Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD – Jede! (06/2003)

38 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jinak se mi porad libi.
A nevadi mi ani slabsi benzin. Tohle fakt neni auto na spechani.
traveldrive
Je to zaujímavé auto, vo svojej dobe to bol na ceste zjav. Ale napriek tomu, že to vyzerá inak ako všetko ostatné, stále to je celkom pekné a sympatické auto., čo sa o mnohých dnešných povedať nedá, pretože inakosť riešia väčšinou nepeknými e😜resívnymi prvkami.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ano, s tim uplny souhlas.

A dodnes bych ho mohl ridit.
Idealne 2.4 benzin s automatem.
😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
PT cruiser som svojho casu sem tam stretol... aj 300M ci crossfire... len ta spolupraca s medvedom a tie jeho dizle sa mi v chrysleroch v europe nikdy nepacili... crossfire bolo defakto prerobene slkacko ... a 300M bolo vidat u nas hlavne ako luxusne taxiky... boli ine casy proste ale rad na to spominam... este take tie zlate bezstarostne roky automobilizmu kedy vsetko a vsade rastlo a kvitlo
Avatar - Emel
Emel
Testován byl 2002 za 3*. Podle EuroNCAP je část problému to, že americké standardy té doby vyžadovaly ochranu i nepřipoutaných pasažérů, zatímco evropské modely jsou optimalizované na připoutané. Jedničková Octa má 4*, ale až z roku 2001, kde už byly nějaký vylepšení.
gil54
...o vzhledu, o motorech, o zpracování, o komfortu a vybavení ... o všem možném. Je to zpravidla vždy věc názoru každého jednotlivce.

Ale auto této kategorie a ceny v roce 2000+ prostě nemůže mít tu nejjednodušší, nejprimitivnější, nejlevnější a nic moc fungující zadní nápravu z lešenářské trubky bez ničeho.

Smířit se s tím nebo to nezaznamenat už musí člověk ignorant nebo mít absolutně hroší kůži bez vztahu k základním funkcím auta.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Proc?
Tohle auto fakt neni na spechani.
A tahle zadni naprava funguje uplne v pohode, a funguje dlouho.

Jak rikam, ja mu mam za zle jen tu mene pevnou strukturu pod sloupkama A.

Jen o mali lepsi, nez Oktavka.
gil54
Protože ve 21. století, v autě za tehdy milion a s maximálkou přes 180, je to prostě nedostatečné.

Když by to měla tehdy nějaká malá socka do tři kil, co jede sotva 130, ani nepípnu.
jean192
V A6 audi ta naprava nevadila?
gil54
Pouč mě, prosím, která A6 má vzadu tuhle nádheru?
https😐/i.ebayimg.com/…cC1D/s-l1600.jpg
jean192
C5 s prednym nahonom
gil54
Ale ta má torzku...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Tak to nemuzes ridit ani Oktavky, blby, co?
😄
gil54
PT má tuhou, Oktávka má alespoň torzku, to je tzv. polotuhá. To je trošku rozdíl, blbý, co? 😄

A mimochodem ani nestála v roce 2003 milion.
Avatar - Anonym
Anonym
PT nestálo taky milion, tolik stál Sebring 2,7 V6 a to bylo auto o třídu výš s vrcholnou motorizací, se základní 2,0 stál něco přes 800 tis kč 😄
gil54
Máš pravdu, nestálo milion, stálo 988.600 Kč, tohle konkrétní z testu, tak se omlouvám. 😄

11.400 Kč totiž všechno mění.... 😄
Avatar - Anonym
Anonym
nějaká divná cena
gil54
Divná, nedivná.

Já jsem si tu cenu nevymyslel, tak je přece uvedená v tom testu, s tím nic nenadělám....
Avatar - Anonym
Anonym
Kdo si mohl koupit PTCruiser za cenu Sebrignu V6....leda magor
gil54
Jako vždycky.

Napsal jsem, že tak velké a tak drahé auto by nemělo mít tu absolutně nejhorší a nejlevnější nápravu všech dob na celém světě.

A sesypou se na mě znalci a e😜erti a hned dostanu školení, že to není závoďák, že to stačí, že to výborně funguje, že v Audi A6 to nevadí, že to nevadí ani v Oktávce, že 988.600 Kč není milion a že nějaký Sebring byl údajně levnější.

To už je jako cokoliv napsat na téma EV, pokaždé zaručená hádka.

Vlastně obecně ani nejsem moc překvapen. Jen na dva konkrétní diskutéry jsem si musel poopravit názor.
Avatar - Anonym
Anonym
Já si totiž pmatuju dobové ceníky a když sem se chodil dívat na Chodov.... ona ta testovací auta v plných výbavávch, které si 90% lidí nekoupila navíc neměla určující ceny.
Další věc za kolik se to pak vyprodávalo na konci životního cyklu....
gil54
Ano, lze napsat buď obecnou úvahu, že ... "ona ta testovací auta v plných výbavách, která si 90% lidí nekoupila"... nebo objektivně konstatovat, že tohle konkrétní auto mělo nad základní výbavu navíc 4 pochromované drobnosti, ALU kola, kouřová okna, tempomat a metalízu.
Avatar - Anonym
Anonym
A ŠKODOVKY té doby měly vzadu bubny a kličky na oknech 😄
gil54
Zamysli se s odstupem nad tím co, proč, k čemu a s jakou souvislostí jsi tohle napsal.

Pokud mělo jít snad o žert, podle emotikonu, ani ten se moc nepovedl, podle mě.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Mas relevantní argument a zajímavý postřeh.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak PT cruiser bola v tom case na tu dobu u nas taka akoze imidzovka a exotika.... ako dnes povedzme t roc cabrio ... vyslovene lacne tiez nebolo ani technicky vyspele ale malo svoje caro sarm aj praktickost ... a nejake tie kusky sa stretnut dali... uprimne som taketo nieco mal radsej ako tie nejake dnesne SUV kupatka a ine mackopsy...
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Staniž se 😄
Avatar - Anonym
Anonym
znam několik lidí, co ty auta dodnes maj a pořád to jezdí.
2,2 CRD je sazomet od Mercedesu, kdo chtěl benzín tak nejlepší motor 2,4 budt atmosféra, nebo turbo.

Tohle auto se kupovalo kvůli vzhledu. Jízdní vlastnosti nebyly tak podstatné a pro USA kde se jezdí max 130 to bohatě stačilo.

2,0 benzín je ale líný a musí se točit. Ten doporučit nelze.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
U nas nim svojho casu jazdilo par akoze celebrit ( spevaci, herci ) ... pripadne mlade missky a pod... dnes uz taketo osoby jazdia zase pre zmenu SUVeckami ... doba aj auta sa menia no 😉 ... a suhlasim ze tu islo hlavne o ten retro vzhlad kedze technicky to bol bezny voz... mozno az podpriemerny v tomto smere... kazdopadne ale bol prakticky to ano
Avatar - Anonym
Anonym
byla to taková retro náhrada za Neon, což bylo entry level u Chrysleru.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Svojho casu sa mi pacil podobne zvlastny dodge caliber ... ale asi prisiel este v nevhodny cas.... ale dnes v case crossov by to bol aj v eu trhak... ako bez srandy ale dodnes caliber dobre vyzera... exterierovo je to doslova nestarnuce auto ...
Avatar - Anonym
Anonym
Caliber sem měl, 1 měsíc. 2,0 SXT s CVT automatem. Nejezdilo to špatně. Mínus byl těžce plastový interiér
kozakm
Pardon, kvůli vzhledu? I Multipla je proti tomuhle fešák 😊 Jinak ale hezky Nový rok všem.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to ani omylem, Multipla je obluda, PT navazuje designem na auta z 30. let.

Předobrazem mu byla studie Pronto Cruiser https😐/fr.wikipedia.org/…_Cruizer_Concept#…
kozakm
Může navazovat na co chce, ale je to ošklivé auto. Tady se prostě nedohodneme
Avatar - Anonym
Anonym
Design je otázka vkusu každého jedince... Ano tady se neshodneme.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Nechce se mi ani verit, ze uteklo 20 let od doby, kdy se toto auto dostalo na trh. Byla to designova zalezitost, na kterou se nezapomina.