Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Atomas
Tak já už jsem si začínal myslet, že to kombi by nemuselo být tak hnusný jako sedan, protože nebude mít ubíhající p*del ve stylu Peugeot 504. Ty tajnosnubný fotky "siluety" dávaly jistou naději.
Ale ne, oni ti designéři v BMW trvají na tom, že to musí být hnusný za každou cenu a místo okna za C sloupkem tomu museli udělat malou střílnu s asi 15. linií, která jde odnikud nikam.
Tvl, teď už mě nikdo nepřesvědčí, že BMW ta auta nedělá hnusná schválně.
Ale ne, oni ti designéři v BMW trvají na tom, že to musí být hnusný za každou cenu a místo okna za C sloupkem tomu museli udělat malou střílnu s asi 15. linií, která jde odnikud nikam.
Tvl, teď už mě nikdo nepřesvědčí, že BMW ta auta nedělá hnusná schválně.
Mám z toho úplně stejný pocit, tohle je designově nejhorší bmw kombík. ;-\
Mě to přijde o trošku lepší než zadek sedanu, tam ta zadní sekaná světla podle mě řvou více.
:yes:
Kombajn s elektrikou se bude prodávat jak včerejší noviny 😄
Bohudík má mě na HL, takže odpoví jen z jiného účtu, moc se těším. Možná přijde aj Folmax :yes: :yes:
Co ale odmítám, je nesoudná adorace EV. Je to pouze vědomé ničení toho co funguje a tlak směrem, na který nejsme připraveni.
Také jsem tady už rozebíral problém dostupnosti zdrojů el. energie. Vybudovat síť nabíjecích stanic není velký problém. Ale vybudovat nové zdroje je problém, když😒br /> - na fosilní zdroje jsme hodili kardan
- jaderné zdroje nevybudujeme dříve jak za 25 let a přitom se pořad jenom kecá
- OZE - jsou nestabilní obecně
- atd atd.
Prostě věci se ´mají dělat s rozumem a diverzifikovaně.
“já bych jenom požádal všechny diskutéry na Auto.cz - nereagujte na příspěvky tohoto multiblba.
On vyhnije sám, když nebude žádná reakce na jeho trollovské hlouposti”
https😐/www.auto.cz/diskuse/92222/1
Člověk, který nadává na ostatní - je impotent, rozumíš. Nemusíš dal odpovídat, stejně ty nemáš koule, falešní lidí mě vůbec nezajímají.
Uvidíš auta o kterých se ti bude zdát i ve vlhkých snech :😉
Stejná píseň jako webpajia a jeho 540i
JI/RI a jeho 740d L, BaricheIIo a jeho “fake” garáž… ti taky odmítli se sejít.
Moje vlhké sny nejsou o autech ale o umění.
OK, peťanku, jsi Ihář a chlap bez kouIi.
Podle - https😐/ev-database.org/…5-eDrive40-Sedan - papá sedan v zimě 23,5kWh/100km / normálně 18,2kWh/100kWh, ale prázdný a to při pouhých 110kmh 😉
Na YT jsou testy lehčího i4 se stejným pohonem a při běžných dálničních rychlostech 130-160kmh 30kWh, tj při 82KWh baterii to bude sotva 270km a to moc autobahny v Německu neprofrčíš 😉
Případně Harry´s Garage test i5 M60 Xdrive
https😐/www.youtube.com/watch?…
s dojezdem max 203 mil (99% nabito) 😉 Pěkný video ...
Fakt smutný sledovat jak se z téměř dokonalého auta stala tahle parodie.
Nevim co mas za problem
a ovladani ma porad idrive za me lepsi nez MB nebo Audi co nemaj krom displayu vubec nic
Všude jen lesklý televize s milionem maličkých ikonek, dementní surrealistický omalovánky, režimy E😜ressive a Digital Art a podobný 3,14čoviny, lesklý hnusný vrzající plastový plochy, světelnej kolotoč, kterej si dělá co chce, atd... Tvl, kdo tohle v prémii chce??? Kde je kvalita, nadčasovost, elegance a ergonomie? Co to všichni berou za drogy?
A nemám potřebu se povyšovat nad ty, kteří jezdí v ojeté Fabii ani se cítit uboze, že nejezdím v X7.
Zvažoval jsem předchozí 530d, nebo 540i, protože to byly parádní auta.
Tuhle parodii bych si nekoupil ani za cenu Octavie.
Tady mají lidé potřebu kecat do věcí o kterých moc neví
Člověk si většinou prohlédne recenze, pak se jde podívat, sednout a občas projet, když to nevzdá dřív a pak koupí. A občas bohužel až po koupi zjistí další hrůzy dnešního automobilismu. Už i to se mi stalo.
Mě třeba u A6/7 štve krom šílený ceny hlavně ta nechutná lesklá plocha všude.
Jinak design, sedačky, audio, řízení,… za mě vše srovnatelný a lepší, než i předchozí pětka.
Ale já se prostě držím při zemi a stačí mi bohatě to co mám.
Kůži nemusím, dotyková klima mi nevadí, takže i v tomto ohledu jsem spokojen.
Já bych u Pašyka zásadně chtěl jen lepší brzdy (ne, že by nebrzdily, nebo nebyly citlivý, ale 312mm a pevný kotouče a plovoucí třmeny jsou prostě ke zbytku auta ostudný a je potřeba se o ně častěji starat), o fous lepší odhlučnění a audio. Ty první 2 věci jsou OK s ohledem na cenu a servisní náročnost. Rozhodně to není hlučný auto, ale nad 130 už to není tak super. To audio ale i s ohledem na cenu fakt pos.rali.
A v praktických testech trakce v terénu, sněhu i válcích to Quattro Ultra vycházelo velmi dobře.
Takže bych tím úplně neopovrhoval a mě by to neuráželo.
jsem nic zasadne materialove sptnyho (byl to ale ten drahej interier).
Nevím jestli toto je materiálová nouze a to je řeč o autě, co stojí 1/3.
Pro mne to je střízlivá nadčasová elegance za rozumnou cenu. Nechybí kůže, alcantara, broušený hliník, sametové výstelky, měkčené plasty a příjemná ergonomie. Nehraje si to na hogofogo za každou cenu. Vše uklizené, přístupné, jednoduché funkční.
K čemu mi je větší display, když na něm hledám 150 pidiikon? Na co je potřebuju?
K čemu mi jsou displaye, omalovánky a lesklý a svítící plochy přes půl palubky?
https😐/cdn.carbuzz.com/…1140322-1600.jpg
https😐/hips.hearstapps.com/…46d15f7ee204.jpg
https😐/car-images.bauersecure.com/…infotainment.jpg
Kdo tohle má rád, nechť si to koupí. Ale já mám právo říct, že to je otřesný.
zasadne vevnitr lip udelana nez passat neni. Ale fotka interieru b8😒br /> - palubka plast, dokonce tuareg ma sice prosivani ale je total plast
- kuze je na sedackach tam kde sedis, ale treba hlavovka nebo to pod ni je za me kozenka
- spodni cast palubni deska je odpornej zvonivej laminat, x5 muze mit celokuzi
- bok stredovyho tunelu je odpornej plast, opet u 5 sla celokuze
- kdyz u b8 macknes madlo je to mekkej vrzajici plast, ikdyz urcite to neni superb
- b8 mela dobry sedacky, ale komfortni bmw jsou uplne nekde jinde
nedej na kecy testeru a bez se s tim povozit. Ale celej vikend ne 20 minut. Uvidis sam. Passat kdyz si v nem sedel celej den, tak sem si dycky rikal, ze je to auto kterymu nejde moc co vytknout. Ale kdyz si pak sednes do nalozeny 5er je to o hodne dal, opravdu o hodne
Jediný co tvrdím, že nová pětka je oproti předchozí prostě o několik kroků zpátky a je neskutečně hnusná a kolotočářská.
Kdyby se dělala pořád předchozí, nebo 6GT, tak bych o tom asi pořád uvažoval. Ale prostě to je zbytečně moc peněz za blbý auto.
Trojku jsem si byl jen staticky prosedět a byla to bída. To v Pašyku se cítím všude líp. Jedině to audio, to má 3er o světelnej rok lepší i když nese stejný název. 😢 A pak ZF8 převodovka je lepší, než DSG. Zbytek mne nijak neimponoval a s ohledem na cenu jsem prostě vybral jednoznačně B8 FL.
Mě je úplně u zadku, jestli má palubka pravý, nebo falešný švy a jestli je z plastu, nebo koženky, nebo kůže. Tohle v autě neřeším a má to pro mne nulovou přidanou hodnotu.
B8FL rozhodně nemá vrzající madla. Jsou velmi bytelný a fajn do ruky.
A pokud máš kůži, tak je z ní i ta část opěrky, kde se dotýkáš hlavou.
Pokud máš "alcantaru" jako jsem chtěl já, tak tam je z umělé Vienna kůže všechno ostatní - loketka, opěrky hlavy, výplně dveří atd... Nemám s tím problém. Naopak ocením, že tato "kůže" nepotřebuje údržbu a můžu na ní sr.át 10 let a pak to otřu mikrovláknem a vlažnou vodou a vypadá to jako bys vyjel ze salonu.
Souhlas v tom, že středový tunel je trapně tvrdý a hranatý a že v této třídě by zasloužil menší zkosení a obšití alespoň tou koženkou a trochou gelu uvnitř. Naštěstí, když si do toho sednu a nastavím si posed na pohodu, tak se opírám svalem na lýtku a nemám zaříznutou hranu do nohy, jak by se mohlo po prvním sednutí na salonu zdát.
Zase má ale Pašyk všude textilem/sametem/gumou vyložený přihrádky a nikde nic nechrastí a nebouchá. Takže mi je jedno, že plast vespodu je tvrdej, když nikde netlačí a nemlátí. A taky umí spolknout 1,5l petku bez řečí atd.
Opět - ergonomie a uživatelská přívětivost.
Sedačky jak říkáš. Velmi dobrý standard a univerzální tvar a velikost. A ano, ventilované plně nastavitelné komforty v Merinu v pětce jsou libový, ale zase je to za raketu a bez péče dopadnou brzo tragicky.
Já jsem na to fucker. Já mám auto celoročně na ulici, podělaný od ptáků, meju ho jízdou v dešti a nebo před dovolenou v cizině, abych měl na delší cestě lepší pocit. A nikdy na kartáčích. A světe div se, když ho jdu prodávat, tak ho vezmu wapkou a utěrkou a je jako nový. A uvnitř uklízím taky max. 1x ročně před dovolenou. Plus to průběžně otřu mikrovláknem od prachu a otisků a stačí mi to. Nevozím děti, psy ani jiné vepře a nedělám v bahně. Takže je tam čisto i bez péče a to mi vyhovuje. Žádný detailingy, žádný krémy a kondicionéry. Nic! Nechci být otrokem auta a proto taky zatím tvrdě odmítám cokoli do zásuvky. Sednu a jedu a nezájem o cokoli. Auto slouží mně.
Za mě až v tom M paketu vypadá 5er důstojně co bych dejme tomu nějak uznal. Potkal jsem teď jeden kousek v základu, shodou okolností hned vedle 5er lci, a to bylo fakt odpudivé. To jsem si říkal, že tu 5er půjdu projet snad jen z povinnosti, vypadalo to extrémně lacině. Ale pak jsem potkal s m paketem pro a dejme tomu…
Každopádně i5 M60 popsal naprosto přesně, to auto je nepoužitelné, je to dinosaurus, už když je nové...
A pro srovnání jsem si pustil jeho zhodnocení Golfu GTI a R generace 7 a byl nadšený.
Ale tady jsme my, co jezdíme novými Golfy a Passaty prostě socky, kolenovrti, dieseldezoláti a zamrzlý greténi, co neumí ocenit progresivní třítunový monstra s dojezdem 200 km a interiérem, co vypadá jako čínskej kolotoč a celou cestu pípá a bliká a mluví a dělá si co chce. A řidič musí chápat a přijmout, že to chce taky a nechat řídit nefunkční asistenty, zatímco bude čumět do displayů jako husa do flašky a hledat v desátém podmenu, jak tyhle 3,14čoviny vypnout.
Chápu, že někdo vydělává ranec a rád si dopřeje víc. A když to má úroveň, tak proč ne. Ostatně jsem začal s tím, že jsem nad původní pětkou dlouho bádal a chtěl ji.
Ale ruku na srdce, v drtivé většině případů je to jen rozežranost, machrování a plýtvání zdroji.
Člověk skutečně nepotřebuje na to, aby se přesunul ∅ rychlostí 70km/h z A do B auto za 4 mega s 500 -1000 koňmi, koženou palubkou a skleněnými ovladači.
Bohatě stačí 150-250 koní, solidní sedačky a zpracování, prostor pro posádku a zavazadla, rozumná ergonomie a funkční komfortní výbava (aby to dobře větralo, topilo, svítilo,...)