Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
speedfred
za neho nič, bo ho nexcem.
No tu dvouspojku nechceš. V compassu to bylo příšerný. To se ani nedá jinak nazvat. A nepředpokládám, že to tady bude lepší.
😂😂😂 ani to neplánujem skúsiť
Zkousel jsem v 500x.
Ale to bylo asi taky jine reseni. Rozhodne jinej motor. Lepsi.
O te dvouspojce setoho tady pise tak malo, ze se z toho nepozna provedeni.
Taky to ma elektromotor v te prevodovce?
Jako reseni se mi to libilo.
Ale to bylo asi taky jine reseni. Rozhodne jinej motor. Lepsi.
O te dvouspojce setoho tady pise tak malo, ze se z toho nepozna provedeni.
Taky to ma elektromotor v te prevodovce?
Jako reseni se mi to libilo.
Má, jede to příšerně (Jeep Compass 1.5 96kw AT). Je to líné, než vyjedeš z křižovatky, uplyne věčnost, než se auto dá do pohybu, pořád se musí šlapat na kickdown, aby to něco dělalo. Nejhorší asi bylo, když jedeš ustálenou rychlostí a převodovka vytáčí motor a řadí nahoru a pak zas dolu a to byla ustálená jízda 50km/h po městě. Při plné akceleraci z místa to tam pak převodovka hází docela obstojně rychle, ale na tak velké auto je ten motor slaboučký (neumím si představit, jak by to fungovalo třeba na dálnici s posádkou a nebo nedejbože rakví na střeše), navíc reálnému provozu spíše odpovídá to, co popisuji výše, než pak zkouška akcelerace a s tím se mne jezdilo až nepříjemě. Compass je hezkej, ale tohle ho zabijí.
Compass jsem nezkousel.
V 500x to fungovalo slusne, s vyhradou nastartovania prvnich minut u studeneho auta. Hadam to na nedoladenej sw, a ne na principialni problem.
Ale ixko je proti compassu snad polovicni, takze to Tvoji zkusenost nerozporuje.
V 500x to fungovalo slusne, s vyhradou nastartovania prvnich minut u studeneho auta. Hadam to na nedoladenej sw, a ne na principialni problem.
Ale ixko je proti compassu snad polovicni, takze to Tvoji zkusenost nerozporuje.
Věřím, že s menším a nižším autem to bude jezdit naprosto dostatečně. O to více nechápu, že Jeep nemá vůbec v nabídce pro Compass nějakou alternativu. Prý se dá ještě sehnat 1.6multijet o podobném výkonu (ale jen už skladovky, objednat se nedá) a pak to drahé PHEV. I tak s tímto nuzným motorem stojí 720-740 dle barvy základ skladovka, která nemá ani parkovací senzory ! To auto je hezký, mít nějakej 150-180k motor jako nějakou střední variantu i s možností 4x4, když už je to Jeep 😁
Compass mi přišel super, když uměl 2.0 dehet 4x4 nebo i tu 1.4 4x4. To z něj měl člověk pocit, že je to kus pořádného SUV. Ale jak už to dnes bývá, nabídka motorizací šla do kytek.
Jj, zabili ho. Z benzínů - už 1,4 Fire (nepřímý vstřik) byla fajn, jen blbý automat...
1,33 Firefly taky fajn, jen nový (blbý) automat.
Teď to má opět nový (blbý) automat a blbý motor.
To nevymyslíš...
Přitom v Tonale ten hybrid údajně funguje dobře (ale stále ty koně chybí).
1,33 Firefly taky fajn, jen nový (blbý) automat.
Teď to má opět nový (blbý) automat a blbý motor.
To nevymyslíš...
Přitom v Tonale ten hybrid údajně funguje dobře (ale stále ty koně chybí).
Tak alespoň se běžte svézt trolejbusem na letiště, brzo také asi dojezdí 😒]
https😐/www.idnes.cz/…4646_domaci_kori?…
ten článek z IDnes doporučuji pečlivě všem Hendym, DonVitům a spol.
Reklamace přijímá IDNES 😄
Takze za mne to přinese méně emisi do Prahy a to je o co tu běží.
Ale hádky a to co tady předvádí někteří fanatici je too much.
S tím trolejbusem se akorát musím divit a posmívat, že se to zavádí myslím 3 roky a teď po nasazení do ostrého provozu už se několik vozů muselo nahradit zase klasickými busy, protože závady (včerejší informace na IDNESu)