Hyundai Santa Fe pořídíte s hybridním pohonem za 1,1 milionu bez desetikoruny, plug-in hybrid je dražší. Ryze spalovací pohonné ústrojí v nabídce není.
Nechapu ze Hyundai Palisade stoji v USA mene nez u nas tohle male SUV. Btw. ty vyskakovaci reklamy co me tu lezou jsou peklo, myslel jsem ze to zvertsvo bylo zakazane a ted skacou ty okna porad, lepsi sem nelezt.
cenu u palisade máte bez daně. když si ji u santa fe odečtete, tak dražší fakt není. trh je navíc úplně jiný. palisade tu se žravým benzínem a obřími rozměry moc zákazníků neosloví.
Palisade neni zase o tolik vetsi (cca 15 cm) a dela se i s 2.2 naftou. Jak 3.5 MPI, tak 3.8 GDI jsou ale dobre motory a vzhledem k tomu, ze u nas nikdo atmo V6 neprodava, tak by mohl byt zajem i o ne.
V6 atmo dělá Chrysler, Dodge, Jeep a RAM - 3,6 V6 Pentastar v Pacifice, Durangu, GrandCherokee, Wrangleru a již unončných ale stále k mání coby skladovky Charger, Challenger, 300.....
Těch aut je to spousty jak co se prodaly ofiko, tak šedý dovoz tak dotažené ojetiny
protože se ten DPF zaplní častou jízdou ve městě a není schopen se vypálit a pak se snaží o regeneraci na každé křižovatce. Nikdo ti ho u mladého auta vyndavat nebude, aspoň doufám.
A proto se to má protáhnout na dálnici nebo okresce aby se ta renegerace udělala tam, to samý se maj takhle čas od času protáhnout přímovstřikový benzíny
ono by to hlavně mělo správně nahlásit DPF full, jako to dělal Jag XF a dokud si to neprotáhl po té dálnici nebo okresce a nevypálil, furt to tam svítilo.
Největší neštěstí je, když si někdo koupí diesel a jezdí tím po městě 5 km sem a 5 km tam protože diesel méně žere :-):-):-) Šílenci
přesně tak. Bohužel je to strašné co lidi jsou ochotný udělat jen pro to, že budou mít ve městě "jen" 8-9 litrů nafty a ne 9-10 benzinu, nebo případně 4-5 benzinu v hybridu. Protože přeci jednou za rok zajedou do zahraničí a tam ušetří ten jeden litr na 100
aby nepsali novináři například toto.... základní cenou 1.099.990 Kč včetně DPH. Plug-in hybrid je o 350 tisíc korun dražší, startuje tedy na 1.349.990 Kč.
Mel jsem XC90 (2017) s D5 (173kw ctyrhrnek) a takhle velkemu autu to strasne ubira na majestatnosti. Vzdy, kdyz jsem na to slapnul, jsem mel pocit, ze jsou pod kapotou misto koni splaseni oslici, kteri maji strasne moc prace s tim, aby auto rozhybali. A proto slo z domu.
Tady to taha baterka, vim, ale ta to nezachrani, pocatecni boost je potreba dohnat kroutakem s silou, a to benzinova 1.6 bude mit zase jen s projevem stada splasenych osliku. Proste sest valcu je pro takhle velke auto minimum a slusny diesel umi i s tema sesti valcema jezdit za 7 na 100.
Jezdil jsem od V8 po Prius (teda CT200h) a objem proste nikdy nenahradis . . . pokud se nebavime o ciste elektrice . . . ale to je jina . . . 😉
I když Santa Fe zas vypadá úplně jinak a podle mě dobře, tak po stránce motorizace to je bída. Za ceny, které za to chce, to neklapne. Jako hybridní čtyŕválec 1.6 pochopím v Tucsonu nebo Sportage, ale ne o kategorii výše s průměrnou cenou 1.3mio Kč :no: Tady měla zůstat ta 2.2CRDi nebo když už hybrid, tak s benzinovým 2.5l motorem z US trhu :yes:
Já vím, máš Sorento v tomhle setupu a jsi spokojený a já ti to přeju, to už jsme probrali. Stejně jako to, že já bych za to ty peníze nedal. Prostě je to malý motor (ač dopovaný el.) pro velké SUV a nepatří tam ;-)
Někde byly i ty procenta, teďka se mi to nechce hledat, prostě kupovalo se to převážně tam kde na pluginy byla dotace/daňové zvýhodnění a jezdili s tím normálně jak s HEV... Já se tomu nedivím, když už nabíjet tak full elektro...
Diky, ale tohle je klasicky pripad kdy ticha posta udela z jedne zpravy uplne jinou. Vsechny tri odkazovane clanky vychazeji z jedne studie.
1) Studie rika zhruba tohle - probrali jsme dostupna data a pokud se na ne divame spravne a cast z nich ignorujeme protoze jsou nepresna, tak to vypada, ze podil elektrickeho dojezdu u PHEV je mensi, nez co predpoklada legislativa. Je mozne, se nektera PHEV nejsou denne nabijena. (taky se to da vysvetlit tim, ze nektera PHEV bezne jezdi znatelne delsi trasy nez je kapacita baterky).
2) Vsechny tri odkazovne clanky pisou "studie tvrdi, ze nekteri majitele nenabiji sva PHEV".
3) Ty z toho udelas "75% majitelu nikdy nenabiji".
Pripada ti to takhle v poradku?
EDIT: Pardon, prehledl jsem ze Novinky z toho v ramci kvalitni novinariny rovnou udelaly formulaci "většina majitelů plug-in hybridních aut naplno nevyužívá jejich potenciál a často je nenabíjejí". Netusim, kde to vzali, protoze studie nic takoveho netvrdi. Pod tim clankem je mj. podepsan Marek Bednar, coz je zaroven jmeno jednoho z aktulanich redaktoru auto.cz, mimochodem.
Nevite nekde, jestli je to bude opravdu funkcni PHEV, nebo porad ta verze Hyundai/Kia ktera startuje spalovak pokazde, kdyz se na auto nekdo spatne podiva, nebo venku fouka vanek, nebo ... ?