Ojetiny
Mokrous
4
Všechna auta třídy jsou o 3-6 cm vyšší a to je prostě znát. Corolla je extrémně nízká.
Přejít do diskuze
Meky
Kedysi som ju skúšal.
Sedan a Hb sú nepoužiteľné malé. Priestornom je pod úrovňou malých aut.
Kombi o čosi lepšie ale skutočne len o niečo.
Mám dojem, že aj fabia ma vnútri viac miesta.
Hlavne výška interiéru je fakt zlá
Sedan a Hb sú nepoužiteľné malé. Priestornom je pod úrovňou malých aut.
Kombi o čosi lepšie ale skutočne len o niečo.
Mám dojem, že aj fabia ma vnútri viac miesta.
Hlavne výška interiéru je fakt zlá
Lukáš Dlouhý
Záleží jaké máš požadavky. Mě přijde velikostně úplně cajk. Nepotřebuji přerostlá auta. Ve předu se sedí výborně, vzadu jsou stejně děti a velké cestování = na střechu rakev. Stejně jsem jezdil se služební ochcávkou, takže žádná změna v tomto. Jen Toyota lepé jezdí a s nižší spotřebou, líbí se mi více a neměnil bych. Už jen to, že nemám x krát do měsíce výpadky a můžu si zatopit kdy chci je fajn 😁
Niemand
Meky a jeho keci. V Corolle kombi je podobne miesta ako v Golfe kombi a určite viac ako v i30 kombi, ale to sú všetko asi malé autá.
V sedane na zadných sedačkách je už na mňa malá výška, ale to som zažil aj v iných sedanoch. Arteon je o triedu väčší a tiež sa dozadu komfortne neposadím, lebo je nízky.
V sedane na zadných sedačkách je už na mňa malá výška, ale to som zažil aj v iných sedanoch. Arteon je o triedu väčší a tiež sa dozadu komfortne neposadím, lebo je nízky.
Ja Prvni 123
Nevim, cisla jsem nekontroloval.
Ale jezdil jsem tyden v Londyne a okoli prave touhle Corolou 1.8 hybrid.
Takzeo spolehlivosti nemuzu hlasovat, ale uzivatelsky prijemne auto. Prostoru rozhodne vic, nez jsme 3 potrebovali.
Ale jezdil jsem tyden v Londyne a okoli prave touhle Corolou 1.8 hybrid.
Takzeo spolehlivosti nemuzu hlasovat, ale uzivatelsky prijemne auto. Prostoru rozhodne vic, nez jsme 3 potrebovali.
Mikesus
A v corolle se sedí o 3-6 cm níž než u ostatních, je to pořád plus mínus to samé. V sedanu je pro hlavu méně místa, asi jako ve skoro každém sedanu.
Uživatel_5799295
Nemohu porovnat s oktávkou, ale podle superbu jen o trochu méně místa nad hlavou (mám 196 cm) a sedadlo nemám úplně dole. Vzadu se sám za sebe vlezu, nemám kolena zaražená do sedadla řidiče, se superbem se už měřit samozřejmě nemůže. Kufr dobrý, jen škoda toho kastlíku za sedadly - v dolní poloze podlahy se tam kvůli něho nevleze ochranná plastová vana. Ale jinak geniální motor 2.0 na měst👋meziměsto.
Mokrous
Souhlasím, že do města je ten pohon naprosto geniální. A spolehlivost je léty prověřená.
Jinak mě to auto po otestování ale nebere vůbec.
Jinak mě to auto po otestování ale nebere vůbec.
spacesurfer
... ktoré je v článku ma ako majiteľa Corolly Hybrid zaráža. Ja viem že každý jeden redaktor / novinár si nemôže overiť úplne všetko, ale základné veci by už zvládnuť mohol.
1. Zadné výduchy klimatizácie nemali ani nižšie výbavy s automatickou klimatizáciou,
2. Hatchback (aj 1,8 hybrid!) má objem kufra 361 l, menších 313 l má 2,0 hybrid, lebo ma 12V batériu v kufri,
3. Detto kombi: 581 l má zase len 2,0 Hybrid z rovnakého dôvodu ako hatchback,
4. Korózia kotúčov bŕzd asi nebude taká horúca téma, ako ju radi spomínajú motoristickí novinári - mám 80 tis. km a žiadne známky korózie nemám a určite nie som diaľničný strelec, bežnou jazdou udržíte kotúče v normálnom stave,
5. Prechod z D do B pri voliči automatu je blokovaný poistkou, to je síce pravda, ale ako autori prišli na to, že to budete robiť denne??? To je úplný nezmysel, B je režim kedy brzdíte motorom = motor sa naštartuje aj keď bol dovtedy vypnutý a vyvíja brzdný účinok ako keď zaradíte dole kopcom nižší prevodový stupeň! Denne to potrebovať nebudete, bežným brzdením zvládnete 99,99% situácií: najprv nastupuje rekuperácia a následne podľa potreby kotúče,
6. Funcia HOLD funguje ako všade inde, ale naviac je tu možnosť vo svahu zastaviť a aj pri vypnutom HOLD ostane auto stáť, keď pridáte prvý krát plyn pohne sa vpred, ak znova zabrzdíte, už neostane stáť a vy musíte ostať stáť na brzde.
7. Redaktori majú asi citlivé očí, ale modré podsvietenie mám nastavené default z výroby a vôbec oči neunavuje, pri zapnutých svetlách automaticky zníži jas a celé je to veľmi harmonické a neunavujúce - ale OK, verím, že tu je o osobných preferenciách.
1. Zadné výduchy klimatizácie nemali ani nižšie výbavy s automatickou klimatizáciou,
2. Hatchback (aj 1,8 hybrid!) má objem kufra 361 l, menších 313 l má 2,0 hybrid, lebo ma 12V batériu v kufri,
3. Detto kombi: 581 l má zase len 2,0 Hybrid z rovnakého dôvodu ako hatchback,
4. Korózia kotúčov bŕzd asi nebude taká horúca téma, ako ju radi spomínajú motoristickí novinári - mám 80 tis. km a žiadne známky korózie nemám a určite nie som diaľničný strelec, bežnou jazdou udržíte kotúče v normálnom stave,
5. Prechod z D do B pri voliči automatu je blokovaný poistkou, to je síce pravda, ale ako autori prišli na to, že to budete robiť denne??? To je úplný nezmysel, B je režim kedy brzdíte motorom = motor sa naštartuje aj keď bol dovtedy vypnutý a vyvíja brzdný účinok ako keď zaradíte dole kopcom nižší prevodový stupeň! Denne to potrebovať nebudete, bežným brzdením zvládnete 99,99% situácií: najprv nastupuje rekuperácia a následne podľa potreby kotúče,
6. Funcia HOLD funguje ako všade inde, ale naviac je tu možnosť vo svahu zastaviť a aj pri vypnutom HOLD ostane auto stáť, keď pridáte prvý krát plyn pohne sa vpred, ak znova zabrzdíte, už neostane stáť a vy musíte ostať stáť na brzde.
7. Redaktori majú asi citlivé očí, ale modré podsvietenie mám nastavené default z výroby a vôbec oči neunavuje, pri zapnutých svetlách automaticky zníži jas a celé je to veľmi harmonické a neunavujúce - ale OK, verím, že tu je o osobných preferenciách.
Renata (Auto.cz)
Dobrý den, podle našich informací vaše měsíční předplatné vypršelo 27.1.2024.
Martin-75
Je to super auto. Žádné poruchy, levný provoz a dá se s tím úplně v pohodě jezdit po Evropě. Dvakrát jsem nemohl jet do Česka Lexusem, tak jsem jel manželčiným Aurisem a úplná pohoda. Má výborný podvozek to auto. Za mě je to auto top.
Vojtěch Šimoník
Totozny clanek je ve Svetu motoru za 35, pripadne v elektronicke podobe za 28 myslim 😉
Mikesus
A nechybí ti to dobrodružství, že nikdy nevíš co ti zase přestane fungovat?
LáďaP
Tak jsem si koupil předplatné, abych mohl článek přečíst a ono nic. Nejde to. Fakt super. A proč nejde koupit třeba pouze jeden článek za 50 nebo 80 Kč? Šlo by to zařídit?