Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Půjčovna Hertz se zbavuje části elektromobilů. Nahradí je spalováky

37 komentářů

Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Jediný, kdo zde má prokazatelně více nicků, jsi ty, Hammuno.
Trolle.

Ničíš tento web.

Ps.: Redakce ACZ, vám to nevadí?
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Ještě nedávno jsi měl v profilu uvedeného Hammunu coby "motoristickou osobnost".
A nick "Čížková" tam měl Kylie.

Jdi se léčit, multinicku Hammuno. Tohle už prostě není normální.
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
Je to magor, ale těší mě jak se mu ty jeho představy bortí jako domeček z karet. :yes:
Hertz už pochopil, že EV není budoucnost a utopistické představy radši rychle spláchli do hajzlu, než je ten ekonomický nesmysl bude stát ještě víc peněz. Jen to pár lidí nedokáže skousnout a Hamunovi to v žaludku leží zjevně hodně 😁
lukas13
O Hertz tady vůbec nejde. Jde o to, jak tady ničí diskuze a velký vydavatelský dům je úplně bezzubý.

Sakra, když si vzpomenu kolik fajn lidí už sem nechodí. 😢
Pepa__007
Divné. Není zo fake news?
Pred nedávnem tu byl článek o polovičních výdajích na servis u BEV oproti spalováku.
jiras_
Ne nutně, servis, myšleno běžná údržba a kontroly, a opravy můžou být dvě různé věci.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. A o tom to právě je. Zatímco v laboratoři, v tabulkách a zelených mokrých snech je EV supr top vynález převyšující vynález kola, tak v reálném světě EV nedává smysl pro běžné uživatele.
Avatar - eLzyx
eLzyx
píšu ti to už po několikáté - nauč se chápat psaný text.
Servis není oprava.
Servis je buďto preventivní (u Tesly není), nebo odstraňující provozní závady.
Oprava je proces odstraňující chyby způsobené uživatelem.

Běžný koncový uživatel bude řešit převážně servis. A ten levný u Tesly je.
Půjčovna musí řešit i dost oprav - tedy poškozené interierové díly, promáčkliny na karoserii, poškozená kola. A ten je u Tesly poměrně drahý.
Avatar - Emel
Emel
V čem se tak zásadně liší náklady soukromého uživatele a půjčovny? Jaké nájezdy ta auta mají?
Já bych naopak čekal, že půjčovnu budou promáčklé plechy trápit méně než běžného majitele... protože když to někde ťukneš, tak to dílem zaplatí pojišťovna a dílem případně zákazník té půjčovny, ne? Jinými slovy, půjčovna by na tom neměla tratit.
EDIT: nájezdy vidím dole... máš nějaký odkaz? 100kkm za rok je dost nereálný, ne?
ryccardo
Aha takže opravy nárazníků a blatníků, který jdou na pojišťovnu jsou ten důvod proč Hertz dospěl k názoru, že mu EV nedávají ekonomicky smysl? Zajímavá teorie 😁
Takže myslíš, že u Mercedesu nebo BMW budou omlácený dveře a blatníky levněji lakovatelné a vyměnitelné než u Tesly?
Avatar - Emel
Emel
Nárazníky pravděpodobně levněji vyměnitelné budou. Asi to bude viz výše částečně řešit pojistka, což ale zase bude mít dopad na cenu té pojistky. Takže si Musk založil vlastní pojišťovnu, na kterou se ale nedá dovolat 😉
Jinak... bůh ví, co všechno se mezi Hertzem a Teslou děje... předpokládám, že autopůjčovny jsou zvyklé být SuperVIP klient... a naopak Tesla ráda hraje podle svých pravidel... tak možná narazila kosa na kámen.
Avatar - eLzyx
eLzyx
jde hlavně o čas. V Mercedesu a BMW ti to vymění asi nepoměrně rychleji, než v Tesle. A ušlý zisk asi ty jejich pojišťovny nehradí.
Avatar - Emel
Emel
...což ale opět trápí běžného firemního zákazníka stejně jako tu půjčovnu a možná víc... protože Hertz dokáže tohle riziko líp diverzifikovat.
Pepa__007
Jasné. By mně zajímalo jaké problémy (opravy) má Tesla.
borist
Nevim, jak to ma Tesla osetrene v Evrope, ale v USA musi auto do autorizovane opravny. Tim myslim opravy karoserii, lakovani apod. A tech je malo. Pokud na opravu kazdeho tukance cekaji nekolik mesicu, tak je to muze stat dost penez. Ale netusim, kolik nabouranych aut pujcovny maji, aby to melo tak zasadni dopad na finance. Spis si myslim, ze s tim duvodem trochu mlzi a nechteji priznat, ze to neni tak ziskove, jak si mysleli
Avatar - eLzyx
eLzyx
tu ziskovost jim hodně nabourala cenová politika Tesly. Ono když počítáš, že koupíš auto za 1,5, dva roky ho budeš provozovat, tak ho za mega prodáš.
Ale když ti mezitím dodají na trh nové a o dost lepší auto za 1,2M, tak budeš rád, když se té ojetiny zbavíš za 750.
btw - nájezdy těch prodávaných Tesel z Hertzu jsou kolem 100k km za 1-2 roky. Takže to není tak, že by ta auta stála a nikdo je nechtěl.
ryccardo
Určitě to musí být ruský hoax. Jinak to není možný 😁 😁
Avatar - apoho
apoho
HERTZ se určitě spletl a nějaký troll typu Franta Dobro nebo Čížková alias Roman Horký podstrčil managementu půjčovny padělané statistiky a tí tak rozhodli o smrti EV v půjčovně 😒]
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podle mě jde o kombinaci nákladné opravy plus ztráta hodnoty. Koneckonců, kdo by taky ojetý EV s rizikem nutnosti výměny baterie převyšující cenu ojetého vozu vůbec chtěl...
ericn
Navíc zhuntovaný z půjčovny 😉 No tenhle pokus je stál spoustu peněz a dobře jim tak…
Prasivak P
Praveze ten rezim, ktore zazivaju auta z pozicovne (studene starty, kratke trasy, nikto neriesi zahriatie motora alebo dochladenie turba), skodi akurat spalovakom, pre elektromobily to nie je ziaden problem. Takze budu oproti spalovaku z pozicovne zhuntovane minimalne
ericn
Spíš jde o to, že se k tomu budou lidi chovat jako k autu z půjčovny. Navíc při kvalitě výroby Tesly to bude třeba po dvou letech asi pecka…. Zas na druhou stranu si je nikdo půjčovat vlastně ani nechce, tak by to nemuselo být tak hrozné 😒]
vitapb
Já si myslim že je to o něčem jiném. Když si elektromobil člověk koupí, tak nějak tím žije, naučí se ho používat a zkrátka se s tím provozem "zžije". Pokud elektromobil půjčíte někomu, kdo normálně má spalovák a je to notabene v cizí zemi, kde nevíte kde (jinde než na Tesla SC) nabíjet, tak je to prostě instantní průser. Nedávno jsem o tom viděl video týpka, co s tim měl zkušenost (špatnou) a vpodstatě už půjčovna mu dala auto skoro vybitý. Pro půjčovnu zkrátka ještě několik let bude vhodnější provozovat spalováky, jen pro ty co s elektromobily umí žít je to dobrá volba.
Z0RG43X
Příspěvek podléhá schvalování.
Pepa__007
Přitom BEV do půjčovny je super. Zákazníci si to nepůjčí na tisíce km denně. Jen na ježdění kolem komína
adamzprahy
Tohle hodně záleží. Někdo ano, někdo ne. Když si vezmu moje zápůjčky na dovolených, tak se tam vždy najelo přes tisíc+ km za týden, záleží kam se jede. V USA obzvlášť.
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
eLzyx
zase nepřeháněj. Baterka do Tesly je za 200k Kč. Zůstatková cena 500k Kč v US, 700k Kč v EU.
Navíc dost často je ta baterie ještě v záruce ...
DonVito
Hertz's decision is far more a reflection on Tesla business practices than the product, and in the end, the corporate knowledge they've gained from running a massive fleet of EVs will only do them good in the long term.

Do you agree that Tesla dropping prices burned Hertz?
lukas13
Jasně, takže je to vlastně výhra pro všechny zúčastněné. Hlavně pro Hertz. 😒]

Chlape, ty jsi někdy snovej. 😒]

Díky moc za pobavení. :yes:
DonVito
Ten tvuj zaver vychazi konkretne z ceho??
😁

Zkus pouzit translator...

Hlavni veta sdeleni byla ta prvni.
To ze Hertz nasbiral zkusenosti je jasne.
lukas13
Anglicky umím dosti obstojně - BTW již přes 15 let je to můj pracovní jazyk.
Takže díky za tip (translator), ale netřeba.

Mimochodem - co za PR kecy to cituješ?
Arese
...teď to ještě čeká automobilky! 😄