Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault poodhaluje nový model Symbioz. Má jít o přizvednutý kombík

39 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Elektrický Megane k tomu tohle. Vlastně pomalu považuju, MG jak Renault.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Ano, samozřejmě, je třeba roztančit v rytmů Kankánu páteční diskuzi a zároveň zmínit elektromobil, bez toho to nepujde, redakční muItiroztleskávači :yes:
Avantime
Niečo k téme článku by si nemal? Kto má stále čítať tieto tvoje žvásty? Si ako zaseknutá platňa, choď sa liečiť.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
topten
NHL ??? 😲
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
traveldrive
Ja sa divím, že ho redakcia ignoruje. Však už bol toľkokrát nahlásený...
traveldrive
Nebude to čistá elektrika, má to byť hybrid. Stovka koní, a karoséria kombi, nie SUV. Čo sa ti teda nepáči?
Avatar - sorpersa
sorpersa
Podľa mňa ideálne auto
Arese
Hmm, až na ten odporný hybridní pohon... 😒 :no:
Avatar - sorpersa
sorpersa
Samozrejme plný súhlas, bohužiaľ doba je taká aká je, keďf človek vníma čo všetko letí do vzduchu....a potom to ideme zachraňovať hy&bridmi a elektromašinkami.... tak určite je to správna cesta...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Gréta už připravuje k testování na Ukrajině veganský biobomby a rakety s obohaceným biouranem, takže bych nezoufal, bude líp.
Když se to chytí, mohlo by se to pak rozjet celosvětově ve velkým. Lidstvo je prima vynález,
Avantime
Je to vlastne taký Grand Captur a páči sa mi, že to bude mať tú 1,6 atmo so štvorvalcom, čo je podľa mňa vhodnejšie riešenie ako 1,2 turbo trojvalec pri hybride.
traveldrive
On vlastne kompaltný kombík Renaultu chýba. Klasike doba nepraje, tak toto môže byť celkom fajn nápad.
Avatar - Anonym
Anonym
No on to prostě není kombík. Délka zadního převisu je jako u hatchbacku, výška se blíží SUV/MPV a zadní stěnu (páté dveře) to má jako kombi. Je to takový cross-cross-over. Bude to něco jako zkrácená Dacia Jogger.
Další věc je, že asi nebude klasický pohon. Jen hybrid made-in Renault, což je složitá technika se spotřebou klasického pohonu.
A když se tohle dá dohromady, je z toho 1,5 tunové auto s mdlou dynamikou.
ericn
Nejspiš si to poslední větou třefil přesně :yes:
topten
tedy svetla vyska aspon 18cm + nahon na vsecha 4, treba i jen ve forme elektriky na zadku ??
asi ne ...
ericn
Co by si chtěl od Renaultu, v posledních 10 letech nepřišel mimo Alpinky s ničím zajímavým… Aktuálně trochu zbytečný výrobce automobilů :no:
Avatar - lamal
lamal
aby na 1.4 prisla s clankom😒br /> "Renault vrací oblíbené 1.5 a 1.6 DCi do přizvednutého kombíku Symbioz."

... tzv genialny clickbait
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To by ale zvýšilo prodeje a byla by velká emisní pokuta. 😉
Avatar - lamal
lamal
este predtym by internetovi fans cákali
topten
chrocht je mrtvej
podobne jako televize s vakuovou obrazovkou
Avatar - Mokrous
Mokrous
Vážně?!? Letím se podívat na parkoviště, jestli nelžeš. Ten můj včera ještě žil.
topten
necuchej mu k zadku
moh by ses priotravit
Avatar - Mokrous
Mokrous
Rozhodně míň, než z posledních 2 benzínů, který studený smrděly příšerně.
topten
benzin voni
Avatar - Mokrous
Mokrous
Benzín mi voní, ale studenej start všech TSI co jsem kdy zažil, smrdí tak, že by to člověku urvalo plíce. A moderní diesely s filtry a SCR po zahřátí nejsou cítit vůbec. I předchozí 2.0 BLUE HDI po zahřátí byl tak čistý, že jsme to nechápali. Dřepěli jsme u výfuku a bylo to jako fén. Žádný smrad.
Avatar - lamal
lamal
Firemne TDI pachnu hlavne studene od novoty, neviem kde sa berie tento fam, ze kazdy novy diesel nesmrdi. Ze maju dobre emisie ked su nove, tomu by som veril.
Inak pravda studene TSi smrdi, to bude priamy vstrek a turbo, atmosfery s MPI vonaju ... taka felícia 1.3mpi mnam 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ano, je to tak. Přímovstřiky po startu smrdí hrozně. A i nejnovější diesely jsou cítit chvilku po studeném startu. Prostě SCR katalyzátor potřebuje nějakou teplotu k reakci na snížení NOx, to je snad jasné. Ale při provozní teplotě se vážně dá před výfukem sedět i když netvrdím, že je to zdravé.
Avatar - lamal
lamal
Ono aj studeny diesel bezi na bohatsiu zmes, takze vyjma zahriatia emisneho systemu je nizka teplota agregatu nestandardny stav, ktory sa kompenzuje davkami paliva.

Zhodneme sa na tom asi, ze keby jazdili len dobre servisovane diesle Euro6 asi nemame taky problem s emisiami. Horsie je, ze stare popelnice na uplatok sa staraju o to, ze emisie neklesaju a pak sa v EU rubalo do ziveho. Stare auta su ovsem socialny problem...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Z jedný strany jsou problém starý socky bez servisu s podplacenou STK a vykuchaným filtrem atd. a z druhý strany jsou problém SUV monstra s hmotnostmi okolo 2-2,5 tuny, obřími koly a čelním odporem jako rodinný dům se spotřebou 12-15 l/100 v benzínu.
Těmi se emise taky nesníží. A těmi EV monstry taky na dlouhý roky spíš naopak.
Avatar - lamal
lamal
Ano, ono trh sa rozhoduje sam, monstra s 2-2,5tonami ludia kupuju a automobilky vo vlastnom zaujme musia vyrabat... kto presvedci zakaznikov aby to nekupovali ? Zla EU ... 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nejde pořád všechno svádět na nějakého veřejného nepřítele a je potřeba začít vždy každý sám u sebe.
Avatar - lamal
lamal
Preto som to napisal, ako je zvykom po informacnych operaciach z vychodu je kydanie na EU beznym chlebickom. Ze si ludia nie su ochotni ani schopni priznat fakty a hladat kvalitne informacie ich netrapi, maju na koho ukazat a riesia si len vlastny blahobyt.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Všechno jsou to spojené nádoby a nic není černobílé. Nicméně z Evropské Komise k nám proudí spousta stupidních zvěrstev, ale nejsme v tom sami. Magorů je plná planeta.
Avatar - lamal
lamal
Mne pride, ze az na vinimky ma EU dobre napady, len su moc vytrhnute z kontextu niektorych spolocnosti, kultur a zemí, takze celoplosne to nemoze fungovat, niekde na tie veci este nedospel cas.

A taktiez by mohli byt lepsie socioekonomicky prepracovane, akurat ze doba sa necakane a prudko otocila, takze je celkom logicke, ze veci na ktorych sa pracovala dekada su zrazu mimo a chvilu potrva nez sa to vobec zisti, aplikuje atd... Nie je to jednoduche navrhovat trendy pre tak rozmanite spolocenstvo.
Z tohto pohladu co sa ekologie tyka, su tam raw data, ktore ukazuju fyzikalne trendy tie neklamu - a potom tu mas politiku a lud a ti na to velice dlho srali (diesel gate) blahobyt, vzdy ista miera sprenevery a zneuzitia a nehovoriac o ostatnych krajinach, takze prisiel trochu skrat a cele sa to nastavilo podla toho co ukazali data a matematicke modely. Byt cesta postupna a rozumna, takyto extrem by sme tu nemali so spalovakmi, teraz je otazka ci je dobre, alebo zle ze sa na to nevykaslali ?
traveldrive
Aký dobrý nápad od EU poznáš?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
EU rozhodla, že tahle monstra emisně zvýhodní, takže ano, zlá EU.
František Adolf
Pokud Renault nepřijde s dieselem, tak pochybuji, že někdy ještě nějaký budu mít.