Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI – Proč už nechtít rovnou i20 N?

Vyšňořený Hyundai i20 s nejsilnějším tříválcem, sedmistupňovou dvouspojkou a nejvyšší výbavou Style Premium atakuje cenovou hladinu vynikajícího i20 N. Oba vozy sice mají odlišný charakter, srovnání se přesto nabízí.
Zpět na článek
28. 2. 2024 13:18
28. 2. 2024 13:34
28. 2. 2024 13:37
28. 2. 2024 14:18
28. 2. 2024 15:09
29. 2. 2024 08:02
29. 2. 2024 21:39
28. 2. 2024 19:13
28. 2. 2024 21:48
28. 2. 2024 16:05
28. 2. 2024 19:08
28. 2. 2024 21:51
28. 2. 2024 22:32
29. 2. 2024 09:09
29. 2. 2024 11:30
29. 2. 2024 12:47
29. 2. 2024 13:23
1. 3. 2024 11:32
1. 3. 2024 22:19
29. 2. 2024 12:41
28. 2. 2024 22:29
28. 2. 2024 22:43
28. 2. 2024 23:06
28. 2. 2024 23:27
29. 2. 2024 01:02
29. 2. 2024 12:55
29. 2. 2024 13:05
29. 2. 2024 14:05
29. 2. 2024 14:25
29. 2. 2024 14:55
29. 2. 2024 15:04
29. 2. 2024 15:16
29. 2. 2024 15:20
29. 2. 2024 15:41
29. 2. 2024 16:29
29. 2. 2024 17:38
28. 2. 2024 14:15
28. 2. 2024 14:23
28. 2. 2024 15:13
28. 2. 2024 16:32
28. 2. 2024 16:42
28. 2. 2024 17:21
29. 2. 2024 11:37
29. 2. 2024 23:15
28. 2. 2024 18:15
29. 2. 2024 13:48
29. 2. 2024 15:06
29. 2. 2024 15:49
29. 2. 2024 15:59
29. 2. 2024 17:03
29. 2. 2024 17:34
28. 2. 2024 19:10
29. 2. 2024 09:17
29. 2. 2024 09:20
29. 2. 2024 11:21
29. 2. 2024 13:12
29. 2. 2024 15:25
1. 3. 2024 00:27
1. 3. 2024 09:49
Avatar - lamal
28. 2. 2024 13:14
Proč už nechtít rovnou i20 N?
No asi preto, ze to je zasadne este vacsie peklo na rozbitych cestach.
Kontrolovali ste pred testom na priklad tlak v pneumatikach ?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
28. 2. 2024 13:57
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Skôr je odpoveď na otázku to, že i20N skončilo a nedá sa objednať (len sa dopredávajú skladovky).
Avatar - lamal
28. 2. 2024 14:02
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
:-) mas smolu co ?
28. 2. 2024 14:17
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Ona i i20 asi brzo zkonci, ne?
Avatar - lamal
28. 2. 2024 15:03
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Facelift bol nedavno, netusim.
28. 2. 2024 21:39
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Přesně tak. i20 je pro mě atraktivní, resp. koupitelná jedině v pravém Nku! :yes: Že právě své nejatraktivnější modely, ze kterých byli evropští milovníci hot-hatchů nadšení, v Evropě zaříznou, je to nejdebilnější rozhodnutí, které mohl Hyundai udělat! :-O :-O :-O :-O :-O :no: :no:
29. 2. 2024 07:18
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Pochop, že automobilka nežije z pekných rečí diskutérov.
1. 3. 2024 00:24
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Co tím jako chceš naznačit? i20 N ani i30 N v Evropě rozhodně neměly odbytové problémy!
28. 2. 2024 21:39
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Pokud bych v tomto segmentu chtěl běžnou cestovní verzi, Fabia je výrazně lepší (hezčí, prostornější, komfortnější, uživatelsky příjemnější atd.) volbou.
29. 2. 2024 23:04
Re: Proč už nechtít rovnou i20 N?
Byl jsem se na i20 podívat, sednul jsem dovnitř a stačilo. Palubovka otřesná, plasty vypadají strašně levně, zavření dveří plechové ( jako kámošovo Punto asi rok 2006), zajímavý design jak pro koho. Jediné plus vidím motor 1,2 čtyřválec.
28. 2. 2024 13:18
Tvl,
pan redaktor se rozčiluje, že odezva infotaimentu i20 trvá sekudu! Kurec, co bych já za to dal, kdyby v se mé Škodě Octavia IV za cca 900 tisíc infotaiment za sekunu aspoň rozsvítil!!!!!! To je teprve mrdka!
Rozbalit vlákno
35
28. 2. 2024 13:37
Re: Tvl,
To tedy nelžu, strejdo! Je to neskutečný ojeb, než naběhne! A to se nebavím o rychlosti odezvy na funkci.
28. 2. 2024 14:18
Re: Tvl,
Je mohu potvrdit. Jezdil jsem s tím měsíc a tragédie.
28. 2. 2024 15:09
Re: Tvl,
Jo nelže, jezdím s OIV už 3 roky. Jako zlepšuje se to každým updatem, ale do spokojenosti je to fakt daleko :-[]
Avatar - Ozzman
29. 2. 2024 08:02
Re: Tvl,
Jakože s každým updatem to ubere pár vteřin z nabíhání ? :D To je opačný trend než u android telefonů :D
29. 2. 2024 21:39
Re: Tvl,
Spíš s každým updatemse to seká míň a míň, nabíhání se ale taky zkrátilo. Ikdyž třeba v mrazech se tomu nechce i klidně víc jak půl minuty :-[]
28. 2. 2024 19:13
Re: Tvl,
Naposledy pred týždňom v Budapešti, keď som debil skúšal použiť vstavanu navigáciu.

Samozrejme, ta škodovacka jebka sa resetla na obchvate a nabiehala asi 5 minút.

Čo ma stalo asi 30 km a pol hodinu času, kým to nabehlo a mohol som pripojiť Waze.

Skodovcka infotaiment a navigácia je čistý hnoj
28. 2. 2024 21:48
Re: Tvl,
Ale vysvětluj to škodováckým fanatikům.. "koncern je nejlepší" ... ale od konce! :-(
28. 2. 2024 16:05
Re: Tvl,
https://www.youtube.com/watch?…
dobré srovnání rychlosti startu infotaimentu.
Avatar - miromen
28. 2. 2024 19:08
Re: Tvl,
Když jsem rozklikl to video tak jsem se velmi zasmal a to diky majiteli.
Hm tahle octa je vyrobene ještě před 48t 2020 těžce neaktualni zaležitost...zdravim majitele masařku.
Nepředpokladam, že by to bylo u škodovky tak rozdilne jako u VW, kde infot. naskakuje doslova se startem. Navic asiati a asistenti to je prostě špatenka a ani se nedivim, že měl redaktor potřebu vyjiždět po cca 20s takže ani bez te nove buzerace by to zřejmě redaktor o moc dřive nedaval.
28. 2. 2024 21:51
Re: Tvl,
Jdi se vycpat s týdnem, ten škodovácký střep se od té doby posunul tak mikrosekundách! Je to uživatelská ***, nic víc!
Avatar - miromen
28. 2. 2024 22:32
Re: Tvl,
No evidentně o tom houno viš, ale necham tě v tom.
29. 2. 2024 09:09
Re: Tvl,
Denodneně to testuju ve svém autě, troubo! Je mi uplně u zádele, co říká tvoje teorie!
Avatar - Mikesus
29. 2. 2024 11:30
Re: Tvl,
miromen má speciální kus, jediný z celé série, ve kterém to nabíhá hned. Jinak mohu potvrdit i u předváděček, že to nabíhání je delší než týden před výplatou. Ale jelikož s tím jezdíš a nemáš potřebu si obhajovat svoji garáž výmysly, tak víš jak to funguje
Avatar - miromen
29. 2. 2024 12:47
Re: Tvl,
Těch "specialnich" kusu je velka spousta, ale holt ne každy je přejici, ale to se nelze u některych divit.
No jsou automobilky co maji potřebu s naběhem ukazat na displeji nějaky uvitaci ceremonial jako info o značce automobilky, knk model nebo jine uvitaci představeni. Tohle VW třeba neděla a hned naskakuje přihlašovaci obrazovka tedy v připadě, že využivaš online připojeni bez přihlašeni zřejmě ani to ne.
29. 2. 2024 13:23
Re: Re: Tvl,
Potvrzuji další "speciální" kus G8 z počátku výroby, infotainment nabíhá dnes okamžitě a už nedělá vylomeniny. :-)
Avatar - Mikesus
1. 3. 2024 11:32
Re: Re: Tvl,
Tak speciální kusy jo?
https://m.youtube.com/watch?…
Nastartuje v čase 38s a infotainment naběhne v čase 57s. chapu, obhajovat svoji garaz je potřeba.

Že vám to není trapné, kdyz clovek najde spoustu videií a může si to sám i vyzkoušet.
Avatar - miromen
1. 3. 2024 22:19
Re: Re: Tvl,
Tomu se řika naprosta marnost.
Avatar - miromen
29. 2. 2024 12:41
Re: Tvl,
No mě je to přimo v ni a určitě zde nerozporuji tvuj kousek tak klidně bojuj dal. Ja pravě znam toho majitele daneho videa a vim co si zaživa a co zažival a to dost podrobně.
Avatar - Mokrous
28. 2. 2024 22:29
Re: Tvl,
Nevím jak poslední kusy G8, ale B8FL teda co se rychlosti týče, taky bída.
Start i restart trvá a kamera si taky dává na čas. Dneska jsem málem jebnul do jinýho auta, páč obraz kamery si jel nějakou tu desetinku pozadu.
Já ten systém mám rád. Všechno je logický a funkční a nesere to, ale rychlost by teda mohla bejt jinde. Holt se šetří na procesorech, no. Uvidím, kam se posune B9, až si ho někdy zajdu vyzkoušet.
Avatar - miromen
28. 2. 2024 22:43
Re: Tvl,
Na procesorech se určitě nešetřilo a to co probihalo v mediich ohledně pravě HW bylo dost mimo a zavadějici.
Ja osobně jsem ty uvodni funkčně a rychlostně mizerne provedeni sice nepoznal, ale dokažu si to představit. Dneska je to uplně jinde a kamera nabiha okamžitě dokonce ještě vidiš jak se zveda znak při vyjižděni kamery. Vlastně pravě diky tomuto mechanismu, ktery je tam navic oproti drtive většině si to ani nedokažu předsatvit rychlejši. System jak jsem psal nabiha vyloženě se startem a to i přes to, kdy využivaš online přihlašeni k servrum. Restarty jsou take minulosti, ale ono pravě hodně zaleži na tom, kdy to auto bylo vyrobene a jake zasahy připadně prodělalo a připadne přehrani novějšiho SW nemusi kolikrat stačit.
Avatar - Mokrous
28. 2. 2024 23:06
Re: Tvl,
No já netrpím na restarty. To jsem snad u B8 ještě nezažil, ale když někdy něco nefunguje na 100%, tak za jízdy podržím 10 sekund vypínání displaye a systém se restartuje. A prostě si počkáš. U restartu to chápu víc, ale u sedání do auta už méně. Dnes se to dá přece udělat na principu uspaného MacBooku, nebo iPadu a systém může běžet ve zlomku sekundy. Když takhle vydrží notebook několik dní až týdnů, tak proč by to nešlo v autě. Jako dá se s tím žít a já to nějak nehrotím, ale za ty prachy mi to prostě přijde trapný.
Jestli to je u nových modelových ročníků už OK, tak jedině dobře.
Určitě mě bude u B9 zajímat jak náběh, tak i rychlost ovládání, ergonomie a taky zda to po vypnutí a zapnutí auta udrží zvolený režim individual a nebo zda to zase padne do normalu.
Avatar - miromen
28. 2. 2024 23:27
Re: Tvl,
No teď s novym kouskem mam najeto zatim necele 2000km a starty se daji počitat, už určitě na desitky, ale restart jsem neměl potřebu dělat. U toho prvniho kusu co jsem dělal restart naposled tedy někdy v roce 2022 tak ten naběh trval snad 10 max 15s vic to určitě nebylo.
Jinak ono je to přeci řešene tak, že ten system se probouzi s odemčeni auta, ale pravě tohle tušim bylo až s nějakym novějšim SW.
A co jsem koukal na ten novy MIB tak ten pohyb mi nějak rychlejši nepřijde jen z videa se to těžko objektivněji posuzuje. Ale co tam vidim jako vyhodu tak to, že je u něj možnost mit na displeji vicero funkcionalit najednou. Na druhou stranu mi přijde, že ty plochy jsou menši, ale opět skrze video se to těžce posuzuje.
Nedavno tu pravě borec taky nadaval na ten MIB 3 knk na zapinani/vypinani vyhřevu sedadel. A tvrdil, že se zapina snad s 2s prodlevou a že ta plocha je mala a jak jsou klasicka tlačitka nej. No realita je takova, že prodleva je max 0,5s a ta plocha na zapnuti/vypnuti je větši než 3x3 cm což běžna tlačitka zdaleka nemaji možna ani ne kolikrat tlačitka na aktivaci vystražnych trouhelniku takže tak no.
Avatar - Mokrous
29. 2. 2024 01:02
Re: Tvl,
Člověk musí pár dní jezdit, než zjistí co a jak a jak mu to sedí, nebo nesedí.

Já se třeba bál digipanelu klimatizace a po pár dnech jsem byl moc rád, že ho mám a jsem s ním spokojenej stále. Funguje naprosto parádně. Výhodou je, že je samostatný a tak vždy plně funkční.
Avatar - miromen
29. 2. 2024 12:55
Re: Tvl,
Tak to je samozřejme. Hele ja si dopředu nastudoval teorii tak, že při přebirani auta jsem jemně vyškolil i prodejce ve směru urychleni a zjednodušeni ovladani, ktery měl G8 již par měsicu.
Ja jsem třeba dotyk. ovladani při představeni vyloženě odsoudil, ale realita mi ukazala, že jsem se mylil vice než jsem si puvodně myslel.
Vlastně teď střidam auta, kdy z golfa přesedam do auta s klasickym ovladanim a neděla mi to žadne problemy. Naopak, když už tak vice vyhrad mam u te klasiky a to si raději ani nechci představovat, kdyby měla veškerou vybavu a funkce jako ten golf. A to jak by to bylo u ni řešene vzhledem k tomu jak je u ni proveden, už jen ten zaklad s minimem vybavych prvku.
Avatar - Mokrous
29. 2. 2024 13:05
Re: Tvl,
No tak to bylo a je u mne pokaždé. Šel jsem se ptát na auto a prodejce nikdy nevěděl ani polovinu toho, co já před tím, než jsem se šel ptát. Prostě tragikomedie.

A co se týče dotykového ovládání. Vcelku s ním nemám problém, když je funkční. Pokud výrobce zvládne dodat systém, co se neseká a dělá vždy to co má a nemá titěrný ikony, vše je dostupné, podsvětlené a ideálně to má ještě haptickou odezvu, tak není většinou žádný problém. Kde mi ale vadí dotyková tlačítka stále, je volant.
Volant je volant a ne tablet. Tam to prostě nedávám. A stejně tak mám radši fyzický tlačítka dole na tunelu a nelíbí se mi řešení třeba od BMW, kde je klavírní lak a promačkáváš celý panel.
Avatar - miromen
29. 2. 2024 14:05
Re: Tvl,
No tenhle knk byl ještě docela slušně znaly a ja navic byl opravdu velmi dobře teoreticky připraven. A to z duvodu, že jsem hodně vahal zda vubec do G8 jit diky situaci na trhu s automobily. Ale musim se usmivat pač ja ho zaškolil a to jsem přišel v dany moment poprve realně do styku s ovladanim u G8.

Jo dotykovy volant je hodně otazny a ja, už to zde i psal a to, že si mě odchytil majitel jak předchoziho GTI tak součastně i B8 s dotyk. volantem. A byla to prvni věc, kterou se mnou měl potřebu řešit. Vlastně byl hodně udiven jak se na to nadava a že je to naprosto v pohodě. Ono i samotni majitele co se na forech vyjadřuji tak nechapou tu kritiku a to bych řekl, že to bude většina než těch co ho nemusi.
Spiš je podstatně vice majitelu kritickych pravě k te nepodsvicene liště a je fajn, že tohle se s FL změni. Ja osobně jsem za celou dobu co jsem měl prvni kus G8 včetně te součastne ještě nezjistil zda mi to podsviceni chyby nebo ne. Respektive doteď mi to nechybělo a to jsem byl v HR, kdy tam i zpět jsem jel v noci a chtěl se i na to zaměřit jen jsem si na to vubec nevzpoměl.
Navic řada funkci jde do jiste miry zautomatizovat a ja ani toho nevyuživam.
Třeba i to, že jsem stara škola a takovou ventilaci před odstavenim auta vypinam. Vlastně nemam potřebu pokažde mit ventilaci zapnutou jako např v tomto obdobi tedy při teplotach cca od 5 do cca 20 stupňu.
Avatar - Mokrous
29. 2. 2024 14:25
Re: Tvl,
Asi jsi myslel klimu. Ventilaci určitě nevypínáš, ne?

Jaro a podzim, kdy není mokro, nebo horko, tak tu A/C mám občas vypnutou taky. Ale ono zase není dobré, aby dlouho neběžel kompresor. Musí se to mazat a ne pořád stát. Takto to prostě jednou za čas přepnu, když si vzpomenu a mám na to náladu. Jinak to neřeším. Je to automat, tak ať se stará.

Jinak já většinu jízdy taky na nic nehrabu. Stejně jen přepínám písničky, nebo volám lidem ze seznamu a nebo zadám něco do navigace a dost z toho udělám líp hlasem, než to někde lovit. Na klimu sahám jen výjimečně a občas si pustím výhřev sedačky, nebo masáž a tím to často končí. Sice mám auto vybavený na max., ale aktivně toho používám minimum, respektive to maká samo.
Takže mi řešení vše na displayi v podstatě nevadí. Mě třeba jen štve, že jsem nenašel (asi tedy není) snadný návrat zpět v případě, že mám Apple Carplay a stáhnu lištu a upravím něco v menu a nebo vlezu do menu klimatizace na spuštění manuálního výhřevu čelního skla a pak se nedá vrátit zpět a člověk musí na Home a pak kliknout do nějaký dlaždice s hudbou třeba a ta ho vrací zpět do ACP. To je trošku kostrbatý, ale opět to není něco z čeho by člověk onemocněl.

Ale ten volant mi fakt nesedí. Tam potřebuju cítit skutečné tlačítko a koukat na cestu a nebo budíky a cvakat poslepu, ale s jistotou.
Avatar - miromen
29. 2. 2024 14:55
Re: Tvl,
Ne ne ja jsem pravě dinosaurus a ja vypinam komplet ventilaci a nejen klimu. :D
S tim přepinanim připadnym navratem zpět mezi AA/ACP a ovladanim jinych funkci vlastně ani přesně netušim jak to je, ale asi to bude tak jak pišeš. Jestli si vzpomenu tak se na to zaměřim.
Ja některe ukony kolikrat dělam automaticky tak, že vlastně ani nevim jak je dělam a nejsem schopny si to vybavit. :D

S tim volantem tě plně chapu stejně tak jako chapu to, že pro někoho neni dotyk. ovladani vubec respektive mu nesedne do te miry, že ho bude vyloženě srat i přes delši zkušenost.
Avatar - Mokrous
29. 2. 2024 15:04
Re: Tvl,
Aha. :-O
Tak to já bych asi nedal. Nějaký pohyb čerstvého vzduchu mít v kabině musím. Jinak bych asi omdlel. Na 10 km to je fuk, ale když tam dřepíš hodiny, tak to asi moc zdravý a bezpečný není. I když tam má být nějaký senzor, co to prý nedovolí, ale moc na to nespoléhám.
Jednou jsem s kámošem jel z Brna a tam v koloně jsem zapnul vnitřní cirkulaci a zapomněl na to a po necelý hodině už nám bylo úplně zle a mě to došlo a koukám, že svítí kontrolka. Byl jsem unavenej a k tomu ještě přiotrávenej vydejchaným vzduchem a jak jsem se soustředil na cestu, tak jsem úplně zapomněl, že to je zapnutý a tý malý kontrolky dole u řadičky jsem si nevšímal.

Jinak jak píšeš. Kolikrát za ty roky zapomenu, co mám v autě za funkce a jak se vlastně zapínají a musím si tam sednout a zase si to projet položku po položce, abych si to připomněl. Jsem holt sklerotik.
Avatar - miromen
29. 2. 2024 15:16
Re: Tvl,
No ono pravě pokud nemaš uzavřeny vnitřni okruh tak do auta stale byť minimalně proudi čerstvy vzduch. Navic ja dlouhe štreky jezdim minimalně a dalši věc je, že častěji mam tu ventilaci zapnutou než vypnutou. Spiš jde o to, že jsem dnes jistě docela ojediněli v tom, že pokud, už ji mam zapnutou tak ji před odstavenim auta vypinam.

A s tim vnitřnim okruhem jsi si jisty ? Nemaji nahodou dnešni auta ochranu v podobě automaticke deaktivace vnitřniho okruhu ?
Avatar - Mokrous
29. 2. 2024 15:20
Re: Tvl,
Jak říkám, píšou všude o senzorech, ale v autě bylo na poblití a kontrolka svítila i po hodině dál.

A k čemu je ti prosímtě dobrý vypínat před cílem ventilátor???
Na parkovišti se ti točit stejně nebude. Tak v čem je to kouzlo? :-!
Avatar - miromen
29. 2. 2024 15:41
Re: Tvl,
Vlastně žadny racionalni duvod nemam a možna to časem přejde i mě. Ja třeba i dlouhou dobu vypinal audio před odstavenim auta tak abych si ho znovu zapnul s dalši jizdou. :D
Jako vim, že se to kdysi řešilo z duvodu nějakeho šetřeni jak baterky tak samotnych komponent.
A s tim vnitřnim okruhem si nejsem jisty a možna si to pletu s vypinanim vyhřevu tušim u zadniho okna, ktere se po par minutach samo vypina.
Avatar - Mokrous
29. 2. 2024 16:29
Re: Tvl,
Tak to se vypíná na 100%.
29. 2. 2024 17:38
Re: Tvl,
Neříkám že u Tvého auta je rychlost infotaimentu špatná. Ale ona to není jen Octavia do některého týdne. Co třeba Enyaq? Ten má taky známé bugy.
28. 2. 2024 14:15
Jednoduché
..... asistentem upozorňujícím na překročení rychlostního limitu, který se stal zřejmě tím nejotravnějším „pomocníkem“ v historii automobilismu....

Je třeba si zvykat na nařízení EU. Brzo v každém novém autě jako povinnost. 😠
Rozbalit vlákno
6
Avatar - sargis
28. 2. 2024 14:23
Re: Jednoduché
Plus system na rozpoznanie unavy. Kdesi som cital test, ze ho museli prelepit (v nejakom Lexuse) aby nepipal pri pohlade do spatnych zrkadiel.
28. 2. 2024 15:13
Re: Jednoduché
Naštěstí se to to týká jen úplně nových aut ;-) Auta z let 2018-2020 těmito stupiditami netrpí, takže si je nechám v klidu déle...
29. 2. 2024 09:16
Re: Jednoduché
v superbe 2016 som uz mal ten asisten. pipol mi len raz, ked som siel o 3:00 rano po dialnici. a nemylil sa, vazne som bol unaveny.
Avatar - Mikesus
28. 2. 2024 15:37
Re: Jednoduché
Jo. Lex i Toyota to maji se strašně kratkym intervalem, takže opravdu stačí zrcátko, kouknout do pravého jestli můžeš přejet a než se vrátíš zpět, už to pipa. Tohle ještě bude chtít doladit.
28. 2. 2024 22:50
Re: Jednoduché
To by chcelo ten nezmysel z auta vyhodiť, a euroúradníkov, čo to vymysleli ako povinnosť, nakopať do zadkov.
Avatar - Mikesus
29. 2. 2024 11:16
Re: Jednoduché
ne, stačí tomu dát jen delší interval. Třeba něco takového, že když je aktivní systém udržování v pruhu, tak to bude mít třeba 3 vteřiny a když ne tak vteřinu a půl např. Ono to funguje dobře, jen je ten interval moc krátký na zrcátka.
je to dobrej systém na blbečky, co se patlají za jízdy v telefonu.
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2024 16:32
i20 tgdi
Jedno z tych aut ktore mam v sirsom okruhu pripadneho zaujmu a musim priznat ze tak nejak az prave po facelifte ma zaujalo... chvalim aj premiestnenie loga kdesi zdola z pletiva masky na kapotu... podareny tah aj z pohladu "zivotnosti" loga...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - lamal
28. 2. 2024 16:42
Re: i20 tgdi
Oproti svojmu pólu by si toho moc nezískal podla mna.
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2024 17:13
Re: i20 tgdi
Nejak nepotrebujem nic extra ... len v urcitom case uz proste chcem opat nieco novsie... ako zatial pohoda... ale cas bezi rychlo a tak uz okukujem co by som chcel ak by som auto riesil teraz...
Avatar - lamal
28. 2. 2024 17:21
Re: i20 tgdi
uz je blby vyber v triede, komfortu na 17 ako v teste by som nebal, chce to checknut tlaky v pneu a dat si testovaciu jazdu.. clio 1.0tce je podla mna asi naj volba, akoze aj pólo je fajn, svoje atributy si drzi
Avatar - 3_diamanty
28. 2. 2024 17:34
Re: i20 tgdi
Na cliu/colte 1,0 v turbe by som volil tie ich 16tky ... aj na scale... vacsie 17tky by som ale uz volil na ZS od MG... tam to fakt na 16tkach aj vyzorovo uz blbo vyzera ( kolega ma na nom letne 17tky ale teraz v zime len 16tky zimace ) .. navyse tie 17tky tu maju gumy stale dost a teda nejde o nic sportove a tvrde .... v i20 mi opat postacia 16tky

S motorom v pole som spokojny... ale je mi jasne ze je to uz taka labutia piesen a do buducna ani mna uz nejaky ten 3valec neminie ( nakolko chcem turbo ... nechcem atmo uz ) ... a som zmiereny aj s tym ze aj dynamikou to uz nebude ani na urovni toho co mam v pole... cize v colte by mi to 1,0 mpi T- fakt stacilo aj ked v tomto smere by som uz moc pokrok nespravil... ale taka je uz doba... budme ale radi ze tu stale nejake sikovne mensie spalovaky mame... lebo na MG4 za 35 litrov fakt nemam a nebudem mat ani o dalsie 2 ci 3 roky...

PS: clio uznavam a paci sa mi... ale bral by som ho s 3 diamantami ... teda u nasho predajcu mitsu/MG kde mam uz nejake tie dobre skusenosti ( aj kolegovi som tam okrem inych kuskov ako scala ci mokka poradil prave to MG ) ... a absolutne by som s tym nemal problem ... kedze mi xicht mitsu na cliu pasuje ... a je to za mna podarena dvojicka v dobrom ( kedysi sme mali tiez dvojicku fiesta/121 a pomohlo to jak fordu tak aj mazde ) ... alebo ako uz v nejednom teste bolo napisane... nicomu to nakoniec nevadi ze toto mitsu je vlastne prezleceny francuz... a zdielana technika aj vizaz bude v buducnosti este rozsirenejsia ako dnes... k tomu vsetkemu automobilova doba uz ma pred sebou daleko vacsie problemy a vyzvy ( ako to kto od koho si ake logo pozical a preco ) ... vyzvy ohladom prezitia ako takeho ... napr dokedy vobec este male auta preziju... alebo ci spalovaky kolko este vydrzia pod tlakom ev a pod... pride mi ze o par rokov uz logo na maske nebude riesit skoro nikto ak stejne kazdy uz bude mat takmer rovnaku techniku aj typ kasne
Avatar - lamal
29. 2. 2024 11:37
Re: i20 tgdi
No ten liter v pole je oproti tvojmu s tusim 70kW o 11kW silnejsi, ma krutiaci moment 200nm a 6kvalt tiez potesi, nieco by si zlepsil, podobne s tgdi. Clio/Colt by bol na urovni stareho pola, ale tiez maju 6 kvalty.
Kolesa si vyberies podla vyzoru a funkcnosti, dolezita je testovacia jazda bez predajcu, ze ta necha si v tom hodinku pojazdit sameho.

Spalovaky este budu podla mna, v pripade Clia ma Colt celkom stastie, pretoze ma rokmi vypilovany zaklad a motor s nepriamym vstrekom schopny jazdit na plyn. Horsie je to pre identitu znacky, no holt tak to chodi zopar rokov bude re-brand a potom mozno dostanu peniaze na vlastne diferencie v dizajne a ladení.
29. 2. 2024 23:15
Re: i20 tgdi
Upřímně, tvoje Polo předešlé generace vypadá líp než i20. Ta palubovka je děs. Zpracování bych u VW taky viděl lepší. Na toto se vybodni.
28. 2. 2024 18:15
Spotřeba
Spritmonitor https://www.spritmonitor.de/…ai/1128-i20.html?… spotřeba i20 1,OTGDI s DCT 5,8l/100km.
Škoda Fabia spitmonitor https://www.spritmonitor.de/…a/398-Fabia.html?… 1,0TSI s DSG 6,14l/100km.
Tak kde bere, autor, že jiní jezdí s o 1litr menší spotřebou? :-O
Jestli je takto dělán celý test, tak je to absolutně o ničem.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - lamal
29. 2. 2024 13:48
Re: Spotřeba
Podobne mozno s komfortom, testy na ACZ od prvej i20 ocividne az po poslednu pripisovali tvrdy podvozok - pri zrovnani s fábiou. Testy mimo si zvykli pochvalovat komfort a jazdne vlastnosti i20.
Avatar - miromen
29. 2. 2024 15:06
Re: Spotřeba
Na ja viděl dva testy od vas tedy na SK, ale samotne i20 ne ve srovnani a v obou poukazuji pravě na tvrdši podvozek i20. Zrovna jeden teď aktualně běži na kanale Arena Sport 1. Ale osobně vubec netušim a ani nějak vic se o i20 nezajimal.
Avatar - lamal
29. 2. 2024 15:49
Re: Spotřeba
Mam dva priklady...

https://www.autojournal.cz/…ternativa-fabie/
"Podvozek krásně tlumí nerovnosti, je plavný a zároveň agilní. Auto samo o sobě k rychlé jízdě nevybízí a komfortní podvozek to ještě více umocňuje. Do města je vůz naladěn zcela ideálně."

https://www.youtube.com/watch?…
cas 6:20min
Avatar - miromen
29. 2. 2024 15:59
Re: Spotřeba
Hele v obou připadech jde o předchozi generaci.
Teď co davaji test aktualni i20 na Arena Sport 1 tak redaktor tam řika něco v tom smyslu, že by u takoveho auta nečekal tak tvrdy podvozek a ani menši kola by tomu moc nepomohla. A tušim, že i Karpat co měl v rukach novou i20 tak mluvil v podobnem duchu. Jen piši co jsem zaslechl nic vic.
Avatar - lamal
29. 2. 2024 17:03
Re: Spotřeba
Preto som do komentaru k tomuto testu dodal - mozno a spomenul predosle generacie, pretoze zrovnavacky fabie s najvacsimi konkurentami byvali od zaciatku chulostive pre domace redakcie :-) Tvrdy podvozok vycitali castejsie aj v minulosti.

Na tuto poslednu generaciu je staznosti na tuhost viac s tym suhlasim.

https://www.auto.cz/…ejne-rece-128991
" Škodovka lépe tlumí většinu nerovností a prezentuje se plavnější jízdou. Tužší podvozek hyundaie natřásá posádku i na drobných hrbolech a příčných spárách."
29. 2. 2024 17:34
Re: Spotřeba
A také ve všech testech nové generace i20 co jsem viděl, chválili rychlost infotaimentu ( sice někde kritizovali jednoduchost ve vzhledu obrazovky, ale příkladnou funkci a reakce) a spotřebu. Jen auto.cz to má jinak.
28. 2. 2024 19:10
Pipaky
Už len pre nemožnosť rýchleho vypínania pieskov sú nove modely korejcovnekupitelne.

To je skratka totálny prešľap.

Prečo sa to nedá vypnúť jediným klikom ako v tesle
Rozbalit vlákno
1
28. 2. 2024 20:55
Příšerný produkt dostane 4*?
jako....
- extra to nejede a celkem i žere
- 20s před každou jízdou vypínám asistenty
- je to drahé

Za toto 4*? proč nemají novináři koule říct že se něco nepovedlo? k čemu je hodnotit auta když nejmíň co umím dát jsou 4*?

Auto kde 20s před rozjezdem vypínám otravné asistenty bych nechtěl ani zadarmo, protože by mě přivedlo do blázince.... Proč jsou novináři tak podělaní to říct naplno? není jejich práce objektivně kritizovat a tím tlačit na výrobce aby se zlepšovali....?

Zoufalost....
Rozbalit vlákno
6
28. 2. 2024 21:38
Re: Příšerný produkt dostane 4*?
A to ještě v mínusech chybí trestuhodně zmenšený kufr, resp. nemožnost do auta doplnit rezervní kolo! :-( :no:
Avatar - Mikesus
29. 2. 2024 11:21
Re: Příšerný produkt dostane 4*?
rezervní kolo není potřeba. Naše auta za posledních 10 let najezdila kolem 5M km a defekt byl jedinkrát. Já konkrétně prořízl pneu o tramvajové koleje. Nijak to jízdě neomezovalo, jen utíkala. A i kdyby, zavolám asistenci, kterou mám zdarma a doveze nové kolo. Takže jsem dofouknul a za pár dní až měl čas, dojel do servisu to nechat zalepit.
Chápu to u offroadů, které jezdí do terénu, ale na běžné silnici se to stane tak zřídka, že to je již překonaná archaická slepá ulička.
1. 3. 2024 00:26
Re: Příšerný produkt dostane 4*?
Absolutní nesouhlas, minimálně dojezdovku moje auto mít musí!!! :-O
Avatar - Mikesus
1. 3. 2024 11:26
Re: Příšerný produkt dostane 4*?
To ze ty to bereš jako must have, neznamená že to není archaismus. Já si raději priplatim za pohodlí, než za zastaralé věci typu ručka, rezerva, manuál, otáčkoměr.
1. 3. 2024 12:44
Re: Příšerný produkt dostane 4*?
Že tobě tyto věci nechybí, ještě vůbec neznamená, že jsou "zastaralé"! :-)
1. 3. 2024 17:12
Re: Příšerný produkt dostane 4*?
Tak osobně nechci ani dojezdové, ale plnohodnotnou rezervu. Naposledy jsem píchl loni a celkové to už snad ani nespočítám. Proto jsem si koupil SUV s rezervou a ne pouze dojezdovým kolem, to pak je mrzák. A důvod je, že jezdím často po horších cestách, ale není to terén na offroad. Třeba Karoq s plnohodnotnou rezervou jsem ještě neviděl, asi kvůli hloubce kufru, pak už by se do toho nevešlo vůbec nic.
29. 2. 2024 09:20
hnojdaj
za mini hnojdaj 25k s 3 valcom a automatom ?!? :D to uz za tu cenu mam 4 valcovu 1.5 tsi fabiu, alebo aj scalu
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Mikesus
29. 2. 2024 11:21
Re: hnojdaj
takže nijak lepší auta za srovnatelnou cenu.
Avatar - iudex
29. 2. 2024 13:12
Re: hnojdaj
Nijak lepší... Fabia je väčšia a priestrannejšia, o Scale nehovoriac. Motor R4 so 150k je logicky viac ako R3 so 100k.
Druhá vec je, či i20 sa reálne predáva za takú cenu, skôr myslím, že tam bude dosť zľava.
Avatar - Mikesus
29. 2. 2024 15:25
Re: hnojdaj
větší znamená lepší? Nechci škodovce křivdit, v prostoru jsou vždycky na vrcholu třídy, to nerepozporuju, ale celkově lepší auta to rozhodně nejsou.
1. 3. 2024 00:27
Re: hnojdaj
Fabia je výrazně lepší, než běžná i20! :-) :yes:
1. 3. 2024 09:49
Re: hnojdaj
Pod to se můžu jedině podepsat, pokud dostanu za stejnou cenu 4 válec 1,5 110Kw ,tak si určitě půjdu pro tříválec 1,0 TGDI 74Kw. Samozřejmě že jsou lepší auta. Ale motor je základ.
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2024 10:18
Re: hnojdaj
Zajímalo by mě, jestli mluvíš ze zkušenosti s přímým srovnáním, nebo jen plácáš, protože koncern je fuj. :D
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2024 10:17
Re: hnojdaj
Lol Fabia s 1.5 R4 není lepší než i20 s průměrným tříválcem?
29. 2. 2024 18:44
Design
Sakra to je tak neuvěřitelně škaredé auto. Vždy když to vidím na silnici, chytám se za hlavu kdo si tohle může koupit
Rozbalit vlákno
0