Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
eLzyx
největší baterkárny Indové a LG. Chjo. To nevěstí nic dobrého. LG nikdy nemělo trvanlivé baterie a Indům také nevěřím. Nejlepší baterie vždycky vyráběl Panasonic.
Pochop konečně, že Západní civilizace končí. Planeta patří Číné a Indii. Nakonec se po desetiletích úsilí západních přežraných bezmozků zdařilo.
tohle komousi tvrdej uz vic jak stoleti a mezitim je Zapad musel mnohokrat zachranovat, aby nechcipli hlady
zastavit zítra čína vývoz všecho co produkuje do 3 měsíců zdechne půlka Evropy a USA a do roku nebudou mít co používat jako věci denní spotřeby a udělat to navíc i celá Asie, nebudou mít v čem chodit a co nosit, protože jinde se nic nevyrábí krom předražných itlaských hadříků a botiček pro VIP babíny sou sou Made in Turkey, v reálu i když maj itlaskou vinětu 😄 😄
No a co bude delat Cina bez prodeje zboží do EU a USA?
prodá to jinam, Indie, rusko, země bývalého sojuzu, Jižní amerika, afrika, turecko,arábie, mexiko, ostrovní státy atd atd
Všem co s ní sou ochotní obchodovat nebo je má už zaháčkované poskytnutím půjček nebo zkoupením tamního majetku (afrika + některé jihoamerické země)
Všem co s ní sou ochotní obchodovat nebo je má už zaháčkované poskytnutím půjček nebo zkoupením tamního majetku (afrika + některé jihoamerické země)
Takze misto obrovských trhu se najednou překlopí na jine….
Trochu se vkládá otazka proc tedy nedodavaji na ty tebou vyjmenovane uz dnes…Treba ta Indie s níž maji mírně řečeno ne moc dobry vztah.
Fascinuje me tva neznalost spojena s radikálním názorem.
Trochu se vkládá otazka proc tedy nedodavaji na ty tebou vyjmenovane uz dnes…Treba ta Indie s níž maji mírně řečeno ne moc dobry vztah.
Fascinuje me tva neznalost spojena s radikálním názorem.
Ale jo, oni tam všude krom Indie a pár dalších asijských zemích už dávno dodávaj, jenom by začli dodávat víc a zřejmě za výhodnější ceny 😄
Otázka je odkud by to kupovala EU a USA? když ty fabriky jinde fyzicky neexistují. Postavili by je přes noc vid 😄 😄 😄 A ted kde, v EU těžko, to se neslušuje s Green Dealem stavět nový fabriky 😄 😄
Otázka je odkud by to kupovala EU a USA? když ty fabriky jinde fyzicky neexistují. Postavili by je přes noc vid 😄 😄 😄 A ted kde, v EU těžko, to se neslušuje s Green Dealem stavět nový fabriky 😄 😄
Proc ja vzdy očekávám nejakou vybrousenou odpoved plnou argumentu a znalosti?😀
Prece je to tak jasne….Cina dodává do EU a USA ze sve nekonečně dobroty. Kdyz by chtěla mohla dodávat do jinych zemi vic a za lepsi ceny…
A ja tu genialitu zase nepochopil.. 😃
Prece je to tak jasne….Cina dodává do EU a USA ze sve nekonečně dobroty. Kdyz by chtěla mohla dodávat do jinych zemi vic a za lepsi ceny…
A ja tu genialitu zase nepochopil.. 😃
čína dodává kamkoliv kde jí to sype.
Ted je otázka, kdyby čistě hypoteticky dodávat do EU a USA přestala, protože by usoudila že třeba je to strategicky v jejím zájmu tyto uskupení zlikvidovat, jestli by to Čína ekonomicky přestála nebo ne a jak by to přestála ta EU a USA a o kolik by to tady zvedlo ceny. Kolik to šacuješ? Ofiko 30%? A černý trth 400 nebo 3700%?
Ono kde nic není, ani čert nebere.
Takže kde koupím nabíječku na iphone když jí nikdo jeinej nevyrábí? V lednu v Aplle stroe za 400 a v prosinci na černým trhu za 4800 vid 😄 😄 😄
Takže ty tvrdíš že to čína bez USA a EU ekonomicky nedá a já tvrdím že to EU a USA nedá bez čínského zboží, leda že by zas překupníci dodávali oklikou do EU čínské zboží jako se dodává to evropské a americké přes překupníky do Ruska.
Takhle to samozřejmě jde, vyýrazně dráž ale jde.
Ovšem co by nastalo - kdyby čistě hypoteticky - překupníci neexistovali.
To by byla sranda vid
Ty americké 30-40 let neufunkční prolorzpadlé továrny, s rezavým řetezem na vratech kde je nápisy "Factory Closed" už sotva čitelný těžko, zavřené ocelárny v pásmu Rust beltu taky těžko ale ty evropské z kterých sou sklady a kanceláře a fyzicky neexistují už vůbec ne.
A hlavně - kdo by Vám, utopistům dodával vaše utpistické nesmysly - komponenty pro OZE, kde je čína hlavní dodavatel z 45-95% a baterek kde je dodvatel asi ze 75%, když vezmeme veškeré baterky i mimo automobilový sektor 😄
Ted je otázka, kdyby čistě hypoteticky dodávat do EU a USA přestala, protože by usoudila že třeba je to strategicky v jejím zájmu tyto uskupení zlikvidovat, jestli by to Čína ekonomicky přestála nebo ne a jak by to přestála ta EU a USA a o kolik by to tady zvedlo ceny. Kolik to šacuješ? Ofiko 30%? A černý trth 400 nebo 3700%?
Ono kde nic není, ani čert nebere.
Takže kde koupím nabíječku na iphone když jí nikdo jeinej nevyrábí? V lednu v Aplle stroe za 400 a v prosinci na černým trhu za 4800 vid 😄 😄 😄
Takže ty tvrdíš že to čína bez USA a EU ekonomicky nedá a já tvrdím že to EU a USA nedá bez čínského zboží, leda že by zas překupníci dodávali oklikou do EU čínské zboží jako se dodává to evropské a americké přes překupníky do Ruska.
Takhle to samozřejmě jde, vyýrazně dráž ale jde.
Ovšem co by nastalo - kdyby čistě hypoteticky - překupníci neexistovali.
To by byla sranda vid
Ty americké 30-40 let neufunkční prolorzpadlé továrny, s rezavým řetezem na vratech kde je nápisy "Factory Closed" už sotva čitelný těžko, zavřené ocelárny v pásmu Rust beltu taky těžko ale ty evropské z kterých sou sklady a kanceláře a fyzicky neexistují už vůbec ne.
A hlavně - kdo by Vám, utopistům dodával vaše utpistické nesmysly - komponenty pro OZE, kde je čína hlavní dodavatel z 45-95% a baterek kde je dodvatel asi ze 75%, když vezmeme veškeré baterky i mimo automobilový sektor 😄
A Cine by za to zboží bylo placeno dolarem a tim by Cina vysala vsechny dolary sveta a nastolila novou vladu juanu a rublu.
Konečný šach-mat v teto 9D hře šachu Putina😀.
Trochu se děsím predstav, ze to co pises myslis vazne…
Konečný šach-mat v teto 9D hře šachu Putina😀.
Trochu se děsím predstav, ze to co pises myslis vazne…
No utopistický bolševici žili vždycky v děsu vid, jako tvůj dědeček Borisov https😐/www.securitymagazin.cz/…-1404070607.html
😀 tomu se rika predposranost.
pozdravuje tě Bloomberg https😐/www.newstream.cz/…-pada-strme-dolu
Končíte 😄
https😐/www.newstream.cz/…l-miliardy-konci
Končíte 😄
https😐/www.newstream.cz/…l-miliardy-konci
Nekdy si ty sve odkazy přečti. 😀
Neboj, já to četl
Řeč je především o automobilkách Nikola, Fisker, Rivian Automotive, Lucid, NIO, 😜eng, Polestar Automotive, Canoo a Lordstown Motors. Jejich kombinovaná tržní kapitalizace dosáhla v letech 2020 a 2021 až 470 milard dolarů. Dnes? „Jen“ 64 miliard dolarů, což je pokles o 90 procent, uvádí agentura Bloomberg.
začátek roku nezastihl v dobré formě ani Muskovu Teslu - jednoho z lídrů elektromobility. Jeho akcie od začátku letošního roku oslabily už asi o 20 procent, což snížilo tržní kapitalizaci automobilky o více než 150 miliard dolarů, tedy zhruba 3,5 bilionu korun.
Řeč je především o automobilkách Nikola, Fisker, Rivian Automotive, Lucid, NIO, 😜eng, Polestar Automotive, Canoo a Lordstown Motors. Jejich kombinovaná tržní kapitalizace dosáhla v letech 2020 a 2021 až 470 milard dolarů. Dnes? „Jen“ 64 miliard dolarů, což je pokles o 90 procent, uvádí agentura Bloomberg.
začátek roku nezastihl v dobré formě ani Muskovu Teslu - jednoho z lídrů elektromobility. Jeho akcie od začátku letošního roku oslabily už asi o 20 procent, což snížilo tržní kapitalizaci automobilky o více než 150 miliard dolarů, tedy zhruba 3,5 bilionu korun.
ne, tomu se říká 20 letá zkušenost s lithiovými bateriemi ...
Když jsem z noťasu vytáhl mrtvou baterii, tak to bylo LG, nebo nějaký noname. Panasonic fungují dodnes.
A Panasonic mám i ve své TMS 85D. Po 230k km 8% opotřebení. To mají některé baterie jiných výrobců po 50k km.
Když jsem z noťasu vytáhl mrtvou baterii, tak to bylo LG, nebo nějaký noname. Panasonic fungují dodnes.
A Panasonic mám i ve své TMS 85D. Po 230k km 8% opotřebení. To mají některé baterie jiných výrobců po 50k km.
Prostě až mají moc BEV aut. Nebo je to jinak?
https😐/nltimes.nl/2024/02/27/grid-manager-wants-turn-electric-car-charges-1600-2100
A místo toho posilovat sítě, zdroje, prostředky na vyrovnávání odběru. Dokud unie na tohle sype ...
Venovat se vyvoji spalovacich motoru... a vychove lidi.
Skoro nikdo nepotrebuje auto vetsi nez 4 metry a tuna, nepotrebuje vic nez 50 kW, a staci mu 165mm pneu.
Zachrante planetu malymi, jednoduchymi auty s dlouho zivotnosti.
smesny
VOLNÝ trh, aby si člověk mohl koupit co chce. Zrušit dotace na elektro auta, nabíječky, atd. Zrušit emisní povolenky, zrušit green deal. Atd...... .
Jsem pravicový volič, takže ODS...... Co ODS je už levicová? Sakra. Jaká je pravicová strana? Žádná? Hmm. Vítej, socialismus jede na plné obrátky.
My vaše salámové metody známe a tuhle hru s Vámi hrát nebudem
KONCITE 😄 😄 😄 😄
Lidé bděte a naslouchejte: Jdetě k eurovolbám a zastavte Evropské zelené BOLSEVIKY!
Spalovaci motory umele zdrazujia chystaji se je zakazat uplne.
Na rozdil od toho baterkarny drsne dotuji.
Z dani.
Vsichni prispivame na neuzitecne hracky pro nadprumerne bohate lidi.
Je to proste spatne.
S tim zdrazovani spalovaku to se stale tvrdi. Realita je takova, ze automobilky maji rekordninzisky pri poklesu prodeju. Zaroven kdyz vidim, ze napr Dacia dokázala pres noc zlevnit Spring z 530 tis na 330 tak si myslim, ze na EV spis “dotují” spalovaky.
Za 300 tisic jeste i dnes koupis cely, solidní, auto se spalovacim motorem.
https😐/www.e15.cz/…i-propad-1413565
https😐/www.newstream.cz/…-bankovni-sektor