Tatra 77 slaví devět desetiletí od svého debutu. Národní technické muzeum v Praze na Letné představilo k ke kulatému výročí zrestaurovaný exemplář, který dlouhá léta odpočíval v depozitáři.
Na prezentaci zaznělo oněch 5,4, pokud se nepletu. Bohužel jsem měl slabou baterku v mobilu, takže ji nemám nahranou. V tištěné TZ je jiný údaj - 5,4 milionu tvořilo 85 procent celkové částky. Tak jsem ji prostě dopočítal 😉.
Tak i tehdy bylo např. při vyjíždějí od chodníku dobrý vědět, jestli mě nemíjí cyklista nebo třeba kůň :D , jinak pravý zrcátka musela přijít ještě později, protože Š 105S r. v. 1985 mých rodičů pravé zrcátko myslím ještě neměla :-)
já to nerozporuju, máte určitě kluci pravdu ale pamatuju, že se pravá zrcátka dokupovala i v Tuzexu a montovala dodatečně kutilsky ( také jsme měli Š 105 a dokupovával jsem to zrovna v Tuzexu, stejně jako středový panel a rádio Blaupunkt :-) )
Kdo to neměl, tak byl mimo hru ( jo a anténu - laminátový prut co se pak přiháčkovával ke žlábku na střeše ) :D
Tak výsledný dojem je naprosto impozantní (kombinace stylu Art deco s funkční aerodynamikou), líbí se mi víc než T87. Na druhou stranu byla T77 strašně těžká, dřevěná a slabá, T87 bylo asi o dost lepší auto. Nejel jsem samozřejmě ani v jedné, jen to tak odhaduju :D