Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové MG3 je výkonný hybrid mířící nejen na Toyotu Yaris. Brzy bude i v Česku

Čínská automobilka představuje malý hatchback s hybridním pohonem, který v rámci značky slaví premiéru. Na paškál si MG3 bere nejen Toyotu Yaris, asi nejznámější hybridní model ve své třídě. Do Česka přijde ještě na jaře.
Zpět na článek
27. 2. 2024 15:11
27. 2. 2024 17:14
27. 2. 2024 17:19
27. 2. 2024 18:06
27. 2. 2024 18:41
28. 2. 2024 09:59
27. 2. 2024 20:31
28. 2. 2024 09:59
Avatar - Barry Lyndon
26. 2. 2024 17:02
ten design je masakr
Koukám, že Číňani jsou na tom podobně jako Korejci (a koneckonců i Japonci - viz třeba ta Lexusní v-classe ve vedlejším článku). Dokud produkují generický design "neurazí, nenadchne", tak to jde. Jakmile do toho ale vloží vlastní invenci (aneb jak říká Zdéňa Pohlreich "největším nepřítelem českýho kuchaře je jeho vlastní fantazie"), tak to dopadá nějak takto :no: :no: :D :D :D
Rozbalit vlákno
10
26. 2. 2024 22:52
Re: ten design je masakr
To je tak, keď dizajnér odmieta radu, že malé auto má pôsobiť sympaticky až veselo a nie agresívne. Veľkej skupine ľudí však bude fuk pri zaujímavej cene, že predošlé MG 3 vlastne vyzerá modernejšie ako tieto vlnobitia spred 12 rokov. V každom prípade, ten nápad prísť s hybridom je mi veľmi sympatický, za to MG. :yes:
Avatar - Ozzman
27. 2. 2024 07:21
Re: ten design je masakr
Kdybych nevěděl, že je to MG, řekl bych, že je to nějaká evoluce Mitsubishi Colt před deseti lety
27. 2. 2024 07:25
Re: ten design je masakr
To ma tiež napadlo, holt dnes je možné všetko.
27. 2. 2024 10:03
Re: ten design je masakr
Souhlas, je to takové nabobtnalé :-[] Koukat se na to dá, nicméně domu bych to nechtěl…
Avatar - Mikesus
27. 2. 2024 18:01
Re: ten design je masakr
taky jsem na to koukal a říkal jsi, že to je jak Colt
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 09:15
Re: ten design je masakr
ne že bych se chtěl zastávat čínanů japonců atd a jeich designu, ale fantazie německého designéra je tak na úrovni 4 letého dítětě co zvláne domeček jedním tahem :-) :-) :-) :-) :-)
27. 2. 2024 09:32
Re: ten design je masakr
Možná, ale v drtivé většině je ten domeček nadčasový a designově funguje. :-)
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 09:57
Re: ten design je masakr
ale je to těžká nuda, šed a tuctovost :-)
Čest vyjimkám
Avatar - Mikesus
27. 2. 2024 18:02
Re: ten design je masakr
je nadčasový? má 4 zdi a střechu a občas funguje.
27. 2. 2024 17:00
Re: ten design je masakr
Vzhled nevzhled, na to se většina kupců brzy vykašle a bude řešit cenu a funkčnost.
27. 2. 2024 08:33
Evropské značky mají velké štěstí, že...
...je to auto tak neuvěřitelně ošklivé :-) :yes: Na té zavalité velrybě na maličkých zapadlých kolečkách s nepříjemně pichlavými prolisy designově nefunguje absolutně nic, je to jako návrh čínského žáka prvního stupně ZŠ. A ten temně černý interiér s atmosférou pohřební komory to taky nezachrání. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
27. 2. 2024 12:03
Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Interiér působí dobře, ale venku je poněkud překřivkováno a docela příšerně disproporčně působí přední převis. Snad to bude i zatáčet.
Rozbalit vlákno
13
27. 2. 2024 12:45
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Hlavní průser jsou ta malá kolečka oproti té hnusně nafouklé kastli! :-O :-O :-O :no:
Avatar - Mokrous
27. 2. 2024 13:15
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Ta posedlost posledních let velkými koly mě pořád rozesmívá.

Není to tak dávno, co se jezdily 12" a 13" kolečka a takový Ferrari Testarossa z roku 1990 mělo kola 16" a pneu 225/50. A Ferrari 308 dokonce 14". Se divím, že to vůbec zatáčelo a majitel raději studem nechodil kanálama. :D :D :D
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 13:52
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
jenže jak ta auta byla vysoká a jaké měla proporce karoserie, ty dnešní tanky vypadaj na 18" směšně.
A ještě druhá věc - profil pneumatik. Dneska 35-45, tehdá 55-70 vid

Na jagu mam taky 16" a na RR 15" ale to sou balony kola
Avatar - Mokrous
27. 2. 2024 14:22
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Já mám přiměřené balony rád. Je to komfortnější, tišší, levnější, odolnější,...

Vejš sem psal, že i Ferrari mělo 14-16" a profil 50. No a dneska mám na Passatu 17" a profil 55. A jsem občas terčem posměchu, že mám malý kola a že asi nemám na větší.

Přitom mě se to moje auto na 17" líbí a přijde mi to akorát. Na některých 18" to vypadá o fous líp, ale já to prostě nechci.

Ano, dnes jsou auta navrhována na obří kola, ale je to prostě nesmysl. Nic než plýtvání materiálem a zdroji, vysoká cena a šílená neodpružená hmota. Myslím, že rozptyl mezi 16 a 19" by stačil bohatě podle typu vozu a profil mezi 45-55 považuju mimo extrémy za optimum. Sporťáky 35-40, když to někdo chce a SUV snesou 60.
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 14:57
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Já mam taky balony rád, ale dneska se to nedělá, poslední kdo to ještě jakžtakž držel byly ameriky, ale jen tak do 2010.... ještě jedničkový 300C mělo profil 60 u 18" pneumatik
Pak se začly montovat 20" a tam už je všude 45
Avatar - lamal
27. 2. 2024 15:00
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
V nasej rodine je Charger 2018 s Pentastarom 3,7 a ten ma 60 tky balony :-)
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 15:33
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
tak pro ty základní výbavy to tam asi je pořád, v době jedničkového 300C byl základ pro půjčovny a soc verze 17"
Avatar - lamal
27. 2. 2024 17:00
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Zaklad to nie je, ma to 8st automat a 4x4, je to nejaka posledna verzia.
K tomu podvozku by 45 profil asi nepasoval, je to starsia modernizovana technika.
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 18:54
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
já mam na 2012 45 profil a dávalo se to tam sériově. Ale já mam nevjvyšší výbavu co pro ten rok byla, mimo verze SRT8 s 6,4
Avatar - lamal
28. 2. 2024 09:57
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Jazdis na Ameriky v Plzni ? :D
Avatar - Mikesus
27. 2. 2024 18:11
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
je to asi spíš o konkrétním kusu. Já naopak vzal radši 20", protože 18" o rozměru 235/65 vypadají fakt divně. Na 235/55 si myslím, že není nic špatného a komfortu to neubere.
27. 2. 2024 17:12
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Ta posedlost je ovšem daná obludně vysokými pontony karoserií současných auta. Když už řekneš B, musíš předtím říct i A. :-)
Avatar - lamal
27. 2. 2024 15:00
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Velkost diskov a gum je v poriadku, budgetovy hybrid na rozbite cesty. Nevypada to desivo a funkcnost je dolezitejsia. Predok a linky po bokoch su trochu šialené no :D

Problem s malymi kolesami mam pri MG ZS, tam je to hruza, Indicky styl.
Avatar - lamal
27. 2. 2024 15:11
3 kvalt
Renault e-tech ma 4 dlhe kvalty a chyba mu 1čka, ktora je vzdy elektricka... ako to bude s 3 dlhymi kvaltami ? Chce to tak 10 rokov skusenosti, potom by som nad tym uvazoval.
Rozbalit vlákno
8
27. 2. 2024 17:14
Re: 3 kvalt
Je mi to srdečně jedno. Číňan mi ze zásady nesmí přes práh, to bych se musel propadnout hanbou! :-O :no:
Avatar - lamal
27. 2. 2024 17:19
Re: 3 kvalt
Takto to asi nemam, ale nekupil by som si to, nemaju tu tradiciu, skusenosti, servisne zazemie a diely. Nevies ako sa zachovaju k reklamacii, ci budu dostupne diely za 10r.

Image nie je dobry, oproti napr. Dacii, alebo Ssangyongu mi to pride sumak, ani jedno z tych aut nema image :D
Avatar - Mikesus
27. 2. 2024 18:06
Re: 3 kvalt
já bych se především bál o kvalitu a spolehlivost. Ruku v ruce s tím jdou právě servisní zázemý a náhradní díly. To že není tradice, to by mne netrápilo. Ale víme všichni, jak fungujou levné čínské věci
Avatar - lamal
27. 2. 2024 18:41
Re: 3 kvalt
Jo, tradice = doveryhodnost, ze to je seriozna automobilka a dealeri.
Avatar - Barrichello
27. 2. 2024 18:56
Re: 3 kvalt
MG má tradici že by za ní někteří byli rádi, akorát že to bylo z britské éry než to čínan koupil :-)
Avatar - lamal
28. 2. 2024 09:59
Re: 3 kvalt
S koncom spalovakov to je stratene pre nich, aj keby po zarobeni Cinan dovolil vyrobit daco tradicne. S EV by bol tazky navrat k tradicii...
Avatar - Mikesus
27. 2. 2024 20:31
Re: 3 kvalt
No tradice=důvěryhodnost, to bych úplně nedával. Třeba Mazda má dlouhou tradici a víme jak se stavěla k vadnym dieselum. To moc důvěryhodnosti nepřidá.
Avatar - lamal
28. 2. 2024 09:59
Re: 3 kvalt
Mas pravdu, tradicia nemusi byt vzdy nieco pozitivne :-| ... ja som to myslel pozitivne :-)