Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFacelift BMW M4 kupé a kabrio oficiálně: 20 koní navíc a modernější design i kabina
16 komentářů
iudex
Inak novinka je aj Z4 M40i s manuálom. To je vlastne prvá kombinácia motora B58 s manuálom v celom portfóliu BMW.
Drobná chybička krásy je, že aby ste mali manuál, musíte si priplatiť 6000 eur. A to je hodne, osobitne poznajúc kvality manuálov BMW. Každopádne tá možnosť tu konečne je. :yes:
Drobná chybička krásy je, že aby ste mali manuál, musíte si priplatiť 6000 eur. A to je hodne, osobitne poznajúc kvality manuálov BMW. Každopádne tá možnosť tu konečne je. :yes:
No, ono BMW vlastně ani nic jiného nezbývalo, jinak by jim všichni milovníci manuálního řazení utekli k Toyotě. 😒]
3_diamanty
Jak kabrio tak kupe su fakt zrudicky... za podobne prachy urcite radsej nejaku naslapanu X3ku
Pravda, mohli něco v rámci faceliftu zrušit/zmenšit ty bobří zuby vepředu. Pořád mě to na tom autu nějak ruší :no:
Ty plačeš alebo nostalgicky spomínaš na kupéčka a aj tak by som si kúpil SUV. Prečo?
Človek občas tvoje myšlienkove pochody nechápe.
Človek občas tvoje myšlienkove pochody nechápe.
Ale to bych toho chtěl asi moc.
Pre úplnosť😒br /> Kupé😒br /> M4 manuál RWD 353 kW: 4,2s
M4 Competition automat RWD 375 kW: 3,9s
M4 Competition 😁rive automat 390 kW: 3,5s
Kabrio😒br /> len Competition 😁rive automat 390 kW: 3,7s.
Prosím o úplné zrušení palcování, jde o neobjektivní a zastaralý způsob hodnocení příspěvku.
Děkuji za pochopení.
Přeji krásný zbytek dne!
Hlavně si nezapomeň ze svých dalších nicků Roman Horký, Don Vito, Čížková, Franta Dobro opalcovat své zdejší trollení! Pokud nemáš u svého příspěvku 7 palců, tak jseš celý nesvůj a pak si hned tady stěžuješ na palcování :no: 😒 :no: