Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor s Martinem Králíčkem, šéfem českého MG: Zákazníci původ neřeší

Vznikla sice v roce 1924 ve Velké Británii, po krachu koncernu MG Rover v roce 2005 se ale dostala do čínských rukou. Dnes je MG součástí koncernu SAIC, s vývojem i výrobou primárně v Číně.
Zpět na článek
28. 1. 2024 10:11
Avatar - pradeda777
28. 1. 2024 10:05
Kdo kupuje čínu...
.....podporuje čínské vykořisťovatele....FUJ!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
28. 1. 2024 10:15
Re: Kdo kupuje čínu...
Vlastní kapsa je holt důležitější. Myslím že při stejných cenách by skoro všichni vzali Škodovku... ale vytáhnout z kapsy třeba 100t navíc za stejnou vnímanou hodnotu se jim holt nechce.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 10:51
Re: Kdo kupuje čínu...
Vlastní kapsa je důležitější. Ano, přesně tak. Za to že tu máme kvalitní Čínské auta může VAG, BMW, Mercedes, kteří prodali své know-how čínskému autoprůmyslu jen kvůli vlastní kapse, hamižnosti a nenažranosti.

Takže automobilky hledí jen na své zájmy,, svůj zisk, zatímco jejich zákazník má pro morální zásady kupovat předražené evropské značky, které stejně montují z čínských dílů?!

Probůh proberte se, Dušínové...!!!
28. 1. 2024 12:13
Re: Kdo kupuje čínu...
A proc tu tedy neustale brecis nad evropskym autoprumyslem?
Kdyz si koupis cinana a ani nemrknes.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 10:45
Re: Kdo kupuje čínu...
Kdo kupuje VAG, podporuje Čínu taktéž. Kdo si pořídí domácí FVE s podporou našeho skvělého státu, podporuje Čínu také.

Takže si klidně pro čínský auto půjdu když to pro mě bude zajímavé, a vůbec nemá smysl z toho mít špatné svědomí.

Evropu neohrožuje Čína. Evropu ohrožuje evropská politika zelených fašistů typu Timmermans, Leyen a dalších. Rozklad EU už začal, Francie, Německo je naprosto v háji. A kde je Německo dnes, tam my budeme zítra. Protože jsme na Německo navázaní.
28. 1. 2024 12:15
Re: Kdo kupuje čínu...
Moc bych ti pral, abys byl v haji jak prumernej Nemec nebo Francouz. :D
Pak bys tu takhle blbe netro(t)llil.

https://www.e15.cz/…a-odvody-1411218

"Z tabulky názorně vidíme, že zaměstnanec s průměrnou hrubou mzdou 3 462 euro obdrží na svůj bankovní účet 2 506 euro, neboť zdanění na straně zaměstnance činí 27,6 procenta."

Chudakovi prumernymu Francouzovi prijde na ucet kvuli vysokymu zdaneni "JEN" 62.000Kc mesicne.
Ten je proste uplne v haji.
:D :D :D

rohYpnole, ruku na srdce. Co ty bys za to dal, byt takhle v haji? ;-)
28. 1. 2024 14:25
Re: Kdo kupuje čínu...
Když už tady říkáš A, musíš pro objektivní argumentaci říct i B, tedy jaké má ten Francouz životní náklady!
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:27
Re: Kdo kupuje čínu...
JJ, a pronájem bytu stojí v Paríži 17 000 kč, že jo.

HAHAHA. Máš tu smůlu že znam paní co žila ve švýcarsku ajednoho pána v Norsku. Ten mi vyprávěl už v roce 2017, jak tam maj lidi 105 000 kč a pivo stojí 85-110 kč :-) :-) :-) A pronájem bytu co tady stál 10 000 kč že tam byl tehdá za 27-40 tis kč :-)
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2024 06:46
Re: Kdo kupuje čínu...
No " naprosto v háji" je trochu přehnané, Francie pořád vesele rozhazuje. Německá ekonomika se dávno zrcadlí v té naší. Nicméně faktem je, že životní úroveň u nás klesá a vyhlídky nejsou růžové.
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 10:49
Re: Kdo kupuje čínu...
Takže celá EU podpořuje vykořistovaltele, když 45-98% komponent OZE je Made In China, největší výrobci baterií, nabíjecích stanic atd sou z číny a další miliardy položek na EU Trhu sou made in china

Dobrý vědět :-) :-) :-) Holt celá EU je prošpikovaná čínskými agenty, tudíž ale nemáte nejmenší šanci. Kupte si učebnici čínstiny a začněte se učit, brzy se Vám to bude hodit
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 10:53
Re: Kdo kupuje čínu...
Přesně tak.

Koneckonců kdo že skupuje evropské emisní povolenky??? Nemá značný podíl náhodou Čína?!? ...
28. 1. 2024 12:47
Re: Kdo kupuje čínu...
ty tvoje cisla a procenta jsou nejvic!!! Jed dal bomby a nevzdavej to!!
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:27
Re: Kdo kupuje čínu...
Ty čísla sou realita, tabulku sem Vám sem dával nedávno
Avatar - KANKUNEN
28. 1. 2024 12:18
Re: Kdo kupuje čínu...
To je takové prohlášení, jako že láska je důležitější než peníze.
28. 1. 2024 15:47
Re: Kdo kupuje čínu...
A kdo kupuje Škodu podporuje vykořisťovatele německé
Avatar - Fomax
28. 1. 2024 10:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
28. 1. 2024 10:14
On se vždycky nejakej takovej najde
Co bez skrupuli pomáhá těm druhým.
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2024 10:18
ale hov*no ze neresi kralicku
ja chinsky sra*cky nechci
ses stejne nabubrelej jak ti rudi soudruzi z chiny
genocida, ktrerou chinsti komunisti pachaj treba na ujgurech ti nevadi ??
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 10:31
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Genocida Izraele na civilních obyvatelích Palastiny včetně děti ti nevadí, melounový utopisto?
Avatar - Roman Horký
28. 1. 2024 10:33
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Baryku ty jsi fakt pra. Se a klidně mě zablokuje. Nechte si tady raději Horkého Roma.
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 10:46
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Počti si . Jižní Afrika zažalovala Izrael. Počti si o tom, jak když veze otec nemocné dítě se záchvatem do nemocnice ho Izraelci nechají hodinu čekat na checkpointu až dítě umře.https://d3i6fh83elv35t.cloudfront.net/static/2024/01/192-20231228-app-01-00-en.pdf
https://www.novinky.cz/…enocidy-40456922

Horký rom = Hammuna
28. 1. 2024 11:11
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
jsi zastance nejen rudejch cinckejch noku a teroristu s rossiji, ale nove i teroristu z hamasu
jizni afrika ...
kde to je ?
a kdo tam tomu veli ??
rossija nebo china ???
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 11:22
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Co maj obyčejný lidi společný s Hamasem?
28. 1. 2024 11:35
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
co ma obycejnej rusak asi tak spolecnyho s putlerem?
treba ze ho voli, podporuje ho v teroru na ukrajine a dodava mu biomaterial do mlynku nam maso
podobne v pasmu gazy
Avatar - Mokrous
28. 1. 2024 19:03
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Sorry, ale co si z tohoto videa má odnést zkušenější člověk???
My u nás nemáme dost popletených senilních lidí, bez vlastní zkušenosti?
O čem může vyprávět babička, kterou jako malé dítě odvezli do bezpečí a zbytek zná sama taky jen z vyprávění?
Že na tom má určitý podíl politika Bibiho? Ano, svým způsobem má.
Chtěl klid a podcenil nepřítele. Nechal pásmo Gazy, ať si žije za plotem samo svým životem. Po násilném odsunu židovských osadníků z pásma Gazy jim to tam nechali kompletně celý. Nikdo už na tu zvěř neměl nervy a tak je postupně obehnali a mysleli si, že to bude stačit. Bibi jim krom vody a ropy a potravin a dalších věcí nechával doručovat každý měsíc miliony dolarů z Kataru a dalších akbar států. A dokonce nechal i Hamás ať si Gazu ovládá a byl za to svým způsobem rád, jelikož to pomohlo více rozštěpit otázku tzv. "Palestinců" protože Fatah si to zase dělal po svém na Z.B.J.
A tam on soustředil většinu vojska, aby udržel "klid" v této napjaté oblasti se spornými osadami. Aby to nebylo černobílé, radikální osadníci sice občas obsadili cizí kus šutru a něco tam postavili, ale často jim vlastní vláda a armáda jejich práci zbořila a sebrala. Že jsou ale radikální osadníci taky pěkně agresivní a vygumovaný palice, tak v tom bych souhlasil.

Ale tvrdit, že to celé zavinil? A jak by tomu asi zabránil? Ještě tvrdší blokádou a omezováním financí? Byl by řev ze všech stran. Měl snad zaútočit hned po volbách a krvavém vítězství Hamásu? Těžko, byl by řev, že je agresor. A co on chtěl? No klid a dělat si svoji malou špínu v politice asi jako každej z.m.r.*, co je v politice. Nebo snad znáš někoho, kdo tam je a není z.m.r.*???
No a tak si říkal, že Iron dome spolu s plotem pořeší navzdory brutálním nákladům ochranu civilistů v Izraeli a nějak to půjde a že těch pár set až pár tisíc raket měsíčně nějak pokryje a bude to. No, přepočítal se. Akbaři se za penízky od Uršuly ze Lejna připravili líp a dál už to zná asi každej.
28. 1. 2024 11:37
Re: Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Zvolil si je moulo.
Avatar - KANKUNEN
28. 1. 2024 12:14
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Barikov se neštítí ničeho, rudý mozek, který lže i sam sobě, že není rudý.
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 18:30
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Rudý jste akorát Vy melounáři, pod tou zelenou slupkou. :-)
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2024 08:43
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Jižní Afrika je opravdu etalon lidských práv. :D
Avatar - Mokrous
29. 1. 2024 13:17
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
To jo, hlavně od té doby, co se teroristům rozdávají nobelovky za mír. Další instituce, která má tu správnou "váhu".
Avatar - Mokrous
28. 1. 2024 12:42
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Jako v mnohém se shodneme, ale palestinští a další akbaři z okolí vs Izrael, tak v tom stojím zásadně na straně Izraele. Souvislosti je třeba hledat nejméně 3000 let zpátky, ale i kdybychom se drželi jen období od pádu Osmanské říše, tak je evidentní, kdo dělá od začátku jen peklo a má jediný cíl, vymazat Izrael a židy z mapy světa. Utrpení židů je po staletí neskutečné a zbytečných válek proti nim mnoho, stejně jako promarněných šancí na dohody ohledně území a mírového soužití. Izrael chce žít v míru, buduje, inovuje, pracuje, živí spoustu “Palestinců”, má demokracii a svobodu. Šílenci okolo jen nutí svoje děti od narození nenávidět a vraždit. Mezi tím se množí jako králíci a natahují ruce o pomoc a peníze a za ty kupují a vyrábí zbraně, aby mohli plnit svoji nekonečnou misi na vyvraždění celého Izraele.
Někdy si pusť názory obyčejných “Palestinců” z ulice, jak by hodili na Izrael atomovky, kdyby to teda nemělo negativní dopad i na ně. Názory kreatur z OSN mě vůbec nezajímají. Všechny tyhle světový organizace už dávno neplní svoje funkce a dělají pravý opak.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 14:31
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Jsem ten poslední kdo by se chtěl zastávat útoků na Izrael. Ale právě že historickými souvislostmi a nezaujatým pohledem v delším časovém horizontu ta situace zdaleka není tak jednoznačná a reálně nemá řešení dokud jedna strana nevymaže tu druhou. Což se nikdy nestane zcela. Navíc si nemyslím, že my máme právo soudit a rozhodovat o jiném regionu co tam je či není správně.
Asi taky nechceme, aby nám někdo cizí rozhodoval o tom, jestli tady nás náhodou nemá být Sovětský svaz, protože jiným pohledem zvenčí to někdo může mít za správné a právně v pořádku. Třeba proto, že po WW2 si takto Evropu velmocí naporcovaly...
Hrozně záleží, jaký časový úsek hodnotíš a k čemu co vztahuješ. Koneckonců, na tom teď Rusko postavilo svoji "propagandu", kdy legitimní je podle nich právě to, co oni si zrovna vyberou. Úplně stejné ale funguje i západ. Jen je problém, když každý začne vycházet z jiného časového úseku.
A koneckonců přesně tohle je problém i Izraele...
Jen tím říkám, že ten problém je složitější a mnohem hlubší.
Avatar - Mokrous
28. 1. 2024 16:20
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Na tohle je těžké reagovat.
On někdo založil Kijevskou Rus u nás v Praze? Pácháme 3 tisíce let genocidu na Rusech? Útočíme na ně nepřetržitě tak dlouho, dokud se ucho neutrhlo a nevlítli na nás natvrdo? Příměr s Ruskem je zde zcela mimo realitu a z docela jiného soudku.

A my snad rozhodujeme, co se děje v Izraeli? Můžeme pouze stát na něčí straně, ale o tom co se tam děje, rozhodují ti, co v regionu žijí. Plus velcí hráči jako USA a sponzoři jako Katar, Írán, EU. Tudíž i ty a já. My všichni pomáháme platit rakety a tunely.
Máš z toho radost? Já ne. Mě je z toho na blití.
Odkud pochází Izraelité? Kde žil a vládnul král David? Kde byla Judea? Bylo to někde v Alžírsku, Argentině, nebo Austrálii? Víš kdo to byli Pejištějci? A víš kdo, kdy a proč pojmenoval za trest území Izraele hanlivě "Provincia Syria Palaestina" ?
Jak by se ti líbilo, kdybys jako Čech a všichni tvoji předkové po tisíce let jen trpěli nekonečné utrpení, pogromy a holokaust jen proto, protože nějaký dementní biblický blitky a proto, že seš Čech. A představ si, že bys byl jako přeživší z koncentráku rozptýlen po Evropě a světě a chtěl bys s dalšíma Čechama konečně domů někam k Praze, konečně zažít čas klidu a míru a dostal bys pár metrů úhoru a kamení bez vody a řekli by ti starej se. A ty bys byl rád a dal se s kamarády do práce a zítra by přijeli sousedi z Polska, Rakouska, Slovenska i Německa vás všechny povraždit, protože vás zasraný Čechy, tady nikdo nechce a všichni vás nenávidí.

A takto můžeme pokračovat třeba na tisíc stran. Historií Izraele a těch magorů okolo se zabývám už docela dlouho. Brzy nás tu totiž čeká to samý v bleděmodrým. Jen idiot to nevidí.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 18:25
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Ani na to nemusíš reagovat. Na to není žádné moudro. Izrael je v právu. Palestinci jsou v právu. Hamás páchá zlo a zvěrstva. Izrael není také bez poskvrny.
Avatar - Emel
28. 1. 2024 15:03
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Je rozdíl stát na straně Izraele kriticky nebo nekriticky. Samozřejmě jsme jejich tradiční spojenec a tak, ale to, co se tam v poslední době děje - i před útoky Hamasu - nebylo v pořádku. A počet civilních obětí jejich operace v Gaze taky není v pořádku.
Avatar - Mokrous
28. 1. 2024 15:55
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Vymysli řešení a dostaneš nobelovku za mír. A můžeš poslat návrhy přímo Bibimu.

Co konkrétně nebylo v pořádku? Jak by se ti líbilo žít na Vinohradech, kdyby na tebe z Tróji lítalo 5.000 raket měsíčně a financovala to EU?
Jak by se ti líbilo, kdybys do firmy přijal pár chudých potomků teroristů z Tróje a dobře je platil a dal jim možnost lepšího života a oni by ti za to unesli ženu a zabili zbytek rodiny?
Jak by se ti líbilo, kdyby v rámci intifád tvoje dítě sedlo do tramvaje a jelo do školy a cestou vybouchlo ve jménu Aláha? A zítra sousedovo a pozítří kámoš z práce a tak pořád den co den už nejméně posledních 75 let.
Řešil bys to květinou? Nebo by sis řekl, čert vem praotce Čecha, proč bydlet v Čechách, pojďme se přesídlit třeba někam do stepí Mongolska, třeba nám to schválí...
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 18:09
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Ano. Právě že to nemá řešení. Protože žádné řešení není správně. Protože odvěká pravda praví, že násilí plodí jen násilí.
29. 1. 2024 07:54
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
To tu niekomu vysvetľuj. ;-\
Avatar - Emel
28. 1. 2024 20:34
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Není problém vymyslet řešení, problém je motivovat obě strany to dodržovat.

Co konkrétně bylo v nepořádku - třeba reforma soudnictví letos v létě, to je posun přesně ve stylu Orbána apod., prostě urvat ve státě absolutní moc a pokud možno se neohlížet na nic a na nikoho. Ale hlavně a naposledy aktuální operace v Gaze... dneska je tam kolik, nějakých 25t civilních obětí? Řádově tolik, kolik udává Ukrajina od začátku války? Já vím že si (teď) začal Hamás a jeho útok měl cca. 1000 obětí, ale nemůžeš přece ve svém státě v reakci na teroristický útok zabít 25x tolik civilistů bez ohledu na to, jestli s Hamásem mají nebo nemají něco společného.

Zkus si třeba najít, co k Izraeli říkal Schwarzenberg - na jednu stranu podporovatel Izraele jako takového, ale také schopný na něm vidět chyby. To je mi blízký postoj...
Avatar - Mokrous
28. 1. 2024 20:59
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Tvl, ty z toho děláš solidní polívku...
Co má proboha momentální vnitrostátní politický boj společnýho s desítkami let úporné snahy vyvraždit všechny židy???
Jak označuješ civilní oběti? To jsou ti, co zvolili Hamás a tančili v ulicích a oslavovali upalování dětí zaživa před očima rodičů, které pak utloukli motykou, nebo rozpárali vejpůl? Tyhle chudáky myslíš?
Odkud čerpáš data o civilních obětech??? Od hamásu??? Tedy od těch, kteří cvičí kluky od útlého věku ve výcvikových střediscích, jak správně oddělat žida?
Od těch, co řvali, jak jim Izrael hodil nejmíň atomovku na nemocnici a jak tam mají 500-700 mrtvých dětí a jak hned BBC a další mediální přisírači hned odsuzovali barbarský útok Izraele na nemocnice? A pak se teda tak nějak mimochodem potichu prokázalo, že si ti ***i sami poslali jednu z 15 tisíc raket za poslední 3 měsíce určených pro blaho Izraelských civilistů na nemocnici, páč mají cca 30% selhání a bouchá jim to prostě všude a že výsledkem bylo pár zničených aut na parkovišti před špitálem a pár rozbitých oken + divadlo herců pro jejich propagandu, jako vždy.
Tak od těhle dobráků přebíráš data? Od těch, co si postřílí vlastní lidi, když chtějí jít na jih? O těch, kteří nechají střílet kluky od 10 do 18 let v civilu do nepřítele a když zahodí samopal, tak jsou z nich civilisté a děti zároveň? Tak od těch čerpáš přesná data?

Já s prominutím seru na slova našeho senila, dnes již nebožtíka šlechtice... Já se zajímám o to co se děje v Izraeli v širších souvislostech a sleduju desítky zdrojů včetně autentických videí obou stran a jejich skutečná vyjádření a reakce a ne jen sepsané bláboly od úplatných a manipulativních médií na zakázku. Stejně tak seru na postoje OSN a podobných deviantních vyžírků a slouhů.
Avatar - Emel
29. 1. 2024 08:53
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Ne, to jsou čísla OSN. 16.000 mrtvých žen a dětí, celkem cca. 25t.
https://abcnews.go.com/…killed-106530993
Ale jestli máš nějaká jiná důvěryhodnější čísla, sem s nimi, já neříkám že jsou to přesná čísla, jen odhady... třeba se ukáže, že je to jenom 20.000?
Ano jistě mezi oběťmi jsou i sympatizanti Hamasu, ale tohle je prostě příliš.
Není žádná úporná snaha vyvraždit všechny židy, naopak... Izrael dělá všechno proto, aby na jeho území žádná arabská menšina nebyla. Izrael má právo něco dělat... ale ne tohle. Mimochodem, i pro USA už je to trošku přes čáru... i pro mezinárodní právo je to přes čáru...
Avatar - Mokrous
29. 1. 2024 13:36
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
To je pořád dokola. OSN - zbytečná instituce hájící práva dobytků z celého světa. Tečka.
Dítě = borec s kalachem, co tě jde zastřelit, akorát mu je 17 let a 10 měsíců. Tečka.
Žádná důvěryhodná čísla nemá nikdo a dokud v tý díře bude oficiálně operovat banda teroristickejch ***ů a vydávat tyhle údaje za pravé, taky mít žádná nebude.
Hnusný to je a já rozhodně nemám radost z toho, že někde umírají malý děti, kvůli tomu, že jejich rodiče jsou retardovaní ***i. Jenže jak tohle chceš vyřešit? Má snad Izrael říct: "OK klucííí, cosmesitosmesi a od zejtřka dobrý." Jo? Kontrolní otázka: Jak dopadlo pokaždé mírové řešení a ukončení bojů? No jednoduše. Akbaři se vyzbrojili a nachystali a provedli další útok. A to budou dělat dalších 700 let nejmíň, o který jsou pozadu za křesťanskejma zvěrstvama. Vzpomeňme na ty naše kluky husitský, to byly taky slušný howada. No a Izraeli přetekl hrnec a Bibi řekl: Hamás zničím do základu. Tečka. A já ho v tomto podporuju. Jakékoliv kompromisní řešení skončí za pár let dalším masakrem. Já osobně bych jen víc tlačil na humanitární pomoc pro prověřené obyvatelstvo a snažil bych se je přesunout mimo bojové zóny, tak, aby neprošel jediný ozbrojený Hamásovec a až by byl civil venku, tak bych je natvrdo vybombardoval a vypálil do jednoho. Bohužel o tu zvěř (sakra zase urážím skutečný zvířata) nemá nikdo zájem a ani Egypt jim nepustí byť jen kus pouště.

Až teprve potom nová prozatímní vláda pod mezinárodní kontrolou, obnova území, atd... Krok za krokem. Uřvaný tlupy akbarů napříč světem a výkřiky jejich posluhovačských médií placených od dalších akbarů neberu jako relevantní informace a je potřeba se nenechat od nich nikam zatlačit, protože to je konečná cesta.
Jak jsi na to přišel, že Izrael dělá vše proto, aby u nich nebyla žádná menšina? Právě, že jen tam je alespoň nějaká šance na právo a demokracii a svobodu. Právě, že tam pracuje spousta tzv. palestinců a židé jim dávají lepší život.
Hele, nemám celý dny na to, tě tu školit. Máš-li zájem, studijního materiálu je nekonečno. Projeď si to alespoň od toho roku 1919. Ale nesmíš číst jen letáčky z demošek, kde se zpívá píseň na konečné řešení židovské otázky: "From the river to the sea!"
Avatar - Emel
29. 1. 2024 14:00
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
OSN je zbytečná instituce, aha... a jak se tedy má svět na něčem společně domlouvat? Mezinárodní soudní dvůr je hádám taky zbytečný. No dobře... kolik mrtvých tam je podle tebe? Udává nějaká čísla sám Izrael?
Že všechny ty mrtvé děti jsou sedmnáctiletí kluci s kalachem jsem nevěděl, díky za info ;-) ... tohle je taky propaganda, sorry.
Co má Izrael dělat? Prostě se chovat jako zodpovědná vláda nějakého území a obyvatelstva. Za pomoci tajných služeb bojovat s Hamásem a zároveň nabízet nějakou perspektivu úspěšného života všem svým občanům a tím omezovat jejich radikální sklony. A taky fungovat vnitřně jako demokracie. Je poměrně jasné, že vize velké části politické reprezentace je taková, že už se Palestinci do Gazy nevrátí.
Avatar - Mokrous
29. 1. 2024 14:23
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Proboha! Jakých občanů Izraele?!?!?!?!?!?!? O čem se tu bavíme? O těch, co si hrají přes 35 let na vlastní stát?
Tzv. Palestinci, což není nic jinýho než mix arabů z dob Osmanské říše dostali nějaký svůj prostor po vyklizení Britského mandátu a Židi dostali zase jiný prostor. Mimochodem arabům zůstaly úrodné oblasti, židi dostali povětšinou poušť, savanu a šutráky.
Hned druhý den po vyhlášení samostatnosti je napadli všichni. Jak Tzv. Palestinci, tak Jordánsko, Sýrie, Egypt, Saudi atd...
Díky jejich umu, houževnatosti a podpoře z USA a hlavně od nás Čechoslováků se ubránili a dokonce zvětšili přidělené území. A pak už to jelo v podobném stylu až do dneška.

Ty běž taky do politiky. Umíš tvořit spousty krásných prázdných a nesmyslných vět a proklamací a přání a rad, aniž bys tušil o čem mluvíš...
Avatar - Emel
29. 1. 2024 21:41
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Pokud ty to neumíš bez osobních útoků, tak si ty názory klidně nech pro sebe...
Avatar - Mokrous
29. 1. 2024 22:36
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Sorry, ale asi to tak bude lepší, protože to zřejmě postrádá jakýkoliv smysl.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 18:20
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Problém je, že Izrael musel udělat co udělal. Jenže ve výsledku je to jen voda na mlýn Hamásu. Jak říkám, nemá to řešení.
Z druhé strany nemyslím, že to je věc, která se nás týká a kterou máme řešit. Světový mír prostě nezařídíme. Že se to tam bude dalších 1000 let řezat a bude to krvavá zem, je bohužel nad slunce jasné.
28. 1. 2024 14:28
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Pokud by Hamás bestiálně nezaútočil na izraelské civilní obyvatelstvo, měli by teď v Gaze svatý klid! :-)
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 18:14
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Kdyby bába měla kule, tak by to byl dědek...
29. 1. 2024 07:55
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
A dôvody toho útoku ťa nezaujímajú? Ako napísal rohypnol vyššie - násilie plodí len ďalšie násilie.
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2024 07:25
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Proč sem taháš Izrael? :D Oni mají nějakou automobilku?
29. 1. 2024 07:57
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Čo Qoros? ;-)
Avatar - Roman Horký
28. 1. 2024 10:32
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Když se podíváš jak všichni nakupují čínské produkty tak to nevadí skoro vůbec nikomu.
28. 1. 2024 11:19
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
vsichni nakupujou chinsky produkty...
... ale pritom china s o nekolik set milionu vetsim postem obyvatel nez cely Zapad dohromady, ma jen tretinovy HDP nez ten vysmivanej dekadentni Zapad ...
neco mi tady nehraje
Avatar - Mokrous
28. 1. 2024 12:48
Re: ale hov*no ze neresi kralicku
Vyděržáj pyjaňjér. Dočkáš se brzy přesného opaku.
28. 1. 2024 11:30
Nejsme v Rusku,
kde Čína nahradila EU.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 12:27
Re: Nejsme v Rusku,
Máš pravdu. Jsme v EU, kde Čína nahradí EU.
29. 1. 2024 07:57
Re: Nejsme v Rusku,
Už sa deje. A EU stále spí.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 1. 2024 19:10
Zakaznici ne...
Ale meli by.

Ti kdo vi, a resi, toproste nikdy nekoupi.

Je to merketingovej podvod. Podporovanej obcas utrousenymi poznamkami o britsko-cinske znacce.

Ne, je to cista Cina. A prisla proto, aby nasi ekonomiku poskodila a vydrancovala.
Spoluprace s nima je vicemene zlocinne, minimalne vysoce nemoralni.

Timto pana reditele pozdravuju.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 19:30
Re: Zakaznici ne...
Hele, on někdo nutil prodat MG nebo Volvo Číňanům??? Já jsem si nevšiml.
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 19:44
Re: Zakaznici ne...
MG/ Rover mělo BMW a ryche od toho utekli a nechali si jen Mini.
Je logické, že čínan nebo Ind po těchle automobilkách se slavným jménem a historií skočili.

Není to jen MG, Volvo nebo Jaguar, ale i DeTomaso, Lotus, Saab atd

Ten výprodej značek v 00 letech byl docela masivní, hlavně v Británii
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2024 20:14
Re: Zakaznici ne...
Ano.

Jenže my jsme v situaci, kdy třeba Německo prodalo Číně polovinu Hamburského přístavu (ok, měl tam ex post být nějaký přezkum....nevim jestli už to dopadlo).

Takže ty řeči o zlé Číně jsou jen alibistické žvásty. Nic víc. Problémem je jen a pouze chování Evropských vlád, evropských politiků, evropských společností, evropských akcionářů, Evropské unie a evropské komise...

Zkráceně - a budu to tu psát pořád znova a znova - největším problémem a hrozbou Evropské unie je Evropská unie sama.
Avatar - Barrichello
28. 1. 2024 21:33
Re: Zakaznici ne...
Protože je to byrokratický moloch snažícíc se o centralismus a opravdu silně připomínající sovětské politbyro
Avatar - Ja Prvni 123
28. 1. 2024 22:00
Re: Zakaznici ne...
Vis co ne alibisticke?
Psat i alibistickych recech.
:-)

Mne je uplne jedno co delaji Nemci s pristavem v Hamburku.
Ja jsem odpovednej za to, co delam ja.
Nic z Ciny nechci.
Kdybych potreboval vypravit lod, tak si zjistim, komu ten Hamburk patri.
A pokud Cine, sel bych do Ostende.
I kdyby to bylo drazsi.
29. 1. 2024 07:59
Re: Zakaznici ne...
Najväčší alibizmus si práve prejavil.V globálnom svete žiadne ja neexistuje.
28. 1. 2024 19:11
Neřeší původ?
Jak kteří! Já ano!
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2024 13:48
Zakaznici povod neriesia
Bohuzial riesia iba peniaze a kupia ksunt. ZS je ksunt, rovnako aj HS, no ten ma aspon slusny motor. Ruky by som polamal tomu, kto da do auta na sedadla umelu kozu a tym sedadlam neurobi odvetravanie, alebo aspon nejaku perforaciu A ten infotainment - to sa zakaznikovi ani nemalo dostat do ruk. Uz len slovne spojenie Digitalna klimatizacia hranici s podvodom na zakaznika. Naozaj nerozumiem, ako moze niekto kupit "rodinne" auto, ktore ked nalozim 4 ludmi a nejakou batozinou potom v dosledku mizerneho vykonu a krutiaku zrychluje z 80 na 120 za 10 sekund a ma odvahu povedat, ze jemu to s prehladom staci, ze nie je pretekar. To, ze obmezuje plynulost premavky - to ho nezaujima. Dalsia vec - na co su komu SUV 4x2. Tazka karoseria, maly lahucky agregat nedostatocne zatazuje prednu napravu a auto potom nic neprejde. Ked kupujem SUV, tie horsie jazdne vlastnosti a obvykle aj vyssiu spotrebu chcem mat aspon trochu vykompenzovane - pouzitelne 4x4 je najvhodnejsi sposob. Inak SUV nepotrebujem, Ten, kto kupi ZS ma hlboko do vrecka a lepsiu sluzbu mu urobi Sandero Stepway, ako nieco taketo. A to plati aj o Dusteri 4x2 LPG. Poznam cloveka, ktory to kupil vo vidine minimalnych nakladov na jeho cestach na rybacku. Ked sa parkrat nevedel dostat spat na cestu po mokrej trave do kopca, to svoje slavne LPG predal a kupil toho praveho Dustera - stvorkolku. A nema problem, a ani to tolko nezerie, aby ho to zruinovalo.
Ked SUV, tak jedine 4x4.
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2024 19:51
Poblil bych se
Že se p. Králíček nestydí, nelze se tomu divit. Že si Britové nechali fabriku koupit Číňanem, je jejich chyba.
Že ovšem Číňan krade technologie, posílá špiony do celého světa, zabíjí nepohodlné krajany po celém světě, touží po celosvětové hegemonii, staví koncentráky, podporuje terorismus atd. to už vadí.
A ta svá auta, pod značkou GM, ať si kupují tací, kterým je pumpička, že třeba v lakovně hákuje přikovaný Ujgur, třeba tací cynici, jako je Králíček...... chcípnul bych do týdne, v autě od Číňana....pokud by ovšem fízlovací čip nezavolal RZ, nebo mi rovnou nedodělal....
Rozbalit vlákno
0