No vidíš a ja to vidím presne naopak, teda že súčasná O4 je najkrajšia zo všetkých generácií. Takže nemôžeš zovšeobecňovať svoj vkus, je to len subjektívny názor jedného diskutéra.
Přesně tak, vnější design i design interiéru Octavie IV je parádní, jen ta debilní digitalizace ovládacích prvků to auto totálně dojebala .. :-O:-(:no:
Ano, presne ako píšeš. Zvonku super, zvnútra dotykový prúser. Uvidíme, či s tým facelift niečo spraví, ale facelift Golfu žiadne veľké nádeje nedáva (ten prišiel s ešte väčším dotykáčom).
Zas takový průser to není, když ten SW funguje - žiju s tím 3 roky :-[] Btw ale pokud by se vrátili HW otočné ovladače klimatizace, tak by to bylo mooooc fajn :yes:
Vnější design úpravy nepotřebuje vůbec, OIV vypadá skvěle. Spíš to bude opět na škodu, jako u OIII...
To je fakt, ale člověk to nedělá kvůli ostatním, ale kvůli sobě, ne? Takže primárně jde o to, abych já neměl pocit, že kupuju staré auto. Co si myslí ostatní o mém autě je mi celkem jedno :D .
No vidíš to a já si šel objednat Golf 6 na podzim 2012, když už startovala vedle na lince produkce Golfu 7 a byl jsem rád, že mám právě šestku. Sice starší technika, ale všechno jednodušší a příjemnější. Auto tiché, spolehlivé, pohodlné, muzika nejlepší, co jsem kdy v autě měl a 100x lepší jak v novém Passatu či Arteonu. Baterku si můžeš prohodit před barákem za 3 minuty bez složitostí. Xenony za pár kaček taky.
Žádný S&S číčoviny, zádný asistenti, prostě pohodový auto na každej den.
Už v něm léta nejezdím, ale zůstalo poblíž a vím jak na tom je.
Jj, korona a nástup elektra dosť zamávali obvyklými štandardmi (7 rokov životnosť modelu, z toho po 4 rokoch facelift). Mazda 6 sa robí cez 10 rokov, naopak elektromobily sa upravujú pomaly každý rok. Plus ako píšeš tých podobne vyzerajúcich modelov je toľko, že človek stráca prehľad a už to ani moc nerieši.
Bude to facelift... teda omladenie sucasnej generacie aby na trhu este nejake dalsie 3 ci 4 roky vydrzala... prave verzie danej generacie auta uz po facelifte su vacsinou tie naj... uz preverene... vychytane... a vylepsene
Toto je facelift a prvý zatiaľ. Má prísť ešte jeden. Teraz sme svedkom generácie áut, ktorej životný cyklus bude nezvyčajne dlhý lebo často ďalšia generácia už znamená prechod na elektro s novou platformou. Je to aj prípad Hyundaiu i30.
A až pak se ukáže tvrdá realita. Tady je děsivé, že vypadá špatně už na vizualizaci😓. Tedy za mě a chápu, že design je individuální záležitostí.
Ale nechápu, proč škoda vždycky navrhne docela pohledné konzervativní auto, a pak má najednou potřebu z něj faceliftem udělat něco extravagantního, co se s původní filozofií auta nepotkává... Stejně vždy nakonec s novou generací následuje zase návrat k uhlazenosti.
Povedených faceliftů u Škody člověk napočítá na prstech jedné ruky.
Mladoboleslavská automobilka pokračuje v postupném odhalování faceliftu aktuální čtvrté generace svého bestselleru :D od favorita furt stejná komedie. A lidi to žerou. No co tak zas další větší golf pro firmy. Kufr bude určitě zas o pár litrů větší
AUTA mě baví, nebaví mě repliky aut co si jen na něco hrajou. To už si pak můžu pořídit Čínu a jsem na tom stejně a za polovinu. A zrovna u téhle značky vím o čem mluvím to mi věř. Ale ať si každý vybere podle svého gusta, já mám jasno po zkušenostech ( a nejen s produktem této firmy) a už mlčím nebo mě zavřou za vlastizradu
Pak by ti mělo být jasné, že v rámci faceliftu kufr o pár litrů větší nebude.
Napsal bych ti něco k tomu, jak je Octavia svébytný model a jak díky němu Škodovka předběhla své hlavní evropské konkurenty... ale asi je to marný :-)