Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
šofér
typu Q7 stejně nepotřebuje. Je to jen na zlost, kolik takový tank zabere parkovacího místa. Auto úplně k hovnu.
Jestli to není jen úhlem pohledu, třeba nový sedan bmw 5 má prakticky shodné rozměry, na délku úplně, na šířku jen o pár cm míň, ale z praktického hlediska je to horší auto než tahle Q7, míň místa uvnitř, menší kufr, přitom parkovacího místa zabere stejně. Je to taky mastodont, kterého nikdo nepotřebuje?
Z hladiska podorysu je to tak ako pises... aj preto dnes ludia uz radsej suv ako prerastene kombiky ci sedany s tym istym podorysom...
a pak sou lidi, ktery misto polododavky radsi toho sedana nebo kombika s lepsima jizdnima vlastnostma a tedy i vyssi bezpecnosti
nizsi provozni naklady jsou uz jen takovej malej bonus
nizsi provozni naklady jsou uz jen takovej malej bonus
jj, svatá pravda. Přesednul jsem z z BMW 5 do X5 a musím říct, že jsem nenašel moc výhod spíš víc nevýhod.
Prostě jsem se nechal zblbnout okolím a nasedl jsem také na modní vlnu.
Prostě jsem se nechal zblbnout okolím a nasedl jsem také na modní vlnu.
Díky že to píšeš 😊 Já měl 540i, pak 640i GT a mezitím párkrát půjčenou X5 a pokaždé jsem se divil proč je ta X5 tak populární. Jako je v ní více místa než v 5er díky využití výšky, ale ta velká ztráta jízdních vlastností je zarážející. 6 GT je dokonce prostornější, jezdí víc jako normální auto a stojí méně. Ale nemá takový macho styl 😁
Rozdíl mezi 5er a X5 v jízdě je jako nebe a dudy, jakkoliv je X5 mezi suv výborná, o to víc mě zaráží, že to někdo před koupí nepozná.
No ptát se, v čem jezdíš ty se nebudu, protože po tom co tady předvádíš pravdu nenapíšeš. Tipuju tě na nějakou starší škodovku nebo něco z Francie
Ale radit a kritizovat - tady můžeš do aleluja. Jako kratochvíle je to dobré :no😒br /> Šíříš tady teorie a rozumy, jak bys byl Rakušanův pobočník 😒]
Ale radit a kritizovat - tady můžeš do aleluja. Jako kratochvíle je to dobré :no😒br /> Šíříš tady teorie a rozumy, jak bys byl Rakušanův pobočník 😒]
😁 Já nemůžu za to, že si neumíš vybrat... a přiznal ses k tomu sám. Je zbytečné, aby ses v tom h... ještě točil podpadkem. 😉
A přesně takto se diskuse stávají nesmyslnými. Šofér napíše, že to auto je hloupé, protože zabírá velké parkovací místo, já upozorním na to, že dnes jsou takto velká auta v dané třídě i když to nejsou suv, a ty začneš psát o tom, že se sedanem se líp jezdí... 😒]
ja reaguju na diamanta, kterej pise, ze si radsi koupi vysokou kozu se stejnym pudorysem jako sedan/kombik
tak ja teda radsi ten sedan/kombik s lepsima jizdnima vlastnostma
tak ja teda radsi ten sedan/kombik s lepsima jizdnima vlastnostma
pak je ale na tyhle zemekouli cca 800mil lidi, ktery tohle auto nutne potrebuje
Může být, ale v třeba takovém USA či Australii je to o tom, že parkování mají na takové monstra přizpůsobené od dob křížníku silnic, kdy se v Evropě jezdilo s velikostí max. v MB 112, který by dnes velikostí strčil do kapsy i Passat.. Tomu odpovídá i infrastruktura měst.
Ano, auta se neustále zvětšují, napříč třídami, parkovací místa většinou ne. Tohle měl být obsah sdělení?
Ne, obsah sdělění je že do evropských měst s menšími ulicemi a tím i parkovcími místy se takové obludy nehodí a potenciální kupci by měli mít soudnost si je nekupovat, pokud neparkují na vlastním pozemku.
A to píšu jako ten, co má jak vlasní barák a dvougaráž. Čím větší *** tím větší auto- přímá úměra.
A to píšu jako ten, co má jak vlasní barák a dvougaráž. Čím větší *** tím větší auto- přímá úměra.
Tak ať je v tom jasno, co je ještě auto a co už obluda? Píšeš o malých ulicích, takže ti jde zjevně o rozměry aut, výše ti píšu, že jako ta Q7 (dle tebe mastodont) je stejně velký i sedan vyšší střední, navíc dnes má skoro pět metrů i např. superb, takže to je už taky obluda? Nebo kde je ta hranice, auta střední třídy do pěti metrů ok, nad pět metrů obluda?
Všeobecně velké auta do měst nepatří protože jsou problémy s parkováním, Super radikální řešení má, myslím, Honkonkg- nemáš vlastní garáž či místo na parkování, nemáš auto. U nás by stačilo brát ohledy na vnější rozměry svého sociálního symbolu 😄
Nedávno jsem se tu poměrně obsáhle rozepisoval o tom, že jediným řešením přeplněných ulic měst, je svázání vlastnictví auta s placením za zábor veřejného prostoru jeho parkováním. Problémem nejsou rozměry aut, ale jejich počet, a jak správně říkáš, jsou města, v Číně je jich x, která vydání spz podmiňují prokázáním vlastnictví/pronájmen parkovacího místa. Na to ale, obávám se, naše společnost nikdy nepřistoupí.
Chudáci dodávkáři a kamioňáci... Podle tvého dogmatického vyjádření.
Ti ve městech nemají parkovat vůbec, pokud vám to nedochází. Proto to v mohých městech vypadá tak, jak vypadá. Naštěstí už s tím nešvarem typu.."dodávku či kamion před barák".. začínají zastupitelstva něco dělat a vykazují je do patřičných mezí značkami typu Obytná zóna ...
Jistě, nákladní auta, což jsou i dodávky, nemají v ulicích co dělat (parkovat), mají mít parkoviště v areálu svých firem, s tím nelze než souhlasit, a pokud s tím některá města něco ďelají, tak pochválit.
Jiná věc je, že zjevně nejsi schopen odpovedět na to, na co se tě ptám.
Jiná věc je, že zjevně nejsi schopen odpovedět na to, na co se tě ptám.
Kde a na co?
To tvoje, “všeobecně velké auta do měst nepatří…” není odpověď, ptám se, kde je ta hranice, co ještě do měst patří, a prosím míry, a co už ne.
Nevím co jsou ty hvězdičky... asi konto 😁?
Předpokládám, že Q7 je typicky oblíbená u rodin typu 2+2+ / +pes / +karavan / +loď apod. Prostě tam, kde větší rodina chce aktivně trávit čas a takové auto naplní.
Nevylučuju že si to někdo koupí jen tak z plezíru na vození svého jedináčka do školy vzdálené 100m od domova, ale holt není úlohou státu kontrolovat, jak lidi používají svoje auto. Na rozdíl od tebe si ale myslím, že ten poměr je spíš obrácený - 9 z 10 kupců ten prostor využije a jeden si to koupí "zbytečně". No možná 80:20 😄
Předpokládám, že Q7 je typicky oblíbená u rodin typu 2+2+ / +pes / +karavan / +loď apod. Prostě tam, kde větší rodina chce aktivně trávit čas a takové auto naplní.
Nevylučuju že si to někdo koupí jen tak z plezíru na vození svého jedináčka do školy vzdálené 100m od domova, ale holt není úlohou státu kontrolovat, jak lidi používají svoje auto. Na rozdíl od tebe si ale myslím, že ten poměr je spíš obrácený - 9 z 10 kupců ten prostor využije a jeden si to koupí "zbytečně". No možná 80:20 😄
Musím se smát argumentům typu rodina 2+2, pes+karavan+loď... ( 99%
vlastníků to nemá)..nicméně-klidně, ale pak si parkujte na svém pozemku, veřejný prostor není jen váš! Jste furt v myšlení zavšivení socialismem, kdy bylo všechno všech i to veřejné prostranství, pak to tak dopadá.
Mimochdem když jdu pro kluka do skautu, do klubovny -ve městě, tak se musím smát, jak ti bohatí vlastníci Tuargeu 1 či 2 generace, X5, a nyní módně RR parkují před jedenáctipatrovým panelákem! Jen aby se před těmi 66 partajemi ukázali, jací jsou frajeři. Jsou jen směšní stejně jako mnohé obhajoby těchto obrovitých aut tady.
vlastníků to nemá)..nicméně-klidně, ale pak si parkujte na svém pozemku, veřejný prostor není jen váš! Jste furt v myšlení zavšivení socialismem, kdy bylo všechno všech i to veřejné prostranství, pak to tak dopadá.
Mimochdem když jdu pro kluka do skautu, do klubovny -ve městě, tak se musím smát, jak ti bohatí vlastníci Tuargeu 1 či 2 generace, X5, a nyní módně RR parkují před jedenáctipatrovým panelákem! Jen aby se před těmi 66 partajemi ukázali, jací jsou frajeři. Jsou jen směšní stejně jako mnohé obhajoby těchto obrovitých aut tady.
Naopak Q7 je velmi praktické auto pro aktivní rodiny. Vejde se do ní nesmysl, na vzduchu se umí přikrčit na dálnici a na chalupě nebo klidně ve městě u obrubníku přejedeš cokoliv bez újmy. Vše s komfortem prémie vyšší střední. Pár let zpátky byla reálně za dobré peníze, nevím jak to je dneska.
S nabídkou motorizací po tomto faceliftu to budou mít prodejně horší, přece jen už konkurence obecně nabízí silnější motory, plus ty plug-iny, asi si to audi šetří pro novou generaci.
Bych se divil, kdyby nástupce Q7 byl s ICE. Udělali FL na další 4 roky a dál už podle mě EV.
Mrknul jsem, co se píše, a jak to vypadá, tak už novou Q7 testujou. A co píše Autocar, https😐/www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/rebooted-audi-q7-2026-bold-new-look
tak by právě nová Q7 měla být poslední ice model audi. 😉
tak by právě nová Q7 měla být poslední ice model audi. 😉
Je to smutné. Na druhou stranu, zrovna lidi co znám s Q7 nejsou úplně autíčkáři a myslím, že vše co jsem v mém okolí potkal bylo 3.0 TDI 210 kw a nekupovalo se kvůli motoru. Ti co řeší motor a chtěli podobný prostor (soudím jen z toho co znám) tak se už teď dívali jinam, typicky X7. Jen moje zkušenost.
Ale jo, já mám zkušenost podobnou, když bereme suv pro moji ženu, tak vždycky v balíku s dalšími čtyřmi auty jejích kolegů, a ti kluci (dnes už padesátníci) vždycky chtějí, abych jim ta auta nakonfiguroval, tj. v podstatě určil i jaký motor, páč se neorientují a je jim to vesměs jedno, takže většinou to bývaly ty obligátní třílitrové dýzly. Já jsem tu poznámku myslel v tom smyslu, že výkony obecně mezigeneračně nebo faceliftem u konkurence poskočily a tenhle facelift q7 má vrcholy v průměru konkurence. Takže asi přijdou o víc těch, co se přesunou ke gle/gls nebo X5/7, když měli např. SQ7.
Robert Hlavaty
se cyklus auta pohybuje kolem 7 let. EURO7 bude od 2027 (byť bez vlivu na ICE). Většina OEM teď prodlužuje (FL) současné modely do 2026-2027, kdy bude představovat nové generace, které tu s námi vydrží do 2035. Pak bude konec ICE (což silně pochybuji) nebo přijde zase nová generace... a pojedeme dál...
Souhlas, taky mi to tak připadá a dává to smysl. Ve výsledku i lepší řešení než BMW, které u pětky v podstatě škrtlo silnější spalováky kompletně. Za mě úplně zbytečně...
3_diamanty
Nebyva zvykom aby premiove audiny boli odsudene na druhy facelift pocas svojho zivotneho cyklu ... nieco mi vravi ze s nastupcom Q7 je nejaky problem alebo s jeho vyvojom trosku zaspali..... a mozno nebude vobec ( nie zeby som bol cielovka tohto mastodontskeho nezmyslu )... nuz nechajme sa prekvapit ... ale nieco tu nehra ... az cas ukaze vo co go
Toto nazivas mastodontsky nezmysel ….ale nad Geckom tu onanujes….
Vysvetlim ti to…. mam auto velkosti Q7 a mam ho preto lebo casto potrebujem 7 miestnu konfiguraciu (vozim deti na hokej) a vyuzijam aj vyssiu svetlu vysku ked chodim do svojho domu na horach, auto pouzivam casto aj vo firme ked rozvazam tovar……takze vyuzivame ponukanu kombinaciu priestoru a svetlej vysky na plno….a v porovnani s geckom to dava zmysel….gecko je zvonku velke a vnutri krpate, kufor je nepouzitelny pre rodinu,a ked dam 100 tisic a viac za auto tak ocakavam ze nebude v interiery hrkat ako krabica plna lega….ale to sa asi plagatovemu hrdinovy tazko bude vysvetlovat…..
Vysvetlim ti to…. mam auto velkosti Q7 a mam ho preto lebo casto potrebujem 7 miestnu konfiguraciu (vozim deti na hokej) a vyuzijam aj vyssiu svetlu vysku ked chodim do svojho domu na horach, auto pouzivam casto aj vo firme ked rozvazam tovar……takze vyuzivame ponukanu kombinaciu priestoru a svetlej vysky na plno….a v porovnani s geckom to dava zmysel….gecko je zvonku velke a vnutri krpate, kufor je nepouzitelny pre rodinu,a ked dam 100 tisic a viac za auto tak ocakavam ze nebude v interiery hrkat ako krabica plna lega….ale to sa asi plagatovemu hrdinovy tazko bude vysvetlovat…..
kolik Q7 v USA jezdi na naftu?
kolik F150, proti kteremu je Q7 drobecek, je na naftu?
proc je u nas sakra normalni, ze spousta lidi, a to vcetne redakturka, si mysli, ze do vetsiho auta patri nafta?
odpoved je jednoducha - protoze vetsina lidi jsou kolenovrti, ktery podporuji staty EU nizsim zdanenim nafty proti benzinu
u nas je benzin zatizenej o vic jak 40% vyssi spotrebni dani nez nafta
vysledek vidime dnes a denne, kdy se z dyzlu line rakovinotvornej smrad
v soucasnejch chladnejsich dnech to je jeste patrnejsi
muze si bejt nekdo jistej, ze ze soucasnych "clean diesel" se za 10-15 roku nestanou podobny rakovino a jedomety jako z jednickovejch, dvojkovejch a trojkovejkch oktavek ??
za 10-15 roku se soucasna O4 propadne do nejnizsich spolecenskych pater, tedy lidi, kteri zanedbavaj udrzbu.
a kdyz jim da nekdo na vyber, ze novej dpf a scr dejme tomu za 20tis, anebo chipnuti za 5tis, tak nepochybuju, jaka bude u mnohych volba
nezapomen, ze tihle lidi koukaj jen do dalsi vyplaty nebo dalsiho terminy socialnich davek a technicka je jednou za 2 roky, coz je za horizont, ke kterymu nedohlidnou