Tiguan má ve třetí generaci nelehký úkol: udržet stávající zákazníky, a přitom oslovit i nové tváře. To vše v konkurencí procpaném segmentu a v éře elektrifikace. Bude na to stačit?
voni ted nekteri slovaci chtej s rusakama zachranit asijskou civilizaci pred tou Zapadni, i kdyz na ten dekadentni duhovej Zapad ti bohatsi posilaj deti na studia a jezdi na dovolenou
Toto je na rozdiel od ID7 auto pre život a normálnych ľudí s normálnymi potrebami. Dostatok miesta v kabíne i kufri, normálne benzíny i nafty a použiteľné hybridy, výkon až 265 koní (kto v triede to má?). Interiér síce je stále dosť dotykový, ale zlepšilo sa to oproti časom Golfu.
Akonáhle bude na salónoch, idem vyskúšať a keď ma nič vyslovene neodradí, skončí v garáži.
Taká ekonomická varianta, 2,0TDI 150k vo výbave Limited len s pár drobnosťami navyše. Srdce petrolheada hovorí TSI, ale pre dlhé rodinné jazdy bude rozumnejší TDI, navyše TSI ešte nie sú na začiatku výroby k dispozícii a auto treba na jar.
A jak jsi na tom s vnitřkem tiguana? Nevím, jaké jsou cenové a jiné rozdíly oproti kodiaqu, ale pokud jde o interiér, přijde mi to jako sto a jedna ve prospěch kodiaqa, já ty akt. vw vnitřky nějak nemůžu.
V polovici marca budú predvádzačky na salónoch, mám dohodnutú testovačku a potom uvidím. Ak to bude ale o niečo lepšie, ako súčasný model (čo testy avizujú), tak by to mohlo byť OK. Ako píšeš najväčší problém by mohol byť ten interiér, uvidím, čo na tie dotykáče povie polovička, je to auto pre ňu.
Já s tím mám to, že nerozumím proč to všichni řeší. Měl jsem O3 1.8tsi 132kW krouťák omezen kvůli převodovce na 250Nm. Pak Tourana 110kW taky 250Nm. Všichni psali krouťák je stejný, ten rozdíl nebude velký. No to teda byl docela velký rozdíl. Teď mám 110kW a krouťák 360Nm a ten rozdíl nevím, asi jo ale ne moc.
Ak máš rovnako výkonný benzín a nafták, ale nafťák má o polovicu väčší krútiak, tak tá nafta pôjde reálne lepšie a čím viac bude auto zaťažené, tým bude rozdiel citeľnejší. Argumenty typu benzín môžeš točiť do 6000 neberiem, to je jednak v rodinnom aute dosť nepríjemné a hlavne DSG normálne ten benzín dusí pri 1500 rpm a hore radí pri 2500. Typická žena určite nebude jazdiť na športový režim ani si manuálne podraďovať. Preto je nafta s väčším krútiakom vhodnejšia.
V prípade 2,0TSI sa pochopiteľne karta obracia, krútiak je podobný nafte a výkon o dosť vyšší.
Neříkám že nemáš pravdu, ale chtěl bych vidět nějaké srovnání těch dvou motorů na stejném autě, stejné zátěži, obutí apod. Výsledky měření odhaduju do 5% ve prospěch dieselu. Nepočítám tahání vleku. Pro benzín mluví kultura chodu, náklady na servis atd. Nehledě na to, že o cca litr nížší spotřeba dieselu se při současných cenách vyplatí od nájezdu nějakých 120tkm. Ale nenutím ti to. Kdo je zvyklý na diesel je s tím v pohodě :-)
Já bych šel určitě do benzínu, měl jsem 1,4tsi v Touranu. Jezdili jsme naložení po střechu se střešním boxem a slabé to fakt není. To největší negativum převodovky tu zmizelo, auto je tišší a na předek lehčí než TDI, neřešíš vypalování a adBlue. Teď mám 110kw TDI v superbu a jestli to jede líp nevím, spíš si myslím že je spíš otázka pocitu.
No ja ti tedy nevim, ale zatim co golf ma separatně oddělene ovladani některych funkci pod displejem tak tiguan to ma řešene ovladačem na středove konzoli, kde je potřeba mezi funkcemi přepinat. Tedy ovladani tiguanu tam ma i hlasitost.
Jinak osoba, kterou znam diskuzně velmi dlouho ma zkušenost s tim novym ovladanim u škodovek tim myslim ty "3 jebaky". Sam vlastni několik aut a to jak s klasickym ovladanim tak ma i O4 s dotykem se kterou měl velke problemy.
No a prvni jeho dojmy jsou takove, že z toho ovladani je dost zklamany, kdy dotykove ovladani označil proti tomu jako za zlate. A zklaman byl i ze samotneho provedeni těch otočnych voliču.
rikal sem si 4 super, na kazdy kolo jeden motor, ale 8??
normalne sem premejslel, jakej vyznam by melo mit 2 motory na kole, ale moc sem toho nevymyslel.
pak mi doslo, ze mam dnes po ranu dlouhy vedeni
nachytali ste me
asi odplata za to, ze jsem minule upozornil na prohozenou sirku a delky supu a pri predstave 5 metru sirokyho a 2 metry dlouhyho supu sem skoro skoncil pod stolem :-O:-O:-O
No spíš jde asi o to, že článek je primárně o technických údajích opsaných z brožury a těch reálných jízdních dojmů v něm moc není. Asi člověk bude muset začít chodit na novinky, protože z jejich dojmů mám alespoň pocit, že se autor článku tím autem doopravdy svezl, tady celkem váhám.
Tak v tomto máš pravdu, tie jazdné dojmy sú zúfalo nedostatočné. To fakt treba ísť na zahraničné servery, resp. pozrieť youtube, kde hocijaký youtuber spraví polhodinové, informáciami a dojmami nabité video.
Napríklad: https://www.youtube.com/watch?…
Na ACZ dostaneš tri-štyri vety. :no:
Pride cas ked v C segmente uz dizle nebudu vobec ... a tak octavka je na tom z tohto pohladu stale este dobre... inak zaujimave ze takej corolle ziadny dizel k uspechu v eu uz ani nechyba
chrocht je mrtvej od dieselgate
nejdriv se od nafty zacaly uzdravovat maly auta (fabia), pak ty malicko vetsi (scala), ted se pomalu zacina uzdravovat i oktavka a priste dojde i na supa, kterej byl rakovinou z nafty napadenej nejvic
skoda, ze dieselgate neprisel driv
aspon o 1/4 stoleti
to by osobaky rakovinou z nafty neonemocnely vubec
Diesel v c segmentu už měl davno zmizet. Je to mrtvá větev, která akorát ničí lidem zdraví ( lépe řečeno kolenovrti, kteří s tim poskakují ve městech)
Benzin dnes již je na tom se spotřebou srovnatelný
Když kouknu na spritmonitor na svoje auto tak průměr pro dieselovou V40 je tam nějakých 4,9, já mám 4,85, benzinový Golf MY 2020 - 2023 s podobným výkonem má průměr 6,25.
Tigi aj v tejto generacii ma na to byt opat najpredavanejsim vw na svete... aj ponuka motorov je na dnesnu dobu doslova nepriestrelna... snimam pomyselny klobuk pred tigim a to som ho pritom nikdy moc nemusel... ma nadalej neskutocne esa v rukave... dizajn je sice uz kusok babovkovitejsi voci chlapskejsiemu predchodcovi ale elegancia mu nechyba a ma tiez nieco do seba... voci dnesnym korejcom uz urcite krajsi kusok a to som to mal este u predoslej generacii obratene a preferoval predosly sportage/tucson.... nuz tigi dozrel v jedno komplexne dokonale auto... a bude opat mega.. ale ze mega trhak ... tigi :yes:
SUV, TDI, manuál, 4x4, šíbr, 17' kola s vyšším profilem a aby po sklopení zadních sedadel vznikla rovná ložná plocha. A ten obludný tablet pryč. :yes: Jinak nekupuji. Takové auto už mám, jen trochu ojeté.
Som normalne rad ze ta tu opat "vidim" ... ;-) ... ale povedzme si pravdu... kto by noveho tigiho nebral... je v podstate dokonaly ... moj vyber by bol 2.0tsi v 4kolke ... len skoda ze pre 4kolku nie je aj nejaka dostupnejsia menej vykonna benzinova motorizacia... ;-)
me by zajimalo, jak ty tablety fungujou pod -20C, protoze sem jeste nevidet TFT LCD s provozni teplotou pod -20C
jedine OLED, kterej funguje do -40, ale o tom pochybuju, a navic ty maj zase jiny nectnosti
sim tě, škodovce zamrzal infotaiment a obrazovky i při +20, viz Scala, kámoš měl fungl novou od AUto Jarov v plné výbavě Montoe Carlo a večně černá obrazovka, error a 5x na reklamaci :-):-):-)