Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeV Americe šrot, na Ukrajině dobré auto. Bourané tesly dostávají druhý život
20 komentářů
rohor
Koukěte kolik tam jezdí Priusů 2. a 3. generace. Ty 3kové měla i tamní policie jako služebáky. Tak proč by tam nebylo hodně EV. Potažmo když už jsem i u nás v JBC viděl 2 UKR Tesly (víc než těch s českou registračkou - sic!)
Jsou tam šikovný lidi, kteří dosud nezblbli a umějí si spoustu věcí opravit i bez výrobce či autorizáku.
Ještě zkuste nakouknut do Indie a do Mongolska a do Pakistánu. Možná se budete divit ještě víc.
Jsou tam šikovný lidi, kteří dosud nezblbli a umějí si spoustu věcí opravit i bez výrobce či autorizáku.
Ještě zkuste nakouknut do Indie a do Mongolska a do Pakistánu. Možná se budete divit ještě víc.
KANKUNEN
plechy nesedí už novoty, takže se s tím nemusíš párat. Když se na tu Teslu podíváš, tak hned poznáš, že ty hany jdou tak do ztracena, aby ty fugy nebyly poznat.
jj, mozna, ze ty fugy jsou po totalce a oprave mensi, nez u funglovky 😁 😁 😁
na druhou stranu, blackbird mel takovy fugy, ze z nej pri startu chcalo palivo
na druhou stranu, blackbird mel takovy fugy, ze z nej pri startu chcalo palivo
auta po totálce bývají lépe spasovaná. Je to takové poznávací znamení. Vidím, jak to hezky sedí, tak sundat těsnění/plastové obložení a kouknout se na bodové svary, nebo to přejet měřičkou laku. Obvykle se nepletu - bourané/opravené.
KANKUNEN
Mičkův Mínusovací Automat funguje dokonale. Ještě tu ale nedorazil Mičkův Multinickový Abonent, který objevil hnízdo Čížků.
vitapb
Vzhledem k tomu, co je v USA považovaný za totálku (pro nás vcelku marginální nehody), kvůli ceně lidský práce, tak se není čemu divit. Sešrotovat je to tam zároveň drahý, zároveň v UA je cena lidské práce zlomková oproti USA.
A tohle je přesně doklad toho, že recyklace elektromobilů nebude větší problém, než spalovacích aut. Tak jako jsme dřív viděli jako katastrofu ucpaný DPF, přičemž dnes je to vcelku prkotina, stejně tak se udělá okolo elektromobilů široká ekonomika, kdy se bude dát nejen baterie snadno zdiagnostikovat a opravit za zlomek nové.
A tohle je přesně doklad toho, že recyklace elektromobilů nebude větší problém, než spalovacích aut. Tak jako jsme dřív viděli jako katastrofu ucpaný DPF, přičemž dnes je to vcelku prkotina, stejně tak se udělá okolo elektromobilů široká ekonomika, kdy se bude dát nejen baterie snadno zdiagnostikovat a opravit za zlomek nové.
Já se spíš bojím, že se zase roztočí kolotoč nebezpečných aut svařených ze tří, jako to bylo začátkem století.
Na Ukrajině možná, u nás bych se toho vzhledem k tomu, že se to moc nevyplatí nebál.. Navíc tím, že se nůžky mezi cenou auta a cenou lidské práce (a náročnosti oprav!) budou stále zvětšovat, jako doposud, tak si myslím že i nás čeká spíš scénář USA, než ten ukrajinský. Nebo, co vás k té obavě vede? Rád si vyslechnu váš názor.
HAHAHAHA, bouračky z USA se sem vozí ve velkém jak přes české překupníky, tak přes Polsko a Litvu a stále se to vyplatí opravovat, protože auta co se dovezou za 450 se tu prodávaj za 760 😄 😄 😄 😄
3_diamanty
Kedze aj nove kusky vyzeraju jak na kolene robene... a ti ukrajinci ich este mozno nakoniec aj vylepsia a zmensia spary medzi plechmi
dávám :yes: protože se tak děje. Aspoň u těch starých Tesel a modelů S/X. Ty nové 3/Y mají spáry OK.
Matej Mato
Pokial o tom bude kupujuci informovany nieje na tom nic zle. Ale ak auto je niekde oznacene ako totalka, malo by na to existovat svetovy register s fotkami a stavom, aby vsetci dalsi kupujuci vedeli dohladat, v akom srote sa vozia a mat moznost posudit ci je to pre nich este akceptovatelne riziko.
Nedavno som sa cudoval, preco sa elektro tesla veselo insertuje na nasich portaloch, hlavne ked UA trh je ovela vacsi, ale uz ma to neprekvapuje, a zrejme ani u nich nieje neobmedzeny zaujem o taketo totalky, ak sa uz vyvazaju za ich hranice.
Najvtipnejsie (ironicky) na tom je, ako dodrzia tie povodne vyrobne vady, aby nebolo mozne tak lahko zistit, ze auto je opravovane z totalky.
Nedavno som sa cudoval, preco sa elektro tesla veselo insertuje na nasich portaloch, hlavne ked UA trh je ovela vacsi, ale uz ma to neprekvapuje, a zrejme ani u nich nieje neobmedzeny zaujem o taketo totalky, ak sa uz vyvazaju za ich hranice.
Najvtipnejsie (ironicky) na tom je, ako dodrzia tie povodne vyrobne vady, aby nebolo mozne tak lahko zistit, ze auto je opravovane z totalky.
eLzyx
jsem zrovna potkal Ukrajince na Superchargeru v Lovosicích. Že prý je Tesla hacker. Že kdybych něco někdy potřeboval, vyměnit baterii, nebo motor za jiný typ, není problém. Aktivovat některé prvky výbavy, také není problém. Aktivovat free supercharging, nebo stočit kilometry prý také ne.
Pak jsme se bavili o mém autě a prý je to pro něj něco jako jednorožec. Nebouraný model S v evropské specifikaci je prý něco, co nikdy neviděl. Že u nich jezdí jen opravené zbořky z USA, všichni nabíjí přes redukce, protože to má USA konektor.
Pak jsme se bavili o mém autě a prý je to pro něj něco jako jednorožec. Nebouraný model S v evropské specifikaci je prý něco, co nikdy neviděl. Že u nich jezdí jen opravené zbořky z USA, všichni nabíjí přes redukce, protože to má USA konektor.
Takže něco či vše z výše uvedeného není pravda. Nebo je to jinak?