Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolvo přejmenuje elektrické modely. Kompakty budou mít výkon supersportu
17 komentářů
planeta
potrebujeme výkony superšportu? nebolo by lepšie znížiť výkon a predĺžiť dojazd? nejaký mladý fracek si do toho sadne a po prvej zákrute bude visieť na strome
No my 2 třeba ne, ale většinová společnost jede stylem: "Čím víc pruhů, tím víc Adidas!" a "Větší je lepší!" atd.
A tak mají obří auta, výkony supersportu, obrovský kola, obrovskej dům, velký svaly, přes to velký tetování, doma obří televize, vedle parodii na ženu s velkýma umělýma kozama, botoxovým ksichtem, pyskama ala Kačer Donald ze silikonu, s umělejma řasama, nehtama, vlasama, obočím, šutrama v zubech atd...
Zato mozky se nějak zmenšují...
Časem se třeba dočkáme normálních EV ve stylu kombi s dojezdem 800 - 1000 km nejen na papíře a s normálním výkonem pro normální ježdění a podvozkem, který nebude muset držet ty extrémní výkony.
A tak mají obří auta, výkony supersportu, obrovský kola, obrovskej dům, velký svaly, přes to velký tetování, doma obří televize, vedle parodii na ženu s velkýma umělýma kozama, botoxovým ksichtem, pyskama ala Kačer Donald ze silikonu, s umělejma řasama, nehtama, vlasama, obočím, šutrama v zubech atd...
Zato mozky se nějak zmenšují...
Časem se třeba dočkáme normálních EV ve stylu kombi s dojezdem 800 - 1000 km nejen na papíře a s normálním výkonem pro normální ježdění a podvozkem, který nebude muset držet ty extrémní výkony.
Ano, potrebujeme. Ano, je lepsie znizit vykon, na to tam je ten pedal, ktorym sa reguluje vykon. A nemusi to byt mlady fracek, toho som sa aj ja bal, ze sa v tom zabijem 😄
když ona tam není zrovna přímá úměra. Že by 100kW auto žralo 3x méně jak 300kW. Ten rozdíl bude v jednotkách procent.
Zásadní rozdíl nebude ani v ceně.
Co ale zásadní rozdíl bude, tak to přesvědčení zákazníka - kup si to, jede to lépe.
Zásadní rozdíl nebude ani v ceně.
Co ale zásadní rozdíl bude, tak to přesvědčení zákazníka - kup si to, jede to lépe.
Ne to nepotřebuje nikdo, ale líp to vypadá na marketingových materiálech. Co na tom, že se to na víc jak 180kmh nevyšplhá a od 100kmh to žere jak tank 😒] Ve finále to pojede na dálnici v pravém pruhu za kamionem, aby to někam dojelo 😉
Vic jak 180 potrebuje v Cechach jezdit kazdej.
Denne!
Narozdil od zrychleni, ktery je jen zbytecna poza.
😁 😁
Denne!
Narozdil od zrychleni, ktery je jen zbytecna poza.
😁 😁
Ji/Ri
Co od Volva ocekavas. Výkon SS. 😊)))))) debilita
U EV je vykon samozrejme na skodu. 😁
Narozdil od spalovaku, kde je to cooool. Nejlip u stavnaty V8 s otevrenym vejfukem.
:no:
Narozdil od spalovaku, kde je to cooool. Nejlip u stavnaty V8 s otevrenym vejfukem.
:no:
Robert Hlavaty
BEV můžou oproti běžným ICE nabídnout pouze více "designové" svobody a plynulejší zrychlení v přímce. Samozřejmě například Ioniq5N se snaží chování ICE simulovat, ale pro ty kdo ICE zažijí, tak BEV bude jen alternativou pro určitou skupinu z nich jako kupujících (předpokládám tak do 30% max v příštích 15 letech... Prostě si párkrát vyzkoušíte, jak to pěkně táhne a to asi vše, zbytek bude neustále stresující sledování dojezdu a 120 km/h max na dálnici v pravém pruhu..Prostě BEV nemají (kromě zrychlení a pružnosti) co nabídnout.. Ale samozřejmě je to jen můj subjektivní názor... 😄
ono záleží na EV. Je jasné, že SUV pixly budou žrát jak prokopnuté (nebo přizemněné?) a tak tito řidiči mohou používat defenzivní jízdu.
Ovšem třeba pro model S je tzv. "sweet spot" v rychlostech kolem 160km/h, kdy rychlostí naženu více času, než kolik jej ztratím nabíjením. A takto i jezdím. V Německu i přes 200km/h.
Ten stres z dojezdu - je zajímavé, že jej mají jen ti, co EV nejezdí.
Co se týče dalších benefitů, tak aspoň u Tesly to jsou nižší provozní náklady. Jak servisní (téměř nulové), tak s ohledem na spotřebu při porovnání s podobně výkonným autem (ano, pokud někdo chce srovnávat 1.2TDI s 300kW EV, tak mu to vycházet dost možná nebude). Výhodou je i vyšší bezpečnost auta zejména při nárazech z boku - posádku dobře chrání masivní baterie. A velice dobré jízdní vlastnosti - třeba závody ve slalomu (Sosnová) vyhrává obvykle TM3 (seriová).
Ovšem třeba pro model S je tzv. "sweet spot" v rychlostech kolem 160km/h, kdy rychlostí naženu více času, než kolik jej ztratím nabíjením. A takto i jezdím. V Německu i přes 200km/h.
Ten stres z dojezdu - je zajímavé, že jej mají jen ti, co EV nejezdí.
Co se týče dalších benefitů, tak aspoň u Tesly to jsou nižší provozní náklady. Jak servisní (téměř nulové), tak s ohledem na spotřebu při porovnání s podobně výkonným autem (ano, pokud někdo chce srovnávat 1.2TDI s 300kW EV, tak mu to vycházet dost možná nebude). Výhodou je i vyšší bezpečnost auta zejména při nárazech z boku - posádku dobře chrání masivní baterie. A velice dobré jízdní vlastnosti - třeba závody ve slalomu (Sosnová) vyhrává obvykle TM3 (seriová).
Ale nekecej. S EV jezdi vsichni do 120.
😁
"zbytek bude neustále stresující sledování dojezdu a 120 km/h max na dálnici v pravém pruhu.."
Wtf
Bavi me taky ta teze o tech, co "nezazili spalovaky".
Ja zadneho takoveho majitele EV neznam...
Ale co skutecne pobavilo je ten vyhled do roku 2039. 😁 😁 😁
"alternativou pro určitou skupinu z nich jako kupujících (předpokládám tak do 30% max v příštích 15 letech."
Kam se hrabe Sybila...
PS Subjektivni nazory majitelu fosilu na elektromobilitu jsou, jemne receno, absolutne odtrzene od dnesni reality pouzivani EV.
😁
"zbytek bude neustále stresující sledování dojezdu a 120 km/h max na dálnici v pravém pruhu.."
Wtf
Bavi me taky ta teze o tech, co "nezazili spalovaky".
Ja zadneho takoveho majitele EV neznam...
Ale co skutecne pobavilo je ten vyhled do roku 2039. 😁 😁 😁
"alternativou pro určitou skupinu z nich jako kupujících (předpokládám tak do 30% max v příštích 15 letech."
Kam se hrabe Sybila...
PS Subjektivni nazory majitelu fosilu na elektromobilitu jsou, jemne receno, absolutne odtrzene od dnesni reality pouzivani EV.
DonVito
Volvo urcite krachne, bo EVcka nikdo nechce, maximalne tak 30% v roce 2039.
😁 😁 😁
A ted realita😒br />https😐/fdrive.cz/…ch-prodalo-12021
Volvo slaví s modelem EX30 v Česku i ve světě velké úspěchy
Model EX30 sjíždí zatím z linky v čínském Zhangjiakou, která má kapacitu 250 tisíc aut ročně. Vzhledem k enormnímu zájmu o EX30 se bude výrobní kapacita v Číně navyšovat, navíc se od příštího roku začne vyrábět také v evropské továrně v belgickém Ghentu.
😁 😁 😁
A ted realita😒br />https😐/fdrive.cz/…ch-prodalo-12021
Volvo slaví s modelem EX30 v Česku i ve světě velké úspěchy
Model EX30 sjíždí zatím z linky v čínském Zhangjiakou, která má kapacitu 250 tisíc aut ročně. Vzhledem k enormnímu zájmu o EX30 se bude výrobní kapacita v Číně navyšovat, navíc se od příštího roku začne vyrábět také v evropské továrně v belgickém Ghentu.
Už teď model EX30 Twin Motor Performance ma výkon supersportu :yes: