Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Rumcajs Rumcajs
70 fotek nebude nikdo prohlížet😏
Dejte tam 4 exterier, 4 interier a třeba 2 detaily vzorku pneumatik (jestli je redaktor opravdu úplný magor). Ostatních 127 fotek dejte kdyžtak až nakonec do speciální složky.
Ať to má štábní kulturu tohle moto zpravodajství.
Dejte tam 4 exterier, 4 interier a třeba 2 detaily vzorku pneumatik (jestli je redaktor opravdu úplný magor). Ostatních 127 fotek dejte kdyžtak až nakonec do speciální složky.
Ať to má štábní kulturu tohle moto zpravodajství.
3_diamanty
Nejake 2,5 tonove elektro... tak to uz nemusia robit radsej ziadneho stingera ...
aktuelni stinger ma az 2.4t v plny parade
Takze elektricky potom bude mat 3 tony... parada.. to je to co clovek chce
Popravde radzej by som prijal aj nejaky velky telluride v europe ako tie kdejake EV9tky EV6 a dalsie elektro kusky ... videl som u nas este v lete telluride a pacilo sa mi to auto https😐/moje.auto.cz/?… presne taketo dizajnom "americke" kie sa mi pacia ... telluride sorento soul K5 a pod.. vzdy boli krajsie ako tie nase europske kie
Popravde radzej by som prijal aj nejaky velky telluride v europe ako tie kdejake EV9tky EV6 a dalsie elektro kusky ... videl som u nas este v lete telluride a pacilo sa mi to auto https😐/moje.auto.cz/?… presne taketo dizajnom "americke" kie sa mi pacia ... telluride sorento soul K5 a pod.. vzdy boli krajsie ako tie nase europske kie
ev6 gt ma max 2.6t
nejdriv si zjisti jaka je realita a z toho vychazej
nejdriv si zjisti jaka je realita a z toho vychazej
To uz je brutalna hmotnost... no uvidime kolko bude vazit ten ev stinger... co za lokomotivu to zase bude ... evore s caymanom uz normalne mäknu gumy 😁
Ale prd😒br />
Stinger 3.3l V6 pohotovostní hmotnost 1909kg
https😐/www.auto.cz/…e-zustava-140954
EV6 pohotovostni hmotnost 2200kg
https😐/www.auto.cz/…y-kriznik-149592
Čili 300kg rozdil 😉 Pleteš si údaje, pohotovostní vs maximální…
Stinger 3.3l V6 pohotovostní hmotnost 1909kg
https😐/www.auto.cz/…e-zustava-140954
EV6 pohotovostni hmotnost 2200kg
https😐/www.auto.cz/…y-kriznik-149592
Čili 300kg rozdil 😉 Pleteš si údaje, pohotovostní vs maximální…
+491 nosnost = 2.4tuny
nebo myslis, ze to auto jezdi prazdny??
https😐/www.auto.cz/…e-zustava-140954
EV GT6
2125-2185 / 2600kg max
rozdil 2q
zrychleni 3.5sec, kolik ze to ma stinger ??
https😐/dam.kia.cz/…EV6-GT-cenik.pdf
EV6 4x4
2015-2105 / 2530kg max
rozdil 1q
zrychleni 5.2, porad lip nez stinger
https😐/dam.kia.cz/…ky/EV6-cenik.pdf
jak jsi prisel na 3 tuny u EV stinger podle toho jak pises pohotovostni, ne maxilani ???
mas typicky dezolatni argumenty = prolhany a manipulativni
nebo myslis, ze to auto jezdi prazdny??
https😐/www.auto.cz/…e-zustava-140954
EV GT6
2125-2185 / 2600kg max
rozdil 2q
zrychleni 3.5sec, kolik ze to ma stinger ??
https😐/dam.kia.cz/…EV6-GT-cenik.pdf
EV6 4x4
2015-2105 / 2530kg max
rozdil 1q
zrychleni 5.2, porad lip nez stinger
https😐/dam.kia.cz/…ky/EV6-cenik.pdf
jak jsi prisel na 3 tuny u EV stinger podle toho jak pises pohotovostni, ne maxilani ???
mas typicky dezolatni argumenty = prolhany a manipulativni
No ty si tady začal přičítat i nosnost.
pise o 3 tunach, tak predpokladam celkova, i kdyz dost premrstena
a celkova u stingeru je 2.4t
nebo fakt myslel 3t u stingeru EV pohotovostni, kdyz pise 1.9t pohotovostni u benzinu ??
to je ta jeho demagogie
ja se jen snazil priblizit tem jeho 3 tunam, ani s celkovou se mi to moc nepovedlo
a celkova u stingeru je 2.4t
nebo fakt myslel 3t u stingeru EV pohotovostni, kdyz pise 1.9t pohotovostni u benzinu ??
to je ta jeho demagogie
ja se jen snazil priblizit tem jeho 3 tunam, ani s celkovou se mi to moc nepovedlo
Bože ty si tupý 😒] Ty 3t v nadpise prvního příspěvku jsou nadsázka, až to pochopíš, tak dej vědět … nebo víš co, přečti si tu diskusi ještě jednou a celou. Je to tam víc než dostatečně vysvětleno…
Jako není mým stylem lidem nadávat, ale tady to už vážně nejde jinak a ostatním diskutujícím se omlouvám 😉
Jako není mým stylem lidem nadávat, ale tady to už vážně nejde jinak a ostatním diskutujícím se omlouvám 😉
Nadsázku tady zelený utopisti obecně nechápou, když napíšu že v roce 2030 bude stát 1 Kwh 45 kč, tak píšou že si cucám z prstu čísla, že je to nadsázka a záměrně zveličení, které má ukázat absurditu dodnes nepochopili. Nebo když napíšu že něco je o půl metru nižší tak to neznamená že je to nižší skutečně o půl metru, ale ttřeba jen o 0,25 metru ale ta nadsázka demonstruje tu absurditu vysokých a těžkých SUV a crossoverů
Je to marný jim to vysvětlovat 😄 Házíš perly svi*ím
Je to marný jim to vysvětlovat 😄 Házíš perly svi*ím
sem si rikal, jak dlouho ti asi bude trvat, nez to hodis na nadsazku...
...nemylil jsem se, ale trvalo ti to dyl nez sem cekal.
evidentne nejostrejsi tuzka v penalu ani zdaleka nejsi, spis tupa
mezi nadsazkou, nepravdou, lzi nebo pomluvou je velmi tenka hranice
takze odted vsechny lzi muzes hodit na nadsazku
a nastava raj pro vsechny dezolaty, manipulatory a zvatlaly
se divim, ze kdyz amici nachytali VW pred skoro 9 lety na "clean diesel", kterej zas tak moc clean nebyl, tak ze to pravnici koncernu nehodili na nadsazku.
mohli tak usetrit cca 1bln v ceskejch na pokutach a odskodneni
...nemylil jsem se, ale trvalo ti to dyl nez sem cekal.
evidentne nejostrejsi tuzka v penalu ani zdaleka nejsi, spis tupa
mezi nadsazkou, nepravdou, lzi nebo pomluvou je velmi tenka hranice
takze odted vsechny lzi muzes hodit na nadsazku
a nastava raj pro vsechny dezolaty, manipulatory a zvatlaly
se divim, ze kdyz amici nachytali VW pred skoro 9 lety na "clean diesel", kterej zas tak moc clean nebyl, tak ze to pravnici koncernu nehodili na nadsazku.
mohli tak usetrit cca 1bln v ceskejch na pokutach a odskodneni
Prohrál si diskusi a neumíš to přiznat 😉 Vymýšlíš další linky na odvedení pozornosti… Vykašli se na to, nemá to smysl…
aha, tak ty sem chodis bojovat, a proto jsi nasadil tezkej 3 tunovej kalibr
a neni to zas jen nejaka nadsazka ??
a neni to zas jen nejaka nadsazka ??
toptene, už plácáš pátý přes devátý 😉 Běž raději spát, bude to lepší…
nejdriv prijdes s nesmyslnou hmotnosti EV
pak zacnes tvrdit, ze to je celkova hmotnost
a porovnavas ji s hmotnosti pohotovostni u spalovaku
kdyz ti dojde, ze to je kravina tak, to vydavas za nadsazku
a nakonec se prohlasis za viteze svyho blabolu za souhlasneho hykani anti-EV funs
a ted me prosis, abych se v tom tvym smradlavym hovne uz dal nestoural a nerozmazaval ho
beru to tak, ze jsi konecne pochopil, ze srovnavat hrusky s jabkama nejde i kdyz oboji je ovoce
pak zacnes tvrdit, ze to je celkova hmotnost
a porovnavas ji s hmotnosti pohotovostni u spalovaku
kdyz ti dojde, ze to je kravina tak, to vydavas za nadsazku
a nakonec se prohlasis za viteze svyho blabolu za souhlasneho hykani anti-EV funs
a ted me prosis, abych se v tom tvym smradlavym hovne uz dal nestoural a nerozmazaval ho
beru to tak, ze jsi konecne pochopil, ze srovnavat hrusky s jabkama nejde i kdyz oboji je ovoce
Jediný kdo tu s někým manipuluje jsi ty 😉 pleteš si maximální a pohotovostní hmotnost. Navíc Stinger V6GT a EV6 GT mají jasně psané pohotovostní hmotnosti užitečné hmotnosti, máš tam odkazy na auto.cz.
https😐/dam.kia.cz/…EV6-GT-cenik.pdf
2165kg podle aktuálch technických údajů Kii, max pak 2600 a baterku jen 77kWh. Nástupce Stinger má přijít s o polovinu větší baterkou, tj tak dalších 150kg víc, takže tak min 2300kg pohotovostní hmotností + 450 kg užitecné bude někde kolem 2750kg maximální, což jsou skoro 3t 😉 Navíc to kvůli baterce bude vyšší, aby byla vůbec kam dát. Co na to nechápeš?
Btw EV9 má 2600/3200kg 😒] :no:
https😐/dam.kia.cz/…EV6-GT-cenik.pdf
2165kg podle aktuálch technických údajů Kii, max pak 2600 a baterku jen 77kWh. Nástupce Stinger má přijít s o polovinu větší baterkou, tj tak dalších 150kg víc, takže tak min 2300kg pohotovostní hmotností + 450 kg užitecné bude někde kolem 2750kg maximální, což jsou skoro 3t 😉 Navíc to kvůli baterce bude vyšší, aby byla vůbec kam dát. Co na to nechápeš?
Btw EV9 má 2600/3200kg 😒] :no:
nastupce stinger bude mit jinou baterku nez tu z prelomu desetileti
takze u EV uvadis celkovou a to jeste premrstenou a u benzinu pohotovostni ..
... to je pravy dezolatsky srovnani
takze u EV uvadis celkovou a to jeste premrstenou a u benzinu pohotovostni ..
... to je pravy dezolatsky srovnani
Jak má někdo jiný názor je dezolát? Jsi opravdu tak hloupý? 😉
Btw k té hmotnosti, nauč se číst technické údaje výrobce a pak diskutuj :yes:
Btw k té hmotnosti, nauč se číst technické údaje výrobce a pak diskutuj :yes:
pouzivas demagogicky argumenty kdyz pises o premrstenejch 3 tunach celkovejch u EV, ale u spalovaku pises o necelejch 2 tunach pohotovostnich
to snad i ty vis ze celkova a pohotovostni se srovnavat neda, za to bys letel od zkousky i na ucnaku
ale stejne pises jednou o voze a podruhy o koze
to je ta demagodie, v ktery se vyzivaj dezolati
to snad i ty vis ze celkova a pohotovostni se srovnavat neda, za to bys letel od zkousky i na ucnaku
ale stejne pises jednou o voze a podruhy o koze
to je ta demagodie, v ktery se vyzivaj dezolati
Nechci se vám do diskuze úplně plést. Ale 3t psal topper a jen ericn to nevyvrátil a začal s pohotovostní. Jak je vidět, EV mají obecne 200-300kg navíc oproti klasice, takže můžeme očekávat něco kolem 2.1 - 2.2t pohotovostní hmotnost. Celkovou bych viděl na něco kolem 2.6-2.7, což je od 3t pořád dost daleko. 300kg je pořád 10%, to není zanedbatelné.
ericn zacal prvni vlakno
"Takže zase 3t baterka"
na to ja narazim
me vadi to prehaneni
uz to neresim
tecka
"Takže zase 3t baterka"
na to ja narazim
me vadi to prehaneni
uz to neresim
tecka
bohužel, auta týhle trídy vážila před 20 lety 1450-1600 kg a velké luxusní limuzíny nejvyší třídy vážili 1700-2000 kg.
Nad 2 tuny mívaly jenom suv, obří offroady a nejluxusnější auty typu RR v prodloužených verzích.....
Takže je fajn že ste bolševickým nařízením EU o 15 700 asistentech a Euro 30 zvedli hmotnosti o 400-800 kg, to ohromně pomůže jizdním vlastnostem aneb dejte do 30 let starého Jaguaru 8 kvalt převodovku a vyklepne vás na prvním kruháči tak brutálním způsobem, že jste to neviděli protože to váží o 500-900 kg méně a je to o půl metru nižší na výšku 😄 😄 😄 Takže by tomu stačilo bohatě i těch 300 koní co to mělo
MUHAHAHHAHAHAH
Nad 2 tuny mívaly jenom suv, obří offroady a nejluxusnější auty typu RR v prodloužených verzích.....
Takže je fajn že ste bolševickým nařízením EU o 15 700 asistentech a Euro 30 zvedli hmotnosti o 400-800 kg, to ohromně pomůže jizdním vlastnostem aneb dejte do 30 let starého Jaguaru 8 kvalt převodovku a vyklepne vás na prvním kruháči tak brutálním způsobem, že jste to neviděli protože to váží o 500-900 kg méně a je to o půl metru nižší na výšku 😄 😄 😄 Takže by tomu stačilo bohatě i těch 300 koní co to mělo
MUHAHAHHAHAHAH
Klasika váží 1500 kg, zbytek jsou naprosté nemysly a ekourvítka narvané do aut, které udělaly to, že auta váží o 400-700 kg víc, než by měla.
Můj 2001 Sebring s 2,7 V6 vážil 1530 kg. Nic zásadního mu nechybělo, měl airbagy, klimu, kožený sedačky v elektrice, tempomat, alu kola atd
Není důvod proč by auto týhle třídy mělo vážit víc jak 1,6 tuny, to sou politické nemsmysly a zbytečná nemyslná výbava proč držitelé oprávnění, co neumí řidit auto bez 250 asistentů 😄
Můj 2001 Sebring s 2,7 V6 vážil 1530 kg. Nic zásadního mu nechybělo, měl airbagy, klimu, kožený sedačky v elektrice, tempomat, alu kola atd
Není důvod proč by auto týhle třídy mělo vážit víc jak 1,6 tuny, to sou politické nemsmysly a zbytečná nemyslná výbava proč držitelé oprávnění, co neumí řidit auto bez 250 asistentů 😄
Takže znova.
Stinger 3,3 V6 GT AWD má max1905kg má pohotovostní hmotnosti podle tabulky výrobce auta😒br />
https😐/www.kia.com/…raktiristika.pdf
Kia EV6 GT to samé: zase podle výrobce max pohotovostní hmotnost 2165kg.
Přesný rozdíl je tedy 260kg, což je hodně.
Základní Stinger 2.0TGDI 245k má max 1771kg a stejně výkonná EV6 229k má 2000kg, čili 229kg rozdíl. Co na tom pořád nechceš pochopit?
Jestli má přijít nástupce Stingeru, čili EV8 (model nad EV6) za 2 roky, žádnou jinou převratnou technologii baterií prostě nepřinese. Logicky 113kWh baterie bude o polovinu těžší než baterie EV6, která má 77kWh…. Jednodušeji ti to asi už víc nevysvětlím… 😉
Stinger 3,3 V6 GT AWD má max1905kg má pohotovostní hmotnosti podle tabulky výrobce auta😒br />
https😐/www.kia.com/…raktiristika.pdf
Kia EV6 GT to samé: zase podle výrobce max pohotovostní hmotnost 2165kg.
Přesný rozdíl je tedy 260kg, což je hodně.
Základní Stinger 2.0TGDI 245k má max 1771kg a stejně výkonná EV6 229k má 2000kg, čili 229kg rozdíl. Co na tom pořád nechceš pochopit?
Jestli má přijít nástupce Stingeru, čili EV8 (model nad EV6) za 2 roky, žádnou jinou převratnou technologii baterií prostě nepřinese. Logicky 113kWh baterie bude o polovinu těžší než baterie EV6, která má 77kWh…. Jednodušeji ti to asi už víc nevysvětlím… 😉
Napsal jsi nesmysl.
Energeticka hustota baterek neustale stoupa.
Svoji "logiku" priste proboha vynech!
113kWh za dva roky muze vazit obdobne jako dnes 77kWh.
https😐/physicsworld.com/…-density-record/
Technology advances: the energy density of lithium-ion batteries has increased from 80 Wh/kg to around 300 Wh/kg since the beginning of the 1990s.
😲
Energeticka hustota baterek neustale stoupa.
Svoji "logiku" priste proboha vynech!
113kWh za dva roky muze vazit obdobne jako dnes 77kWh.
https😐/physicsworld.com/…-density-record/
Technology advances: the energy density of lithium-ion batteries has increased from 80 Wh/kg to around 300 Wh/kg since the beginning of the 1990s.
😲
Tak schválně, až EV8 přijde, mrkneme na hmotnost auta a když bude při podobných rozměrech nižší než EV6, dám ti za pravdu 😉 Ty logiko :yes:
2 roky jsou nic, to auto už je dávno v přípravě, tj technologie bude plus mínus stejná…
2 roky jsou nic, to auto už je dávno v přípravě, tj technologie bude plus mínus stejná…
Mluvil jsem o hmotnosti baterky, ze bude srovnatelna.
Ne o celym aute, ktery jeste vubec nevim, jak bude vypadat.
Ne o celym aute, ktery jeste vubec nevim, jak bude vypadat.
Za dva roky těžko, to auto se vyvíjí teď 😉 Btw když to někde uvedou, bylo by zajímavé to srovnat, tj jestli se ta "pokročilá" technika (jak vy tvrdíte) někam vůbec posunula 😉
lyon667
Proč to titulek označuje za nástupce Stingeru, když to fakticky není nástupce Stingeru?
Komu treba v eu ev stinger... nikomu... za to povedzme "americka" kia telluride by mala po boku touaregu aj u nas v eu iste zaujimave predajne cisla... logiku tu ale opat nehladam ze preco ju nemame...
Anonym
tyhle obludné čínské Moskviče s přídí na poblití si může koupit jen někdo kdo naprosto postrádá vkus pro design 😄 Je to bezpohlavní paskvil pro pomatené milenály kterým jde jen o velikost tabletu a emise
U nas kedysi vyhrala aj titul auto roka na slovensku... jej prichod bol skutocne velka vec... novinari boli nadseni... az po par rokoch realita ukazala ze to nakoniec nie je uz vhodne auto pre dnesnu ekologicku dobu na ktoru kazdy tlaci uz z kazdej strany... keby prisla este tak 5 rokov skor a arteon to iste ... mohli mat lepsie predaje... dnes je to uz jedno... taketo auta uz su proste out
Stinger bylo parádní auto s V6 a pěkným designem. RIP 😉
Predevsim agresivni prid. :yes:
Zad je velmi originalni.
EV9 nazivo vypada taky vyborne.
Jen vy konzervativci si na ni budete muset dyl zvykat...
Stinger je ale TOP design od Kie, nic hezčího zatím neudělala :yes:
Jinak souhlasím, že třeba EV9 naživo je hezčí než v telce a vnitřek je hodně dobrej.
Kie to aktuálně naopak jde, prodeje rostou i přesto, že třeba v USA (kde se prodávají spíše větší auta, než v Evropě) nemají nárok na dotace (import). :yes: 😢
Jó kdyby měli takovéto prodeje modely, které jsou zde v diskusích pokládány za designové skvosty. :-!
No právě k tomu, ne 😁