Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePřechod na výrobu elektromobilů významně ohrožuje ekonomiku Česka i Slovenska
9 komentářů
Pepa__007
Masivní elektromobilita touto rychlostí je ekonomické ohrožení Česka s možností mnoha tisíc nezaměstnaných. A také ekologické ohrožení Země z důvodu prekotneho přechodu na těžbu nerostů pro baterie, rychlý přesun do solárních elektráren a vetrniku. Vše masivně dotované a nařizované EU.
Nejvíc mi vadí ten politický tlak. 😠
Nejvíc mi vadí ten politický tlak. 😠
Přesně! Politici rozhodli pod tlakem ekologů, kteří za poplatek od jiných politiků, kteří nás chtějí "odrovnat", nakonec "odrovnají" i sebe..... 😒]
WinDiesel
Právě přechod na výrobu elektromobilů ze všeho nejvíc ohrožuje pracovní místa v automobilkách.
zezelenalý progresivistický Bloomberg to podává jako že když nepřejdeme na \EV, ohrozíme pracovní místa, opak je pravdou.
Škoda Auto v tichosti vyhodila v roce 2023 12 000 pracovníků, právě kvůli elektromobilitě a díky elektromobilitě kvůli snižování výroby, kde v roce 2024 očekávali 2 000 000 vyrobených aut a mají 700 000, což je méně než polovina, he.
Bloomberg, aktivistický, zelený, progresivistický, "eko" se nám to snaží podat jako ... nebudete vyrábět jen EV, přijdete o pracovní místa, lež jako věž.
Bloomberg se stal pouze hlásnou troubou zeleného elektroaktivizmu.
Samozřejmě, AUTO CZ jim to žere i s navijákem. Něco jako "číst mezi řádky" a vytvořit si vlastní náhled a názor redaktoři v Auto CZ neumí a nechtějí.
zezelenalý progresivistický Bloomberg to podává jako že když nepřejdeme na \EV, ohrozíme pracovní místa, opak je pravdou.
Škoda Auto v tichosti vyhodila v roce 2023 12 000 pracovníků, právě kvůli elektromobilitě a díky elektromobilitě kvůli snižování výroby, kde v roce 2024 očekávali 2 000 000 vyrobených aut a mají 700 000, což je méně než polovina, he.
Bloomberg, aktivistický, zelený, progresivistický, "eko" se nám to snaží podat jako ... nebudete vyrábět jen EV, přijdete o pracovní místa, lež jako věž.
Bloomberg se stal pouze hlásnou troubou zeleného elektroaktivizmu.
Samozřejmě, AUTO CZ jim to žere i s navijákem. Něco jako "číst mezi řádky" a vytvořit si vlastní náhled a názor redaktoři v Auto CZ neumí a nechtějí.
Jojo, konečně se dostávají na světlo světa i názory, které nekoresponduji s názory lídrů EU a elektrofanatiků
https😐/www.autoforum.cz/…ohravame-s-asii/
https😐/www.autoforum.cz/…ohravame-s-asii/
rohYpnol
Za mě přece bude nejvíc eko, když budeme vyrábět EV auta v Číně, ty budeme dovážet, a všecky evropský lidičky pošleme studovat na VŠ genderová studia nebo z nich uděláme úředníky aby jsme měli krátké lhůty na úřadě na vyřízení 129% dotace na pořízení elwktronobilu, ne?
Kokos123
Jo. Spalovací motor na konci 19. století taky bral prací sedlákům, vozkům a truhlářům. Seno, kočí, a dřevěné kočáry byly najednou historií. Tak je možné brečet nebo začít participovat na EV. Co si kdo vybere je na něm. Ale, tady se přece brečí a nadává na EU...
tak i ostatní budou muset řešit produktivitu.
Vývoj je opravdu příliš rychlý, ta továrna bude vyrábět již za 2 roky.
Prostě jak zpíval Michal Tučný, Všichni jsou již v Mexiku
Jenom aby se ty auta nakonec nedodávaly z Indie (2x více mladých než v Číně), jako telefony Samsung (tam má Samsung největší továrny na světě).
I Carlos Tavares hovořil o tom, že výrobu přesune do Indie.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jenom třeba počkaj, jestli ty elektroauta vydržej.