to by mě teda fakt nenapadlo ;-\ Pravda, konkurenci načtenou nemám, třeba je to u ní ještě horší 😁
Ty si nemal predtým PHEV Superba? Čo bol dôvod návratu k dieselu, ak smiem vedieť?
Na kolik se ti ustálila spotřeba?
Ono když si člověk zvykne na ten komfort elektriky a ma možnost srovnání, diesel už je hodně otravnej, po.alou reakci, hlučností, vibracemi. Do toho ta uškubaná DSG.
Ono když si člověk zvykne na ten komfort elektriky a ma možnost srovnání, diesel už je hodně otravnej, po.alou reakci, hlučností, vibracemi. Do toho ta uškubaná DSG.
náš elektrikář Mikesus stále propaguje již prasklou bublinu - EV
ale u VW se to nevyvíjí podle očekávání
https😐/www.autoforum.cz/…ny-id-dohromady/
ale u VW se to nevyvíjí podle očekávání
https😐/www.autoforum.cz/…ny-id-dohromady/
Po 5000km tam mám 6,9 (ještě jsem teda nekontroloval palubák jestli si nevymýšlí... to hodlám překontrolovat teď ručním výpočtem po dotankování do plna).
Je to všechno na zimních 17" šíře 215mm, čili žádné široké pneu....
Za mě je ta spotřeba tak nějak průměrná, ani nějaký zázrak, ani průšvih. Z těch 5000km to defacto nejezdilo po městě, 3000 jsou najeté s rakví.... jenže když jedeš z Brna do Itálie na lyže tak těch reálných 135 co s rakví jezdím jedeš tak možná 250km.... Jinak jsou to furt nějaká omezení, IGL zóny, obchvaty měst atd. atd.... Uvidím až to teď dám na letní a dám nějakou běžnou trasu po prázdné dálnici....
Proti PHEV je to míň uživatelsky příjemné (zvuk, rozjezdy atd.), na druhou stranu jízdní vlastnosti citelně lepší (není nad zadní nápravou baterka atd). Prostě každé má svoje no.... Na ty dlouhé trasy je ten naftový Sup fajn, kdyby mi to mělo sloužit jako universál i pro dojíždění do práce, zajetí o víkendu na nákup tak bych do nafty už rozhodně nešel. To je fakt překonané.....
Je to všechno na zimních 17" šíře 215mm, čili žádné široké pneu....
Za mě je ta spotřeba tak nějak průměrná, ani nějaký zázrak, ani průšvih. Z těch 5000km to defacto nejezdilo po městě, 3000 jsou najeté s rakví.... jenže když jedeš z Brna do Itálie na lyže tak těch reálných 135 co s rakví jezdím jedeš tak možná 250km.... Jinak jsou to furt nějaká omezení, IGL zóny, obchvaty měst atd. atd.... Uvidím až to teď dám na letní a dám nějakou běžnou trasu po prázdné dálnici....
Proti PHEV je to míň uživatelsky příjemné (zvuk, rozjezdy atd.), na druhou stranu jízdní vlastnosti citelně lepší (není nad zadní nápravou baterka atd). Prostě každé má svoje no.... Na ty dlouhé trasy je ten naftový Sup fajn, kdyby mi to mělo sloužit jako universál i pro dojíždění do práce, zajetí o víkendu na nákup tak bych do nafty už rozhodně nešel. To je fakt překonané.....
Tak můžou tomu ty zimní dost uškodit. Jsem zvedavej, jak moc se ti bude lišit palubak od tankování. Dnes snad uz skoro vůbec.
Pak taky za těch 7, jo je to taková prumerna realna spotřeba. Někdo zvladne lépe, někdo hůře. Ale zrovna u vychvalovaneho TDI bych čekal lepsi výsledek. Přeji aby ti to nezačalo žrát olej a byli jste s mokrousem dva. V passatu co mame v rodině tak ten taky jezdi za 7, ale má tam i město občas.
Jo a velká baterka za/nad zadní napravou je znát, to je nevýhoda asi každého phev.
Pak taky za těch 7, jo je to taková prumerna realna spotřeba. Někdo zvladne lépe, někdo hůře. Ale zrovna u vychvalovaneho TDI bych čekal lepsi výsledek. Přeji aby ti to nezačalo žrát olej a byli jste s mokrousem dva. V passatu co mame v rodině tak ten taky jezdi za 7, ale má tam i město občas.
Jo a velká baterka za/nad zadní napravou je znát, to je nevýhoda asi každého phev.
Mě by zajimala v čem tkvi ta vyborna ergonomie interieru u superba. Takove to kliše, že dotyk je špatně a klasicke tlačitka je to prave ořechove beru dnes za nesmyslne tvrzeni.
Protože, takova ta poměrně časta koncernova vw klasika, kdy je ovladani klimy dost schovane za řadičkou a nad nim utopeny displej mimo zorne pole s hybridnim ovladanim dotyk/klasicka tlačitka je něco co je v praxi huř použitelne než pravě ten čisty dobře udělany dotyk. Tohle jsem měl si velice slušně zažit, když jsem z Golfa 8g přesedal přimo do superba byť pravda ne stou největši obrazovkou. Navic to bylo umocněne tim, že jsem musel s každou jizdou vypinat vystrahu tlaku v pneumatikach (zřejmě vadny snimač) pravě na tom "fajnově" umistněnem displeji. Ale samo muže byt ještě huře jako třeba na sobě nalepene klasicke titěrne tlačitka.
Protože, takova ta poměrně časta koncernova vw klasika, kdy je ovladani klimy dost schovane za řadičkou a nad nim utopeny displej mimo zorne pole s hybridnim ovladanim dotyk/klasicka tlačitka je něco co je v praxi huř použitelne než pravě ten čisty dobře udělany dotyk. Tohle jsem měl si velice slušně zažit, když jsem z Golfa 8g přesedal přimo do superba byť pravda ne stou největši obrazovkou. Navic to bylo umocněne tim, že jsem musel s každou jizdou vypinat vystrahu tlaku v pneumatikach (zřejmě vadny snimač) pravě na tom "fajnově" umistněnem displeji. Ale samo muže byt ještě huře jako třeba na sobě nalepene klasicke titěrne tlačitka.
já prostě v S3 na všechno dosáhnu poslepu.... to je celé... start-stop vypínám jedním stiskem tlačítka hned u řadičky.... za mě to ergonomicky nemá chybu.... tím pádem neřeším že bych zkoušel něco jiného - stačí mi co čtu ve všemožných testech.
No a o tom to je jsou věci či funkce, ktere u jednoho dokažeš ovladat pohodověji a rychleji a naopak. Ale zrovna superb mi rozhodně nepřijde jako ergonimicky zdařila zaležitost, ale jasně dost do toho muže promlouvat i zvyk.
A co se testu tyče tak ty, už davno beru s hodně velkou rezervou a mnohem vice maji pro mě přinos zkušenosti uživatelu. To se potom ukazuje jak dokaže byt řada testu zavadějicich či až nesmyslně papouškujicich.
A co se testu tyče tak ty, už davno beru s hodně velkou rezervou a mnohem vice maji pro mě přinos zkušenosti uživatelu. To se potom ukazuje jak dokaže byt řada testu zavadějicich či až nesmyslně papouškujicich.
noba
Já ho objednal a zkusím nastínit proč. Krom úvodu se pokusím vyhnout kopání do konkurence. Pan Šámal zmínil, že za podobné peníze lze mít „BMW X1 😁rive23d“ to je téměř podobné tvrzení jako když pan Koubek ve své recenzi k předchozí generaci tvrdil, že za podobné peníze lze mít Mercedes GLA. Ono to celé nedorozumění vychází s toho, že je ve skutečnosti obrovský rozdíl mezi mít a provozovat. Pokud chci mít a občas to provést po vesnici ať sousedé puknou závistí, tak je ideální volba BMW nebo Mercedes. Ale pokud chci auto provozovat denně, je potřeba si nalít čistého vína a odpovědět si na otázku „opravdu na to mám?“. Ona cena servis u těchto aut je naprosto neporovnatelná a jak se říká u nás na Moravě „když chceš opici musíš mít na banány“. Pak to dopadá tak, že si ten, kdo nemá na banány prostě ten servis zajistí jinak. Ten lepší způsob je, že zajede do Polského originál servisu, kde to stojí cca 25% méně.
Ohledně recenzovaného vozu, všichni ví, že velká kola jsou špatně a krom toho, že jsou nepohodlná tak jsou i široká což zvyšuje spotřebu. Ale to je jen maličkost (dají se vyměnit), problém je podle mě výbava R-line, má v sobě krom těch nesmyslně velkých kol (které byly ještě nesmyslněji zvětšena na 20) i sedačky u kterých krom absence polohování hlavové opěrky je i „sportovní sedák“ který Vás má podržet v zatáčkách což je naprosto na nic u rodinného SUV které je všechno jen ne sportovní. A krom toho ty okraje tohoto „sportovního sedáku“ jsou výrazně vyvýšené, aby Vás ještě lépe podržely v zatáčkách (asi když budete spěchat na dovolenou do Chorvatska) nicméně Vám brání v nasedání a vysedání z vozu. Jako ano jsem tlustý, ale právě proto si uvědomuji, že to můj zadek za určitý čas prošoupe. Ale hlavně se s toho fakt špatně vysedá. Schválně si to někde na showroomu zkuste, R-line vs. jiná výbava.
Ale konec pomluv a spílání nad výbavou, kterou si evidentně nemůžu dovolit a přejdu k mému objednanému vozu. Zvolil jsem variantu People která kromě toho, že dostanete normální kola 17´ tak taky dostanete spoustu výbavy „zadara“ včetně toho, že si můžete zvolit barvu prakticky bez příplatku (pokud nezvolíte červenou jako já za +3 800Kč). Motor jsem zvolil naftu 2,0 TDI 110 kW (mám nájezd 70 000Km ročně), dále jsem tam nabastlil další „Akční balíčky“ jako paket Technik + 29 700Kč, Navigace Discover Pro Max + 64 000Kč (uznávám toto je rozežranost), Winter paket Premium + 39 800Kč, Adaptivní regulace podvozku DCC Pro + 29 900Kč a nakonec asi největší „masňárna“ Soundsystém harman/kardon +21 600Kč. Celkovou cenu mi konfigurátor napočítal na 1 267 700Kč což je jako fakt hodně, ale konkurence je veliká a po zaslání pár poptávek mi byla nabídnuta cena 1 093 000Kč včetně DPH 903 305,79Kč bez DPH = za celkem prostorné a velmi dobře vybavené auto je to podle mého názoru opravdu dobrá cena.
Jo a pokud jde o ty banány, pokud využijete jejich financování – v mém případě musím dat 60% a zbytek mám na 2 roky bez navýšení dostáváte servis na 60 000Km zdarma – což pro některé znamená 3 roky bez starostí a investic pro mě pohodový rok.
Končím podplacenou propagaci Tiguana, ale musel jsem se ozvat, protože ten test byl fakt odfláknutý, ani se nezmínil o světlech nebo o tom podvodu z velikostí kufru (který má 652l jen v případě, že jsou zadní sedačky posunuty do předu – stejný podvod používá nový Kodiaq prý 910l 😁 😁 😁)
Pokud bych nejezdil tak moc tak by byl bomba ten 1,5l Tsi 110kW bylo by to celé o 78 000 Kč levnější a na rozdíl od nového Passatu nebo Superbu je v Tiguanu vždy "mokrá" spojka.
Jo a vážně jste se dočetli až sem? 😁
Ohledně recenzovaného vozu, všichni ví, že velká kola jsou špatně a krom toho, že jsou nepohodlná tak jsou i široká což zvyšuje spotřebu. Ale to je jen maličkost (dají se vyměnit), problém je podle mě výbava R-line, má v sobě krom těch nesmyslně velkých kol (které byly ještě nesmyslněji zvětšena na 20) i sedačky u kterých krom absence polohování hlavové opěrky je i „sportovní sedák“ který Vás má podržet v zatáčkách což je naprosto na nic u rodinného SUV které je všechno jen ne sportovní. A krom toho ty okraje tohoto „sportovního sedáku“ jsou výrazně vyvýšené, aby Vás ještě lépe podržely v zatáčkách (asi když budete spěchat na dovolenou do Chorvatska) nicméně Vám brání v nasedání a vysedání z vozu. Jako ano jsem tlustý, ale právě proto si uvědomuji, že to můj zadek za určitý čas prošoupe. Ale hlavně se s toho fakt špatně vysedá. Schválně si to někde na showroomu zkuste, R-line vs. jiná výbava.
Ale konec pomluv a spílání nad výbavou, kterou si evidentně nemůžu dovolit a přejdu k mému objednanému vozu. Zvolil jsem variantu People která kromě toho, že dostanete normální kola 17´ tak taky dostanete spoustu výbavy „zadara“ včetně toho, že si můžete zvolit barvu prakticky bez příplatku (pokud nezvolíte červenou jako já za +3 800Kč). Motor jsem zvolil naftu 2,0 TDI 110 kW (mám nájezd 70 000Km ročně), dále jsem tam nabastlil další „Akční balíčky“ jako paket Technik + 29 700Kč, Navigace Discover Pro Max + 64 000Kč (uznávám toto je rozežranost), Winter paket Premium + 39 800Kč, Adaptivní regulace podvozku DCC Pro + 29 900Kč a nakonec asi největší „masňárna“ Soundsystém harman/kardon +21 600Kč. Celkovou cenu mi konfigurátor napočítal na 1 267 700Kč což je jako fakt hodně, ale konkurence je veliká a po zaslání pár poptávek mi byla nabídnuta cena 1 093 000Kč včetně DPH 903 305,79Kč bez DPH = za celkem prostorné a velmi dobře vybavené auto je to podle mého názoru opravdu dobrá cena.
Jo a pokud jde o ty banány, pokud využijete jejich financování – v mém případě musím dat 60% a zbytek mám na 2 roky bez navýšení dostáváte servis na 60 000Km zdarma – což pro některé znamená 3 roky bez starostí a investic pro mě pohodový rok.
Končím podplacenou propagaci Tiguana, ale musel jsem se ozvat, protože ten test byl fakt odfláknutý, ani se nezmínil o světlech nebo o tom podvodu z velikostí kufru (který má 652l jen v případě, že jsou zadní sedačky posunuty do předu – stejný podvod používá nový Kodiaq prý 910l 😁 😁 😁)
Pokud bych nejezdil tak moc tak by byl bomba ten 1,5l Tsi 110kW bylo by to celé o 78 000 Kč levnější a na rozdíl od nového Passatu nebo Superbu je v Tiguanu vždy "mokrá" spojka.
Jo a vážně jste se dočetli až sem? 😁
jo tak vsechny ty R-pakety apod. na SUV/Crossovery jsou naprosty nesmysl.... ale kdyz to lidi kupuji a plati za to, tak co uz.... Jinak preju at kara slouzi.... byt na 70.000km rocne bych si asi koupil neco jineho 😄
Mal som vo výbere presne rovnakú verziu ako Ty, t.j. 2,0TDI 110 kW v (u nás) akčnej výbave Limited. Tá je bohatá a obsahuje všetko podstatné, vrátane Matrix LED, okrem výhrevu sedačiek (rieši to paket winter). S minimom príplatkov tá cena bola super, predajca ešte spustil. Tiež by som nechal 17ky, tie 20ky boli uskákané a zbytočne tvrdé. A tiež červená (ako jediná za príplatok, aj to len symbolický).
A porovnanie s X1 je úplne mimo, nezohľadňuje porovnateľné modely s porovnateľnou výbavou (samozrejme že holé BMW môže byť za cenu vybaveného VW, ale to platí univerzálne).
A dobrá pripomienka s kufrom, je to pri posune sedadiel dopredu. Tak isto to má aj Kuga.
A porovnanie s X1 je úplne mimo, nezohľadňuje porovnateľné modely s porovnateľnou výbavou (samozrejme že holé BMW môže byť za cenu vybaveného VW, ale to platí univerzálne).
A dobrá pripomienka s kufrom, je to pri posune sedadiel dopredu. Tak isto to má aj Kuga.
Pri 70 000 km je to do 300 km denne, pričom by to Id4 zvládlo a ušetrené je za rok. Tak isto 2 roky auto servis nevidí, pokiaľ sa nepokazí tepelné čerpadlo a filter si človek vymení sám jednoducho. Tak prečo ten tiguan? Aj BMW sa dá objednať na 17 kolesách a je to najpohodlnejšie auto. Človek nerieši zlé cesty.
jeho tiguan bude mať po 3 rokoch 210tis km, ak ho nezrasuje, tak ho ešte predá za 600tis Kč plus.
za koľko predá po 210tis km ID4?
za koľko predá po 210tis km ID4?
na Slovensku ak je nulový leasing, tak človeka zasa natiahnu na poisteniach. Pokojne aj ceny +30% a nemáš možnosť zobrať inde.
Ako to máš ty?
Ako to máš ty?
Kalkulace pojištění (povinné + havarijní) od Generali Česká kalkulují na 1384Kč / měsíc = 16 608Kč což není moc ale spoluúčast 10 000Kč/10%, což chci změnit na čistých 5 000Kč. Tak uvidím kolik bude potom. Skla v tom jsou na 20 000Kč.
Pěkná sleva a cena! Takhle to dává smysl.. Tiguan Top verze TDI za 1.6 mega je blbost. Za méně se dá koupit o třídu lepší AUDI Q5 2.0 TDI‼️
kuk
A pohřební kapela hraje na rozloučenou. 😁
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ozzman
Za nenormální ceny? Možná jo, možná ne, já ale musím upozornit jak jsem psal výše, že Ford v poslední křeči na EU trhu uvádí novou Kugu se zaváděcím bonusem,kdy verze 4x4 HEV 2.5 132kw vyjde o 12 tisíc více i s metlou (jo jen tou jednou základní - za ostatní se připlácí) ve verzi Titanium, než základní ceníkovka Tiguanu TSI s 96kw...ekvivalentní motor je pak o 100 tisíc níže. Jako nechci nikoho navádět, ale tohle je hodně zajímavá nabídka mít spolehlivé eCVT v dobře jezdícím autě na rozdíl od kritizované Ravky (mimochodem mne zas tak špatná nepřišla, je to prostě krabice a tak taky jezdí, nic víc 😁). U těch "větších motorizací ( ale co do objemu motoru vyhrává nad Tiguanem 😁) " pak už konkurenci nemá, s faceliftem přišla o diesel
pokud to nena byt vylozene dalnicni polykac kilometru tak bych urcite sel radeji do HEV nez TDi.... :yes: a furt si myslim ze PHEV je pro tyhle auta uplne optimalni.... samozrejme zalezi jestli mas kde nabijet, jak to pouzivas, kolik je cenovka atd. Ale ciste z technickeho a vlastne i ekologickeho pohledu je PHEV cajk 😄
No samozřejmě je to o tom, co kdo preferuje a kde jezdí. Já už více čí méně jsem rozhodnut vyměnit svuj dieseldezolatský kombík (tedy ale na té dálnici to prostě jede dobře a tiše 😁) a jelikož jezdím kratší trasy (a to převážně ještě druhým autem, které mám do města a okolí) a čas od času párkrát do roka nějakou tu dovolenou, moře, hory, tak diesel je pro mne zbytečnost a protože je to soukromé auto na řadu let, chci jak trefně někdo výše poznamenal auto, co budu levně živit. Pro mne by ideální auto bylo nové Mondeo HEV, které neexistuje, Fokus HEV, taky neexistuje, takže jsem se z nouze podíval na Kugu a vychází za až neuvěřitelně dobré peníze, nicméně pořád jsem spíše naklońen obyčejnému kombi. Chci pro klid v duši dát poslední šanci Fordu, zeptat se, za kolik by reálně ta Kuga byla (pochybuji, že se dostanu pod ten akční ceník jako soukromá osoba), ale zatím mě to vede na temnou stranu Hamuny 😁 PHEV je pro mě už opravdu drahý, i tak jsem zvýšil limit o dost desítek procent 😁
Jo. Člověk počítá s ne úplně ideálním jízdními vlastnostmi, což ani asi nikdo ve velkých autech, která mají být pohodlná. Za mne phev proč ne, ale jen když se skutečně nabíjí.
Jak je an tom s nárůstem spotřeby superb phev po městě, kdyz ma prazdnou baterku? Já mám teď nově zkušenost s tucsonem phev a po Praze jsem s tim jezdil za 9l pri prazdne baterce, rav4 phev s prázdnou baterkou je kolem 7 ( ale už je to nějaká doba, tak si to nemusím pamatovat přesně, ale vím že to bylo o dost vic nez HEV ) a to byli trasy, které jzdim bezne s HL do 5l.
Jak je an tom s nárůstem spotřeby superb phev po městě, kdyz ma prazdnou baterku? Já mám teď nově zkušenost s tucsonem phev a po Praze jsem s tim jezdil za 9l pri prazdne baterce, rav4 phev s prázdnou baterkou je kolem 7 ( ale už je to nějaká doba, tak si to nemusím pamatovat přesně, ale vím že to bylo o dost vic nez HEV ) a to byli trasy, které jzdim bezne s HL do 5l.
Na obranu toho Tucsonu musím říct, že mě velmi mile překvapilo, jak je to jinak dobře postavené auto. Interiér prostorný, materiály dobre, odhlučnění, slušné řízení...i to docela jedlo, jen ta spotřeba...
Hele nikdy jsem toho vybitého Supa třeba po zacpané Praze (nebo ještě lépe po zacpaném Brně 😉 ) netahal. Ale co se s ním placatím tady na zlínsku tak to fakt ani s vybitou baterkou moc nežere.... Myslím že ucpané velkoměsto by bylo max za 7.... víc si fakt nedovedu představit.... Spíš si myslím že by to bralo i míň než 7.... je to v HEV režimu fakt efektivní :yes:
No vidíš a ja ako fanúšik Kugy som ju musel vylúčiť z výberu z dvoch dôvodov, pričom jedným bola práve cena, ktorú u nás nevedeli spraviť zaujímavejšiu ako pri Tiguane. A to ešte nemáme cenník na facelift. Pri ňom by však bol prekážkou prechod z tlačidiel na tablet (hlavný problém pri Tiguane, viď nižšie).
A pobavil ma argument predajcu na otázku, prečo facelift stratil 10 koní (hybrid). Vraj kvôli ťahaniu prívesu, ale zato vraj dostane nový veľký tablet. Proste samé výhody. 😒] 😒]
A pobavil ma argument predajcu na otázku, prečo facelift stratil 10 koní (hybrid). Vraj kvôli ťahaniu prívesu, ale zato vraj dostane nový veľký tablet. Proste samé výhody. 😒] 😒]
A já věčný hater Kugy 3 jsem se rozhodl ji dát malou šanci 😁 Jak říkám, reálně za 812 tisíc ceníkových za Titanium 4x4 je prostě strašně dobrá nabídka a i když jsem na 90 % rozhodnut pro jiné auto, tak má letitá láska k modrému oválu mne táhne minimálně se na to jít podívat.
Jak popisuji výše, chci něco na dlouho s nízkými provozními náklady do budoucna, takže ideálně už nové auto a podmínkou je, aby tomu nenaložil náš obstarožní Megane, takže takových aut do této ceny moc není 😁
p.s. ta 4x4 verze Kugy s o 10kw slabším motorem má lepší zrychlení snad o 0,5s, než předfacelift 140kw 😁
Jak popisuji výše, chci něco na dlouho s nízkými provozními náklady do budoucna, takže ideálně už nové auto a podmínkou je, aby tomu nenaložil náš obstarožní Megane, takže takových aut do této ceny moc není 😁
p.s. ta 4x4 verze Kugy s o 10kw slabším motorem má lepší zrychlení snad o 0,5s, než předfacelift 140kw 😁
Jasné, cena je kľúčová, ak vieš u vás dostať slušnú cenu, prečo nie. U nás bol ten hybrid Kugy hlavným bonusom, auto jazdí veľmi príjemne. Ale predface sa dopredávajú a facelift ešte nie je (ale predajca očakával zdraženie). Takže drahšie auto s menším výkonom a tabletom namiesto dovtedy solídneho tlačidlového ovládania, proste samé nevýhody.
A co to objednat v ČR ? Já jsem teď v konfigurátoru a je tam za Titanium AWD opravdu 815 900 (výše jsem se sekl o 3 tisíce, pardon 😊 ). Ceníkově je to více, ale dávají větší slevu.
http😐/www.ford.cz/…lsi-kroky/bp/ice#…
http😐/www.ford.cz/…lsi-kroky/bp/ice#…
34 500 €, uz to ma aspon led svetla na rozdiel od predfaceliftu. To uz na rozdiel od Torresu stoji za zvazenie 😄
To uz i kuga má taky vše v displayi? A já doufal, že se to časem obrátí k lepšímu.
Jo, je to podobny, velky tablet jak na domácí kino... hele, ja jsem v tomhle divnej, mne se to líbí (u všech automobilek), pokud mam i klasickou kapličku přístrojů s digitálním štítem, tak je to za mne v pořádku. Třeba už Fordu bude fungovat hlasové příkazy 😁
Snad nebude jako toyota, kde to naopak s novou generaci funguje hůř to hlasové ovládání. 😒]
U minulého HL jsem přes AA mohl vytáčet z telefonního seznamu, teď to nejde, musel bych to mít jen přes BT bez AA
U minulého HL jsem přes AA mohl vytáčet z telefonního seznamu, teď to nejde, musel bych to mít jen přes BT bez AA
Nebude, hůř to nejde 😁 Ford je poslední auto pro řidiče, protože asistenti tam nefungují 😁 Hele, a co zkusit applecarplay? 😁
iudex
Keďže sme práve vyberali stredné SUV, Tigiho som vyskúšal. Bol to papierový favorit. K výhradám ohľadom ceny myslím, že (aspoň u nás) nie sú dôvodné, v tej uvádzacej cene je u nás Tigi lacnejší než niektorí konkurenti (CX-5) a ešte aj z tej akciovej verzie Limited dokázali dať celkom slušnú zľavu. Takže cenovo je to na pomery VW prekvapivo fajn.
Celkovo je TIguan veľmi solídne auto. Zvonku naživo vyzerá fajn, najmä v tej promo červenej Persimmon. Vnútri je nečakane priestranné na 4,5m SUV, vo svojej kategórii je najpriestrannejšie, najmä miesto vzadu je prekvapivo štedré, takmer na úrovni Kodiaqu. Kufor je tiež solídny, aj keď ako bolo povedané tých papierových vyše 600l by človek nepovedal.
Mám pocit, že aj materiály vovnútri sa zlepšili, určite je to na vyššej úrovni (kvalita materiálov i spracovanie), než iD modely.
Jazdne je to taký solídny štandard, kupujúci tejto kategórie áut rozhodne nebude sklamaný (stredné SUV si nekupujem na vymetanie okresiek), len sa treba vyhnúť priveľkým diskom, na 20" to už trochu búchalo na priečnych nerovnostiach, ja by som v rámci komfortu volil 18".
Avšak hlavný problém tohto auta je interiér. Darmo sa bude tvrdiť, že je to lepší infotainment ako predošlé VW, proste je to jeden megatablet, ktorý integruje všetko ovládanie. Ikoniek je tam plno, ako na mobile, sú malé a trafiť ich za jazdy je problém. Slider na ovládanie klímy je otravný a neintuitívny, človek tam potiahne prstom a posunie si teplotu o 5 stupňov, nejaké jemné nastavenie je problém. Argumenty, že sa to dá individualizovať sú o ničom, furt sú tam malé ikonky a treba to tam triafať, za jazdy krajne odvádzajúce pozornosť. Polovička bola z toho dosť na nervy a silne jej to prekážalo. Ešteže ten volant má hardwarové tlačidlá, to je lepšie ako v iD7 či predface Golfe.
Takže nech sa mi Tigi páčil akokoľvek, bol priestranný a slušne jazdil a mal aj solídnu cenu, cez ten interiér a ovládanie nešiel vlak.
Celkovo je TIguan veľmi solídne auto. Zvonku naživo vyzerá fajn, najmä v tej promo červenej Persimmon. Vnútri je nečakane priestranné na 4,5m SUV, vo svojej kategórii je najpriestrannejšie, najmä miesto vzadu je prekvapivo štedré, takmer na úrovni Kodiaqu. Kufor je tiež solídny, aj keď ako bolo povedané tých papierových vyše 600l by človek nepovedal.
Mám pocit, že aj materiály vovnútri sa zlepšili, určite je to na vyššej úrovni (kvalita materiálov i spracovanie), než iD modely.
Jazdne je to taký solídny štandard, kupujúci tejto kategórie áut rozhodne nebude sklamaný (stredné SUV si nekupujem na vymetanie okresiek), len sa treba vyhnúť priveľkým diskom, na 20" to už trochu búchalo na priečnych nerovnostiach, ja by som v rámci komfortu volil 18".
Avšak hlavný problém tohto auta je interiér. Darmo sa bude tvrdiť, že je to lepší infotainment ako predošlé VW, proste je to jeden megatablet, ktorý integruje všetko ovládanie. Ikoniek je tam plno, ako na mobile, sú malé a trafiť ich za jazdy je problém. Slider na ovládanie klímy je otravný a neintuitívny, človek tam potiahne prstom a posunie si teplotu o 5 stupňov, nejaké jemné nastavenie je problém. Argumenty, že sa to dá individualizovať sú o ničom, furt sú tam malé ikonky a treba to tam triafať, za jazdy krajne odvádzajúce pozornosť. Polovička bola z toho dosť na nervy a silne jej to prekážalo. Ešteže ten volant má hardwarové tlačidlá, to je lepšie ako v iD7 či predface Golfe.
Takže nech sa mi Tigi páčil akokoľvek, bol priestranný a slušne jazdil a mal aj solídnu cenu, cez ten interiér a ovládanie nešiel vlak.
No a co jste tedy vybrali?
Viď MACZ.
Tak to jsem nečekal, prosím moc se přimlouvám, hoď brzy nějaké info jak si spokojen. Já zkoušel brášku s pluginem, velmi mile mne překvapilo, jak to auto je poctivě postavený, interiér, že to i dospěle jezdí, jen ten Plugin žral jak protrženej, ale jo, jelo to. Na mne je vzhledově umírněnější, než tvůj výběr, nicméně chválím barvu, po nějaké takové se poslední dobou otáčím, ale nevím, jestli mám "koule" to mít doma 😁 Aby mne nepřestala bavit.
marna slava ten interier/infotaiment pouzivas kazdy den a nekolikrat.... to kdyz otravuje, to je zasadni problem.... to spis u takoveho auta akceptuju ze zatacku projede pomaleji, ze se mi treba esteticky neco nelibi atd, ale proste auto ma slouzit a neotravovat, pres to nejede vlak. To neni Ferrari na vikendy kde odpustim vsechno, hlavne ze to dobre jede a vypada.... 😉
Presne tak to moja polovička zhodnotila, to ovládanie ju rušilo a znervózňovalo, vyjadrila obavu, že by kvôli tomu, že sa bude sústreďovať na ovládanie displeja, niekde narazila. Ako píšeš, rodinné SUV nie je športiak na občasné víkendové výlety, kde riešiš len volant a radenie; tu je ovládanie úplne zásadné.
já touhle optikou kupuju i auta do firmy - je mi u pr*ele jestli se to zaměstnancům líbí, ale potřebuju aby se soustředili na jízdu a ne na blbosti. Řešit úraz zaměstnance v autě fakt nechceš....
Čo na infotainmente používa človek každý deň? Práveže skoro nič netreba používať, raz sa to nastaví a človek do toho už nejde. Iba odklepne ok po aktivácii auta.
Kúrenie napríklad? Vypínanie start-stop? Vypínanie lane-assist? Proste milión vecí. Skôr sa divím, ako dokážeš ty šoférovať takéto auto ez toho, aby si sa dotkol obrazovky.
Ake kurenie? Auto kuri samo po aktivovani. Automaticky udrziava teplotu, nie je dovod do toho zasahovat. Start stop nemam. Lane assist sa deaktivuje sam pri pomalej rychlosti, nie je dovod do toho zasahovat. Clovek si to nastavi raz a uz do toho nebabre. Tu vidno tu neskusenost s VW infotainmentmi, proste po nastartovani nabehne waze a spotify a clovek nevidi infotainment, ako je rok dlhy. Ale ludom to hrozne vadi. Dotykam sa obrazovky iba raz, ked potvrdzujem to OK. Spotify hra, kde minule prestalo. Nikdy som nemal lepsie ovladanie, este aj to nastavovanie teploty je pekne na ociach a clovek nemusi hladat kolecko niekde pri kolenach.
tieto dni - ráno 10st, mám 21st, som spokojný. Zaparkujem, nastúpim na obed, vonku 20st, auto začne silno chladiť, nastavených 21 je príliš málo, prehadzujem na 24.
Nasledujúce ráno, 10st, nastavených 24 je príliš, auto kúri ako divé, nastavujem 21.
atď atď
Nasledujúce ráno, 10st, nastavených 24 je príliš, auto kúri ako divé, nastavujem 21.
atď atď
Hm tak to zřejmě bude jak jsem ti psal pod jinym člankem. A to, že tak nějak od stolu se mi u noveho infot. libi to, že je tam možnost mit vicero věci najednou, ale na druhou stranu se mi nezamlouvaly od pohledu ty poměrně male ovladaci plochy a jak dodavaš tak ještě docela nahuštěne na sobě.
houmer56
Auto může být sebelepší, ale ten obří tablet před sebou fakt nechci (a to pracuju v IT).
:yes:
už jsem to také několik krát tady zmiňoval, že mne to přijde jako když kastrací aut pod kapotou a nasazením elektro pohonu byl hlavní důraz kladený, jak velký tablet je v autě, kolik se do něj vejde her a jiných hloupostí pro řízení auta nepotřebných ba přímo škodlivých.
Dokonce tablety tam už cpou tak velké, že brání v nerušeném výhledu před auto.
To vše zahájil a rozpoutal sebestředný fašista Musk a všichni ho následují jako světlonoše :no:
už jsem to také několik krát tady zmiňoval, že mne to přijde jako když kastrací aut pod kapotou a nasazením elektro pohonu byl hlavní důraz kladený, jak velký tablet je v autě, kolik se do něj vejde her a jiných hloupostí pro řízení auta nepotřebných ba přímo škodlivých.
Dokonce tablety tam už cpou tak velké, že brání v nerušeném výhledu před auto.
To vše zahájil a rozpoutal sebestředný fašista Musk a všichni ho následují jako světlonoše :no:
Jaros 00071
Nový Tiguan má divný předek jinak design celkem fajn. Bohužel interiér je špatně! :no: Ergonomicky byl VW vždy TOP , nyní bez tlačítek s obřím tabletem se to nedá koupit! Interiér je děs. Navíc 1.6 milionu za 2.0 TDI ve výbavě je šílený 😒] Za tuto cenu máte AUDI Q5 2.0 TDI , minus sleva a ta je u AUDI vždy vyšší než u VW..A interiér Q5 je úplně jinde vč.tlačítek materiálů. A taky lépe jezdí 😉
"Módna" karoséria so spotrebou +/- 10 litrov.
Neříkám, že Kuga je krasavec (facelift hodně pomohl) a že mám rád SUV, ale málem jsem jel do Fordu zkusit poptat, jestli to za tyhle peníze fakt prodávaji 😁