Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Čína zaplavuje svět auty. Za rok 2023 se stane jejich největším exportérem

20 komentářů

Avatar - pradeda777
pradeda777
.....každému jasné, kdo stál za ekology, kteří přesvědčili svět, aby přešel na EVčka...... 😒] 😒] 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
kdepak, Ev chce Čína, kteří s propagandou pomáhají placení agenti jako si ty.

+ uplacení politici a aktivisti, jak prosté

A největší pecka je, že tu chce čínan nabízet ještě daleko víc aut se spalovákem a těší se jak převezme zákazníky značek, co výrobu splováků ukončí
https😐/www.autoforum.cz/…ly-rika-manazer/

😄 😄 😄 😄 😄
ericn
Jj levičáckému EP to dojde, až lidi v Evropském automotive budou přicházet houfně o práci :no:
Avatar - Anonym
Anonym
všechno platil dříve Gazprom a ted Čína.
Cílem obou bylo aby na vykrývání OZE potřebovali ruský plyn a cíl Číny prodej OZE + menší konkurence v EV než mezi splaováky, které čína dodnes neumí vyrobit krom levných modelů 😄
ryccardo
Tihle pitomci jsou jen obětí propagandy. Jsou to obecně hloupí lidé, kteří se nechají snadno zmanipulovat.
Arese
Přesně tak, podle mě jde o geniální vlivovou operaci čínských tajných služeb, mající za cíl zničení evropského autoprůmyslu. A ti "užiteční" zelení ***i v Bruselu jsou doteď přesvědčení, jak zachraňují budoucnost Evropy!!! 😲 😲 😲 😲 😒 :no:
Avatar - lyon667
lyon667
EP to dojde nejdřív v momentě, kdy bude vyměněn. Mnohým ani potom ne.
Avatar - Anonym
Anonym
vrchni utopisté Vás tu sice krmili propagandou, jak suroviny půjdou dolů, ale opak je pravdou
https😐/www.seznamzpravy.cz/…cenu-medi-242884
Arese
Však ano - kdo myslíš, že tyto fanatiky platí? A neziskovky, které dováží muslimské uprchlíky ze středozemního moře? 😲 :no:
Avatar - Emel
Emel
Lobbisti lobují... jedni za uhlí a ropu, druzí za baterky. A nemám pocit, že by lobby za uhlí a ropu byla nějak slabá. Rozhodnutí vsadit na elektro... nerad to říkám, ale asi bylo správné.
Špatně provedené, málo koordinované... nabourané odstavováním jaderek v Německu a tak.
ryccardo
Nebo to nejsou až takoví ***i a je v tom záměr, protože prachy nesmrdí. Takže ***i jsme spíš my, když si je volíme jako vládnoucí představitele.
ryccardo
že za tím stojí čínské loby došlo jen těm bystřejším. Hlupáčci bez mozku dodnes neprokoukli komu vyhovuje násilně protlačovaná elektromobilita.
Hendly
z hesla ze EV nikdo nechce se pomalu staci nazor smerem, ze za to ze je lide chteji muze EU….
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To už je moc konspirace, nezapomeň že na západě se mladí voliči lepí k cestě. Vykramáno z blahobytu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Žádné brečení, nemá to řešení. Nikdo nechce makat, jak musí Číňan. Ale kde se daří jsou prachy, pak blahobyt, pak příjde lenora.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Auto je pořád dost specifické na to, aby ho vyráběl kdejaký trouba. A tím spíš pokud jsme v EU, kde musí splnit milion nesmyslů aby jsi získal pro velkoserii homologaci.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nechtějí.
Mino21
Ti "troubové" ty homologace očividně získávají jedna radost.
Avatar - apoho
apoho
A v Česku se dohadují politici a darmožrouti, jestli těžit lithium na Cínovci nebo ne.
PowerHouse
Již zde máme příklad, z elektroniky, kde již vývoj přebírá Foxconn.
Foxconn již představil 5 aut a chlubí se AI factories.
Navíc vývoj elektroniky do aut také ovládnou SW a HW firmy, hlavně z USA.