Elektromobilita
eLzyx
ne, tomu se říká 20 letá zkušenost s lithiovými bateriemi ...
Když jsem z noťasu vytáhl mrtvou baterii, tak to bylo LG, nebo nějaký noname. Panasonic fungují dodnes.
A Panasonic mám i ve své TMS 85D. Po 230k km 8% opotřebení. To mají některé baterie jiných výrobců po 50k km.
Když jsem z noťasu vytáhl mrtvou baterii, tak to bylo LG, nebo nějaký noname. Panasonic fungují dodnes.
A Panasonic mám i ve své TMS 85D. Po 230k km 8% opotřebení. To mají některé baterie jiných výrobců po 50k km.
Hendly
Takze misto obrovských trhu se najednou překlopí na jine….
Trochu se vkládá otazka proc tedy nedodavaji na ty tebou vyjmenovane uz dnes…Treba ta Indie s níž maji mírně řečeno ne moc dobry vztah.
Fascinuje me tva neznalost spojena s radikálním názorem.
Trochu se vkládá otazka proc tedy nedodavaji na ty tebou vyjmenovane uz dnes…Treba ta Indie s níž maji mírně řečeno ne moc dobry vztah.
Fascinuje me tva neznalost spojena s radikálním názorem.
eLzyx
největší baterkárny Indové a LG. Chjo. To nevěstí nic dobrého. LG nikdy nemělo trvanlivé baterie a Indům také nevěřím. Nejlepší baterie vždycky vyráběl Panasonic.
Ja Prvni 123
Nassratt..
Venovat se vyvoji spalovacich motoru... a vychove lidi.
Skoro nikdo nepotrebuje auto vetsi nez 4 metry a tuna, nepotrebuje vic nez 50 kW, a staci mu 165mm pneu.
Zachrante planetu malymi, jednoduchymi auty s dlouho zivotnosti.
Venovat se vyvoji spalovacich motoru... a vychove lidi.
Skoro nikdo nepotrebuje auto vetsi nez 4 metry a tuna, nepotrebuje vic nez 50 kW, a staci mu 165mm pneu.
Zachrante planetu malymi, jednoduchymi auty s dlouho zivotnosti.
Hendly
Proc ja vzdy očekávám nejakou vybrousenou odpoved plnou argumentu a znalosti?😀
Prece je to tak jasne….Cina dodává do EU a USA ze sve nekonečně dobroty. Kdyz by chtěla mohla dodávat do jinych zemi vic a za lepsi ceny…
A ja tu genialitu zase nepochopil.. 😃
Prece je to tak jasne….Cina dodává do EU a USA ze sve nekonečně dobroty. Kdyz by chtěla mohla dodávat do jinych zemi vic a za lepsi ceny…
A ja tu genialitu zase nepochopil.. 😃
Hendly
A Cine by za to zboží bylo placeno dolarem a tim by Cina vysala vsechny dolary sveta a nastolila novou vladu juanu a rublu.
Konečný šach-mat v teto 9D hře šachu Putina😀.
Trochu se děsím predstav, ze to co pises myslis vazne…
Konečný šach-mat v teto 9D hře šachu Putina😀.
Trochu se děsím predstav, ze to co pises myslis vazne…
Hendly
Podle me se bude opakovat situace s .com bublinou. Taky pak prece skončil internet…
Pockej.. nedopadlo to vlastne jinak?😀
Pockej.. nedopadlo to vlastne jinak?😀
Pepa__007
Miliony elektromobilů v Nizozemsku přetěžují přenosovou síť.
Prostě až mají moc BEV aut. Nebo je to jinak?
https😐/nltimes.nl/2024/02/27/grid-manager-wants-turn-electric-car-charges-1600-2100
Prostě až mají moc BEV aut. Nebo je to jinak?
https😐/nltimes.nl/2024/02/27/grid-manager-wants-turn-electric-car-charges-1600-2100
Hendly
Tak dotace na EV jsou jen v ramci statu. V ČR na dotace nejde zadna zavratna částka.
S tim zdrazovani spalovaku to se stale tvrdi. Realita je takova, ze automobilky maji rekordninzisky pri poklesu prodeju. Zaroven kdyz vidim, ze napr Dacia dokázala pres noc zlevnit Spring z 530 tis na 330 tak si myslim, ze na EV spis “dotují” spalovaky.
S tim zdrazovani spalovaku to se stale tvrdi. Realita je takova, ze automobilky maji rekordninzisky pri poklesu prodeju. Zaroven kdyz vidim, ze napr Dacia dokázala pres noc zlevnit Spring z 530 tis na 330 tak si myslim, ze na EV spis “dotují” spalovaky.
Pepa__007
Měli by jsme udělat volný trh. Chceš spalovací motor.... Tady je. Chceš elektro..... Tady je. Chceš hybrid.... Zde je.
VOLNÝ trh, aby si člověk mohl koupit co chce. Zrušit dotace na elektro auta, nabíječky, atd. Zrušit emisní povolenky, zrušit green deal. Atd...... .
Jsem pravicový volič, takže ODS...... Co ODS je už levicová? Sakra. Jaká je pravicová strana? Žádná? Hmm. Vítej, socialismus jede na plné obrátky.
VOLNÝ trh, aby si člověk mohl koupit co chce. Zrušit dotace na elektro auta, nabíječky, atd. Zrušit emisní povolenky, zrušit green deal. Atd...... .
Jsem pravicový volič, takže ODS...... Co ODS je už levicová? Sakra. Jaká je pravicová strana? Žádná? Hmm. Vítej, socialismus jede na plné obrátky.
topten
tohle komousi tvrdej uz vic jak stoleti a mezitim je Zapad musel mnohokrat zachranovat, aby nechcipli hlady
Anonym
prodá to jinam, Indie, rusko, země bývalého sojuzu, Jižní amerika, afrika, turecko,arábie, mexiko, ostrovní státy atd atd
Všem co s ní sou ochotní obchodovat nebo je má už zaháčkované poskytnutím půjček nebo zkoupením tamního majetku (afrika + některé jihoamerické země)
Všem co s ní sou ochotní obchodovat nebo je má už zaháčkované poskytnutím půjček nebo zkoupením tamního majetku (afrika + některé jihoamerické země)
Anonym
Dneska a zatím sou jednotky dočasnosti, náš drahý neostalinistický utopisto.
My vaše salámové metody známe a tuhle hru s Vámi hrát nebudem
KONCITE 😄 😄 😄 😄
Lidé bděte a naslouchejte: Jdetě k eurovolbám a zastavte Evropské zelené BOLSEVIKY!
My vaše salámové metody známe a tuhle hru s Vámi hrát nebudem
KONCITE 😄 😄 😄 😄
Lidé bděte a naslouchejte: Jdetě k eurovolbám a zastavte Evropské zelené BOLSEVIKY!
Anonym
Pochop konečně, že Západní civilizace končí. Planeta patří Číné a Indii. Nakonec se po desetiletích úsilí západních přežraných bezmozků zdařilo.
Ja Prvni 123
Ne.
Spalovaci motory umele zdrazujia chystaji se je zakazat uplne.
Na rozdil od toho baterkarny drsne dotuji.
Z dani.
Vsichni prispivame na neuzitecne hracky pro nadprumerne bohate lidi.
Je to proste spatne.
Spalovaci motory umele zdrazujia chystaji se je zakazat uplne.
Na rozdil od toho baterkarny drsne dotuji.
Z dani.
Vsichni prispivame na neuzitecne hracky pro nadprumerne bohate lidi.
Je to proste spatne.
Anonym
pozdravuje tě Bloomberg https😐/www.newstream.cz/…-pada-strme-dolu
Končíte 😄
https😐/www.newstream.cz/…l-miliardy-konci
Končíte 😄
https😐/www.newstream.cz/…l-miliardy-konci
Anonym
zastavit zítra čína vývoz všecho co produkuje do 3 měsíců zdechne půlka Evropy a USA a do roku nebudou mít co používat jako věci denní spotřeby a udělat to navíc i celá Asie, nebudou mít v čem chodit a co nosit, protože jinde se nic nevyrábí krom předražných itlaských hadříků a botiček pro VIP babíny sou sou Made in Turkey, v reálu i když maj itlaskou vinětu 😄 😄
Anonym
dokud Hellmut nezkrachuje, už se to blíží
https😐/www.e15.cz/…i-propad-1413565
https😐/www.newstream.cz/…-bankovni-sektor
https😐/www.e15.cz/…i-propad-1413565
https😐/www.newstream.cz/…-bankovni-sektor
Ja Prvni 123
300 tisic na jedno EV neni vysoka castka?!
Za 300 tisic jeste i dnes koupis cely, solidní, auto se spalovacim motorem.
Za 300 tisic jeste i dnes koupis cely, solidní, auto se spalovacim motorem.
Anonym
No utopistický bolševici žili vždycky v děsu vid, jako tvůj dědeček Borisov https😐/www.securitymagazin.cz/…-1404070607.html
Anonym
čína dodává kamkoliv kde jí to sype.
Ted je otázka, kdyby čistě hypoteticky dodávat do EU a USA přestala, protože by usoudila že třeba je to strategicky v jejím zájmu tyto uskupení zlikvidovat, jestli by to Čína ekonomicky přestála nebo ne a jak by to přestála ta EU a USA a o kolik by to tady zvedlo ceny. Kolik to šacuješ? Ofiko 30%? A černý trth 400 nebo 3700%?
Ono kde nic není, ani čert nebere.
Takže kde koupím nabíječku na iphone když jí nikdo jeinej nevyrábí? V lednu v Aplle stroe za 400 a v prosinci na černým trhu za 4800 vid 😄 😄 😄
Takže ty tvrdíš že to čína bez USA a EU ekonomicky nedá a já tvrdím že to EU a USA nedá bez čínského zboží, leda že by zas překupníci dodávali oklikou do EU čínské zboží jako se dodává to evropské a americké přes překupníky do Ruska.
Takhle to samozřejmě jde, vyýrazně dráž ale jde.
Ovšem co by nastalo - kdyby čistě hypoteticky - překupníci neexistovali.
To by byla sranda vid
Ty americké 30-40 let neufunkční prolorzpadlé továrny, s rezavým řetezem na vratech kde je nápisy "Factory Closed" už sotva čitelný těžko, zavřené ocelárny v pásmu Rust beltu taky těžko ale ty evropské z kterých sou sklady a kanceláře a fyzicky neexistují už vůbec ne.
A hlavně - kdo by Vám, utopistům dodával vaše utpistické nesmysly - komponenty pro OZE, kde je čína hlavní dodavatel z 45-95% a baterek kde je dodvatel asi ze 75%, když vezmeme veškeré baterky i mimo automobilový sektor 😄
Ted je otázka, kdyby čistě hypoteticky dodávat do EU a USA přestala, protože by usoudila že třeba je to strategicky v jejím zájmu tyto uskupení zlikvidovat, jestli by to Čína ekonomicky přestála nebo ne a jak by to přestála ta EU a USA a o kolik by to tady zvedlo ceny. Kolik to šacuješ? Ofiko 30%? A černý trth 400 nebo 3700%?
Ono kde nic není, ani čert nebere.
Takže kde koupím nabíječku na iphone když jí nikdo jeinej nevyrábí? V lednu v Aplle stroe za 400 a v prosinci na černým trhu za 4800 vid 😄 😄 😄
Takže ty tvrdíš že to čína bez USA a EU ekonomicky nedá a já tvrdím že to EU a USA nedá bez čínského zboží, leda že by zas překupníci dodávali oklikou do EU čínské zboží jako se dodává to evropské a americké přes překupníky do Ruska.
Takhle to samozřejmě jde, vyýrazně dráž ale jde.
Ovšem co by nastalo - kdyby čistě hypoteticky - překupníci neexistovali.
To by byla sranda vid
Ty americké 30-40 let neufunkční prolorzpadlé továrny, s rezavým řetezem na vratech kde je nápisy "Factory Closed" už sotva čitelný těžko, zavřené ocelárny v pásmu Rust beltu taky těžko ale ty evropské z kterých sou sklady a kanceláře a fyzicky neexistují už vůbec ne.
A hlavně - kdo by Vám, utopistům dodával vaše utpistické nesmysly - komponenty pro OZE, kde je čína hlavní dodavatel z 45-95% a baterek kde je dodvatel asi ze 75%, když vezmeme veškeré baterky i mimo automobilový sektor 😄
Anonym
Ale jo, oni tam všude krom Indie a pár dalších asijských zemích už dávno dodávaj, jenom by začli dodávat víc a zřejmě za výhodnější ceny 😄
Otázka je odkud by to kupovala EU a USA? když ty fabriky jinde fyzicky neexistují. Postavili by je přes noc vid 😄 😄 😄 A ted kde, v EU těžko, to se neslušuje s Green Dealem stavět nový fabriky 😄 😄
Otázka je odkud by to kupovala EU a USA? když ty fabriky jinde fyzicky neexistují. Postavili by je přes noc vid 😄 😄 😄 A ted kde, v EU těžko, to se neslušuje s Green Dealem stavět nový fabriky 😄 😄
Anonym
Neboj, já to četl
Řeč je především o automobilkách Nikola, Fisker, Rivian Automotive, Lucid, NIO, 😜eng, Polestar Automotive, Canoo a Lordstown Motors. Jejich kombinovaná tržní kapitalizace dosáhla v letech 2020 a 2021 až 470 milard dolarů. Dnes? „Jen“ 64 miliard dolarů, což je pokles o 90 procent, uvádí agentura Bloomberg.
začátek roku nezastihl v dobré formě ani Muskovu Teslu - jednoho z lídrů elektromobility. Jeho akcie od začátku letošního roku oslabily už asi o 20 procent, což snížilo tržní kapitalizaci automobilky o více než 150 miliard dolarů, tedy zhruba 3,5 bilionu korun.
Řeč je především o automobilkách Nikola, Fisker, Rivian Automotive, Lucid, NIO, 😜eng, Polestar Automotive, Canoo a Lordstown Motors. Jejich kombinovaná tržní kapitalizace dosáhla v letech 2020 a 2021 až 470 milard dolarů. Dnes? „Jen“ 64 miliard dolarů, což je pokles o 90 procent, uvádí agentura Bloomberg.
začátek roku nezastihl v dobré formě ani Muskovu Teslu - jednoho z lídrů elektromobility. Jeho akcie od začátku letošního roku oslabily už asi o 20 procent, což snížilo tržní kapitalizaci automobilky o více než 150 miliard dolarů, tedy zhruba 3,5 bilionu korun.
A místo toho posilovat sítě, zdroje, prostředky na vyrovnávání odběru. Dokud unie na tohle sype ...