Spolu s obdélníkovým volantem dostanou nové peugeoty také řízení po drátě. První auta, která ho dostanou, mohou být příští generace hatchbacku 208 a crossoveru 2008, a to už za dva roky.
než šiška na koulích vysvobození z ergonomické pasti. Víte co znamená u frantíků řízení po drátě, další porucha elektroinstalace. Jinak si představte, jak je Škodovka zaostalá, ta montuje kulatý volant i do Fabie WRC2.
Bože péžot a jeho inovácie, toto je taká istá pi... ako i cocpit, kde sa snažia aby sa oči neodtrhli od zorného poľa a hneď vedľa telka, bez ktorej nič nenastaviš... to je teda ergonómia... brrrrr
už se těšíme, jak poletí prodeje Pažouta nahoru s tím obdélníkem.
Dalším krokem inovace bude až Renault implementuje místo volantu svůj kosočtverec z kapoty :-[]:-[]:-[]
bych měl takový strach, že bych do toho nikdy nesednul. To už raději ruským letadlem. Přijeďte se někdy podívat, jak nechává Peugeot uhnít důležité kabely jen proto, že jsou nesmyslně chybně umístěny.
No a dokážeš si tu prevodovku představit? To by ho nebavilo. Jednička na pojizdeni a pak jen zařadit "raketu" a letíme. Při přistání vyhodis kvalt a čekáš až doplachtis. :-[]
Doplnim, ze prvy prototyp mal byt vybaveny tzv. SideStick - om ako sucastne Airbusy, no po odpore testovacich pilotov namontovali klasicke "barany". Riadenie bolo elektrohydraulicke, primarne boli na barany pripojene snimace polohy, od nich sli elektricke impulzy do riadiacej jednotky, ktora na ich zaklade ovladala hydrauliku a na nu napojene riadiace plochy. Dalej to malo male pomocne hydraulicke valce, ktore simulovali odpory riadenia a ako zalohu mechanicke prepojenie na riadiace plochy. Ten simulator odporov mal dokonca na vystraznom paneli nad pilotom vlastnu kontrolku oznacenu ako FEEL.
Takze Drive - By - Wire by som sa u frantikov neobaval :) Maju s tym docela dost skusenosti.
S tymi kablami v tom nie je Peugeot sam. Pozri si slavny super lacny offroader od 4x4 SUV odbornika - SSY Rexton, ako ma ten rieseny podvozok - kable nekryte, nechranene, nezaizolovane, nadrz volne visiaca pod ramom bez ochrany, skrutka vypustania oleja z diferencialu trciaca z jeho telesa koledujuca si o poriadnu ranu, mechanicka uzavierka zubovou spojkou radena automaticky aj v tahu, az zadok nadskakuje. Pritom v navodoch ku kazdemu offroaderu najdes, ze uzavierky mas radit vyhradne v pokoji, inak hrozi poskodenie diferencialov. Alebo iny ich skvost - Korando. Taktiez SUV, dokonca aj 4x4, no chladice vody, klimy aj stlacaneho vzduchu su zo spodu kryte iba tenkym plastom s rebrovanim smerom hore, takze uz len rychlejsi prejazd hlbsim snehom je riskantny, pretoze ked sa ten plast prehne smerom hore, jeho rebrovanie sa pekne zahryzne do tych chladicov, ktore ma chranit. Aj mne sa to stalo, intercooler sa nastastie iba poohybal, ale nepraskol. Inak by auto stalo snad aj stvrt roka, kym by sem dorazil nahradny diel.
budou hranatá kola. "Zákazníci budou v šoku, jak moc místa to ušetří a jsou na takovou změnu připraveni". Hodně štěstí Peugeote, od řady x07 jsi pro mě nezajímavá značka.
Posledny pekny kusok od leva aj schopny s bez nezmyslov bola 508 este ta predosla niekedy z r 2015 ... odvtedy akoby utalo a zacal prichadzat jeden levi ( uz bezzuby ) nezmysel za druhym...
Podle mě je toto řešení málo inovativní a málo progresivní, protože obdélník má prostě moc stran. Lepší by byl trojúhelník, nebo prostě jen tyč jako jsou řídítka na kole. To by bylo takový cool francouzský :yes::yes: . P. S. Nechápu jak v dnešní době může někdo nad Peugeotem vůbec uvažovat natož si ho koupit.
Jo, tyc ako riaditka na kole by bolo idealne riesenie, najma vzhladom na i-cockpit. Uz by nic neobmedzovalo viditelnost pristrojov, a vodic by nemusel mat "volant" polozeny na stehnach...
Ja fakt nechapem tuto tvrdohlavost Peugeotu. Im ocividne asi nikto nepovedal, ze proti vetru sa chcat neda! Furt vymyslaju kadejake anti-ergonomicke hovadiny, a prezentuju to ako uzasne vynalezy...
Nie. Vsetko zlozite a nemoderne. Bude to mat SideStick ako Airbusy. A pekne na lavej strane v laktovej opierke. Na pravej strane bude klitoris na ovladanie prevodovky. Len premyslam, kam daju stolik, ktory vraj unesie 55 kg.
Inak viete, ze piloti Airbusov nie su chlapi ? Pretoze nemaju nic medzi nohami...
Su fajn jedine kdesi v F1 kde je pol otacky medzi krajnymi polohami... a clovek nikdy z neho nepusti ruky ... lebo uz ruckovat a robit s tym 2 a pol otacky ... tak to by s tym fakt nechcel asi nikto... na to je lepsi volant v tvare kruhu... uz len cakam kedy progrezivny pežó pride s hranatymi kolesami... nech je ten dodrb ich aut uz kompletny... a nielen interier
Jestli to cosi, co chteji dat misto volantu bude vypadat tvarove jako to co je na fotkach ci to tomu bude tvarove blizke, tak potes koste.
Lvice Lvice, kams to dalo rozum...... A to delali docela sympaticka auta.