Testy

Zpět na článek

TEST BMW X1 xDrive25e – Ramena jen nedělá

43 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Nevidím důvod ke koupi tohoto PHEV, když etalon od Elona, čistě elektrický Tesla Model Y Performance (393 kW, 534 PS, 660 Nm, 78.1 kWh, AWD), je za 1 358 900 Kč :yes:
DonVito
Jina alternativa je iX1. :yes:
rohor
Moc líbí.
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄
rohor
Moc líbí slušivá dvojice Horký Rom a Don Vito. Moc sluší.
DonVito
S vami tremi horkymi nemam nic spolecneho.
😁
rohor
Ale diskutuješ s námi, takže něco slušivého společného máš. Moc sluší.
Avatar - Anonym
Anonym
Dva fanatický zelený neomarxisti no 😄 CO nutně potřebují změnit medikaci nebo navýšit její počet, protože ta dosavadní těžce nefunguje

je smutné, že stát nedotuje výstavbu nobvých PCHL, byly by moooc potřeba
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@ DonVito

Už jsi viděl nový test BMW i7 M70 😁rive Honzy Koubka? Famózní kára pro fajnšmekry :yes:
https😐/youtube.com/watch?…

A také nový Radkův (Stealth) horký TM3 LR? :-!
https😐/youtube.com/watch?…
rohor
Tak Vito kde se flákáš chlape, tady Rom s tebou diskutuje, už jsi to viděl??!!
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Vařícímu romovi se vaří mozek, takže ten disktuje i sám se ebou, holt neléčená schíza je svina 😄 😄
Avatar - amerlock
amerlock
https😐/www.facebook.com/…4H7AUDE6NdjXVz6/?…

a mimochodem jsem zhlédnul to video z předávky nové tesly a to mi přišlo jako antireklama na EV
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Anonym
Anonym
Romákům moc sluší.
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
Jakkoliv se BMW v posledních letech poměrně úspěšně podařilo naprosto pokazit geniální ergonomii, tím spíš zde, odkud zmizel i iDrive, pořád je to lepší než teslí peklo v podobě teorie, že auto samo pozná, jestli člověk chce jet dopředu nebo dozadu, takže odstranili i takovou základní věc, jako volič převodovky. Že se musí nastavovat zrcátka v kombinaci displeje a koleček na volantu, je sice taky příšernost, ale ve srovnání s tím voličem to už je drobnost.
Mr.Murphy
.... to je docela divné že??? 😢

No, s ohledem na ergonomii a cenu bych v tomto případě asi spíš dal přednost Tonale PHEV, které mi připadá technicky zcela srovnatelné.... A má čtyřválec.... 😉 Chvilku jsem v něm jezdil a bylo to fajn....
Avatar - iudex
iudex
Nie je Tonale o dosť menšie? Možno strieľam od boku, neporovnával som rozmery, len pocitovo sa mi z videnia zdalo Tonale menšie.
Edit: tak beriem späť, sú rovnako veľké, rozdiely v milimetroch. Asi je to tá hranatosť a robustnosť X1 a zaoblenosť Tonale, vďaka čomu pôsobí X1 ako väčšie auto.
Mr.Murphy
jj 4,5m obě auta, Tonale 280 koní a taky 4x4... a jede překvapivě dobře....
stormrider
V přímém srovnání je Tonale menší, hlavně kufr, a především celkově pak výrazně méně hodnotné. Až mne to srovnání naživo překvapilo. Teď, když se tu a tam objevují předváděčky Tonale za 1,1 bych asi oko přimhouřil, ale při ceníkových cenách není o čem...
Mr.Murphy
jj chapu.... tak aspon ma logicky a tlacitkovy interier....
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
Skleróza je matka turistiky, v tomto případě dodatečné turistiky prstů po klávesnici. Spotřeba na konci testu byla 5,7 l/100 km + 4,5 kWh/100 km po ujetých 740 km, omlouvám se za opomenutí.
tomas4568
Ne jednu stranu je to docela dospele auto na to, ze je to nejmensi clen řady X. Na druhe strane, pomerovano uzitnymi vlastnostmi, vykonem a technologiemi je dnes tam, kde byla RAV4 pred 5ti lety.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Konkrétně čím? Jasný rozdíl je převodovka.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
iudex
Ako píšeš, X1 je už pomerne dospelé SUV, ktoré môže slúžiť ako rodinné, priestorovo je na tom hodne dobre. Aspoň jedno pozitívum FWD platformy, kde napriek papierovému odstupu od X3 je ten rozdiel čo do vnútorného priestoru oveľa menší.
S RAVkou to nie je úplne priamy konkurent, to je vo všetkých ohľadoch väčšie auto (napr. dĺžka +10 cm, výška +4 cm atp.). Minulá X1 bola jasným konkurentom áut ako je Karoq a Corolla Cross.
Kažodpádne z dvojice Corolla Cross a RAV4 je súčasná X1 bližšie tej RAVke.
kozakm
X1 je velikosti konkurent Tucsona/Karoqu. Corolla Cross je male auticko
Jiří Kamiš
mám ix1 a koupil jsem i kvůli masivním předním ledvinám, osobně se mi moc líbí, čím větší tím lepší, jasný poznávací znamení bmw 👍 s autem spokojenost, výhrady mám, ale jsou to drobnosti
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes: cypekHUNT KUND
stormrider
Přesně v této specifikaci (akorát s adaptivním podvozkem 😊) máme X1 od loňského léta v rodině. Tchýně si udělat radost a hledala náhradu za Kiu Sportage. Vzhledem k častým jízdám po městě, možnosti nabíjení u domu z FVE a absenci garáže byl cílem PHEV, který se navíc umí i v zimě sám vyhřát.

Zkoušeli jsem Mazdu CX-60, zdála se ji zbytečně velká, bez zásadního prostoroveho benefitu uvnitř, a navíc velmi tvrdý podvozek + podivný zvuk v EV režimu. Tonale mne zklamalo - malý kufr a hlavně nic moc interiér vzhledem k ceně (teď už se prodávají výrazně levněji = za mne adekvátní).

X1 v hezké výbavě je uvnitř náležitě zpracovaná, prostorná tak akorát (vzhledem k účelu použití), ale hlavně má velmi přesvědčivý pohon. Příjemně naladěný, lehce sportovní projev s výhodou el. zadní nápravy. 100 km v EV režimu je utopie, ale kolem těch 80 km by se v létě asi dalo zvladnout. Dle mého názoru má navíc BMW poměrně agresivně nastavenou cenovou politiku hybridů a EV, takže rozhodování zda by nestačila např. "obyčejná" 18i, nebylo nijak náročné .
DonVito
Tu absenci garaze jsem nepochopil.
Bez garaze nemuzes mit EV?
EV se taky umi vyhrat. Pro nabijeni si ohreje baterku...
A EV nemusis nabijet kazdy den.
stormrider
Absence garáže byla myšlena tak, že je fajn nezávislé topení/klima. A celkově že nechtěla už čisté ICE.

EV jsme taky zvažovali, ve výběru byl i např. Enyaq. Ale nakonec ji PHEV přišel sympatičtější než čisté EV.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
stormrider
Je opravdu škoda, jak na ACZ úroveň diskuze postupně upadá...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Když si tu redakce záměrně udržuje ty imbecilní trolly...
A když tu na ně polovina slabších duchem neustále den za dnem reaguje...
Ondra
Jako vazne srovnavate X1 s CX60, ktera je nekde mezi X3 a X5?

Prostor pro posadku v CX60 je velice pekny (mnohem lepsi nez napr. v BMW 420 nebo X4 - to jsou tragedie).
Dale chapu, ze CX60 v plne palbe vyjde levneji, nez testovana X1 s trivalcem a ze ma CX60 "jen" 3.3 radovy 6-valec. 😁
Ale PHEV pozadavek chapu. Nevim jestli se da 3 valec v X1 hodnotit lepe, nez 2.5 4 valec v CX60 - Koupil jsem 6 valec.

Mate pravdu, ze CX60 je na pomery SUV tvrdsi (ne tvrda). Neni to duchodcovske auto. Pokud je pohodlna jizda ultimatnim pozadavkem a sportovnost se nezada, tak je vazne lepsi se poohlidnout jinde.

Z hlediska velikosti, nepletete si CX60 s CX30? Ta me take prisla mala, ale take stoji polovinu.
stormrider
Samozřejmě si to nepletu 😄

Byli jsme projet obě auta, tu CX60 dokonce 2x a vyhrála to nakonec X1. Cena byla velmi podobná, výbava také, a X1 byla vzhledem k plánovanému použití vhodnější. Já osobně byl spíše pro CX-60 (i z důvodu 2.5 atmo), ale musím uznat že ta X1 i s R3 jezdí velmi dobře.

CX60 je samozřejmě větší, ale v podélném prostoru uvnitř ne tak zásadně - hodně vezme dlouhá kapota. Mimochodem u PHEVa je před motorem snad ještě pul metru mista 😊.

Auto na delší vzdálenosti bych taky bral 3.3 diesel, to je za mne velmi atraktivní alternativa.
Meky
Sw a užívateľské rozhranie je dnes absolútnym základom.

Pokiaľ je toto popísané pravda, je to absolútny Fail BMW a dôvod si auto nekúpiť.

Stačilo mi, keď sa rozculujem prívlastok naštartovaní vo vw infotaiment. - písanie otvorených dverí a prihlasovacie obrazovka ma série tak, že si od nich ďalšie auto nekúpim
Jirka B.
Navic zase zapomneli napsat ze to neni mozne hlasove ovladat cesky.. V roce 2024!
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
Je to tak, a v dohledné době se to nezmění, BMW nevidí češtinu jako prioritu.

Osobně ale nejsem fanouškem hlasového ovládání z řady důvodů. Je tomu stejně potřeba věnovat pozornost, takže to odpoutává pozornost od silnice, tím spíš, že je třeba čekat, než se může mluvit, a pak sledovat, jestli a jak tomu ten systém porozuměl, příp. zkoušet znova a znova a znova.

Navíc kdykoliv v autě nejedu sám, tak musím požádat ostatní, ať jsou chvíli zticha, a oni si buď rovnou, nebo hned po mém vyslovení příkazu z toho začnou dělat srandu a smát se, mluvit do toho, a tím opět systém rozhodí a já můžu začínat znova. Anebo třeba mluvením probudím spící členy osádky.

To mi už přijde mnohem snazší a rychlejší - a ve výsledku méně odpoutávající pozornost od silnice - to naťukat na displeji, i když je takhle složitý, jako v téhle X1, protože člověk si na cesty ke kýženým věcem za chvíli zvykne. Nebo v ideálním případě to nacvakat iDrivem.

Ve výsledku jedinou věcí, k níž používám hlasové ovládání, je čtení a odpovídání na zprávy na whatsappu skrz Android Auto.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nerozumím. Co je za problém? "vw infotaiment. - písanie otvorených dverí a prihlasovacie obrazovka"

Já nastartuju, auto mi řekne Ahoj Mokrous a když mám otevřené dveře, tak to ukáže na displayi za což jsem rád a když zmáčknu OK, tak to zmizí, když nevydržím do té doby, než je někdo zavře.

Toto je důvod nekupovat??? Zajímavé.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.