Bohužel 1.2 R3 jako atrapa není nabídka spalovacího motoru.
Ale jsem na tohle hodně zvědavý. Jestli to bude stejný krumpl jako stávající 1.2 ... Hlavně co do spolehlivosti. Protože zase jsme zpět u řetězu, který nahradil řemen, který se nesvědčil. Který nahradil řetěz, který se neosvědčil předtím... Bohužel od doby 1.6 VTi PSA snad nevyrobil jediný spolehlivý motor. Kde jsou ty časy starých atmosférických 1.4, 1.6, 1.8 a 2.0, které sloužily a sloužily....
Tak tá 1,5 BlueHDI je podľa mňa dobrý motor a stále aspoň v niektorých modeloch k dispozícii. Hoci teda tí, čo tam riešili problémy s adBlue asi nebudú súhlasiť.
Ano, 1.5 hdi není úplně marný. Resp. s ním nemám problém. Jen to není benzín vhodný na kratší trasy. A v dieselu to měl být základ a pak měl následovat 2.0 hdi :-!
Ta benzínová 1.2 taky není špatná. Je potřeba jen občas kouknout víčkem na řemen. Trhač asfaltu to není, ale na krátký trasy, kvůli tomu řemenu to taky už není.
Jo, aspoň jde řemen kontrolovat a prý elektronika zpanikaří dřív, než se řemen rozpadne na prvočinitele. Nicméně i tak je opruz to řešit.
Honda na to prý šla lišácky, u 1.0 T snadná kontrola není možná a motor se po ucpání olejových kanálků rád zadře. To aby člověk dával řemen měnit s olejem...
To bol ten motor, čo robili s BMW? :-)
Už som mal možnosť skúsiť tú novú 1,2 "hybrid". Spaľovák sa stále vypína a zapína...No neviem či je to pre také malé turbo dobré. Spotreba podobná ako aj doteraz. Žiaden zázrak. :)
Tak celkově je to auto takový pojízdný cirkus. Design exteriéru ještě jde, až na ta opravdu hnusná kola. Interiér vypadá dost plastově, obklopující s vysokou a hlavně širokou středovou konzolí, volant na kolenou aby si viděl na dva tablety :no: Elektriku do SUV nechceš a motor je jen 3hrnek a to vše již od 750tis Kč. Proč tohle auto vlastně chtít? Vážně nevím… :no:
ja myslím, že stále bude v nabídce 1,6l plugin hybrid, jen projde stejnou modernizací jako 1,2 Puretech a v těch Peugeotech/Citroenech se objeví později. Diesel 1.5 HDI chtěli už vyřadit z nabídky, ale vzhledem ke změnám v EURO 7 a oblíbenosti u zákazníků by mohl být na některých trzích nabízen i nadále. :-! Stejně tak to dopadlo i s novým Berlingem. Původně "pouze elektrické" auto je nabízeno ted už i ve Francii s motorem HDI ve třech výbavách :D
Nechybí benzínový motor? Podle ěm chybí dost. Je tam tříválcová jedna dvojka. To je na 3008 chabé i jako základ. A chybí i HDI, které bylo hodně oblíbené. Takže prodeje zase padnou. Trochu litují prodejce Peugeotů. Pohřbená 508 motory, "krabice" jen el, což je se ukázalo jako totální propadák a teď 3008 bez motorů.
V pořádku. Kdyz uživatele není schopen posoudit nevhodnou dieselu, tak to za něj vyřeší výrobce.
To je stejné jako se zdraví škodlivými potravinami. Když na to přijde výrobce dřív, stáhne je z trhu.
Diesel E6D je čistý naprosto dostatečně s neni jediný důvod, kromě hysterie pár jedinců, je zakazovat. A je naprosto jisté, že být v 3008 1,5 a 2,0 HDI, tak to budou s náskokem nejprodávanější motorizace u nás a nejspíše i v celé Evropě.
Je lepší poslouchat ty, kteří se v tom vyznají s zkoumaji to a řekli, ze neni čistý, než ty, kteří kdyz nevidí černý kouř, tak to oznaucji ta čistý. Bohužel to poškodilo celou uendu generaci, jen aby socialisticky vychovaný děcka, anarchisticky se chovajici v 90.letech nepřišli o svoje pohodlí a lenost
Mne sa pezoty posledne roky strasne znechutili ( dizajn, kokpit, motory uz o nicom ) ... pritom za cias 206tky 406tky 406 coupe ci 607micky... teda niekde na prelome milenia som pezoty zboznoval ( mali eleganciu... aj svoju sympaticku tvar ) a naopak vtedajsi nesurody renault s roznym xichtom ( kde vtedy kazdy model mal uplne iny xicht ) som moc nemusel ... aspon vidime ako sa to v autach vsetko rokmi meni a clovek takto chtiac nechtiac prechadza od znacky k znacke ... ci uz dobrovolne alebo "nedobrovolne" ...
Jak pro koho. Ale spíš asi není.
2022, karoq 87700 ks, 3008 104tis ks. Takze 3008 je o 20% libivejsi, protoze zaujal o 20% víc lidí. Takze pokud tohle hodnotis jako hrůzu, je ten karoq ještě větší hrůza, a to má na výběr z více motorů a může si vybrat teoreticky více lidí. A přesto zaujme o 20% méně lidí.
...Peugeot je zjevně nepoučitelný: naprosto směšná, resp. zoufalá nabídka motorizací a katastrofálně nevyhovující pracoviště řidiče, alias šílený i-Cocpit + příšerný šišatý volant. Takhle ne, Peugeote, takovéto výtvory jsou fakt nekoupitelné! :-O:no::-(:no::no::no:
P.S. Proč to proboha má tak hnusná kola?! :-O