Novodobá reinkarnace legendárního Fordu Bronco se loni oficiálně představila na českém trhu a je přímou konkurencí nám známějšího Jeepu Wrangler. Jak se se stylovým retro offroadem jezdí na silnici i v terénu?
Auto dobrý, na dnešní poměry unikát. V Česku je už Wrangler docela kusovka a tohle bude vzhledem k ceně úplná rarita. Oproti Wrangleru to asi lépe jezdí na silnici a má lepší motor. Ale co jsem slyšel z jiných zdrojů, je to ještě hlučnější než Wrangler, takže to jako silniční alternativa určitě nebude. Odstrojování střechy a dveří je v Jeepu mnohem jednodušší, interiér lepší a hlavně nižší cena. V Česku Bronco nikdo nezná, takže wow efekt ikony se u nás taky konat nebude. Stát to 1.5 M tak by to bylo zajímavější :) Ale samozřejmě palec nahoru a gratulace všem kdo do toho půjdou :yes:
Wrangler je kusovka díky tomu, že ty R4 s lektrem nikdo nekupuje a ty V6 a V8 prodané přes šedý dovoz neajdeš v kolonce Wrangler, ale nezařazeno. Spolu s Grand Cherokee, Wagoneerem a GW.
Loni takto nezařazených Jeepů bylo hned 122 ks :) Oproti tomu Wranglerů by EU bylo pouhých 23 ks
jj jasně. Hlavně, že ty si s ním najezdil tisíce kilometrů ;-) Pokud si do offroadu mám vybrat malý 2l turbo +elektro nebo atmo V6, je jasný co si vyberu. Jinak vím, že 4Xe má vše včetně redukce a uzávěrky, ale taky má nezbytný elektromotor. Až se ti to vy... bude to jistě levná oprava. Raději léty prověřený pohon všech kol a V6.
Jen pro porovnání:
2021 - 115 benzin / 19 nafta / 25 PHEV
2022 - 61 benzin / 69 PHEV
2023 - 23 PHEV - obrovský zájem :no: , viz Barik nahoře122 šedivek, tedy 3,6 V6..
Btw pěkný test Wrangleru 4Xe má Rasťo Chvála (tedy spíš Šulko) ;-)