Design
Přihlásit pro přidání komentáře
amerlock
já teda koukám jak .... ale žádné změny nevidím 8-s (alespoň na exterieru)
A co jako čekáš od koncernu? 😁
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
....je pořád velice přitažlivý, hlavně je ale třeba vrátit pořádné kruhové ovladače na středový panel!!! 😲
Pro firmy a leasingovky stačí. Nikdo jiný to stejně nekupuje
Čím lepší auto, tím víc ho kupují "firmy" 😉
:yes: 😉 hlavně že má velký kufr a na vzhledu a jízdních vlastnostech moc nezáleží. Když se stihne všechno dodělat v záruce tak ok 😁
Úplně správně by to bylo "čím dražší auta, tím větší je podíl registrací na firmy".
Lambo, Rolls, Bentley, Ferrari... to jsou typicky auta, kde firmy jasně dominují a občas to "cinkne" i na 100% (Lambo loni, Rolls letos). A ne, nejde o kufr 😄
Jsou z toho nějaké výjimky, roli hraje i původ (japonské značky typicky nemají ty firemní zákazníky)... a dražší taky nemusí vždy znamenat lepší... ale jestli chceš nějakej hrubej vzorec na tuhle divnou statistiku, tak je to tohle.
Lambo, Rolls, Bentley, Ferrari... to jsou typicky auta, kde firmy jasně dominují a občas to "cinkne" i na 100% (Lambo loni, Rolls letos). A ne, nejde o kufr 😄
Jsou z toho nějaké výjimky, roli hraje i původ (japonské značky typicky nemají ty firemní zákazníky)... a dražší taky nemusí vždy znamenat lepší... ale jestli chceš nějakej hrubej vzorec na tuhle divnou statistiku, tak je to tohle.
Přijde ti, že velký kufr je jediný důvod, proč firmy kupují Octavie? Já bych řekl, že důvodem spíš je, že jsou snadno servisovatelné, moc servisu nepotřebují, mají širokou nabídku motorizací, jsou na ně hezké slevy a designem nikoho neurazí.
Cim dal tim lacinejsi svidli.