Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
tedy svetla vyska aspon 18cm + nahon na vsecha 4, treba i jen ve forme elektriky na zadku ??
asi ne ...
asi ne ...
Co by si chtěl od Renaultu, v posledních 10 letech nepřišel mimo Alpinky s ničím zajímavým… Aktuálně trochu zbytečný výrobce automobilů :no:
lamal
aby na 1.4 prisla s clankom😒br />
"Renault vrací oblíbené 1.5 a 1.6 DCi do přizvednutého kombíku Symbioz."
... tzv genialny clickbait
... tzv genialny clickbait
To by ale zvýšilo prodeje a byla by velká emisní pokuta. 😉
chrocht je mrtvej
podobne jako televize s vakuovou obrazovkou
podobne jako televize s vakuovou obrazovkou
Vážně?!? Letím se podívat na parkoviště, jestli nelžeš. Ten můj včera ještě žil.
necuchej mu k zadku
moh by ses priotravit
moh by ses priotravit
Rozhodně míň, než z posledních 2 benzínů, který studený smrděly příšerně.
benzin voni
Benzín mi voní, ale studenej start všech TSI co jsem kdy zažil, smrdí tak, že by to člověku urvalo plíce. A moderní diesely s filtry a SCR po zahřátí nejsou cítit vůbec. I předchozí 2.0 BLUE HDI po zahřátí byl tak čistý, že jsme to nechápali. Dřepěli jsme u výfuku a bylo to jako fén. Žádný smrad.
Firemne TDI pachnu hlavne studene od novoty, neviem kde sa berie tento fam, ze kazdy novy diesel nesmrdi. Ze maju dobre emisie ked su nove, tomu by som veril.
Inak pravda studene TSi smrdi, to bude priamy vstrek a turbo, atmosfery s MPI vonaju ... taka felícia 1.3mpi mnam 😁
Inak pravda studene TSi smrdi, to bude priamy vstrek a turbo, atmosfery s MPI vonaju ... taka felícia 1.3mpi mnam 😁
Ano, je to tak. Přímovstřiky po startu smrdí hrozně. A i nejnovější diesely jsou cítit chvilku po studeném startu. Prostě SCR katalyzátor potřebuje nějakou teplotu k reakci na snížení NOx, to je snad jasné. Ale při provozní teplotě se vážně dá před výfukem sedět i když netvrdím, že je to zdravé.
Ono aj studeny diesel bezi na bohatsiu zmes, takze vyjma zahriatia emisneho systemu je nizka teplota agregatu nestandardny stav, ktory sa kompenzuje davkami paliva.
Zhodneme sa na tom asi, ze keby jazdili len dobre servisovane diesle Euro6 asi nemame taky problem s emisiami. Horsie je, ze stare popelnice na uplatok sa staraju o to, ze emisie neklesaju a pak sa v EU rubalo do ziveho. Stare auta su ovsem socialny problem...
Zhodneme sa na tom asi, ze keby jazdili len dobre servisovane diesle Euro6 asi nemame taky problem s emisiami. Horsie je, ze stare popelnice na uplatok sa staraju o to, ze emisie neklesaju a pak sa v EU rubalo do ziveho. Stare auta su ovsem socialny problem...
Z jedný strany jsou problém starý socky bez servisu s podplacenou STK a vykuchaným filtrem atd. a z druhý strany jsou problém SUV monstra s hmotnostmi okolo 2-2,5 tuny, obřími koly a čelním odporem jako rodinný dům se spotřebou 12-15 l/100 v benzínu.
Těmi se emise taky nesníží. A těmi EV monstry taky na dlouhý roky spíš naopak.
Těmi se emise taky nesníží. A těmi EV monstry taky na dlouhý roky spíš naopak.
Ano, ono trh sa rozhoduje sam, monstra s 2-2,5tonami ludia kupuju a automobilky vo vlastnom zaujme musia vyrabat... kto presvedci zakaznikov aby to nekupovali ? Zla EU ... 😁
Nejde pořád všechno svádět na nějakého veřejného nepřítele a je potřeba začít vždy každý sám u sebe.
Preto som to napisal, ako je zvykom po informacnych operaciach z vychodu je kydanie na EU beznym chlebickom. Ze si ludia nie su ochotni ani schopni priznat fakty a hladat kvalitne informacie ich netrapi, maju na koho ukazat a riesia si len vlastny blahobyt.
Všechno jsou to spojené nádoby a nic není černobílé. Nicméně z Evropské Komise k nám proudí spousta stupidních zvěrstev, ale nejsme v tom sami. Magorů je plná planeta.
Mne pride, ze az na vinimky ma EU dobre napady, len su moc vytrhnute z kontextu niektorych spolocnosti, kultur a zemí, takze celoplosne to nemoze fungovat, niekde na tie veci este nedospel cas.
A taktiez by mohli byt lepsie socioekonomicky prepracovane, akurat ze doba sa necakane a prudko otocila, takze je celkom logicke, ze veci na ktorych sa pracovala dekada su zrazu mimo a chvilu potrva nez sa to vobec zisti, aplikuje atd... Nie je to jednoduche navrhovat trendy pre tak rozmanite spolocenstvo.
Z tohto pohladu co sa ekologie tyka, su tam raw data, ktore ukazuju fyzikalne trendy tie neklamu - a potom tu mas politiku a lud a ti na to velice dlho srali (diesel gate) blahobyt, vzdy ista miera sprenevery a zneuzitia a nehovoriac o ostatnych krajinach, takze prisiel trochu skrat a cele sa to nastavilo podla toho co ukazali data a matematicke modely. Byt cesta postupna a rozumna, takyto extrem by sme tu nemali so spalovakmi, teraz je otazka ci je dobre, alebo zle ze sa na to nevykaslali ?
A taktiez by mohli byt lepsie socioekonomicky prepracovane, akurat ze doba sa necakane a prudko otocila, takze je celkom logicke, ze veci na ktorych sa pracovala dekada su zrazu mimo a chvilu potrva nez sa to vobec zisti, aplikuje atd... Nie je to jednoduche navrhovat trendy pre tak rozmanite spolocenstvo.
Z tohto pohladu co sa ekologie tyka, su tam raw data, ktore ukazuju fyzikalne trendy tie neklamu - a potom tu mas politiku a lud a ti na to velice dlho srali (diesel gate) blahobyt, vzdy ista miera sprenevery a zneuzitia a nehovoriac o ostatnych krajinach, takze prisiel trochu skrat a cele sa to nastavilo podla toho co ukazali data a matematicke modely. Byt cesta postupna a rozumna, takyto extrem by sme tu nemali so spalovakmi, teraz je otazka ci je dobre, alebo zle ze sa na to nevykaslali ?
Když se to chytí, mohlo by se to pak rozjet celosvětově ve velkým. Lidstvo je prima vynález,
Další věc je, že asi nebude klasický pohon. Jen hybrid made-in Renault, což je složitá technika se spotřebou klasického pohonu.
A když se tohle dá dohromady, je z toho 1,5 tunové auto s mdlou dynamikou.