Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSeat otevírá nový rok 2024 obřími slevami i na specialitku FR Black Edition
15 komentářů
Pepa__007
10000km ročně? 😉 😊 🤣
maXX_CZ
A v CR totalne predrazena Cupra nabidne "oficialne" s bidou zajimavy operak. Heh, to jsem zvedavy na ty prodeje.
Aspon ze dealeri jsou ochotni docela zabrat, importer by se mel stydet.
Aspon ze dealeri jsou ochotni docela zabrat, importer by se mel stydet.
Přidej odkaz, kolik stojí Cupra nepredrazena.
Zkuste si nakonfigurovat Cupru Leon VZ 310 v CZ DE a PL konfiguratoru. Ty rozdily jsou uplne tristni.
Na mobile bezne k mani skladovky, za 40-45 tis eur s DPH dle vybavy. U nas je cenikove lepsi kus kolem 60 tis euro 😁
Rocni kusy v de hluboko pod 40 tis euro a nikdo to nechce, protoze to ma ten dementni infotaiment.
Dnes mi znamy posilal inzerat na karoq sportline 2.0 Tdi za 1,1 mil, ze co na to rikam. Jim fakt ve VW uplne preskocilo 😊
Na mobile bezne k mani skladovky, za 40-45 tis eur s DPH dle vybavy. U nas je cenikove lepsi kus kolem 60 tis euro 😁
Rocni kusy v de hluboko pod 40 tis euro a nikdo to nechce, protoze to ma ten dementni infotaiment.
Dnes mi znamy posilal inzerat na karoq sportline 2.0 Tdi za 1,1 mil, ze co na to rikam. Jim fakt ve VW uplne preskocilo 😊
Souhlasím, v Německu jsem v pondelí koupil Cupru Formentor VZ5 za 1.180.000 v top výbavě. 6/2023 najeto 6300km. Ceny jsou tam naprosto jinde. Rok 2024 bude hodně zajímavý. Jsem zvědavý jak se zachová Škodovka, už mě začíná štvát s tou přepalenou cenou.
escomak
Jsem si udělal radost a koupil Cupru Formentor z Německa. 6/2023 najeto 6300km v plné výbave VZ5 287KW 4x4
a cena 1 180 000kč. A tady chtejí za 1.5 TSI v základu 900000. Neskutečný rozdíl v cenách.
a cena 1 180 000kč. A tady chtejí za 1.5 TSI v základu 900000. Neskutečný rozdíl v cenách.
Za posledni dva roky auta tolik zdrazovala, ze je jasny, ze je tam prostoru dost.
Tohle muze byt pro spotrebitele fajn.
Samozrejme taky zalezi na te urokove mire.
A to se týká všech značek. Šílené slevy a všude brutální nadbytek aut a nikdo to nechce.
Evropu čeká nejspíš brzy podobný scénář, jen ty ceny budou pořád 2x takový.
Ale zde spíš dojde k řízenému poklesu výroby, aby se ceny udržely vysoko... No, uvidíme...
Na druhou stranu, kdyby ta přirození v Bruseli radši podporovala malá lehká a levná auta bez asistentů, tak jsou na silnicích emise poloviční.
Místo toho se tu mísí skanzen bezmála 20 letých vykuchaných šrotů společně s 3 tunovými SUV monstry ať už na benzín, nebo na elektriku.
A v kamnech se bude topit petkama a dalšíma odpadkama, ale na papíře se z komínů budou valit duhoví jednorožci.
Tím myslíš to, že se výrobci mezi sebou domluví, aby měly antimonopolní urady co dělat?
Výrobci si nedávno vyzkoušeli, že i s výrazně nižší výrobou mohou vytvořit rekordní zisky, tak proč si to nezopakovat, když prodeje nepůjdou ani přes slevy...