Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
Motor CDTI v C segmentu a to v roce 2024, prosím?
Ne, jedině elektro :yes:
Ne, jedině elektro :yes:
Umis nemecky? Tak si precti tohle: https😐/www.autobild.de/…an-25260037.html Hezky pocteni to neni..
A aby jsi nemyslel, ze jsem nejaky fanatik, tak muj pristi sluzebak bude určitě elektro.
A aby jsi nemyslel, ze jsem nejaky fanatik, tak muj pristi sluzebak bude určitě elektro.
Ji/Ri
S prstem v nose včetně rezervy na 100!!!km 700-900km. Ano, svět kancelářsko-administrativních radosti nebudu mit, ani poctivou bagete a ani pravidelný odpočinek…. To by meli dat k autu aspon jako balíček 🙂
Ozzman
Já jsem potenciální kupec kategorie tohoto auta a vlastně nevím, proč bych měl za to vysolit 800 tisíc i když na něm není nic vyloženě špatně.
V takové výbavě vypadá k světu, na fotkách, ale v reálu už mne tak nenadchává, ale za ty peníze mít pod kapotou patnáctístovku s výkonem pod 100 kw je trochu málo, byť asi dobře jezdící na svuj objem..
Automat je plus, docela by mě zajímala jeho trvanlivost když se jedná o měnič, to by mohlo být fajn.
Největší problém Astry je, že v nižších cenách, kde ten motor ještě nějaké obhájení má, to auto vypadá zoufale nudně (byl jsem se podívat na autosalonu) a pro tuto vyšší cenovou relaci zase nemá co pod kapotou, leda vrcholný PHEV, který mne osobně nepřišel tak dobrý, nejel na ten výkon a měl váhavou převodovku.
Jediné pozitivum zůstává, že je paradoxně ten diesel jediným normálním motorem v nabídce Astry
V takové výbavě vypadá k světu, na fotkách, ale v reálu už mne tak nenadchává, ale za ty peníze mít pod kapotou patnáctístovku s výkonem pod 100 kw je trochu málo, byť asi dobře jezdící na svuj objem..
Automat je plus, docela by mě zajímala jeho trvanlivost když se jedná o měnič, to by mohlo být fajn.
Největší problém Astry je, že v nižších cenách, kde ten motor ještě nějaké obhájení má, to auto vypadá zoufale nudně (byl jsem se podívat na autosalonu) a pro tuto vyšší cenovou relaci zase nemá co pod kapotou, leda vrcholný PHEV, který mne osobně nepřišel tak dobrý, nejel na ten výkon a měl váhavou převodovku.
Jediné pozitivum zůstává, že je paradoxně ten diesel jediným normálním motorem v nabídce Astry
Navyse nova astra uz potrebuje aspon 18tky pneu ... vsetko mensie su uz akoby kolecka z furika utopene kdesi hlboko v kasni... ale co sa cudujeme ked z kedysi sympatickeho kompaktu je dnes takato megakrava... vacsia uz ako niekdajsia o triedu vacsia vectra... astra uz v zaklade vyzera ako opancierovana... mnozstvo plechu.. ponton jak u suv.. pritom corsa je este aka paradna a sexy... co uz... predaje astry vravia tiez jasne... niekdajsia jej slava je uz ta tam... navyse mi pride ze golf ma to aj vdaka nej to dnes lahsie ( a to uz tiez nie je zrovna najpodarenejsi ) ako kedysi ked s astrou sa fakt doslova bil o zakaznika ... dnes sa astra uz porazi aj sama a tak aj ten uz "polovicny" golf to ma stale v pohode ... ja ani nevidim jediny dovod davat 26 litrov za 3valec 1,2ku astru ... ked v tejto cene je uz nejake naslapane korando s 1,5T ktore bude aj po kazdej stranke uz lepsim autom ako ta megaponorka od opla ... pripadne uz clovek v cene astry kludne moze zvolit rovno octavku... uz po facelifte aj s tym podladenym 1,5tsi vzdy lepsia aj v zaklade ako akakolvek 1,2t astra
Korando is new ASX ? :-!
fakt pořád přemýšlíš o scale? To nechceš, hlavně ten infotainment. Korando ti udělá lepší službu.
Jako vážně si myslíš ze auto od korejský značky co krachla je lepší než auto od evropský znacky co delá auta pro Evropany? Kdy už Češi proboha pochopí ze levný neznamená dobrý.
To chce mít trochu rozhled. Topper stále vyzdvihuje korando a všem ho doporučuje. Tak jsem mu to vrátil.
A ještě ti odpovím opačně. Že to je drahé, neznamená že to je dobré. Se škodou a vw máme dlouhodobě zkušenosti ve firmě a mohu ti říct, že opravdu u toho obzvlast platí, drahé neznamená kvalitní.
SY aspoň si na nic nehraje a každý ví co kupuje. Ani u Dacie nikdo nečeká zázraky.
A ještě ti odpovím opačně. Že to je drahé, neznamená že to je dobré. Se škodou a vw máme dlouhodobě zkušenosti ve firmě a mohu ti říct, že opravdu u toho obzvlast platí, drahé neznamená kvalitní.
SY aspoň si na nic nehraje a každý ví co kupuje. Ani u Dacie nikdo nečeká zázraky.
On aj v minulosti perlil….dookola tu taral ze ake su H/K uzastne auta (dnes vyrabaju fakt dobre auta) a nadaval na vw a ked si kupoval auto tak zobral vw…..a jeho platonickyvztah s ASX a po novom aj s uzastnym Geckom ktore videl maximalne na obrazku na stene alebo ked islo v protismere na ceste…..topper je taka vtipna figurka co v zivote sedel v troch autach a trh analizuhe sposobom ,,u nas na sidlisku to moc nevidno = nepredava sa to,,
Presne tak, ničím výnimočné auto, nič nerobí zle, ale ani v ničom nevyniká. Proste čisto racionálna kúpa. No a pri kúpe rozumom je cena prvoradá. A z tohto pohľadu to nie je moc atraktívne. U nás začína kombík s týmto motorom a výbavou cez 31t eur (aktuálna akciová cena 31390 eur) a to mi príde teda celkom dosť za ničím výnimočné kompaktné kombi s 1,5kou. Pri Octavii tú cenu sčasti obháji dvojliter, plus tradičné klady ako obrovský vnútorný a batožinový priestor. Astra nemá ani nadštandardný motor, ani ten priestor.
No, nevím, jestli jsem měl štěstí, ale minulý týden jsem si dovezl hatchback ve verzi Ultimate, kde je katalogová cena 891.000,-. Já ji nakonec koupil jako totálně nový vůz ( 3 km ) za 699.990,- … Nebudu tady vypisovat, co vše tahle verze má, to si stačí najít na stránkách Oplu, nicméně podle mne to je za ty peníze na dnešní poměry víc, než slušná cena. Celkem 21.44% sleva z katalogové ceny … :-!
Tak to jsi koupil dobre. Ja ji chtel zene objednat v lete 2022.. Nikdo mi nechtel nabídnout ani korunu slevu, plnou nadrz, proste nic. Jeden brnenskej dealer se mi po telefonu dokonce vysmal do ksichtu. Takze jsem nakonec vzal oktavku a ni v dobe kdy nebyly auta, dostal osm procent.. Tak at dobre slouží! :yes:
Děkuji!
Jinak já ji poptával v Ostravě, což mám 9 km od baráku. Dodnes ( přes 3 týdny ) se mi ani neozvali! Tak jsem si ji dovezl před týdnem z Auto KP Plus Liberec.
Jinak já ji poptával v Ostravě, což mám 9 km od baráku. Dodnes ( přes 3 týdny ) se mi ani neozvali! Tak jsem si ji dovezl před týdnem z Auto KP Plus Liberec.
Jo, tak to mení situáciu a presne takto som to myslel vyššie, teda ak dostaneš dobrú cenu, auto racionálne dáva zmysel. Takže sa konečne situácia dostáva do normálu, ktorý bol pred koronou (vtedy mi dávali na Insingiu tiež cez 20% bez nejakého vyjadnávania).
Vždyť nejde ani tak o to kolik dostaneš slevu od prodejce, ale jaka je finalni cena. No a tahle cena mi přijde naprosto běžna v tehle třidě s podobnou motorizaci a to v poslednich letech. Prostě na nějakou změnu mi to nepřijde.
Mě by zajímalo, v čem je chyba. Já jsem letos snad nepotkal ještě ani jednu. Přitom je to docela líbivé auto.
V tom, že to nemá slušný 4válcový benzinový motor 110kW+ 😉
No jasně. Ale to opět není problém auta ale ceny.
.... tak mě furt připadají auta předražená obecně.... teď jsem přebíral trojkového Supa a když to na mě čekalo v šedé metle na 17" na showroomu tak jsem se až zděsil kolik peněz jsem utratil za tak zoufale obyčejné auto. Pravda, po první rodinné dovovolené v tom autě už jsem to akceptoval s tím, že to auto je sice nenápadné, ale slouží skvěle.... holt sňatek z rozumu....
chápu že za to nechceš dát 800.... a jaká je alternativa? mě by tady vyhovoval aspoň ten tlačítkový interiér a celkem se mi to auto i líbi....
Jinak v ČR a vlastně ani v Německu nebo v Itálii si nevybavím jediný případ, že bych to auto potkal.... a přitom Astra (příp. Kadett) bývala taková legenda....
chápu že za to nechceš dát 800.... a jaká je alternativa? mě by tady vyhovoval aspoň ten tlačítkový interiér a celkem se mi to auto i líbi....
Jinak v ČR a vlastně ani v Německu nebo v Itálii si nevybavím jediný případ, že bych to auto potkal.... a přitom Astra (příp. Kadett) bývala taková legenda....
Tonito
Minulý týden jsem zakoupil černo-zlatý benzinový hatchback ve verzi Ultimate. Sice tříhrnek 1.2 turbo, ale s osmistupňovým japonským Aisinem a po převozu z autosalonu do mého bydliště mimo dálnice, mi palubní počítač po 360 km v módu Normal hlásil 5.2l … Jízda opravdu nad očekávání komfortní a AGR sedadla za 1 … Ten podvozek má na mnohém lepší motor, nicméně realita je, jaká je.
Spotreby týchto malých benzínov by som sa určite nebál, ono to žerie fakt málo, presne ako píšeš, dá sa s tým jazdiť pod 6. Takže je otázne, či treba priplácať za rovnako výkonný nafťák (ktorý má papierovo horšiu dynamiku). Takže ak niekomu nevadia občasné trojvalcové vibrácie (voľnobeh a nízke otáčky), tak s benzínom ušetrí.
Kto ale chce niečo viac než trojvalec s 96 kW, má proste smolu. Netvrdím, že to má byť zrovna OPC, ale nejaký normálny štvorvalcový benzín okolo 150 koní by si to zaslúžilo.
Kto ale chce niečo viac než trojvalec s 96 kW, má proste smolu. Netvrdím, že to má byť zrovna OPC, ale nejaký normálny štvorvalcový benzín okolo 150 koní by si to zaslúžilo.
Jako zas taková hrůza to s tou 1,2PT není. Jezdil jsem s ní v Opelu Mokka 1,2PT 96kW 8AT a šlo to i na delší trasy. Dává o sobě vědět, až když jí vytáčíš 😉
Je to tak. 96 kW / 130 HP je bohužel u benzinu maximum. Zase na druhou stranu to má 1.371 kg a udávaná maximální rychlost je 210 km/h. Ostatně ve čtyřech lidech, plně naložení s téměř 1.800 kg váhy a se stejnou konfigurací jeli z Bratislavy do Russeslheimu i slovenští redaktoři a na dynamiku ani spotřebu si nestěžovali …
Jinak jsem rád, jelikož potkat verzi Ultimate je vzácnější, než například Teslu nebo Bentley. Alespoň tady u nás na Severní Moravě.
Jinak jsem rád, jelikož potkat verzi Ultimate je vzácnější, než například Teslu nebo Bentley. Alespoň tady u nás na Severní Moravě.
Já bych takovou motorizaci asi chtěl zkusit spíš s lidmi a s rakví na střeše, na dovolené takto jezdím a bál bych se, aby mi to někde v kopcích prostě nejelo "s nadsázkou" za kamiony, nebo pak s rakví či bez, jak to jede naložené na dálnici, jestli se to zařadí mezi rychle jedoucí auta a tak.
V posledním roce jsme z různých důvodů absolvoval delší trasy s naším druhým "městským autem" (v létě 2022 díky velkému rozdílu v ceně benzínu a nafty, ted v prosinci do Alp, protože na rodinném autě mám sjeté gumy a bál jsem se pokut 😁), má obdobný výkon = 99kw, ale z 16ventilového atmo dvoulitru, taktéž automat a dynamika byla dostetečná i na to držet na autobahnu často levý pruh při předjíždění, spotřeba už horší, zvláště v kopcích a na dálnici, naložení auta je ale samozřejmě znát, byť méně, než bych čekal, proto by mne zajímalo, jak by takto obstála taková "malorážka".
V posledním roce jsme z různých důvodů absolvoval delší trasy s naším druhým "městským autem" (v létě 2022 díky velkému rozdílu v ceně benzínu a nafty, ted v prosinci do Alp, protože na rodinném autě mám sjeté gumy a bál jsem se pokut 😁), má obdobný výkon = 99kw, ale z 16ventilového atmo dvoulitru, taktéž automat a dynamika byla dostetečná i na to držet na autobahnu často levý pruh při předjíždění, spotřeba už horší, zvláště v kopcích a na dálnici, naložení auta je ale samozřejmě znát, byť méně, než bych čekal, proto by mne zajímalo, jak by takto obstála taková "malorážka".
Mrkni tady, možná ti to trochu pomůže.
https😐/youtu.be/IjlgU51KHGA?si=gReX1vpRL7bGu6J9
Jinak jak jsem psal, zpět jsme jeli jen ve dvou, ale například do kopce u Šternberku, kde se jezdí závody do vrchu, to i díky turbu táhlo až neskutečně. Originál jsou na tom alu kola Opel Penta a letní pneu Michelin Premacy v 18-ti palcích. Objednal jsem si ještě před vyzvednutím zimní alu Dezent KB Dark a zimní pneu Goodyear Ultra grip v 16 palcích. Na těch jsem jel domů a jak jsem už napsal, 360 km s novým motorem za 5.2 l/100km.
Asi to chce osobně vyzkoušet a pak si udělat názor …
https😐/youtu.be/IjlgU51KHGA?si=gReX1vpRL7bGu6J9
Jinak jak jsem psal, zpět jsme jeli jen ve dvou, ale například do kopce u Šternberku, kde se jezdí závody do vrchu, to i díky turbu táhlo až neskutečně. Originál jsou na tom alu kola Opel Penta a letní pneu Michelin Premacy v 18-ti palcích. Objednal jsem si ještě před vyzvednutím zimní alu Dezent KB Dark a zimní pneu Goodyear Ultra grip v 16 palcích. Na těch jsem jel domů a jak jsem už napsal, 360 km s novým motorem za 5.2 l/100km.
Asi to chce osobně vyzkoušet a pak si udělat názor …
Otázkou pak bude, jak ta tvoje 1.2PT 96kW pojede s o 100kg těžším kombíkem 😉 Celková hmotnost pak bude někde kolem 1900kg s 3hrnkem, no fíha to bude nářez...
Jasně, ale to už je na Ozzmanovi, zda bude mít chuť si to vyzkoušet.
Já mám hatchback a už jsme sami dva, takže já už vzduch vozit nepotřebuji … 😄
Já mám hatchback a už jsme sami dva, takže já už vzduch vozit nepotřebuji … 😄
Abych řekl pravdu, byl jsem minulý týden u nejbližšího dealera, který má vše z tohoto koncernu (byli jsme se podívat na Compass) a jeho přístup a chuť prodat mne od další návštěvy na Astru trochu znechutil, ostatně výše to popisujete, jak se prodejci Opelu chovají 😁
Vyzkoušet je jedna věc (určitě mne to zajímá), ale zatím všechna auta tohoto typu objemu jako hlavní kombík do rodiny obcházím, když už bych musel přecijen brát, asi bych první šel zkusit Focus 1.0 114kw (92kw verzi jsem jezdil v hatchbacku a s tím to bylo super, jenže to je prostě jiný typ auta ideálně pro 2 😁)
Já jsem na 90 % rozhodnut, že pokud se nestane do roka či dvou zázrak a Ford mi nevrátí normální kombík s motorem na trh, zatím to vypadá na Corollu 2.0, klidně i roční auto. Výměna mne zatím nepálí, ale už jsem začal intenzivněji pokukovat po nástupci a tedy musím říct, že výběr se hodně zredukoval.
Vyzkoušet je jedna věc (určitě mne to zajímá), ale zatím všechna auta tohoto typu objemu jako hlavní kombík do rodiny obcházím, když už bych musel přecijen brát, asi bych první šel zkusit Focus 1.0 114kw (92kw verzi jsem jezdil v hatchbacku a s tím to bylo super, jenže to je prostě jiný typ auta ideálně pro 2 😁)
Já jsem na 90 % rozhodnut, že pokud se nestane do roka či dvou zázrak a Ford mi nevrátí normální kombík s motorem na trh, zatím to vypadá na Corollu 2.0, klidně i roční auto. Výměna mne zatím nepálí, ale už jsem začal intenzivněji pokukovat po nástupci a tedy musím říct, že výběr se hodně zredukoval.
Bohužel je to tak, že zdejší prodejci značky Opel a jejich přístup ke klientovi, mají podstatný podíl na tom, že jsou tyto auta na našich cestách jako “paní Colombová” …
Nové určitě, ale ojeté Insignie se tu objevují z německa hojně, škoda, že skončila. Pokukoval jsem po GSI, ale i takové ty zánovní ojetiny s 10-20tis km v dealerství stojí pořád k 900 tisícum a je jich jak šafránu 😁
Díky za video, kupovat hatchback jen pro dva lidi, tak ta Astra vypadá mnohem zajímavěji, než jako kombík pro rodinu a v té testované výbavě i barvě vypadá fakt dobře.
Díky!
Ano, vybíral jsem si už podle podle současné situace a zároveň jsem chtěl i něco jiného, než co je k vidění na naších cestách … :-!
Ano, vybíral jsem si už podle podle současné situace a zároveň jsem chtěl i něco jiného, než co je k vidění na naších cestách … :-!
Normalny motor ma astra electric, 156 koni, ale ludia budu vzdy vymyslat 😄
Futurista
Já, jako potencionální kupec kolem tohoto segmentu, můžu napsat, že technika obstojná, dostačující a zaplaťpánbů za ní, výbava nadstandart, ale ani ex (bezpohlavní předek, z boku naprosto zmršenej zadek od C sloupku, no a ten zadek... zdravíme Golf) ani interier (víc klavíru a hran by nešlo?) mně teda vůbec neberou. A to je ten důvod, proč bych se na ní nešel ani podívat. Bohužel. Tahle generace fakt ne... 😒 Mně se auto musí líbit, pak za něj svý peníze dám. Ale nikomu neberu, jestli je z Astry unešenej.
Navíc za takovou cenu už se člověk může dost rozhlížet u konkurence, a to nejen v kompaktech...
Navíc za takovou cenu už se člověk může dost rozhlížet u konkurence, a to nejen v kompaktech...
rohYpnol
Opět diesel, opět perfektní výsledek.
Bravo :yes: :yes: :yes:
Jen to opět dokazuje, jak je politika EU zoufalá a ubohá a ničí automobilový trh a evropskou automotive....
Za mě jediné, co je na tomhle špatně, je cena. Jenže právě ta je také důsledkem politiky EU.
Bravo :yes: :yes: :yes:
Jen to opět dokazuje, jak je politika EU zoufalá a ubohá a ničí automobilový trh a evropskou automotive....
Za mě jediné, co je na tomhle špatně, je cena. Jenže právě ta je také důsledkem politiky EU.
Diesel na delší tratě ano. Sice tento diesel nemá vysoký výkon v otáčkách nahoře, ale na rodinné ježdění s přehledem stačí.
To, co se mi líbí, je dojezd 900km na plnou. Ideál na cestu Praha - Brusel a zpět 😉
Design astry je strašný. Ale co nadělám, inu nekoupím.
To, co se mi líbí, je dojezd 900km na plnou. Ideál na cestu Praha - Brusel a zpět 😉
Design astry je strašný. Ale co nadělám, inu nekoupím.
brano bleha
No ale kompakt s malým dieslom a 6l, na diaľniciach 7 l spotrebou, to nie je žiaden zázrak...
Nesmyslná spotřeba. Jezdil jsem to v P3008 vysokým SUV a jezdilo to za míň.
V nízkým a lehčím kombíku to musí jezdit pod 5/100.
Ten motor není silák, ale je příjemně měkkej, pružnej a úspornej.
V nízkým a lehčím kombíku to musí jezdit pod 5/100.
Ten motor není silák, ale je příjemně měkkej, pružnej a úspornej.
novinářskou spotřebu bych bral s rezervou. Nejlépe si to sám vyzkoušet. Taky bych nebral ohled na to, co říkají jiní, můžou jezdit úplně jiný cestovní režim. Vezmou diesel, jedou plynule 90 a tvrdí, jak to jede za 5,5 při 160 a ještě k tomu podle PP a ne podle tankování.
hele kámoš tuhle 1.5HDI 130k má v nějakém mastodontu od Peugeotu, myslím 5008 a byť mě to auto moc nebere, fakt jsem čuměl že s tím snad jezdí pod 6.... a to dost často lítá po dálnici těch 140-150.... spotřeby u té Astry bych se asi nebál... zajetá na normálních pneu bude jezdit za 5 😄
1.5 bluehdi v SUV od pezotu na diaľnici fakt za 6 nejazdí.
Po okreskach v dnešnej premávke sa dá dostať na 5,5 . Na diaľnici pri 140 kmh okolo 7,5 litra bez nákladu.
A nemám to od známeho ale z vlastnej skúsenosti
Po okreskach v dnešnej premávke sa dá dostať na 5,5 . Na diaľnici pri 140 kmh okolo 7,5 litra bez nákladu.
A nemám to od známeho ale z vlastnej skúsenosti
Meky
Kombi s dĺžkou nad 4,5 metra a v kategórii nižšej stredne triedy by malo byt dostatočne priestranné ak rodinne vozidlo.
308 ani astra také nie sú.
Vzadu je katastroficky malo miesta, sedačky sú kolmé a nohy nemožno zasunúť pod predné sedadla.
Absencia použiteľného benzínového motora je už len perlička v cervivej torte.
Záver - slabota v každom ohľade.
A predaje tomu zodpovedajú.
Akýkoľvek crossover alebo SUV je oveľa praktickejšia voľba.
A na počudovanie, zaberie aj menej miesta .
Takže nebrať.
308 ani astra také nie sú.
Vzadu je katastroficky malo miesta, sedačky sú kolmé a nohy nemožno zasunúť pod predné sedadla.
Absencia použiteľného benzínového motora je už len perlička v cervivej torte.
Záver - slabota v každom ohľade.
A predaje tomu zodpovedajú.
Akýkoľvek crossover alebo SUV je oveľa praktickejšia voľba.
A na počudovanie, zaberie aj menej miesta .
Takže nebrať.
Mokrous
...napojovalo palubku na levý dveře?!?!?!?
Jako interier astry je pojaty moderně, ale to provedeni jako celek je dosti bidne.
Tak pokud dnes "moderní interiér" znamená útulnost mrazicího boxu v kombinaci s počítačovou laboratoří, tak pak asi jo. Ale já bych si něco tak odporného určitě nepořídil (nemluvě o zoufalé nabídce motorizací)! 😲 :no:
a ty máš vystudovaný design, že můžeš hodnotit, že to je špatně? Pokud jo, napiš proč a co.
Ano, nemůže se líbit všem, to nic takového existovat nebude, ale jak typické hned urážet autora.
Mně se to též nepozdává, ale celkově najdu horší palubky u spousty konkurence i ve vyšších segmentech.
Ano, nemůže se líbit všem, to nic takového existovat nebude, ale jak typické hned urážet autora.
Mně se to též nepozdává, ale celkově najdu horší palubky u spousty konkurence i ve vyšších segmentech.
Pepa__007
Bože, za 800 000 jsem měl novou Insignii 4x4 v kombíku s matrix LED. 7 let zpět.
Kam jsme to dospěli? 🙄
Kam jsme to dospěli? 🙄
Avantime
Spravia takéto krásne kombi a Stellantisu od predstavenia trvá viac ako dva roky, kým ho začnú predávať. Len preto, že prioritu mali iné značky v ponuke, hlavne DS a Peugeot :no: Kto predtým kupoval do firmy Astry, už dávno zobral niečo iné. Aby ten Opel miesto záchrany nakoniec nepochovali.
Jinak mi to auto přijde lehce neforemné a hlavně se do něj nedá koupit žádný slušný motor. Jako 1,2PT i 1,5 CDTI 96kW fajn jako základ, ale chtělo by to 4válec kolem 110kw 😉
https😐/www.opel.cz/…tor.html/shrnuti
Jako 809tis Kč za 1,5CDTI GS, no nevim...