Alfa Romeo je horkým příkladem, jak těžkou cestu k elektrické budoucnosti mají klasické automobilky.
Mnoho Čínských výrobců elektromobilů funguje spíš jako startupy, než jako klasické automobilky. Mají menší počet zaměstnanců, kteří pracují déle. Vedoucí pracovníci jsou ochotnější překonávat standardní postupy, aby mohli nové produkty uvést na trh rychleji.
... o to vic me nase*e ze misto normalniho hatchbacku, ktery klidne mohl byt i s EV variantou, bude Alfa predstavovat nejaky podelany mestsky crossover.... :'-(
Pritom Giuliett je plna Italie, to auto vubec nestarne a nastupce by urcite byl uspesny.... 8-s Jasne ze lidi chteji crossovery, at je Alfa ma, ale ten hatchback by Alfe fakt slusel.... Stejne jako elektricky nastupce MiTa...
No jo no. Ale Stellantisem cloumá crossoverová EV vlna. Co na tom, že je nikdo nekupuje, o to víc jich vrhnou na trh… Btw stejně by to zas dostalo jen mild hybridní 3hrnek ze skladů koncernu a trapnou Stellantisovou elektriku. Sotva by se vyhrabali na 20-30tis aut ročně. Alfa a její motory jsou prostě pryč :no: Ale virtuální grafika je to vážně pěkná :yes:
Možná se ti zdá, že giuliett je plná Itálie, ale reálně, to auto byl prodejní neúspěch, 460tis ks za 11 let, to je lehce přes 40 tis kusů ročně. I xnásobně dražší 911 se prodá přes 50 tis ka za rok, takovými čísly prostě nemůže žádný obyč hb B segmentu obhájit svou existenci.
ale jo... jenze kolik let uz to auto jen vyhnivalo bez inovaci, posledni 3 roky? to uz se prodalo mozna 10tis rocne a to ten celkovy prumer hodne zkresli. A pak je to taky otazka marze, to auto bylo vzdycky celkem drahe, takze i na mensim poctu se treba dalo vydelat.... Jako ano, Megane ani Golf to prodejne fakt nebyl....
Ale pokud jako meritko rekneme aspon 50.000ks rocne tak to muze Alfa zabalit vsechno, vcetne noveho Tonale :-!
Za mě je to otázka ceny. Alfa si hraje na Premii a zákazníci to tak ale nevnímají a nechtějí za to zaplatit. Zvlášť Tonale s hybridní 1.5 a 96kW není úplně auto za milion v základu :no:
..... jj to souhlasim.... Na Tonale neni premioveho nic. Ani na Giuliette nebylo, byt to bylo super auto.... Izolovane premiove prvky najdes na Giu/Stelviu, ale cely balicek taky premiove vyladeny neni, byt ty auta miluju... :-)
Ze nevznikne ... spolu s tonale by to bola dobra dvojica ... vykryli by prave najpredavanejsie segmenty... ale asi sa viac alfe vyplati giulia sedan ... tych par kuskov rocne co preda to sa fakt vyplati ... pri alfe uz ani plakat nema zmysel... ani sa zlostit... uz jej treba len zamavat...
Ano, toto by pro Alfu byla ideální cesta. Jenom prosím bez té hnusné hybridizace a samozřejmě s manuálem! :-):yes:
P.S. SUV ať si Alfa strčí někam, na tento segment tu jsou jiné, vhodnější značky! :-(:no:
Jenze Alfa nezije z “by” koupil, ale z tech lidi co si ji opravdu koupi.
Alfa dela perfektní auta ktera bohuzel kupuje malo lidi.
Svalovat to na “zelenou” je lhani si do kapsy.
Jako fanoušek Alfy musím říct, že i Alfa se musí spálit v elektromobilitě jako spoustu jiných renomovaných značek,BMW už pomale couvá, jediná automobilka která si zachovala racionalitu je všem elektrošílencům známá Toyota. Chtěl bych se mýlit,ale myslím si, že elektromobilitu Alfa nepřežije, já osobně si koupil giulietku, poslední verzi bez adblue a tu si budu udržovat a s přísadami B Original bude vesele brázdit silnice i za 15-20-30 let 😉
Desely byly u Alfy v posledních desetiletích (s nástupem skvělých JTD) velmi oblíbené. Já bych si tedy Alfu v naftě určitě nekoupil, ale nijak mě "naftoví" Alfisté neuráží - pro dlouhé cesty a velké nájezdy jsou ideální. Navíc v drtivé většině ta auta mají manuální převodovku. :-) To hybridy mi u AR vadí mnohem víc, o zkratomobilech samozřejmě nemluvě. Ty by pro AR byly naprosto likvidační! :-O:-O:-O:no:
Julieta ve stylu Tonale a se slušným turbobenzínem by byla můj ideál. Ale ono asi realisticky není o co stát. Byla by to další variace na 308 se sotva průměrnou nabídkou motorizací.
Že to někoho baví, pouštět do světa tyhle počítačový slátaniny "co by, kdyby". Nástupce Giulietta nedostane, pokud by se kdy objevilo tohle jméno v portfoliu, auto stejně bude vypadat úplně jinak. Tak k čemu ta snaha. Akorát to fandy značky nas.re..