Dříve, verze “Inspired by Music”, se jmenovala La Prima by Bocelli. Chtělo by to ještě nějakou limitku, jak byla původní Fiat 500 by Gucci.
Každopádně, Fiat 500e je ideální městské autíčko. :yes:
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, a to byla ta původní a správná myšlenka jak "vyčistit" městský vzduch....ale bohužel se to celé později zvrtlo na "závod" s dieselem "kdo dojede nejdál"....velká chyba... 😒
Ano, to je pravda.
Na druhou stranu to bylo i docela logické, když se na to podíváme z hlediska automobilek.
Jednak právě u malých aut nejvíce bije do očí ten rozdíl v cenách.
A za druhé je tu vzorec EU pro výpočet pokut za flotilové emise CO2, který obsahuje hmotnostní koeficient. Čím těžší elektrický mastodont, tím více si automobilka sníží pokutu. Je to paradox, EU chce méně emisí, ale hmotnostním koeficientem zvýhodňuje těžké mastodonty. Hmotnostní koeficient mimochodem způsobil, že významná část evropských automobilek (Peugeot, Citroen, VW, Škoda, Ford, Opel) přestala malá městská auta úplně vyrábět.
Jj ten rozdíl v cenách je nejvíce vidět u Stellantisu a jejich malých modelech, viz P208 a P e208, Corsa vs e-Corsa - rozdíl ceně je klidné dvojnásobný…
Každopádně, Fiat 500e je ideální městské autíčko. :yes:
Na druhou stranu to bylo i docela logické, když se na to podíváme z hlediska automobilek.
Jednak právě u malých aut nejvíce bije do očí ten rozdíl v cenách.
A za druhé je tu vzorec EU pro výpočet pokut za flotilové emise CO2, který obsahuje hmotnostní koeficient. Čím těžší elektrický mastodont, tím více si automobilka sníží pokutu. Je to paradox, EU chce méně emisí, ale hmotnostním koeficientem zvýhodňuje těžké mastodonty. Hmotnostní koeficient mimochodem způsobil, že významná část evropských automobilek (Peugeot, Citroen, VW, Škoda, Ford, Opel) přestala malá městská auta úplně vyrábět.