Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota GR Yaris prošla faceliftem. Má pečlivě laděnou automatickou převodovku
43 komentářů
Market
Automobilka vypichuje také fakt, že při manuální volbě kvaltů na voliči převodovky se odřazuje od sebe a podřazuje k sobě, tedy s ohledem na dynamickou jízdu správným způsobem.
Mne je prirodzenejsie podradovanie od seba, ved vtedy brzdim a spomalujem...
Mne je prirodzenejsie podradovanie od seba, ved vtedy brzdim a spomalujem...
Presne ako píšeš, logické je podraďovať dopredu, je to také prirodzené a intuitívne, keď brzdíš a telo ti tlačí dopredu, tak že dopredu aj podradíš. Naopak pri zrýchľovaní ťa tlačí dozadu a prirodzené je radiť vyššie pohybom dozadu. Presne takto to máme v Mazde a presne tak by som si to predstavoval, keby som radil manuálne voličom (čo nerobím, nakoľko pri potrebe "ručného" preradenia používam páčky pod volantom).
Inak aj som ťa práve chcel osloviť na MACZ, že čo na nového TYGRa ako majiteľ hovoríš. 😉
Inak aj som ťa práve chcel osloviť na MACZ, že čo na nového TYGRa ako majiteľ hovoríš. 😉
No ten novy vyzera byt naozaj velkym krokom vpred. Palec hore :yes:
Vidno, ze sa realne pokusiii vyriesit vsetky "bolesti" prvej generacie.
Ked som objednaval mojho, tak som pocital s tym, ze ich bude vyrobenych 25000 a dost.
Nakoniec ich vyrobili doteraz 32000, z toho je 18000 v Europe.
Ale nejak som po 50ke asi dospel a momentalne je ten moj na predaj s najazdom 6500 km v TOP stave.
Vidno, ze sa realne pokusiii vyriesit vsetky "bolesti" prvej generacie.
Ked som objednaval mojho, tak som pocital s tym, ze ich bude vyrobenych 25000 a dost.
Nakoniec ich vyrobili doteraz 32000, z toho je 18000 v Europe.
Ale nejak som po 50ke asi dospel a momentalne je ten moj na predaj s najazdom 6500 km v TOP stave.
Ty si to asi kupoval s tým že ich bude málo na trhu ?
Toyota ale nejako nakoniec otočila pre slušný záujem.
Toyota ale nejako nakoniec otočila pre slušný záujem.
Novinář to asi blbě přeložil. Na fotce je to vyfocené tak jak má byt - dopředu + dozadu.
Přesně tak to má každej normální řidič s minimem citu pro auto, pohyb a logiku.
Ale "odborníci" z managementu a marketingu to vidí jinak. Asi tím autem jezdí jen na simulátoru v PC.
Ale "odborníci" z managementu a marketingu to vidí jinak. Asi tím autem jezdí jen na simulátoru v PC.
iudex
K tomu výkonu Amíci píšu, že to bude 221 kW/300k. A to mi príde logické, keď presne na toľko je ten motor naladený v Corolle GR, takže to proste zjednotili.
Ale je tiež možnosť, že v USA to bude tých 300 koní a v EU "len" 280. Každopádne i 280k je brutal na tak malé autíčko. :yes:
Ale je tiež možnosť, že v USA to bude tých 300 koní a v EU "len" 280. Každopádne i 280k je brutal na tak malé autíčko. :yes:
Avantime
A o tej novej prístrojovej doske Yarisu GR radšej taktne pomlčíme? Veď to vyzerá otrasne, ako v nejakom Sprinteri.
http😐/www.thedrive.com/…l-interior-1.jpg?…
pôvodne😒br />http😐/hips.hearstapps.com/…1-1607012341.jpg
http😐/www.thedrive.com/…l-interior-1.jpg?…
pôvodne😒br />http😐/hips.hearstapps.com/…1-1607012341.jpg
Naopak jde prakticky o zlepšení, protože dosud měl GRY přístrojovku z klasické verze, která ale nebyla stavěná na nižší střechu a sportovní sedačky, takže proto se sedělo výš a šikmo vpravo bylo špatně vidět. Na to si stěžoval snad každý kdo tím jel, takže to museli předělat. Jak to bude vypadat ještě uvidíme, protože ty fotky jsou z prototypů, na kterých to ladili a materiály budou v produkci údajně jiné, tak uvidíme. Každopádně jde o funkci a o tom tohle auto je.
Ako píše Adam, je otázka, či je to konečná verzia, alebo len prototyp. Každopádne kritika smerovala na veľmi zlý výhľad medzi vysoko položeným displejom a naopak nízko umiestneným späťákom. A inak ani tá súčasná palubovka nebola žiaden zázrak, pamätám si Hrubisov test, kde hovoril, že celé sa to viklá, vŕzga, ale prístrojovka nie je to, kvôli čomu si TYGRa kupuješ.
Ale inak máš pravdu, dalo sa to spraviť omnoho elegantnejšie. ;-\
Ale inak máš pravdu, dalo sa to spraviť omnoho elegantnejšie. ;-\
Tak na interiéru je znát, že se mu zvlášť nevěnovali. Všude tvrdé plasty a nazdar. Nicméně smysl auta je jinde.
Kvituju s povděkem, že nový dashboard zobrazuje informace, které tam původně nebyly a řešilo se to dodatečným OBD displejem do větračky. Toyota postupně zapracovala věci, které si každý řešil ad-hod dodatečně, tj. i onen lepší výhled ven apod.
GRko mám doma teprve týden a k němu dlouhý seznam věci, co je třeba dodělat. Je to prostě ideální nástroj pro každého, kdo se v tom rád vrtá. 😄
Kvituju s povděkem, že nový dashboard zobrazuje informace, které tam původně nebyly a řešilo se to dodatečným OBD displejem do větračky. Toyota postupně zapracovala věci, které si každý řešil ad-hod dodatečně, tj. i onen lepší výhled ven apod.
GRko mám doma teprve týden a k němu dlouhý seznam věci, co je třeba dodělat. Je to prostě ideální nástroj pro každého, kdo se v tom rád vrtá. 😄
Gratulácia k "pocket rocket". To auto sa mi hodne páči.
Díky. GRko má našlápnuto stát se budoucí klasikou. V Evropě a v ČR zvlášť je jich překvapivě hodně, na trhu tak bude i do budoucna asi z čeho výbírat. Na druhou stranu ani po třech letech ceny ojetin nijak zvlášť neklesají. Pokud si člověk dokáže dostatečně zdůvodnit, proč dát milion za nákupní tašku, dá se v podstatě použít i jako druhé auto do rodiny. Jen opatrně při půjčování klíčů manželce. 😊
Arese
původního provedení, tak mě příchod tak výrazně vylepšené verze rozhodně nepotěší! 😲 😄
Je otázka, kolik jich bude a jaká bude čekačka. Těch 20 koní navíc není nic, to ti udělá i výměna výfuku a sání, což stejně většina majitelů nakonec udělá. A je to levnější, než než bude příplatek za facelift (podle neofiko info to má být +200k kč, tak uvidíme).
Máš snad křišťálovou kouli?
Já jinak teda jako nevím - sám se zase za takového zkušíka nepovažuji - evidentně jsem toho ještě za volantem nezažil, ale četl jsem na internetu, že... tak můžu mudrovat asi... no.