Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodejci: Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla o desítky procent

Tuzemští prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v tuzemsku nárůst poptávky po elektrických vozech v řádu desítek procent. Důvodem je spuštění podpůrného a dotačního programu pro nákup elektromobilů do firem. Vyplývá to z aktuálních informací prodejců.
Zpět na článek
31. 3. 2024 16:35
31. 3. 2024 17:35
31. 3. 2024 17:46
31. 3. 2024 20:24
31. 3. 2024 20:36
31. 3. 2024 21:01
31. 3. 2024 21:45
31. 3. 2024 21:46
31. 3. 2024 23:28
1. 4. 2024 00:37
1. 4. 2024 00:45
31. 3. 2024 23:48
1. 4. 2024 00:39
31. 3. 2024 21:52
31. 3. 2024 20:11
31. 3. 2024 20:19
31. 3. 2024 20:21
31. 3. 2024 20:26
31. 3. 2024 20:30
31. 3. 2024 20:56
31. 3. 2024 20:57
1. 4. 2024 00:31
1. 4. 2024 00:43
31. 3. 2024 22:38
31. 3. 2024 22:50
1. 4. 2024 00:40
31. 3. 2024 22:50
31. 3. 2024 22:52
1. 4. 2024 00:42
1. 4. 2024 00:45
1. 4. 2024 00:49
1. 4. 2024 08:27
1. 4. 2024 09:08
1. 4. 2024 09:14
1. 4. 2024 09:51
1. 4. 2024 09:48
1. 4. 2024 13:11
1. 4. 2024 15:02
1. 4. 2024 13:08
1. 4. 2024 13:13
1. 4. 2024 02:04
1. 4. 2024 06:17
1. 4. 2024 07:39
1. 4. 2024 08:26
1. 4. 2024 09:45
1. 4. 2024 11:09
1. 4. 2024 13:13
1. 4. 2024 17:16
1. 4. 2024 17:25
1. 4. 2024 12:02
2. 4. 2024 09:16
Avatar - Horký Rom
31. 3. 2024 16:35
moc líbí
Volvo EX30 slaví. Stalo se Světovým městským autem roku. Odváží si z New Yorku hned dva poháry. Zatímco ovládla kategorii městských aut, v hlavní soutěži vyhrála bronz.
Pro značku jsou to vůbec první ocenění z této ankety.

Volvo mělo ve svých vozech zhruba polovinu motorů na naftu. Tento týden vyrobili poslední dieselové Volvo a dali ho do muzea. Poslední XC90 vyrobené ve Švédsku.

Budoucnost Volva je elektrická :yes:

P.S. Zajímat se o jediný elektromobil od výrobce, který nechce elektromobily vyrábět a prosazuje takové auto jako Mirai, nemá vůbec cenu.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - KANKUNEN
31. 3. 2024 17:16
Re: moc líbí
Je to velký den, s posledním dieslem končí éra největšího českého multinicku Petra Čížka. Zbyde jen rom, hrom, jamee a Hunterwasermann.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 20:24
Re: moc líbí
Máš na mysli výrobce, který vyrobil 25 milionů osobních aut s elektromotorem a trakční baterií? Čekal bych, že takovému výrobce by se ti měl moc líbit.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 21:01
Re: moc líbí
Pres 90%? Toyot pouziva ke svemu pohonu vyhradne ropu.
Tzn. nemuzes je nabit z obnovitelne energie.

Tesla ma 100% aut, ktera muzou jezdit na obnovitelnou energii.
:yes:

Spalovani ropy v osobnich autech dnes uz neni nutnosti.
31. 3. 2024 21:45
Re: moc líbí
Ano, můžou. Ale opravdu tak jezdí?
A auta Toyoty nemůžou jezdit na obnovitelnou energii?
Toyota HÍBRIDO FLEX ... elektromotor v kombinaci s obnovitelným palivem.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 23:28
Re: moc líbí
Obnovitelny palivo je pro osobni auta nesmysl.
Ucinnost je katastrofalni.

Typickej greenwashing Toyoty...

Toyota jen zneuziva pojem elektrifikace/EV.
https://carboncopy.info/corporate-watchdog-accuses-toyota-of-misleading-marketing-greenwashing/

According to the report, the Japanese carmaker’s “Electrified” campaign attempted to capitalise on growing electric vehicle (EV) demand to sell more polluting vehicles, majorly hybrids.
ELECTRIC MOBILITY
CORPORATE WATCHDOG ACCUSES TOYOTA OF MISLEADING MARKETING, GREENWASHING
By Editorial Team / January 25, 2024
The report alleges that Toyota manipulated Google’s search algorithms in order to misdirect millions of consumers across Europe, the US and Australia searching for information, specifically on EVs towards petrol hybrid cars instead

A new report by global corporate watchdog Ekō claimed Toyota made false green claims targeting its customers through misleading marketing on 25 official Toyota websites in 23 countries, spanning a number of languages.

According to the report, the Japanese carmaker’s “Electrified” campaign attempted to capitalise on growing electric vehicle (EV) demand to sell more polluting vehicles, majorly hybrids. The report documented how the company allegedly repeatedly used terms like “electrification”, “electrified” and even “electric” in misleading ways to imply that its hybrid engine vehicles are akin to, and interchangeable with, electric vehicles.
:no:
Avatar - Barrichello
1. 4. 2024 00:34
Re: moc líbí
brainwashing máš ty, dokonale vymytá kedlubna zelenou neomarxistickou unijní propagandou, ale neboj, už se vám to rozpadá :-) :-) :-) :-)
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 00:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 00:45
Re: moc líbí
Asi si špatně rozumíme.
Před 50 lety začal v jedné zemi mimo Evropu program náhrady dovážených ropných paliv obnovitelným palivem z domácích zdrojů. Dnes je v této zemi většina aut prodávána ve verzi spalující 100% obnovitelné palivo. A Toyota tam prodává hybridy schopné toto 100% obnovitelné palivo spalovat. Co je na tom španého?
BTW Tesla v této zemi svá auta neprodává. A neprodává je ani v jedné ze sousedních zemí. Proč?
1. 4. 2024 08:06
Re: moc líbí
Co je na tom spatneho?

Je to plytvani. Kacet pralesy, abys mohl palit lih v aute...
Ucinnost je tragicka.

Takova paliva by se mela pouzivat pro leteckou dopravu. Kde je problem spalovaci motor nahradit.

V osobnim aute nahrazeni spalovani neni dnes problem.

PS Nechci hodnotit minulost, kdy Toyota stala na spicce pokroku, jeji hybridy byly neskutecne usporny, baterky byly strasne drahy a jina alternativa nez jezdit na lih v podstate nebyla. Bavim se o budoucnosti/soucasnosti.
31. 3. 2024 23:25
Re: moc líbí
Ale je to dobra volba spalovat ropu :yes:
31. 3. 2024 23:48
Re: moc líbí
Pro producenty ropy kazdopadne.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2024 00:28
Re: moc líbí
a že o prodlouženém víkendu spalovalo lidí ropu, potkal sem asi 110 motorek, šáde 100, VW T1 busík, Ford Sierra, MB Pagoda, Frod pickup ze 70 let, Renault 8..... a krom toho vyjěli další desetitisíce veteránů co sem nepotkal
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 00:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2024 11:55
Re: moc líbí
to s jezdil blbými trasami, v sobotu sem jezdil RR a včera Jagem :-)
1. 4. 2024 14:03
Re: moc líbí
Pro cinsky firmy je zase supr ze od nich mas baterku ve svym krapu ;-)
31. 3. 2024 21:48
Re: moc líbí
Správně.Není nad čínská auta.
Čínské volvo je super auto :yes:
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 21:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 00:09
Re: moc líbí
Jsem rád, že také fandis čínským autům :yes:
Jsou totiž nejlepší :yes:
31. 3. 2024 20:05
Velký úspěch Fialovy vlády
Je velkých úspěchem Fialovy vlády, že se povedlo dostavět všechny dálnice a vysokorychlostní železnice, opravit všechny nemocnice a školy, zajistit spokojenost důchodců a učitelů, zajistit sociální služby potřebným. Díky tomu můžeme přebytky z rozpočtů a evropských fondů, které už prostě není za co utratit, dát do dotačního programu na nákup poměrně drahého spotřebného zboží pro firmy, včetně těch nejziskovějších korporací.
Rozbalit vlákno
42
31. 3. 2024 20:12
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
...trapné :no:
Avatar - rohYpnol
1. 4. 2024 10:40
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Pravdivé.
Avatar - skejpa
1. 4. 2024 13:06
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Nas velky korporat rozhodne zadny uver zarizovat nechce. Takze tyhle dotace jdou uplne mimo korporat. Zbyle korporaty berou treba operacni leasingy. Ale aby si vzali na pul auta uver, ikdyby za nulu, to se fakt nedeje. Takze tady verim, ze to bude jen pro mensi podniky a podnikatele. Skoda jen, ze to neni i pro fyzicke osoby.
Avatar - rohYpnol
1. 4. 2024 21:52
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Ano. Až na to že právě ta leasingovka na to EV může čerpat tu dotací také že :-!

Takže nic nebrání tomu, aby jsi na operák měl ve firmě auto které je na dotaci, na které si leasingovka klidně vzala 0% RPSN úvěr :-!
Avatar - skejpa
1. 4. 2024 23:34
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Jo tak tohle mě nenapadlo :D
31. 3. 2024 20:15
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Největší úspěch Fialový vlády je to, že nikdo už nemá důvod volit Babiše. A to ze všech tebou vyjmenovaných důvodů. Proto má taky Ano podle průzkumu teď 6 procent a ani se nemusí dostat do sněmovny. Moment...
31. 3. 2024 20:38
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Můj příspěvek se nijak netýkal Babiše, to jen pro upřesnění. Týkal jsem toho, co vyčítám této vládě. Pokud by to dělal Babiš, budu to vyčítat jemu. Padni komu padni.
31. 3. 2024 20:50
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Číst umím.
31. 3. 2024 20:59
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Jako jeden z mála tady :yes: Jen jsem se ujišťoval, že tady nejsem úplně sám nestranný.
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 23:05
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
:D :D :D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:22
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Ještě je super že budeme mit v příštích pár letech nejmodernější letectvo na světě schopné nést atomové zbraně - ty jsou také objednaný. A poslal bych z přebytku rozpočtu 500 miliard CZK na Ukrajinu. Prý ví dobře jak je smysluplně využít. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:29
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Jako ty Marmeládo?
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 20:41
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Zahraniční a obrannou politiku mi nepřísluší komentovat. Věřím, že na příslušných ministerstvech jsou odborníci, kteří tomu opravdu rozumí a vládu navádí správným směrem. Já osobně jsem k drahým stíhačkám rezervovaný, ale vládě to nevyčítám.
Můj příspěvek se týkal čistě domácí politiky. Ekonomické politiky. Politiky týkající se aut.
Avatar - KANKUNEN
31. 3. 2024 20:22
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Čím větší žebrota, tím víc v hubě Fiala.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:30
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Koukám. Škoda že tam taky spadáš.
31. 3. 2024 20:34
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Bereš to moc stranicky. Mně je jedno, kdo je ve vládě. Já se o sebe postarám. Spíše mi jde o to, že ti skutečně sociálně potřební nemají to, co bych očekával za ty daně, které platím. Konkrétnímu člověku finančně pomáhám. A mám z toho dobrý pocit. Zkusil si to někdy?
31. 3. 2024 21:07
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Tak ve vysledku se ty auta jako ojetiny dostanou k obycejnym lidem.
Bude vetsi nabidka ojetin a nizsi ceny. :yes:

Takze uplne spatne to asi neni.
A nejsem si jisty, ze nevycerpanim techto dotaci by bylo vic penez na zeleznice...
Ale dotace neni tema, tere me zajima.
Sam jsem asi nikdy zadnou dotaci nedostal.
Jen cerpam ulevy pro provozovani EV, coz je samozrejme prijemne.
31. 3. 2024 21:29
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Také jsem v podstatě čerpal ... pokud budeme nižší daň na LPG brát jako čerpání výhod. V té době (2012) jsem si ani nedovedl představit, že bych měl platit za benzín, i LPG tehdy stálo přes 17 Kč. A auto mě tehdy stálo 100 tisíc Kč.
Ale tady jsme o level výše. Poskytování dotací na auta za 1,5 milionu Kč. A idea, že "obyčejní lidé" by měli skákat radostí, že se pak k nim dostane ojetý EV za půl milionu. Zvrácené, nemyslíš? Před pár dny jsem Hendlymu napsal, že před 100 lety si dělník u Forda vydělal na nové auto v hrubé mzdě za 2,5 měsíce. Dnes za půl roku na EV ojetinu?
31. 3. 2024 21:38
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
EV hujeri co zachraňují planetu si neuvědomují, že zachrání prd pokud nebudou EV dostupné i pro lůzu.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 00:04
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Přesně tak. Můžou být rádi, že jsme nezdanili chůzi. Za každý km po chodníku 25 Kč.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2024 00:30
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
u vás v blázinci máte MHD? Jedině tak Smartíka MHD, kterým jezdí sestřička co ti dává svěračku vid :-)
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 23:08
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Za půl roku? Kde? Tam chci taky makat.
1. 4. 2024 00:10
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Tak za půl milionu nějaký Nissan Leaf snad bude
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 11:41
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Ptám se, kde dávají 85 tisíc měsíčně?
1. 4. 2024 08:11
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Ja nebudu obhajovat, ze podporovat auto za mega a pul neni zvracene.

Na druhou stranu to muze zcela otocit mindset spolecnosti. Protoze za tu cenu uz jsou skvela elektricka auta.
A podnikatele / zamestnanci budou mit minimum duvodu proto si stezovat.

Jinak co vsechno se dotuje o cem nemas tuseni?
31. 3. 2024 21:41
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
A neni to treba o lobbovani automotiv v ČR?
31. 3. 2024 21:51
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Já nevím. Polož další otázku.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 21:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 23:09
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
:D :D :D :D :D
31. 3. 2024 22:16
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Většina aut vyrobených u nás se vyveze. Jak by tomu pomohla domácí politika?
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 07:36
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
ČR má velku a podstatnou část ekonomiky postavenou na automotiv. Pochybuju, že by tam nebylo silné lobbování za podporu EV.

8 let tu vládl Babiš, ale ty zas bez znalostí nadáváš jak na Václaváku
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 23:04
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
31. 3. 2024 23:28
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Ja bych daval dotace i na novy gauc nebo televizi. Myslim ze by stat mel vic podporovat dotacema prodej spotrebniho zbozi. To je znak trzniho kapitalismu :D :D
31. 3. 2024 23:46
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Dobrý nápad. Ale co takhle být progresivnější. Co třeba dotace na šperky nebo zájezdy na Seychely nebo Bahamy. Krejčíč a Kožený by to uvítali.
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 12:56
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
:D :D :D :yes:
1. 4. 2024 14:05
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
Souhlas. To by taky melo byt. Kdyz uz bohacum prispivame na auta, tak proc ne na dovolenou.
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 12:56
Re: Velký úspěch Fialovy vlády
:yes: :yes: :yes:
31. 3. 2024 20:11
Dotaz
Kolik z toho jsou soukromé osoby, které nevyužijí žádnou z dotací a výhod?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:26
Re: Dotaz
Marmeládo, cucam to z prstu...... 😉

To je asi jasný ne? Nebo máš jiný info? Nepředpokládám, že za rok 5000 soukromých zákazníků si koupí BEV. To je blbost.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:56
Re: Dotaz
Marmoško, mam doma vešteckou kouli verze 2.0.
Moc nemýlí. Tak si zvykej. 😉
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2024 00:31
Re: Dotaz
nebav se s osobou trpící paranoidní schízou :-)
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 00:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 20:25
Opět se ukazuje,
že je to bez dotací mrtvá větev.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:30
Re: Opět se ukazuje,
Marmoška dnes jede..... 😉 👍🏻
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
31. 3. 2024 20:55
Re: Opět se ukazuje,
Klobásko, už to přeháníš....
..... drž se, nebo pojedeme z kopce a nebudeš stíhat. 😉
Zdraví tě Pepa z Prahy :yes:
31. 3. 2024 20:36
Re: Opět se ukazuje,
Vždyť je to k smíchu. Vždycky když se státní peníze nasměrujou k vychcankum tak poskoči prodej EV o 50 procent na 0,46 procenta.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 20:56
Re: Opět se ukazuje,
Je úžasné, že jsou i tací, kterým nevadí být v jedné diskusi opakovaně za namyšlené trollující hlupáky. Pro jistotu, než mi napíšeš, že si z toho nemám nic dělat upřesňuji, že řeč je o Tobě Jamme...
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 21:39
Re: Opět se ukazuje,
Naopak. Ukazuje se, ze problem EV je cena. Ne dojezd.
31. 3. 2024 22:36
Re: Opět se ukazuje,
Nejen cena. Mám rodinný dům s vestavěnou garáží. Normální auto nemám problém tam parkovat. Elektrošmejda bych musel parkovat nejlépe na vedlejší ulici, co nejdál od vlastního baráku.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 07:37
Re: Opět se ukazuje,
Mobil jistě taky každý večer neseš na zahradu.
Nebo?
1. 4. 2024 08:06
Re: Opět se ukazuje,
Hořící mobil není věc tak častá jak hořící elektrošmejd a dopad hoření není tak zničující. Pokud nevěříš, zeptej se u modelářů, kteří s hořícími Li baterkami mají zkušenost. A to jsou obvykle baterie s vyšší kapacitou než je v mobilech.
A když už by mobil začal hořet, tak je to záležitost sice nepříjemná, ale uhasitelná. Což se o nesmyslu na baterky (auto, koloběžka, motorka) rozhodně říct nedá. A je rozdíl odvětrat, vymalovat a vyhodit spálený koberec a hledat nové bydlení.
Jo a abych nezapomněl. Recyklace Li baterií v praxi https://www.facebook.com/…3581911732047079 kdy 900 tun lithiových baterií vyhořelo v kouři klimaticky neutrálním způsobem!.
1. 4. 2024 10:11
Re: Opět se ukazuje,
Nejaka statistika k tomu co tvrdis?
Protoze statistika rika, ze EV hori mene nez spalovak.
Takze jestli chces byt v klidu parkuj mimo garáž spalovak.
1. 4. 2024 10:29
Re: Opět se ukazuje,
Problém je, že ta statistika nezohledňuje okolnosti požáru a to je dost zásadní rozdíl - to, že auto začne hořet během jízdy je velice nepříjemné, ale většinou se na to dá reagovat už při prvních náznacích a škody hlavně na okolí minimalizovat. Ovšem když ti auto začne hořet odstavené uprostřed noci v garáži nebo odstavené někde na nabíječce, tak většinou reakce přijde až v okamžiku plného propuknutí požáru a tím pádem jsou škody na okolí devastující...
1. 4. 2024 10:31
Re: Opět se ukazuje,
I spalovak hori stojící v garáži. Zdravím Peugeotu 307.
Kazdy ma doma desitky veci s baterii, mobil, počítače, kola, světla, sluchátka atd. Tech veci jsou po svete miliardy a nikdo z toho extra strach nema a dava to dětem vedle postýlek.
Ale s EV je panika.
1. 4. 2024 10:54
Re: Opět se ukazuje,
Jestli to nebude tím, demagogu, že v jednom mobilu je článek jeden a v jednom EV stovky. Potom to % rizika je poněkud jinde.

Druhá věc je, jakou škodu průměrně obecně může způsobit vymknutý mobil nebo sluchátko a jakou škodu může způsobit vymknuté EV, které jen tak nehodíš do kyblíku s vodou pomocí plechové lopatky na smetí.

To už musí být setsakra shoda okolností, aby se kvůli vys*ranému nabíjecímu sluchátku potopila zaoceánská nákladní loď.
1. 4. 2024 18:46
Re: Opět se ukazuje,
Stale znova, statisticky hori spalovak vice nez EV.
A stale znova, kolik mas doma veci s Li baterii? Naradi, kartáčky, telefony, hračky, elektroniku atd
Kolik toho je ve skladech prodejců naradi, elektroniky atd, kolik aku naradi je v průmyslu, kolik notebooku v kancelářích..

A boji se toho nekdo?
A baterie z kazde te veci muze způsobit požár celkem snadno.
1. 4. 2024 20:31
Re: Opět se ukazuje,
Jaký stále znova??? Co to je zase za reakci? Umíš číst?

Neřeším přece teď zde vůbec požáry ICE versus EV, jak se mi snažíš podsunout a meleš zbytečně o nějakých statistikách.

Já píšu o % rizika a případných následcích ve vztahu k velikosti použitého battery packu. Proto se kartáčku nikdo moc nebojí, ale EV ano.

Kartáček, když začne hořet, hodíš pohodlně do hajzlu. EV těžko. A ano, současné nabíjecí články hoří málo, ale občas hoří. A v jednom EV je článků jako ve stovkách kartáčků. Když zprejskne kartáček, hodíš ho do toho hajzlu, koupíš si novej a ani vo tom nepíšeš do Blesku. Když zprejskne EV je to spektákl do zpráv a to se ani nemusí potopit ta loď. :-)

Popsal jsem to dost polopaticky?
1. 4. 2024 21:11
Re: Opět se ukazuje,
Takze mas vsechny veci s baterii neustale pod dozorem a na noc a na cas kdy nikdo neni doma je davas do nehorlave krabice?
Ne.
Problem je nelogicky strach z noveho jako je priklad z lodi (kde se pokavad vim neprokázal duvod v zahoreni EV) kdy se x krat stane to same na lodi plne spalovaku, ale dozvíš se jen info o lodi kde byla EV.
PS: co zaklady slusnosti?
1. 4. 2024 21:46
Re: Opět se ukazuje,
Ne, nemám je pod kontrolou. Ale to už musí být pech, aby od kartáčku shořel barák. Ale od EV v garáži to problém není.

Ale zpátky k tomu hlavnímu a jedinému, co jsem původně komentoval, to je to % rizika. fakt doma nemám několik set věcí na bateriové nabíjecí články.

Aby ses z té slušnosti nezbláznil. A nediv se mi, když reaguješ na můj příspěvek demagogicky zcela mimo jeho obsah.

"A stále znova", "A stále znova, kolik máš doma...." podruhé, protože jednou to "A stále znova" nestačí.
1. 4. 2024 21:57
Re: Opět se ukazuje,
Tak kdyz jde o garáž tak statisticky je vetsi pravděpodobnost, ze vyhoris pokavad tam bude spalovaci auto.
1. 4. 2024 22:01
Re: Opět se ukazuje,
Kam to zase zatáčíš tu diskuzi.

To ti jde báječně, ale seriózně se vyjádřit hned napoprvé k podstatě mého původního příspěvku, to ti moc nejde.

Podruhé zde zmiňuješ nějaké statistiky. Ty máš obě relevantní statistiky ke zmíněným tématům k dispozici? Ne, že by to, v tomto případě, bylo důležité, jen tak ze zájmu se ptám, když tady s nimi šermuješ.
1. 4. 2024 22:28
Re: Opět se ukazuje,
Zadej si do google “statistika hoření EV” zdroju je dost.

K tvému prvnímu prispevku se vyjadruji opakovane.
Mit strach z EV a zaroven mit doma desitky veci s Li baterii je iracionální. Clanku v EV je sice vice, ale jejich stav a bezpečnost je monitorování s daleko vetsim důrazem na bezpečnost.
1. 4. 2024 22:44
Re: Opět se ukazuje,
Nevěřím, že by článek v kartáčku měl mít nižší standard bezpečnosti, než článek v EV. A strach jsem nikdy nikde nezmínil. Uznat, vzít na vědomí % rizika není strach.
2. 4. 2024 06:29
Re: Opět se ukazuje,
A jsme na zacatku u Jirikova prispevku kde naprosto iracionálne ma strach z EV kdyz statistika rika, ze vyssi riziko je u spalovaku.

Ale ty misto na nej reagujes na me plus pises nepotvrzuje zpravy o lodi.
2. 4. 2024 08:50
Re: Opět se ukazuje,
No dobre, tak na 1000 horiacich zubných kartáčkov horí jeden elektromobil. Fajn, ale radšej 1000x zanedbateľnú alebo žiadnu škodu, ako tú jednu fatálnu, ktorá je síce 1000x menej pravdepodobná, ale jej dôsledky sú absolútne neporovnateľné.
Riziko autohavárie je tiež relatívne malé, napriek tomu dnes každé auto musí byť postavené ako tank. Prečo?
Takže sa nemusíš oháňať žiadnou štatistikou, ani sa diviť, prečo niekto nechce pod svojou strechou elektromobil. Obava z rizika, hoci relatívne malého, je logická a opodstatnená. Chránime sa a zabezpečujeme pred podstatne menšími rizikami.
2. 4. 2024 09:22
Re: Opět se ukazuje,
Znova. Riziko zahoreni spalovaku je statisticky vetsi nez zahoreni EV.

Chapes co to znamena?
2. 4. 2024 09:48
Re: Opět se ukazuje,
Že je to len blbá štatistika. Je mi fuk, že štatisticky horí menej. Ale horí. Z iných dôvodov, za iných podmienok, v iných situáciách, s inými následkami. Spaľovák uhasíš. EV s najväčšou pravdepodobnosťou len tak nie. Už si konečne pochopil?
2. 4. 2024 10:20
Re: Opět se ukazuje,
Realne spalovak sam stejne neuhasis.

Tvuj prispevek je hezká demonstrace iracionálního strachu z noveho.
Statistika je ti jedno….
Avatar - speedfred
2. 4. 2024 09:54
Re: Opět se ukazuje,
Skús to vysvetliť v priemyselných podnikoch kde ťa s ev nepustia a hybridy jedine s povolením ktoré sa ti radšej ani nechce vybavovať.
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 12:59
Re: Opět se ukazuje,
Nemůžu nají selfíčko Gréty před tou recyklárnou...
31. 3. 2024 21:26
Nikdo nedokáže říct,
kolik bude stát ID:3 na konci dubna v Německu
a hlavně že tady vystupují odborníci.
Rozbalit vlákno
8
31. 3. 2024 21:51
Re: Nikdo nedokáže říct,
Kolik? Stojí jako kolik.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 21:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 21:58
Re: Nikdo nedokáže říct,
Co to je?
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 22:08
Re: Nikdo nedokáže říct,
Tím trpíš ty nebo tvoje matka?
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 22:12
Re: Nikdo nedokáže říct,
Dám ti blázne jednu radu. Nereaguj na mě. Myslím to dobře.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 22:38
Tvl...
...tohle už není diskuze, to je fraška. Fraška v režii zdejšího šíleného multinicka.

Hendly, Done a ještě pár dalších - nemusíme spolu souhlasit, ale - opravdu vám stojí za to dělat stafáž (užitečné idioty) tomuhle šílenci?

Šmarjá 🤷
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 00:40
Re: Tvl...
Ty se jdi bodnout. Jsi nemocný.
31. 3. 2024 22:50
Re: Tvl...
Hlavně se diskutuje o ničem, díky otevřenému dotačnímu titulu podnikatelům koupili firmy o 76 EV víc = když úředníci konečně začali pracovat a tu podporu firmám schválili :-[] Kapka v moři ;-)
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2024 00:33
Re: Tvl...
běž spát blševická lůzo
1. 4. 2024 00:42
Re: Tvl...
Hele, tohle není o tom o čem se diskutuje. Tady je to o tom v čí režii.

A není to pěkné a nestojí to za to.

A to bych si zrovna o této dotaci pokecal rád - ale je to jako krmit hydru.

A u toho být nehodlám.
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
1. 4. 2024 01:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 08:27
Re: Tvl...
Dej si jeho nicky na black list a už ty jeho zvratky číst nebudeš. I když je pak ta diskuse hodně vykotlaná :-[]
1. 4. 2024 09:08
Re: Tvl...
Tady už diskuze (kdysi zábavné, poučné, smysluplně ostré) jsou jako otevřená senkrovna. A ano, redakci se to z krátkodobého hlediska hodí, proto toho psychopata podporuje. ;-)
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 09:51
Re: Tvl...
Ty diskuze už defacto neexistují, souhlas.

Z krátkodobého hlediska se to možná hodí, ale to žee to je cesta do pekel by měl chápat každý trouba.
1. 4. 2024 09:48
Re: Tvl...
No jo, ale to pak z diskuze zbyde jen torzo. Zkoušel jsem to, pár jeho nicků mám bloklých, ale objevují se další a další.

Prostě - spěji k tomu, že už to nemá cenu a je na čase tady skončit.

Nakonec si ten šílenec bude povídat sám se sebou.
Doufám, že pak budou redakce a vydavatel šťastní.
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 13:11
Re: Tvl...
No jsou tu právě ty 2 možnosti. Buď na HL všechny imbecily a pak si jen projet ty "normálnější" lidi zde a nebo to zabalit.

Ono už to tu je stejně na úrovni "Žena a život" a "Chvilka pro tebe" a diskuze to už je totální panoptikum a ubohost i když na Bejra a spol. ještě asi ztrácíme.

Ještě nedávno super web a plodné diskuze, dnes už jen žumpa.

Na 100 příspěvků možná 1, nad kterým člověk může přemýšlet.
1. 4. 2024 15:02
Re: Tvl...
Jo, pravda. Jak píši, poslední dobou se to tu novými nicky jen hemží a občas je problém poznat, zda je to prostě někdo nový nebo jestli je to (znovu) tenhle magor

A ano, i bez něj už ty diskuze stojí za prd..
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 13:08
Re: Tvl...
Přesně tak. Dávno mám všechny ty kriply na HL a je klid.

Bohužel asi nikdy nepochopím, jak můžou ostatní trávit roky života tím, že s takovým odpadem vedou "diskuzi".

Mně taky píše/ou skoro pokaždý, když něco přidám, ale já to nečtu a tak nevím, co to je za hnoje a je mi to u zádele. Kdyby to udělal každý, tak je klid a ten odpad sám vyhnije.
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 02:04
Re: Tvl...
Přesně tak. Náš rozpočet a příjmy z EU fondů si můžou dovolit stovky nebo tisíce těchto kapek. Bilion sem, bilion tam. Jen ať kape.
1. 4. 2024 06:17
Re: Tvl...
A jsi si jistý, že ten bezcenný x.inndl není jejich? I když sázím spíš na redakci.
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 07:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 08:26
Re: Tvl...
Spíš se to redakci hodí, víc kliků = víc peněz z reklamy. Tak tak toho blázna nechávají…. :no:
1. 4. 2024 09:45
Re: Tvl...
To by byla z dlouhodobého hlediska neskutečná blbost. I když nic není nemožné.
1. 4. 2024 11:09
Re: Tvl...
Dlouhodobé hledisko nikoho nezajímá, jde jim jen o klicky teď. Vždyť ti pisálci se tu střídají jak ponožky. Ani kolikrát nevědí, co přepisuji nebo odkud to vzali…
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 13:13
Re: Tvl...
Celý život jen pozoruju, jak lidstvo hledá den za dnem nové dno. A stále se jim to daří.
Bohužel.
1. 4. 2024 17:16
Re: Tvl...
Já si spíš myslím, že je to magor který prostě využívá VPN a IT specialisté vydavatele jsou na něj krátcí

O tom by mohl vědět více třeba Mikesus.

Ale kdo ví.
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
1. 4. 2024 07:10
Tesla - Tragická kvalita
https://www.autoforum.cz/…-zvlastni-navod/

S tou státní dotaci se to ale vyplati :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 07:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2024 11:06
Re: Tesla - Tragická kvalita
Co to meleš, stupidní přiblblíku? :-)
Avatar - Mokrous
1. 4. 2024 13:15
Re: Tesla - Tragická kvalita
:D :D :D
Síla.
Avatar - apoho
1. 4. 2024 10:34
nechci dotaci zadarmo
Ne že bych si potřeboval kupovat nové EV a natož na splátky ale zase se ukazuje, jak je to dobře vymyšlené a hejlové už se chytají a nakupují.
Stát dá z mých daní 200 000 Kč dotaci těm, kteří jí nijak nepotřebují ( firmy a státní organizace) ale podmínkou je, to bude hrazeno z úvěru. A ten samozřejmě žádná banka jen tak zadarmo nedá. Pohybuje se mezi 3-7%
Takže nula od nuly pojde. A ceny EV jsou postaveny tak aby prodejce na tom vydělal a v tomto scenáři spolu s úvěrující bankou nebo leasingovkou vlastněnou výrobcem.

To je stejné jako s dotacemi Zelená úsporám. Ceny čerpadel už jsou navýšeny o to, co stát jako že spotřebiteli dá. A na tom vydělá prodejce.

P.S. Jamme. Horky Rom, Kankunen, Hendly - na vaše názory není nikdo tady zvědavý, tak shut up!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
1. 4. 2024 11:23
Re: nechci dotaci zadarmo
ty neumíš ani číst, ty kreťasi?!
Je tam napsáno, že máš držet fekál! :no:
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
1. 4. 2024 11:08
Re: nechci dotaci zadarmo
Je to tak. Firma montující domácí FVE dostane 250 t. jen na dotaci. Za dva dny práce!!! A ještě práce Ukrajinců... A stát je s tím úplně ok... :no: :no: :no:
Je to šílené co stát a tahle vláda pětidemolice připustila. Navíc většina domácích FVE nesplňuje reálně normy, stává se budoucí hrozbou známých škod. A stát tomu jen přihlíží... Protože tomu vůbec nerozumí.
1. 4. 2024 12:59
Re: nechci dotaci zadarmo
ale prdlajs, nic ti nebrani vylezt na strechu a naskladat si to sam. Zapojit to muze kazdej kdo ma prislusnou 50 nebo nastupce a revize totez. Je to lego pro blbce
Avatar - rohYpnol
1. 4. 2024 13:05
Re: nechci dotaci zadarmo
Není. Resp. základ je. Jenže pak je to všechno kolem. A to tady prakticky nikdo neumí. Resp. jen málo lidí umí a zná pořádně.
1. 4. 2024 15:45
Re: nechci dotaci zadarmo
kdyz si to slepis sam tak se dostanes i s velmi vysokou svoji hodinovkou niz nez kdyz si totez koupis na dotaci vcetne. Navic jakmile si vymyslis neco slozitejsiho nez 10-15kWp a 10-20kWh baterie nesezenes k realizaci nikoho. Resim 100kWh+ baterypack a vubec to neni tak snadny jak to vypada na webu..
Avatar - Barrichello
2. 4. 2024 12:37
Re: nechci dotaci zadarmo
vysvětli to pojištovně :-)
1. 4. 2024 12:57
Re: nechci dotaci zadarmo
dava se to s rpsn 0% pro tvoji informaci. Coz je dnesla bezny, bagr ti daj taky s nulou. Moc se neprodava tak se vsichni snazej
Avatar - apoho
1. 4. 2024 13:22
Re: nechci dotaci zadarmo
já to nerozporuju, protože já jsem si nikdy nic na splátky nekoupil ale idnes přináší jinou informaci
https://www.idnes.cz/…449_automoto_fdv#…

A ono nic není zadarmo. Jestli leasingovka, která patří automobilce dává nulový leasing, tak to je pouze trik, protože ta cena už obsahuje i úroky z leasingových splátek.
Pokud si někdo chce vzít leasing od banky nebo nebankové společnosti, tak vždy tam je nějaký úrok. Oni to nikomu zadarmo nebudou půjčovat i kdyby měli chcípnout.
1. 4. 2024 15:48
Re: nechci dotaci zadarmo
realita je dnes:
1) sleva jak krava z moc
2) financovani kdy akontace + vsecky splatky = domluvena cena po sleve + slusna pojistka
3) dotace

pujcit si muzes 30% pouze na rok kdyz nechces nic dluzit. A cely to dokazuje pouze to, jak jsou cely ev namasteny. A je jedno co to krom audi ma
na kapote
Avatar - rohYpnol
1. 4. 2024 10:54
Ať žije Eurosocalistická RHVP
1,95 mld ??? Já se ptám, kde se vzaly???

A komu tím prospějeme??? Emisím nejvíce škodí stará auta se špatnou údržbou, tedy nízko příjmové skupiny.

My tady vyplácáme 2 mld na podporu firemních flotil, které 1) podporovat obnovu vůbec nepotřebují, a 2) mají vlastní finanční zdroje. Takže ok, Pepa z Airbank nebo Komerčky či T-mobilu nevyfásne Oktávku v dieselu, ale Enyaqa co je ještě o půl míče dražší...

EU prostě dělá přesný opak toho, co by dělat měla. Místo podpory konkurence a svobodné volby dělá to jediné, co umí. Křiví trh, chudí podporují bohaté a ve jménu záchrany a pomoci všechny jen okrádá :-! A že v tom řetězci nikde není ta pomoc přírodě?? No samozřejmě, protože o tu EU vůbec nejde. Eko je jen nástroj, který na nás EU používá a kterému hloupé ovce věří!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
1. 4. 2024 12:02
Takže ...
... dotovať jeden druh pohonu z daní všetkých občanov a to len úzkej skupine obyvateľstva nie je fér. Treba sa sústrediť na voľby do EP a všetko sa dá do poriadku. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
2. 4. 2024 09:16
Re: Takže ...
Přesně tak. Levičácká ekoteroristicko-genderová a prouprchlická banda musí být vykopána od koryt, jinak je s Evropou definitivně ámen! Máme poslední možnost záchrany!!! :-O :-O :-O