Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Avantime
Jasné, že nie je proti zvýšeniu cla na čínske elektromobily, keď ich BMW v Číne vyrába a dováža do Európy. To snáď len v Renaulte je taká schíza, že si štát vo vlastnej akciovke odpíli pod sebou konár zrušením dotácií na čínske elektromobily akým je Dacia Spring. Ale tak možno je to pre nich zároveň spôsob ako sa zbaviť čínskej závislosti na elektromobiloch, s ostatnými sa chvália, že sú celé Made in France.
KANKUNEN
Jeden multinick spojí všechny singlnicky v jednoho Čížka a oni chlapsky mlčí a asi si užívají, že aspoň někdo zde ještě píše. Ani to palcování nezruší.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pepa_007
Čínská auta tu nebude nikdo kupovat. Proč by to dělal přeci. 😉
Stačí když na to nalepí Volvo, MG apod... a kupuje to kde kdo. Generace Z si pak ráda koupí auto i od výrobce telefonů...
eLzyx
nedělal v Nokii?
To je trochu jiný případ. Nokia se střelila do vlastní nohy úplně sama ... jmenováním Stevena Elopa z Microsoftu do vedení firmy. Samsung a další díky tomu dostali naprosto vyklizené pole.
pradeda777
no problem s čínskými auty. Bodejť by jo. BMW zatím nelezou do zelí a BMW prodává přes 30% produkce v Číně, tak se samozřejmě bojí čínské odvety. No a MB je prakticky vlastněný Číňany.....tož tak......
přesně tak to je.
Oni se bojí sankcí proti Číňanům, pač pak ztratí zásadní trh. Chudnoucí Evropané budou euro otáčet čím dál víc v kapse než si koupí auto a tak budoucnost na evropském trhu je nejistá pro velké luxusní značky
Oni se bojí sankcí proti Číňanům, pač pak ztratí zásadní trh. Chudnoucí Evropané budou euro otáčet čím dál víc v kapse než si koupí auto a tak budoucnost na evropském trhu je nejistá pro velké luxusní značky
Proto taky dělají tak hnusný design, vkus asijské populace je jinde než v umírněné Evropě... :no:
rohYpnol
Tohle pán je přehlídkou nabubřelosti a arogance moci.
Každopádně přesně tyhle názory obvykle byly ztrestány realitou.
Ano, je vidět že je zahleděný jen do vlastních zájmů
Jistě je pravda, že Helmut že svého BMW bude předsedat do Nia mnoh pomaleji a s větším zpožděním než jiní. Jenže takový Španěl ze své čínské Cupry přesedne do BYDu mnohem bezbolestěji. Stejně jako Čech ze svého Hyundaie, Slovák z jejich Kie atp.
No a žabotlamové pr jistotu zabíjí vlastní značky sami stejně jako Taliáni.
Každopádně přesně tyhle názory obvykle byly ztrestány realitou.
Ano, je vidět že je zahleděný jen do vlastních zájmů
Jistě je pravda, že Helmut že svého BMW bude předsedat do Nia mnoh pomaleji a s větším zpožděním než jiní. Jenže takový Španěl ze své čínské Cupry přesedne do BYDu mnohem bezbolestěji. Stejně jako Čech ze svého Hyundaie, Slovák z jejich Kie atp.
No a žabotlamové pr jistotu zabíjí vlastní značky sami stejně jako Taliáni.
Renoo
No jasně, že si musí dávat majzla a "vhodně" se vyjadřovat o Číně, když má zásadní prodeje v Číně a komponenty pro jeho EV jsou závislé na Číně. Stejně tak MB, kde mimo jiné drží Čína solidní podíl a nebo VW. Naopak Renault, který baterie z Číny nebere a jejich kovy na motory nepotřebuje jede přesně opačnou písničku a to zvýšení cla.
Ale BMW a MB a VW spojuje jedno - vysoké prodeje v Číně a nějaká naivní představa, že tomu tak bude pořád. Čína se jich postupně zbaví a oni to nechápou. A mezitím jin uteče i ten evropský trh. Vždyť tu ani není rovnost cel. Čína ho měla dlouho abnormálně vysoké, aby tam natáhla západní automobilky a vysála je a teď to snížila. EU má pořád clo nižší než Čína.
Ale BMW a MB a VW spojuje jedno - vysoké prodeje v Číně a nějaká naivní představa, že tomu tak bude pořád. Čína se jich postupně zbaví a oni to nechápou. A mezitím jin uteče i ten evropský trh. Vždyť tu ani není rovnost cel. Čína ho měla dlouho abnormálně vysoké, aby tam natáhla západní automobilky a vysála je a teď to snížila. EU má pořád clo nižší než Čína.
Elektromobilität
technisch als die
richtige Technolo-
gie. Sie wird den
Verbrennungs-
motoren in kurzer
Zeit überlegen sein,
Das sehen wir bei
vielen neuen
Fahrzeugen
heute schon."
VW-Chef Oliver Blume
„Vidíme že
elektromobilita je
technicky správnou technologií.
Brzy bude lepší než
spalovací motory.
To vidíme u
mnoho nových
vozidel
už dnes."
Šéf VW Oliver Blume
:yes: :yes: :yes😒br />
A ted tu o EU, ktera nicemu nerozumi. 😁
Neni to tak, ze tuto problematiku nechapou zdejsi EV hejteri?
EU a sefove automobilek maji casto obdobne nazory.
Otazka nezni: "Zda?". Otazka je jen: "Kdy?".
Ze nevelebim diesely, ale velebim EV? 😁
Dosahl jsem sveho.
:yes😒br />
Ted muzu velebit VW.
Ostatne velebim i BMW, ktere ostre protireci zdejsim pripodelanym diskuterum ohledne Ciny...
:yes: :yes: :yes😒br />
Podle Olivera Zipseho, generálního ředitele automobilky BMW, tenhle problém všichni nafukují.
Abys neoxidoval pod kazdym clankem o elektromobilite.
O tematu kteremu nerozumis a nikdy rozumnet nebudes, bo nechces. 😉
Proc sef BMW tvrdi opak toho, cim tu neustale vyhrozujes?
"Hrozba čínských elektromobilů je nafouknutá, myslí si šéf BMW"
Odporny lzivy titulek! 😁 😁 😁
Chapu, ze se ti to nelibi. Nejednou si prijdes jako blbec, kdyz te rozporuje i Zipse.
😉
Kdežto Toyoda je matlák, který ničemu nerozumí, že?
Prostě co se hodí...
Co bys čekal od někoho kdo podporuje OZE 😄 😄 😄 😄 Ty se točí jak vítr fouká a jak slunce svítí 😄
Bud jsou matlaci Blume, Musk, de Meo, Tavares.
Anebo je matlak Toyoda...
:-!
Vyber si.
Podle me je jednoznacne matlak Toyoda se svym vodikem, greenwashingem i pitomymi odhady ohledne BEV.
Zkus si neco precist, at se tu zbytecne neztrapnujes se zabrzdenym Toyodou.
https😐/www.stellantis.com/…trategy/vehicles
Aggressive Electrification Roadmap
:yes😒br />
https😐/www.reuters.com/…-ceo-2023-09-04/
Volkswagen is ready for Europe's 2035 fossil-fuel car ban, CEO says
:yes: :yes: :yes:
Dal jsem jich vïc než ty, heč! 🥳
Tan "matlák" vybudoval největší automobilku světa...
A také on - jako já, aniž bych se s ním chtěl srovnávat - upozorňuje primárně na rizika onoho přechodu na EV.
Což jsem ti tu x-krát vysvětloval, občas jsi i souhlasil, ale po pár dnechjsi to úspěšně zapomněl. Jak s někým takovým diskutovat?
Ps.: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Elon Musk. 😉
Chces vyzdvihovat Toyodu a rozporovat Muska?? Ktery zacal s Teslou v podstate od nuly...
Elon Musk neupozornuje na rizika nejakyho prechodu (jako treba ty, Toyoda nebo arese, pekna sebranka). 😁
Elon Musk prechod k elektromobilite umoznil.
:yes: :yes😒br />
https😐/www.tesla.com/…tween-you-and-me
So, in short, the master plan is😒br /> Build sports car
Use that money to build an affordable car
Use that money to build an even more affordable car
While doing above, also provide zero emission electric power generation options
Don't tell anyone.
:-!
Ceho od roku 2006 dosahla Toyota?
Kolik prodala lokalne bezemisnich aut?
Ano, z 1.8hsd udelala 2.0hsd...
😁 😁
Jen Skodovka :yes: proda asi tolik elektromobilu co Toyota!
GAME OVER
Good night, sleep well
"... We continue to build modern combustion engines ..."
"Climate protection has to be seen holistically. That’s why we need to be open in terms of technology ..... Combustion engines can be powered with e-fuels in a virtually carbon-neutral manner ....”
Zdroj😒br /> CEO Oliver Blume talks about the future of combustion engines, eFuels and Porsche's electric strategy; Newsroom Porsche; 11/07/2022
Podle zákulisních informací se Oliver Blume chlubil na zasedáních představenstva tím, že právě on přes ministra financí Christian Lindnera prosadil, aby v koaliční smlouvě německé vlády byly e-paliva. Ministr financí byl po zveřejnění těchto informací pod silným politickým tlakem.
Zdroj: German finance minister under fire for alleged Porsche ties; 07/24/2022; dw
Těmto lidem jako je Oliver Blume, co jinak mluví jeden den, jinak druhý den a úplně jinak třetí den v zákulisí, nevěřím.
At si na e-palivo klidne majitele Porsche a Lamborghini jezdi.
:yes😒br />
Jinak mas pravdu.
Mnohem konzistentnejsi nazor na emobilitu ma Elon Musk.
:yes:
😒]
Ten se bude na autoforech vyjimat.
😁
https😐/www.autoforum.cz/…akladni-octavia/