s telefonem a adresou řidiče, protože s magorem co za tohle dá mega by myslím chtěl pokecat ze zvědavosti každý. Mluvil bych diametrálně jinak, kdyby se to prodávalo za 350 tisíc.
I bohatá palácová myš může chtít svoje finance utratit smysluplně (např. za benzinovou pětistovku) a ne za tuto předraženou elektrickou parodii na malé auto. :-)
Fiaty byly vždycky auta primárně pro chudé kostelní myši. Pokud chtěl Fiat zacílit do vyšších vrstev, musel se pořádně snažit. Ze záprdkem za milion fakt moc štěstí neudělá.
Tak ono když máš na výběr z Litrového atmo mild hybridu 70k a pak nic, tak to je těžký… a přece jen benzinový F500 už je tu s námi 15let, tak kdo by ho chtěl ;-)
Zajímavý byl s 1.4 16V 100hp ;-) U auta do města mě ta elektrika ani neruší, jen teda ne za 869tis :no:
Mám s tímhle kouskem v top konfiguraci docela dlouhou zkušenost a zároveň jezdí v rodině. Majitelka je velmi spokojená a nemá problém s autem jezdit po celé ČR. Zkrátka si cestu naplánuje a v pohodě nabije. Z mého pohledu má to auto dva problémy. První je bídná kvalita elektrické části. Stahování oken občas blbne, rádio má zmatečné ovládání a třeba nikdy se mi nepovedlo ztišit klikání na displeji. Ale to čert vem. Nejhorší je podvozek, který je až úchylně tvrdý. Z poslední doby si to dovolím srovnat s BMW M4 Competition, který je tuhý stejně. Takže tu máme roztomilé kulaté auto, co nonstop poskakuje po silnici.
Měl jsem ho v hledáčku, když jsem vybíral ženě městské elektroauto. Ale ten podvozek je fakt brutálně tvrdý. Nakonec jsme skončili u Mazdy MX30.
A nekamenujte mě, že jsem za to dal mega, 2-3 roky starou ojetinu stále v záruce koupíte za půlku.