Novinky
Ondřej Šámal
Dobrý den,
v redakci jsme pouze tři, ještě jeden článek snad přežijete 😉
Jinak tyhle přehledy, srovnání a výběry jsou na Auto.cz s koncem roku tradiční záležitost. A i pro nás je to vlastně příjemné osvěžení paměti a taková malá rekapitulace v záplavě všech těch aut, která nám za celý rok projdou rukama (bývá jich klidně i kolem 70).
Díky a hezký konec roku 2023.
Ondřej Šámal
v redakci jsme pouze tři, ještě jeden článek snad přežijete 😉
Jinak tyhle přehledy, srovnání a výběry jsou na Auto.cz s koncem roku tradiční záležitost. A i pro nás je to vlastně příjemné osvěžení paměti a taková malá rekapitulace v záplavě všech těch aut, která nám za celý rok projdou rukama (bývá jich klidně i kolem 70).
Díky a hezký konec roku 2023.
Ondřej Šámal
JirkaVejrazka
Jestli se moc nepletu, tak tyhle zebricky od kazdeho redaktora tady byly i za minule redakce.
Osobne mi prijde dost prapodivne, kdyz se (temer) komplet vymeni redakce a smerovani neceho takoveho jako auto.cz a ctenarum se o tom nenapise ani radka.
Osobne mi prijde dost prapodivne, kdyz se (temer) komplet vymeni redakce a smerovani neceho takoveho jako auto.cz a ctenarum se o tom nenapise ani radka.
apoho
a proč by ho neudělali?
Tolik aut různých značek a určení neprojde rukama žádného ze zdejších čtenářů a kritiků. Takže vůbec není od věci vědět, jak to cítí oni.
Nechci se Vám hrabat v soukromí ale zajímalo by mne, jakým autem jezdíte Vy, travedrive a kolik jiných aut jste letos měl štěstí řídit?
Obávám se, že by jste nás prosťáčky naprosto dehonestoval :-!
Tolik aut různých značek a určení neprojde rukama žádného ze zdejších čtenářů a kritiků. Takže vůbec není od věci vědět, jak to cítí oni.
Nechci se Vám hrabat v soukromí ale zajímalo by mne, jakým autem jezdíte Vy, travedrive a kolik jiných aut jste letos měl štěstí řídit?
Obávám se, že by jste nás prosťáčky naprosto dehonestoval :-!
Ja Prvni 123
Mne to prijde zajimave.
Prave proto, ze je to nezastrene subjektivni... a pritom tam uvadite duvody.
Svoje duvody.
Tak at se podari autocz zase pozvednout. Momentalne je to hodne spatne.
Jako obecne.
😄
Prave proto, ze je to nezastrene subjektivni... a pritom tam uvadite duvody.
Svoje duvody.
Tak at se podari autocz zase pozvednout. Momentalne je to hodne spatne.
Jako obecne.
😄
Ja Prvni 123
Jemu uz fakt v hlave shorely pojistky... tady uz je kazda diskuze zbytecna.
rohor
:yes:
Vaše články mají hlavu a patu. Děkujeme a do Nového roku ať se vám daří.
Vaše články mají hlavu a patu. Děkujeme a do Nového roku ať se vám daří.
traveldrive
Na druhú stranu je to hnusná nevzhľadná obluda, ktorej sa skôr zľakneš, ako by mala potešiť oko svojím dizajnom.
Hendly
A neni to spise obráceně?
Cim vice je tady te nekvality ( ve vašem pripade jako autora dost často a se spoustou chyb) tim mensi je šance přitáhnout ctenare ochotně platit za obsah?
Brecet tady jak nikdo nechce platit za aktualni brak na auto.cz a davat to za vinu čtenářům?
Jak uz jsem tady nekolikrat psal. At uz ma na Tesla kazdy jaky chce nazor, je to aktualne nejvice top znacka v automotiv.
A test zde? Posledni z roku 2020?
EDIT: snad jen mala prosba. Muzete dat jeden priklad co je podle vas zde ten kvalitni obsah o ktery je maly zajem?
Cim vice je tady te nekvality ( ve vašem pripade jako autora dost často a se spoustou chyb) tim mensi je šance přitáhnout ctenare ochotně platit za obsah?
Brecet tady jak nikdo nechce platit za aktualni brak na auto.cz a davat to za vinu čtenářům?
Jak uz jsem tady nekolikrat psal. At uz ma na Tesla kazdy jaky chce nazor, je to aktualne nejvice top znacka v automotiv.
A test zde? Posledni z roku 2020?
EDIT: snad jen mala prosba. Muzete dat jeden priklad co je podle vas zde ten kvalitni obsah o ktery je maly zajem?
adamzprahy
K tomu bych za sebe chtěl jen dát zpětnou vazbu, že bych si premium zaplatil kdyby zmizeli ostatní reklamy, které často překryjí obsah: na iphone vyjíždí zespodu, na desktopu občas chybou nejde na něco kliknout a vede to jen do reklamy, párkrát jsem se vracel v anonymním režimu nebo z webu odešel. Stát se mi to v placené verzi, tak se zblázním.
Jinak to silvestrovské shrnutí aut mi přijde fajn a víc vypovídající než samotné hvězdy pod testem…
Jinak to silvestrovské shrnutí aut mi přijde fajn a víc vypovídající než samotné hvězdy pod testem…
Ondřej Šámal
Rozumím vám. Bohužel kvalita dnes není od čtenářů obecně moc žádaná (samozřejmě výjimky se najdou). Sám podle čísel vidím, jaký článek má dané období největší úspěch. A většinou to jsou takové ty "bulvární" zprávy, které máte napsané za 15 minut. Takové články dnes dělají čísla, po kterých všichni jdou.
To se pak samozřejmě odráží i na obsahu webů obecně. Až budou celosvětově fungovat placené články, snad se tenhle trend změní. Zatím je to však běh na dlouho trať. Lidé se totiž za obsah na webu ještě nenaučili platit. Je ho totiž takové množství, že alternativa zdarma se vždy najde.
Je to zkrátka začarovaný kruh - nebudou-li čtenáři ochotni alespoň za část obsahu platit, budou provozovatelé úspěšnost webů určovat podle návštěvnosti a kliků. Ty jim totiž přinášejí peníze za inzerci.
To se pak samozřejmě odráží i na obsahu webů obecně. Až budou celosvětově fungovat placené články, snad se tenhle trend změní. Zatím je to však běh na dlouho trať. Lidé se totiž za obsah na webu ještě nenaučili platit. Je ho totiž takové množství, že alternativa zdarma se vždy najde.
Je to zkrátka začarovaný kruh - nebudou-li čtenáři ochotni alespoň za část obsahu platit, budou provozovatelé úspěšnost webů určovat podle návštěvnosti a kliků. Ty jim totiž přinášejí peníze za inzerci.
Ja Prvni 123
Ne.
Ale kazdy z nas ma rovnez pravo s tim Tvym pohledem na vec nesouhlasit, ne?
Pokud je to zdvorile, a to zatim z obou stran je, tak nevidim problem.
😄
Ale kazdy z nas ma rovnez pravo s tim Tvym pohledem na vec nesouhlasit, ne?
Pokud je to zdvorile, a to zatim z obou stran je, tak nevidim problem.
😄
traveldrive
Dobrý deň. Príde mi to trošku ako také varenie z vody. Ste na ACZ ešte pomerne nová tvár, Váš rukopis a štýl nie je zavedený a známy, ani Vašich kolegov. Tým pádom mi takýto rebríček veľa nepovie, to je celé. Jeden článok za celú redakciu s názormi jednotlivých redaktorov by mal oveľa lepší potenciál aj na diskusiu. Je to ako keď príde nová škodovka, a na ACZ o nej postupne vyjde 5 krátkych článočkov, a vo všetkých je skoro to isté. Oveľa viac si cením obsažné, presné (bez chýb a zavádzajúcich informácií) a pragmatické články o autách, ktorých je na ACZ už dlhšiu dobu ako šafránu. Za posledné roky spadol tento server na takú nízku úroveň, že naozaj budete mať čo robiť, aby sa Vám ju podarilo nejako citeľne pozdvihnúť. A to by som si úprimne želal, veľa naozaj fajn ľudí sem už chodiť prestalo, a že to boli zavedení, stáli návštevníci - T613, jurajos, GTI, Navtech, kolmar, jazva, Ronault, barracudaJ, Marko, Pekelná Micinka, Andromeda... Za tie roky si na ACZ dosť pamätám a bolo sem prečo chodiť - čo sa s príchodom Blesku zmenilo. Už to nie je vyvyhlásený autoserver a "nejlepší jízda na webu", už je to vo veľkej miere bulvár - upadla úroveň článkov aj diskusií a okrem občasných hádok často nie je o čo stáť. Tak ako pri autách - získať späť stratenú povesť a pôvodnú pozíciu je ťažká, takmer nadľudská práca a preto vám držím palce. A myslím si, že aj nejaká tá nespokojnosť a kritika od niekoho z čitateľov môže pomôcť pohnúť sa o kúsok hore. Som možno náročný čitateľ a skritizujem niečo, čo mnohým môže vyhovovať - ele je len na Vašom uvážení, či si z toho niečo vezmete alebo nie. 😉
traveldrive
Teraz bude každý redaktor ACZ robiť svoj rebríček? Lepšia téma na seriál by sa nenašla?
Avantime
Zaujímavé, že si takto neorodoval za zrušenie mínusiek, kým tu boli. Čím to je? 😄
Avantime
Rebríček robia už tradične na konci roka. Mne sa to celkom páči, ale pokojne daj nejaké námety, možno sa ich chytia.
traveldrive
Prečo ten sarkazmus? Nemá každý právo na názor? Ja som si dovolil poznámku len k tomu, že každý redaktor robí svoj rebríček zvlášť a tá výpovedná hodnota nie je taká, akú by som od textu tohto typu očakával. A áno, som náročný čitateľ, o to viac, že na ACZ už niečo pamätám a viem, že to ide aj oveľa lepšie. Redaktori sa tu striedajú ako ne bežiacom páse, a vždy dúfam, že konečne prišli tí správni, ktorí ACZ dostanú na niekdajšiu úroveň. A tomu môže pomôcť aj kúsok kritiky, nie? Čo je zlého alebo divného na tom, že nie každý to vidí ako ja?
Pavel Vecko
Zdravím, měl jsem před 10 lety Gallardo a po něm i Bentley GT. Obě byla skvělá. Ale v Lamborghini jsem se málem zabil. Tak jsem potom obě pustil z domu a pořídil jsem si Subaru Impreza WRX STI. Není lepší auto. Pavel Vecko
webpaja
Však se podívejte, co jste si tu za exota (Frantu, Horkou a jeho další nicky) dokázali vypěstovat. neskutečné. :yes:
Lubo
Ďakujem za pekný prehľad aj za fajn komunikáciu, super! :yes:
Prajem všetko dobré do nového roka!
Prajem všetko dobré do nového roka!
apoho
no mne určitě ne.
Ale bude asi lepší, když si půjdete náročně diskutovat na některý slovenský server. Určitě jich tam máte hromadu a nezahazujte se tady s námi, nenáročnými :no:
Tady už je i tak přebuchtíno slovenskými náročnými všeznalými diskutéry
Ale bude asi lepší, když si půjdete náročně diskutovat na některý slovenský server. Určitě jich tam máte hromadu a nezahazujte se tady s námi, nenáročnými :no:
Tady už je i tak přebuchtíno slovenskými náročnými všeznalými diskutéry
apoho
vážený náročný čtenáři.
Tak si předplaťte Auto cz. Premium a tam si můžete zvedat laťku do aleluja.
Tady nás a redakci nemusíte školit. Nemyslím si, že se z vaší náročnosti redaktoři potentují (vy je stejně neplatíte, až tomu tak bude, tak je buzerujte svou náročností).
Nemyslím, so, že se kterýkoliv redaktor nějak zpronevěřil svému poslání a jejich hodnocení je subjektivní a nikdo neříká, že to má být kolektivní názor celé redakce.
Tak si předplaťte Auto cz. Premium a tam si můžete zvedat laťku do aleluja.
Tady nás a redakci nemusíte školit. Nemyslím si, že se z vaší náročnosti redaktoři potentují (vy je stejně neplatíte, až tomu tak bude, tak je buzerujte svou náročností).
Nemyslím, so, že se kterýkoliv redaktor nějak zpronevěřil svému poslání a jejich hodnocení je subjektivní a nikdo neříká, že to má být kolektivní názor celé redakce.
Ano, jedním z nejlepších aut za rok 2023 byl luxusní sedan na elektřinu. :yes: Díky ní je však nové BMW 7 ještě kultivovanější a sametovější než s plug-in hybridním pohonem.
😲
Jinymi slovy pravdepodobne nejkomfortnejsi auto vubec.
:-!