Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
Jsem zvědavý na porovnání na asfaltu. Tady Toyota ukázala co chtěla, viděl jsem z toho 3 videa a dojmy jak přes kopírák 😊) I ten automat vypadá fakt dobře (jen +20 kg super), uvidíme co cena. GR Yaris :yes: :yes: :yes:
praptak
Co ty jiné parametry motoru v tabulce vůči textu?
206 vs 224kW nebo 390 vs 400Nm. Kdo by to řešil? Přeci to nebude řešit autor ne? 😁
Aspoň trefili, že to má automat a manuál a objem 1,6l, to ti nestačí? 😒]
Aspoň trefili, že to má automat a manuál a objem 1,6l, to ti nestačí? 😒]
katkablesk
Pokud jsem to pochopila správne z dostupných informaci a videí. Tak po faceliftu přijdu o nastaveni 70😁0 (zadek/předek) a misto toho je "adaptivní" a kontinuální změna přenosu mezi předkem a zadkem. To je za me škoda, klidně toto mohl byt režim normal a pak na pevno 50:50 a právě tech 70😁0. Nejela jsem s tím, takže těžko soudit, ale ten 70😁0 používám na morku nejvíce a toto by me asi chybělo.
Jsem strašně rád, že Toyota jako jedna z mála automobilek dneška naslouchá zákazníkům a do FL zapracovala prakticky vše, co bylo terčem kritiky. Snad až na vnucené asistenty, které jsou tam povinně, přestože de facto k ničemu.
Mám za sebou prvních tisíc kilometrů a co to dokáže na okreskách je neskutečné. Tvrdé tak akorát, lehké, hravé, nezáludné, vždy s dostatkem výkonu. A ta trakce! Kdo by býval řekl, že se nekorunovaným králem chuligánů stane nákupní taška od Toyoty? Až mě to nutí přemýšlet, zda si k manuálu pro radost nepořídit ještě automat jako daily.
Kvóta 160 kusů na rok mi přijde OK. V registru bylo ke konci roku nějakých 370 přihlášených kusů a to je nemalá část z nich kvůli původně nízkým kvótám pro ČR dovezená z Německa.
Jak kdysi řekl Steve McQueen: "Racing is life. And while you're waiting, there's a GR Yaris." True story! :-!