Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW odhaluje řadu 5 Touring. Přijde jako silný elektromobil i s dieselovým šestiválcem
61 komentářů
sargis
Mozno trochu nestastna promofarba, ale zadok urcite lepsi ako sedan. Za mna osobne F10 bola top klasika vyssej strednej.
Na to, ze to ma byt kriznik napriec krajinou to je dost slabo motorizovane. Dajte do toho dvoch manazerov na sluzobku a tych omielanych 1000km na nadrz/zatah ma naozaj len jeden motor LTT.
Na to, ze to ma byt kriznik napriec krajinou to je dost slabo motorizovane. Dajte do toho dvoch manazerov na sluzobku a tych omielanych 1000km na nadrz/zatah ma naozaj len jeden motor LTT.
kesumb
vysokej plech kolem zadnich kol z toho dela horsi insignii 2. A jestli se trapit s ctyrvalcovou naftou nebo na 500km stat dvakrat na nabijecce plus mit doma wallbox to je teda volba. Sel bych budto jinam nebo pro x5 dokud to jde
nejlepší - a jedině správný motor je diesel. S tím se nikdo netrápí.
wit torio
Sedan mi připomíná passata - hlavně zezadu, a to je degradace. Předek taky nic extra, ale aspoň nemá ty "deblíně" dělené světla jak 7 - to je fakt humus, ale číhaní si to prý přeji....
Jinak kombík alespoň podle zadních světel vypadá jako BMW, akorát škoda otevíracího zadního skla, top bylo dobrý..
Čistě benzinové motory už asi nebudou, pouze hybridy - Škoda....
Jinak kombík alespoň podle zadních světel vypadá jako BMW, akorát škoda otevíracího zadního skla, top bylo dobrý..
Čistě benzinové motory už asi nebudou, pouze hybridy - Škoda....
Arese
Zadek kombíku je sice rozhodně stravitelnější, než u odporně splývavého víka kufru sedanu, ale celkově se mi prostě styl této generace vůbec nelíbí. No a ta palubka, to je prostě učiněná tragédie - tady už to nevypadá jako v pořádném Baworáku, ale jako v nějaké počítačové laboratoři. Fuj! 😲 😒 :no: :no: :no:
WinDiesel
Takto měl znít titulek 😒] 😒] 😒]
A hádejte čeho se prodá víc 😒] 😒] 😒]
A hádejte čeho se prodá víc 😒] 😒] 😒]
miromen
V posledich letech maji bavoraky designově docela rozporuplne kousky. No tenhle se mi i docela libi k tomu ta zajimava barva no zaleži jak to bude realně. Interier taky docela pěkny jen ta grafika budiku připominajici chlupate přirozeni dost taha za oči to by chtělo změnit.
Tomogo
...myšleno pro mě/rodinu. Tedy až na dojezd, ale je vidět, že i to se postupně bude zlepšovat. Takže za mě palec nahoru, jen tak dál. A někdy kolem roku 2030, bych to viděl na přestup do stáje EV. :yes:
palec dolů :no:
Tak alespoň napište co se vám nelíbí a netrollujte tady. A nepište dojezd, to už jsem zmínil.
No akorát v 2030 bude další generace auta. A jako klidně, v té době to bude dál. Ale takto brutálně osekaná nabídka motorů dnes za mě rozhodně na palec nahoru není.
520d, 540d, 530e, i5 eDrive40, i5 M60.
No, není to moc, ale já to hodnotil jen jako EV, které je první, co bych osobně možná vzal na milost.
No, není to moc, ale já to hodnotil jen jako EV, které je první, co bych osobně možná vzal na milost.
No právě. Já měl 2x 40i a naftu beru jen do užitkáčů. Znám firmu s flotilou 10+ 40i v různých modelech. Podle mě kdo chtěl něco víc než 520d, tak 40i byla v posledních letech velmi populární, což není překvapení když s MHEV umí jezdit kombinovaně pod 10 a dynamiku na úrovni nedávných supersportů... Můj podíl s tímhle druhem auta je třeba 30% město, 70% dálnice. Na těch 30% (často krátké jízdy) mě nikdo nepřesvědčí že je nafta v pohodě.
ved toto mi absolutne hlava neberie, preco vypustili 40i pri 5-ke a nie radsej pri X5-ke. Mozno kvoli prepoctom na vahu, bohvie. Kazdopadne keby to spravia naopak (t.j. nechat 40i pre 5-ku a 50e pre X5), davalo by to vzhladom na vyuzitie tychto aut urcite vacsi zmysel
No a co jako ty motory? Už jsem tu jednou psal, že 40d jako jediný silnější spalovák je docela zvláštní volba. Ale jako že pro kombík nebude 50e?? To byla verze, kterou jsem chtěl řešit a čekal na uvedení kombíku 😁 A teda vlastně benzínová verze nebude vůbec žádná? 😁 Já už se tomu fakt směju, tohle neni možný...
Neodpustím si pak rýpnutí na 40d - má jen 220 kw, takže je to spíš 30d. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale 5er je ikona silného cestovního auta. Jestli nemá většinu prodejů v silnějších motorizacích, tak tomu minimálně dělají image. Mimo EU existuje 530i a 540i a je toho plné Youtube. Ale v místě jeho vzniku...nas----. 8-s
Jinak dnes jsem zase potkal G60 bez m paketu a bylo mi..ehm...blivno 😒]
Má to tak nějak Mercedes. Dnes jsem řešil E450. V konfigurátoru je sice už delší dobu, ale zatím nejde ani zadat do výroby. Zájemci ať počkají, dáme vám vědět za měsíc status. Ok, to prostě nějak chápu. Ale říct kup si 20d nebo uvidíme za rok jestli vůbec něco bude...jenom odhání zákazníky pryč.
Bizarní situace je, že pokud chci 40i, tak mě to žene směrem X5/X6, což jsou auta s vyšší spotřebou a emisemi. Ty si koupit můžu, protože prostě si to tak nějak systematicky nastavili. Mimo EU 540i MHEV 280 kw WLTP 6.8l / 100 km - kde je problém...
BTW spotřeba 6,8 litru znamená, že zaplatí na pokutě 152000 korun za auto. Pakliže to nedokáží znegovat dostatkem prodaných EV.
Navíc zatím všechny automobilky limity plní. I s tím relativně malým % elektormobilů a PHEV, co v současné době prodají.
Ja si síce myslím, že pri tých vysokých cenách by nejaká tisícka eur na auto nič neznamenala a zákazník by to zaplatil, ale oni to vidia asi inak a R6 tam nedajú. Teda ako píšem, čisto ekonomické rozhodnutie.
Jinak za rok 2022, kdy kvůli čipové krizi nevyrobil přes 250 00 BEV, měl třeba VW koncern k dobru skoro 10g CO2, jen pro informaci, jak "horké" to je.
Frede, ano roli hraje i hmotnost vozu, ale prostě počítají se celkové emise všech aut a pak z toho vypadne případná pokuta.
Žádnou pokutu si do ceníku nikdo nedává, ty emise prostě v pohodě vychází, když máš elektro a PHEV pčítány 1,5x za 0, nebo kolik teď ten koeficient je. Dřív byl dokonce 2x.