Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen Golf GTI předčasně odhalen. Díky infotainmentu s umělou inteligencí

25 komentářů

traveldrive
Mňa by zaujímalo, čo je vlastne pekné, alebo teda nejaké športové na čiernom pletive, že musí byť cez celé čelo. A kde to má svetlá do hmly?
Avatar - sargis
sargis
Podla mna je to tych 5 tmavych bodiek usporiadanych v tvare X po krajoch, teda rovnako ako doteraz v pred-FL verzii.
MarekAbsolon
U mě je auto s takovým paskvilem na palubě naprosto odpudivá věc.

Vy
má Golf GTI umělou inteligeci?


ChatGPT
Ne, Golf GTI nepoužívá umělou inteligenci. Je to sportovní verze automobilu Golf, která se vyznačuje vyšším výkonem a sportovními vlastnostmi, ale nemá žádnou vestavěnou umělou inteligenci.

Vy
ani v infotainmentu?


ChatGPT
copy
Infotainment je forma zabave koja kombinuje informaciju i zabavu. Ovaj termin se obično koristi za opisivanje televizijskih emisija ili programa koji pružaju informacije na zabavan način. Infotainment programi mogu obuhvatiti različite teme poput vesti, dokumentaraca ili popularne nauke, ali se prezentuju na način koji osvetljava zabavni aspekt. Ovi programi često koriste privlačne voditelje, živopisnu prezentaciju, humor, animacije i druge elemente kako bi zadržali pažnju gledalaca. Cilj infotainmenta je edukovati gledaoce na interesantan i lako razumljiv način, istovremeno ih zabavljajući. Mnoge televizijske mreže imaju specijalne kanale ili emisije posvećene infotainmentu, što je postalo popularno zbog svog atraktivnog pristupa prezentovanju informacija.

Vy
Je Golf GTI povedený stejně jako ty?


ChatGPT
copy
Jestli myslíte, jestli je Golf GTI stejně povedený jako já, tak bych řekl, že záleží na osobním vkusu a preferencích. Golf GTI je sportovní verze vozu Golf, který je známý svou kvalitou a výkonem. Má sportovní design, silný motor a dobře se ovládá. Osobně se neoznačuji za vozidlo, takže těžko porovnávat, ale Golf GTI je rozhodně oblíbeným a respektovaným autem mezi milovníky sportovních vozů.
Pepa__007
Změny malé. Jen facelift. Že by poslední generace a pak už jen elektro? Kdo by pak cpal peníze do vývoje s touto vidinou budoucnosti.
Avatar - miromen
miromen
Tak velke změny se těžko dali očekavat, každopadně z tehle maluvky bych nevychazel takhle vypadat 100% nebude byť podoba tam z podstaty bude.
Avatar - iudex
iudex
Správa nielen pre miromena: podľa vyjadrenia predstaviteľa VW manuál viac v GTI nebude:
"VW development chief Kai Grünitz e😜lained why you won't be able to row your own gears in the hot Golfs anymore".
https😐/www.motor1.com/…al-gearbox-dead/
Arese
Tak v tom případě spáchal VW doslova zločin na svých věrných zákaznících, fandech Golfu GTI! Stejnou chybu udělal už v případě Pola GTI a Up! GTi se už nevyrábí. Čili zájemci o hot-hatch s manuálem už u VW nemají co koupit!!! Hyundai pošle těm sebevražedným ***ům do Vlkohradu určitě nadšený pozdrav s poděkováním! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - pradeda777
pradeda777
Toto je hlavní důvod proč.......The main reason has to do with emissions regulations. Even though the Euro 7 legislation has been relaxed since the initial proposal, work on the car's mid-cycle update commenced years ago when the EU7 standard was considerably harsher.

Ano, protože vývoj, (a to i v případě FL) trvá nějaký ten rok, tak v tu chvíli kdy se podařilo "zmírnit" důsledky Euro 7, byl projekt naneštěstí už za "the point of no return" pro manuál. To říká chief Kai. Já si myslím, že hlavní důvod byl nicméně čistě ekonomický a to hned na startovní čáře. Věřím, že kdyby se VW v tu dobu finančně dařilo, tak by tam ten manuál byl. 😉 VW po propadech prodejů až o 73 procent masivně zlevňuje elektromobily napříč Evropou, slevy jdou do statisíců
Even in the GTI version, only five percent of global customers got the six-speed transmission while the other 95 percent opted for the dual-clutch automatic. The fact that half of GTI buyers in the United States got the manual last year wasn't enough to save it.
Avatar - miromen
miromen
No ona pravě edice s podtextem loučeni s manualem byť ne pro naš trh naznačovala, že FL o manual pravděpodobně přijde.
Paradoxni je to, že za louži byl o manual podstatně větši zajem než u nas. Navic aniž bych viděl tabulky prodeju tak vim co jsem slyšel a zažil s pojišťovnami a s likvidatory.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Je načase si přiznat, že my "kvedlači" jsme "dying breed" (vymírající druh). V USA je řada firem, která konvertují auta s A/T na M/T a to se určitě bude dít i s novým Golfem.
Nevím, jestli to samé dělají nějaké firmy v Evropě, ale divil bych, kdyby tomu tak nebylo, když by po tom byla dostatečná poptávka. :-!
ericn
Otázkou je jak v předpisech šešněrované Evropě to zmáknou s homologací. Vymění AT za MT a už ti nebudou hrát papírové emise a jsi v pr…. Uživateli je to jedno, ale úředník se pos….
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ano. Důležité jsou emise. Ale klídek. Ti borci, kteří se tou cestou vydají, si s tím také poradí.... 😉 :-!
Avatar - iudex
iudex
Ja tomu neverím.
Tých ľudí ktorí si povedia, že si to dajú prerobiť, je na internete plno, ale reálne to spraví málokto. To máš to isté ako s veľkými "bobrími" maskami na bavorákoch. Keď prišla 4er, ako aj M3, internety boli plné výkrikov, ako si to dajú aftermarketovo zmeniť na menšie/normálne obličky a firmy budú na konverziách prednej masky zarábať veľké prachy, lebo ľudia budú chcieť masku prerobiť. A aká je realita? V podstate žiadne možnosti prerábky nie sú, nikto o to napokon nemal záujem a ľudia sa zmierili s "bobrom". Dokonca BMW tvrdí, že bobor prilákal nových zákazníkov. Neviem, či je to pravda, ale objektívnym faktom je, že predaje BMW boli v minulom roku rekordné. Takže "bobor" zjavne neškodí.
A tak isto to bude s manuálom v GTI. My petrolheadi budeme na internete frflať, ale predaje reálne neovplyvníme, je nás málo a GTI sa bude predávať aj s automatom.
MarekAbsolon
Přesně, keců plno, pak se podívají do peněženky a nakonec i Arese bude raději PRNDovat.
Arese
No, koupí Golfu GTI skutečně neplánuju, to už bych raději upřednostnil Octavii RS. A ta zaplaťpánbů manuál pořád nabízí! 😄 :yes: Ale koupi auta s automatem opravdu neplánuju - tedy dokud budu mít funkční pravou nohu! 😄
MarekAbsolon
Ty řadíš pravou nohou?
Arese
Chtěl jsem samozřejmě říct levou nohu! 😄
Avatar - miromen
miromen
Když pominu, že octavka neni ani hot ani hatch tak zaplaťpanbuh, že zatim co u golfa se da ten manual pořidit tak u octavky, už poměrně dlouho ne.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ok. "Obličky" jsou jen vizuální záležitost. Převodovka je mechanická změna a proto i to rozhodnutí bude složitější a nákladnější. A ano, půjdou do toho opravdu jen ti "skalní fanoušci manuálů" a ostatní zůstanou jen o toho frflání.... 😒
Avatar - miromen
miromen
No upřimně ja jsem ze zasahu do auta v zaruce připosranej možna zbytečně, ale prostě to tak mam.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jasný, v záruce se na takové věci musí opatrně. Ale často záruku na sebe převezmou úpravci.
Avatar - miromen
miromen
O tom, že upravci v některych připadech tu připadnou reklamaci řeši vim, ale třeba u navyšovani vykonu je to docela problem i přes ruzne sliby upravcu. Alespoň co jsem četl zkušenosti jinych.
maca02
Otázka je, jestli do výroční edice 50 do eRka dají R5 nebo ne. Podle mýho si něco takovýho nemůžou nechat ujít. Seat to má, Audi samozřejmě a do "limitky" by to vyloženě páslo! :yes: A ta cena pak taky pásne! :-! 😁
Avatar - iudex
iudex
Tak ak je niečo isté tak fakt, že Golf R5 nedostane. Na to boli príležitosti a hlavne vhodnejšie podmienky v minulosti a nestalo sa tak. Teraz pre R5 nie je absolútne priestor, ako z hľadiska emisií, tak ekonomicky. Už Golf R s obyčajným štvorvalcom stojí nezmysel (cca. 55t eur), tak exkluzívny päťvalec z Audi by musel stáž tak 65t. A to by nikto nekupoval dokonca ani v Nemecku.
Keď spomínaš ten Seat (myslíš asi Cupru), tak Formentor VZ5 stojí šialených 72t eur a nikto ho nekupuje. R5 pre Cupru bola predkoronová záležitosť a dali ho tam v rámci budovania image vymyslenej značky. Imidžu to možno pomohlo, ale predaje sú biedne. Dokonca v Nemecku ho musia brutálne zlacňovať, na mobile.de máš desiatky Formentorov s päťvalcom pod 50t eur. A zlé predajne nie sú iba dôsledkom prestrelenej ceny, ale aj dôsledkom ekologického zmagorenia trhu a zákazníkov, ktorí sa boja ísť do takého neeko auta, čo keď ich o rok nepustia do centra mesta alebo budú musieť platiť nejakú emisnú daň á la Holandsko? V tom Holandsku totiž platia autá pokutu tuším 13000 eur pri hranici 161 mg/km CO2 a cca. 500 eur za každý gram CO2 nad 161 mg/km, pričom päťvalec má 231 mg/km. To vychádza emisná pokuta cca. 50000 eur(!) A to si potom každý petrolhead rozmyslí.
Takže nie, podľa mňa dnes už nie je priestor na päťvaclový Golf.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Třeba teď Holandsko přijde trochu k rozumu.