Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
vecernicek2
To, co dělá Subaru Subaru je technická koncepce hnací soustavy. Bohužel v dnešní době už na EU trhu trpí neschopností vyrovnat se s regulacemi, takže vesměs prodává auta, která jsou sice jinak skvělá, ale žerou a nejedou. Pořád si navzdory tomu nacházejí zákazníky.
Ale jakmile přejdou na elektromobily, z podstaty značky nezůstane nic a stane se zbytečnou. Chvíli budou prodávat přeznačkované Toyoty (viz Solterra) a pak to chcípne.
Ale jakmile přejdou na elektromobily, z podstaty značky nezůstane nic a stane se zbytečnou. Chvíli budou prodávat přeznačkované Toyoty (viz Solterra) a pak to chcípne.
Ja Prvni 123
bylo benzinovych, ze jo?
Subaru v ČR rok 2023 - Benzin 960ks / elektro 17ks / nezařazeno 22ks / celkem 999 ks
Zdroj SDA-CIA https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Zdroj SDA-CIA https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Naopak úspěch BRZ 282ks je super :yes:
Prečo vypadnutie motora 1,6 nie je smutnou správou? Ponuka jedného motora namiesto dvoch je v každom prípade mínusom. Nie každý chce veľké stádo koní, hlavne pri dnes stále častejšom nákupe crossoverov a SUV na použitie do mesta.
Nakoniec tých nárekov o slabej motorizácii, prípadne na margo CVT prevodovky tu čítam dosť a dosť. Napriek tomu je značka Subaru aj v európskych končinách pomerne úspešná. Čím to asi je? Že by papierový výkon nebol všetkým, čo má na aute cenu?
Je to pro Subaru velký problém, v tomhle významně zaostává za konkurencí, to je neoddiskutovatelné. Ta 1.6 už byla opravdu pro ostudu.
A že nářky nad CVT jsou neopodstatněné? Záleží na typu vozu. Třeba u Outbacku mi připadá CVT v pořádku, ale vysloveně tím zabili Levorg. Levorg bylo po všech stránkách průměrné auto, měl ale jedinou, zato však významnou výhodu nad konkurencí. Nejlepší podvozek ve třídě, naprosto špičkové jízdní vlastnosti. Čili zákazník, co by chtěl sportovní kombík by si to mohl chtít koupit. Jenže oni to ti blbci museli spárovat s CVT a slabou 1.6, kterou pak vyměnili za ještě slabší dvoulitr. Není divu, že to auto byl naprostý propadák a do velké míry za to mohla CVT.
Problém byla spotřeba, hlavně dálnice, kdy to bralo cca 8,5, což je už trochu moc.
Zabijákem byla ad 1 cena, na úrovni tehdejších HH, dokonce výš(!!!) A pak to zabil atmo 2,0 - žralo to podobně, ale nejelo to.
Jinak škoda, Levorg byl sám o sobě skvělé auto.
Jako základní motorizace by byl fajn. Další věc, jak píšeš, je ta spotřeba.
Podle mě, pokud bych mohl na Levorgu změnit jedinou věc, byla by to výměna CVT za manuál. Pokud bych mohl změnit dvě věci, tak bych dal silnější motor, třeba jako příplatkovou volbu.
Ale souhlasím, že Levorg byl jinak skvělý. "Až na ten motor skvělé auto" by mohl být reklamní slogan Subaru 😁