Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínské MG pracuje na lidovém elektromobilu. Chce soupeřit i s VW

Automobilka potvrdila plány na výrobu dostupného elektromobilu s cenou okolo 500 tisíc korun, který by soupeřil například s Citroënem ë-C3 či chystaným lidovým modelem od koncernu Volkswagen.
Zpět na článek
4. 3. 2024 08:07
Avatar - Horký Rom
4. 3. 2024 08:07
moc líbí
Chystaný “lidový” model od koncernu Volkswagen se jmenuje ID.2all :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2024 08:46
O EV nikdo nic neví
a vedou se tady spory.

Nikdo neví, proč jsou EV dražší než ICEV,
když jsou baterky za 55 USD/kWh a E-pohon je téměř za hubičku.
Rozbalit vlákno
4
4. 3. 2024 08:50
Re: O EV nikdo nic neví
Je to jen obyčejný podvod.
4. 3. 2024 11:35
Re: O EV nikdo nic neví
55$ cena za clanek bude az letos.
A jedna se o pokles o 50%.

Do aut se tohle dostane pristi rok?

Mnou zde (jinak vseobecne v odbornych kruzich) predpovidana cenova parita 2025...
Avatar - apoho
4. 3. 2024 16:39
Re: O EV nikdo nic neví
pan Hartung není až takový hňup za jakého se ty tady pasuješ denně a jeho vliv na vývoj elektromobility je určitě větší než ten tvůj a jeho slova z projevu sis snad přečet, jestli ne, tak je to níže:

Hartung tak trvá na tom, aby spalovací vozy byly nadále k dispozici i v jeho domácím Německu, natož pak kdekoli jinde. „Nemůžete přinutit zákazníky, aby je (spalovací vozy - pozn. red.) nepoužívali,” říká dále s tím, že kupce prostě nelze přinutit, aby si pořídili něco, co nechtějí a nevyhovuje jim. Moudře navíc dodává, že kdyby elektrifikace dopravy měla být tak komplexní, jak si někteří představují, vyžadovalo by to příchod řešení, která zatím vůbec neexistují a ani se nerýsují.

Jako extrémní příklad uvádí sklízecí stroje, které elektricky pohánět prostě nelze. „Jezdí až dvanáct hodin denně a potřebují ke svému provozu 250 až 300 kilowatt energie za hodinu. S baterií, která by k tomu byla nutná, by se takové auto pravděpodobně zabořilo do země,” říká dál Hartung. A není to jen případ takových strojů, v podstatě jakýkoli energeticky náročnější provoz auta je s dnešními elektrickými technologiemi neslučitelný, pokud má být uživatelsky či ekonomicky únosný.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2024 12:03
Re: O EV nikdo nic neví
Jednoduché. Dotace.
Proč by zlevnovali, kdyz jim to zadotuje stát. Teď nejsou, tak musí s cenou dolů.
4. 3. 2024 12:20
Studená sprcha pro elektrofašisty
https://www.autoforum.cz/…rifikovat-nejde/
:-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2024 15:55
Re: Studená sprcha pro elektrofašisty
To je ale studena sprcha jen pro fanatiky.
Vsem ostatnim je jasne, ze to bude trvat mnohem dele, ovsem stale velmi sviznym tempem. Pulka aut na zapade elektrickych v 2030 je temer jistota i tak.
4. 3. 2024 12:39
Kto to vymyslel?
Auto za 500 tisíc má byť akože ľudové? Kto vymyslel takú kravinu?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
4. 3. 2024 16:01
Tento problem sa ma už netýká, HEJ
bol sem odvolán z funkce riaditela sekce pre rozvrat Europy, hej a od prvého marca som bol menován do funkcie riaditela vývoja motorov, ktoré budú založeny na princípe náhodnych výbuchov na Lomonosovej universitě.

Týmto som se zbavil zelených, agentou a politikou - ale čo mi zbolo je Elektromobilita HEJ. Ale naozaj sme si s chalany na Lomonosovke dali závazok, že s naším novým motorom na princípe náhodných vybuchov , ktory bude zcela bezemisny - zlikvidiujeme Elektromobilitu.
Týmto zničíme dva komáre jednou ranou - HEJ. Okrem europského i toho z číny.

Princípu náhodných výbůchov ZDAR!
Rozbalit vlákno
2
4. 3. 2024 17:25
Re: Tento problem sa ma už netýká, HEJ
Tvoja slovenčina sa na slovenčinu moc nepodobá... Prečo sa hrnieš do vecí, na ktoré nemáš? Odhliadnuc od obsahu.
Avatar - Barrichello
4. 3. 2024 20:05
Re: Tento problem sa ma už netýká, HEJ
tiež jeden čo nemá zmysel pre humor, hej