Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem BMW iX2 xDrive30e: Elektrika nejen do města

13 komentářů

DonVito
Na jednu stranu souhlas, kdyz alespon druhy auto v rodine bude elektricky, tak to bude uspech.

Na druhou stranu by bylo fajn se od tohoto dogmatu oprostit. Pro valnou vetsinu ridicu to bude bez problemu prvni auto.
Na co bys potreboval pro mestske auto dojezd 300km?
DonVito
Aby to davalo ekonomicky smysl?

Pockej si na neue Klasse.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
April byl vcera 😉
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
BMW se s druhou generací velmi úspěšného modelu X2 vrací i v jeho čistě elektrické verzi, která je označována jako iX2. Jan Staněk se v rámci představení této elektrické novinky měl možnost poprvé svézt s tímto kompaktním elektrickým crossoverem BMW iX2 ve verzi 😁rive30. Electrodad :yes:
https😐/youtube.com/watch?…
ericn
No nevím, jestli zrovna iX2 je městské auto za 1,4mio Kč se 4,5m délkou a 2,1t hmotností 😉 Kdyby si mluvil o i3 nebo e-208/e.C3, tak to i pochopím, ale tohle fakt ne...

Jinak s tebou asi budu souhlasit, že do města se EV hodí. Pak by ale muselo stát podobně jako jeho spalovací verze, případně lehce nad, aby dávalo i ekonomický smysl. Tj. jako když si připlácíš automat za 40tis apod...
ericn
To se mi vážně nelíbí, ani sedan ani to SUV. Pokud to bude takhle, tak BMW škrtám z wishlistu :no: Hrozný design...
Arese
Normální člověk si něco takového stejně nikdy nekoupí! :-
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
dojez😜 250km (v létě a během prvního roku provozu)
životnost baterie: 4 roky, resp. 150 tis km
cena výměny baterie: 1,25 milionu Kč
dodo24
Normálny človek nenávidí elektro, ale zato komentuje každý jeden článok o ňom :-!
radimfll
Při reálné spotřebě 20 kWh/100 km a správném užívání baterie, tedy od 10 do 90 % nepodbijet a nenabijet naplno. Skutečně v létě vychází dojezd 260 km. Si to spočítej.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
městský vozík jako druhé auto do rodiny k X5 40d. Zatím bych to nechtěl, ale zatím. Ale třeba jednou tam bude imitace manuálu.
PowerHouse
jako u Audi Q6 e-tron za 2 500 000.
No já mám taky po připojení mobilu Android auto.

Je obdivuhodné, že EU výrobci mobilů Android nezvládli, ale automobilkám to jde.