Testy
Milan Sedlak
6
Ano, je to tak. Omlouvám se.
Přejít do diskuze
Buffalo007
Nějak Vám to ale stejně blbne. U článku se mi zobrazila pouze první kapitola a až když jsem šel z diskuze zpátky do článku, tak se mi zobrazily všechny kapitoly. Celou dobu jsem byl přihlášený.
Honza Mička
Dobrý den,
článek není ze sekce Premium, není placený. Pro přečtění článku bylo nutné se přihlásit, což jste jistě udělal, protože můžete psát do diskuse. Nyní už uvidíte celý článek.
Hezký den,
Honza
článek není ze sekce Premium, není placený. Pro přečtění článku bylo nutné se přihlásit, což jste jistě udělal, protože můžete psát do diskuse. Nyní už uvidíte celý článek.
Hezký den,
Honza
KANKUNEN
Zajímavé, že umíte reagovat, ale když tu někdo chodí jen proto, aby provokoval a vlastně špinil vaši práci vám nevadí.
vecernicek2
A můžu se zeptat, jaký je důvod této novinky, mít zde články viditelné pouze pro přihlášení? Umím si představit, že by se vaši vývojáři mohli zabývat jinými problémy, na které si zde čtenáři dlouhodobě stěžují (třeba samopřehrávací videa) a místo toho věnují svůj čas a úsilí takovýmto bizarnostem.
Othello
Sluší se upozornit, že elektromotor je deklarovaných 200 Nm schopný poskytovat do max. 430 ot./min. Zajímalo by mě v jakém jízdním režimu se těch dvěstě newtonmetrů projeví, příp. kolik vlastně jsou volnoběžné otáčky.
webpaja
Ale to redakci vyhovuje, protože přibývají kliky. Na tvůj komentářů už nikdo z redaktorů reagovat nebude. Až Dobro, Rom nebo jiný jeho nick. 😉
ptr078
Vec vkusu, ja by som sa hanbil byt videny v blizkosti novej i7 a este priznat, ze som za to platil z vlastneho 🤣
Ji/Ri
To určitě ne. Auto je těžší a pokud nemáš k dispozici elektriku tak je to kráva, co má problémy s malým HH. A i tak, ve vyšších otáčkách ztrácí sílu díky hmotnosti.
webpaja
A kolik si myslíš, že tu má nicků? Kdo mu zabrání si jich udělat dalších 1000? 😉
Milan Sedlak
Děkuji za další článek ze sekce Premium. S auto.cz tímto přesně po 25 letech věrného čtení končím. Ať se vám daří se skupinkou placených čtenářů. Milan Sedlák
Infi
Neviem či ste si všimli ale uz zhruba 10 rokov to ide dole kopcom z BMW co sa týka designu. Jedno nevkusne auto za druhým. Aj táto X6 to je niečo tak nevkusne až si myslím ze to snáď ani nemohlo vzniknúť v Nemecku. Hovorím si design nie je všetko tak som si ju bol vyskúšať. Podvozok neustále ako keby stale podupával, sem tam zavrzali plasty a interiér asi navrhol človek ktorý je v baroch od rana do večera. Hnusne auto!
Prasivak P
neviem ako pri tomto, ale pri inych mild-hybridoch od bmw ta elektrika zvlada 'vyhladit' oneskorenu odozvu celkom dobre, takze by som tomu asi bol ochotny verit
Othello
Doufal jsi správně, pochopil jsem funkci ihned při čtení testu.
Ale mi šlo přímo o těch 200 Nm, jestli ta hodnota tam v praxi opravdu někdy je, když už ji udávají. Tedy jestli to není jen takové z prstu vycucané teoretické číslo určené primárně ke chlubení
Ale mi šlo přímo o těch 200 Nm, jestli ta hodnota tam v praxi opravdu někdy je, když už ji udávají. Tedy jestli to není jen takové z prstu vycucané teoretické číslo určené primárně ke chlubení
Prasivak P
znie to ako pod hranicou volnobehu, ci to aj realne je, neviem, a asi ani ty. Akurat tiez neviem aku inu vyuzitelnost cakas od elektrickych 9 kw nez prave ten prvy moment pri zosliapnuti plynu, kedy su moderne auta priskrtene a riadiaca jedotka chvilu rozmysla, ci sa naozaj chces rozbehnut, alebo si to v ramci zelensich zajtrajskov este nahodou nerozmyslis. Tam to dava najviac zmysel a ked uz musi byt to auto mild-hybrid , tak je to najlepsie vyuzitie tej elktriny, nie vo vyssich otackach, kedy ti uz zabera normalny motor. Ja som zas dufal ze ty pochopis toto 😊
Othello
Moc děkuji za radu abych si vygooglil rovnici kterou používám desítky let..
Doufal jsem že pochopíš tu praktickou nevyužitelnost 200 Nm při otáčkách pod hranicí volnoběhu
Doufal jsem že pochopíš tu praktickou nevyužitelnost 200 Nm při otáčkách pod hranicí volnoběhu
Prasivak P
sam si napisal nasledovne😒br />
' elektromotor je deklarovaných 200 Nm schopný poskytovat do max. 430 ot./min'
1000 otacok je tu trochu mimo ked sa bavime o krutaku DO 430 otacok. Keby pouzijes kalkulacku a minutu pogooglis rovnicu, tak ti vyde prave ten vykon 9KW = 200NM pri 430 otackach. Cize cisto rozbiehanie sa z miesta, na co je presne urceny mild-hybrid.
EDIT: ak ta zaujima teoreticky krutak vyslovene pri 9kw a 1000 tackach tak si ho snad vies vypocitat podla krutaku pri 430 otackach, nie? Akurat ti tu bude od veci, kedze ten elektromotor evidantne pridava 9KW prave pri tych 430 otackach a nie pri 1000 otackach
1000 otacok je tu trochu mimo ked sa bavime o krutaku DO 430 otacok. Keby pouzijes kalkulacku a minutu pogooglis rovnicu, tak ti vyde prave ten vykon 9KW = 200NM pri 430 otackach. Cize cisto rozbiehanie sa z miesta, na co je presne urceny mild-hybrid.
EDIT: ak ta zaujima teoreticky krutak vyslovene pri 9kw a 1000 tackach tak si ho snad vies vypocitat podla krutaku pri 430 otackach, nie? Akurat ti tu bude od veci, kedze ten elektromotor evidantne pridava 9KW prave pri tych 430 otackach a nie pri 1000 otackach
Othello
Ok tak mi řekni jak velký krouťák bude 9 kW elektromotor dávat při 1000 ot./ min
Prasivak P
To vychadza klasicky mild-hybridovo akurat na rozbiehanie sa. Nenechaj sa zmyslit relaivne vyskokym krutakom, pri nizkych otackach staci na na vysoky krutak tych 12 koni
scadar
Nejak vam tam chybi vetsina clanku? Vidim akorat dva odstavce (navic to neni poprve)?
webpaja
Pročetl jsem celou diskuzi a nikde nevidím narážku odborníka na malý kufr. 😉
lyon667
Ten už tu není, neboť byl odejit do míst, kde slunce nesvítí. Bude chvíli klid.