Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohor
1
tak se vždycky leknu že je nějaký děravý 😄 😄 😄
Arese
...považuju ten nový, docela pohledný volant. Ten současný je totiž učiněná designová tragédie... 😒 :no:
3_diamanty
Jak face tak aj volant mi teraz na aute viac pasuju... a hoc nejde o nejake citelne a vyrazne zmeny ... hned mi tucson celkovo viac "štimuje" ... obcas fakt staci malo ale vo vysledku to moze dost pomoct... podobne ako aj v pripade faceliftu sorenta a jeho predku... a podobne...
Zizicek
Já teda od faceliftu doufám, že konečně přesunou zadní blinkr ze spodu blatníku (kde je fakt mizerně vidět, a to i v Nline verzi kde je aspoň LED) nahoru, kde jsou teď zbytečně 2 koncová světla na každé straně. Změna jednoho z nich na blinkr se vyloženě nabízí...
Sesterská Kia Sportage už to v poslední generaci dokázala, tak snad Tucson bude následovat 😄
Sesterská Kia Sportage už to v poslední generaci dokázala, tak snad Tucson bude následovat 😄
Přesně tak, utopit zadní blinkry v nárazníku by mělo být zakázáno zákonem, je to velmi nebezpečné (snadné přehlédnutí) a navíc hnusné! 😲 :no: :no: :no:
Tak sebrat papíry by měli všem, kdo může u Tucsonu zadní směrovky přehlédout. https😐/www.youtube.com/watch?…
A třeba bludička skrytá ve světle dalšího osvětlení😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Pokud chci šetřit na nesprávném místě, tak vše združím, pokud možno narvu do co nejmešího prostoru. https😐/www.youtube.com/watch?…
Pokud chci aby to bylo viditelné, vše odděluji (proto třeba třetí brzdové světlo), ale mám vyšší náklady.
A kdo nevidí níže než je horizontální rovina středu očí, tak by neměl na silnici co dělat. neuvidí tak překážku, dítě, výmol ve vozovce ... a nebo nedodržuje při jízdě bezpečnou vzdálenost 2s. ( já tedy vždy vidím bezpečně celý nárazník, ještě vozovku).
Facelift Tucsonu interier sjednocen s Ioniq 5,6 i Konou, celkem super. Exterier, starší verze deního svícení je naopak lepší, tady mám dojem šetření.
A třeba bludička skrytá ve světle dalšího osvětlení😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Pokud chci šetřit na nesprávném místě, tak vše združím, pokud možno narvu do co nejmešího prostoru. https😐/www.youtube.com/watch?…
Pokud chci aby to bylo viditelné, vše odděluji (proto třeba třetí brzdové světlo), ale mám vyšší náklady.
A kdo nevidí níže než je horizontální rovina středu očí, tak by neměl na silnici co dělat. neuvidí tak překážku, dítě, výmol ve vozovce ... a nebo nedodržuje při jízdě bezpečnou vzdálenost 2s. ( já tedy vždy vidím bezpečně celý nárazník, ještě vozovku).
Facelift Tucsonu interier sjednocen s Ioniq 5,6 i Konou, celkem super. Exterier, starší verze deního svícení je naopak lepší, tady mám dojem šetření.
A ztráta funkčnosti vozu i po malinkém ťukanci do nárazníku nevadí?
S odřeným autem se jet dá. S autem co nebliká poněkud hůř.
S odřeným autem se jet dá. S autem co nebliká poněkud hůř.
Aj s autom bez blinkrov sa jazdiť dá, zákon na túto možnosť pamätá a dávaš znamenie o zmene smeru jazdy rukou. Otázka je, koľko z tých za tebou to ale vedia. 😊
Jezdit s autem mají ti, kteří ho umí ovládat, ne ti co umí jezdit jen jak na autodromu.
Proč by měl mít normální řidič ťukanec do nárazníku? Proč s autem něco otloukat?
A důležitá otázka. Opravdu by po malém ťukanci nebylo směrové světlo funkční?
A stále nikdo neuvedl proč by neměly být vidět? Když vidím při dodržování správných rozestupů před sebou vždy celé auto.
Jo jasně jsou lidé kteří přehlídnou semafory, celá auta po komunikacích kde mají přednost, auta s předností jízdy( sanitky), přehlédnou lidi na přechodech, na silnicích... ale těm nepomůže nic a může se to stát každému.Jenže to není zase o konkrétním autě...
Proč by měl mít normální řidič ťukanec do nárazníku? Proč s autem něco otloukat?
A důležitá otázka. Opravdu by po malém ťukanci nebylo směrové světlo funkční?
A stále nikdo neuvedl proč by neměly být vidět? Když vidím při dodržování správných rozestupů před sebou vždy celé auto.
Jo jasně jsou lidé kteří přehlídnou semafory, celá auta po komunikacích kde mají přednost, auta s předností jízdy( sanitky), přehlédnou lidi na přechodech, na silnicích... ale těm nepomůže nic a může se to stát každému.Jenže to není zase o konkrétním autě...
Mluvíš hodně a "chytře", ale myslet se ti už moc nechce, že?
Nikdy jsi se nepřehlédl, nikdy při couvání v noci v neznámém prostředí nebyl kámen, pařez, kus trubky v zemi, prostě cokoli? Nikdy ti nikdo nenaboural stojící auto??? Pokud ne, tak jsi šťastný génius. Mě už rozmlátili asi 6 aut a nikdy se nikdo nenašel, nepřiznal. Prostě jen přijdeš k rozmlácenýmu autu. Top byl orvanej blatník, když jsem parkoval u budovy okresního policejního ředitelství v místě, kde není kamera. V 13:00 v pracovním dni v létě. Odskočil jsem si na 20 minut a při návratu auto, co stálo podélně v řadě dalších bylo orvaný na kaši a niko nic.
Dokonce sousedi na sídlištích i ve čtvrtích, kde jsou řadové 3.p družstevky. Prorvaný dveře na parkovišti a opět nikde nikdo, kamera nic, lístek nic. Všude jen samý debilní howada.
Nikdy jsi se nepřehlédl, nikdy při couvání v noci v neznámém prostředí nebyl kámen, pařez, kus trubky v zemi, prostě cokoli? Nikdy ti nikdo nenaboural stojící auto??? Pokud ne, tak jsi šťastný génius. Mě už rozmlátili asi 6 aut a nikdy se nikdo nenašel, nepřiznal. Prostě jen přijdeš k rozmlácenýmu autu. Top byl orvanej blatník, když jsem parkoval u budovy okresního policejního ředitelství v místě, kde není kamera. V 13:00 v pracovním dni v létě. Odskočil jsem si na 20 minut a při návratu auto, co stálo podélně v řadě dalších bylo orvaný na kaši a niko nic.
Dokonce sousedi na sídlištích i ve čtvrtích, kde jsou řadové 3.p družstevky. Prorvaný dveře na parkovišti a opět nikde nikdo, kamera nic, lístek nic. Všude jen samý debilní howada.
Tak v 18 až 20letech jsem 2x v zimě roztočil Š120, ale škoda na karoserii žádná, jen pneumatiky, pak už jsem se naučil. 1x lehce škrábnut bok auta o silnější větve trčící z křoví. Dále střet se srnkou a tam je jedno jestli je světlo v nárazníku, nebo jinde.
Takže se snažím v provozu předvídat a to i na parkovištích a nejen já. Znám dost lidí dost co nemá stále odřená auta, max 1x za 30-40let.
Doma v garáži bez problému, parkoviště u firmy také v pohodě, na parkovištích ve městech se snažím předvídat a proto mám možná zatím před hovady štěstí (nebo je otázka proč je někdo přitahuje?). Tak nevím komu jde myslet a komu ne.
Naše auta i dalších lidí co znám a v rodině netrpí odřeninami, ale zase si zajíždíme při tankování, dobrou čerpačku nemáme pod oknem. No jo no každý má něco.
Jak jsem psal, přehlédnutí se může stát každému, ale není to nic co by mělo být naprosto běžné. Pak se nedivme jak to vypadá na silnicích.
Ale stále to vyhýbání odpovědi, jak nemůže být vidět celá záď auta při dodržování 2s. rozestupů.
Takže se snažím v provozu předvídat a to i na parkovištích a nejen já. Znám dost lidí dost co nemá stále odřená auta, max 1x za 30-40let.
Doma v garáži bez problému, parkoviště u firmy také v pohodě, na parkovištích ve městech se snažím předvídat a proto mám možná zatím před hovady štěstí (nebo je otázka proč je někdo přitahuje?). Tak nevím komu jde myslet a komu ne.
Naše auta i dalších lidí co znám a v rodině netrpí odřeninami, ale zase si zajíždíme při tankování, dobrou čerpačku nemáme pod oknem. No jo no každý má něco.
Jak jsem psal, přehlédnutí se může stát každému, ale není to nic co by mělo být naprosto běžné. Pak se nedivme jak to vypadá na silnicích.
Ale stále to vyhýbání odpovědi, jak nemůže být vidět celá záď auta při dodržování 2s. rozestupů.
Já nikde nepsal, že nevidím záď. Psal jsem, že do tebe někdo jebne a máš po srandě.
A pokud máš pocit, že moje myšlení je slabé na to, aby zabránilo, že mi někdo rozjebe auto při podélném stání mezi 20 ti dalšíma autama, tak na to nemám co říct a končím debatu.
A pokud máš pocit, že moje myšlení je slabé na to, aby zabránilo, že mi někdo rozjebe auto při podélném stání mezi 20 ti dalšíma autama, tak na to nemám co říct a končím debatu.
Dobře si vybírám kde parkovat a kde ne a zdaleka nejsem sám. Ani nepotkávám denně auta s orvanými nárazníky a blatníky.
Diskuze ale začínala jinak, toto byl jen chabý pokus o otočení jinam, že.
Diskuze ale začínala jinak, toto byl jen chabý pokus o otočení jinam, že.
Jak začala diskuze si tu naštěstí můžou přečíst všichni a tak si udělat obrázek o tvé inteligenci.
Žiješ prostě na báječné planetě plné růžových jednorožců. U vás v ulici se nestřílí a z toho plyne, že války nejsou. Toto je zhruba tvoje logika v kostce.
Žiješ prostě na báječné planetě plné růžových jednorožců. U vás v ulici se nestřílí a z toho plyne, že války nejsou. Toto je zhruba tvoje logika v kostce.
Diskuze začala o snadném přehlédnutí směrovek. Dal jsem odkazy z kterých plyne co je opravdový problém.
A ano pokud máš časté problémy s odřením auta, tak Tvoje inteligence není asi nejvyšší.
Ano u nás v obci se nestřílí a ani není válka v ČR.
Ani nevidím na firemním parkovišti (cca300aut), že by byla většina s rozbitými nárazníky, ani na silnicích je nepotkávám, ani v zahraničí na dovolené jsem neviděl samá rozbitá jezdící auta.
Ty jezdíš s rozbitým nárazníkem dennodenně a taková auta potkáváš, no proč ne. Nepácháš přestupek?Karoserie má být bez trhlin, ostrých hran prasklin... .
Po rozbití světlometu srnkou stále svítil a blinkr funkční, tak jak to bude.
Ale zato třeba bylo některé rozbité a už nepojízdné?Aha tam by už asi nevadila nejen nefunkční směrovka, když už je to celé na odpis. Tak bych doporučil se autu vyhnout úplně, protože i to riziko tam je.
A ano pokud máš časté problémy s odřením auta, tak Tvoje inteligence není asi nejvyšší.
Ano u nás v obci se nestřílí a ani není válka v ČR.
Ani nevidím na firemním parkovišti (cca300aut), že by byla většina s rozbitými nárazníky, ani na silnicích je nepotkávám, ani v zahraničí na dovolené jsem neviděl samá rozbitá jezdící auta.
Ty jezdíš s rozbitým nárazníkem dennodenně a taková auta potkáváš, no proč ne. Nepácháš přestupek?Karoserie má být bez trhlin, ostrých hran prasklin... .
Po rozbití světlometu srnkou stále svítil a blinkr funkční, tak jak to bude.
Ale zato třeba bylo některé rozbité a už nepojízdné?Aha tam by už asi nevadila nejen nefunkční směrovka, když už je to celé na odpis. Tak bych doporučil se autu vyhnout úplně, protože i to riziko tam je.
Já nepsal nic o přehlížení směrovek ani nic o tom, že si sám odírám auto a už vůbec ne, že s ním jezdím, ty ***. Celou dobu píšu o tom, že do tebe může kdykoli nějakej jinej dement narazit a ujet. A když to někdo odře plastovej nárazník, tak jet můžeš (i kdyby jen nouzově), ale když ti přitom vymlátí směrovky, tak to bude horší problém.
Dál se s blbem tvého formátu nebudu zdržovat.
Dál se s blbem tvého formátu nebudu zdržovat.
Bohužel. Zadek je beze změn. Korejci prostě na některé věci nemají vkus. Kritika na to byla ze všech stran, a zrovna na to jedine se vy.rali .
Tomogo
... za stále normální tlačítka. Tedy pokud to nejsou dotyková, na té nekvalitní fotce se to těžko rozeznává.
Jiří Jirout
Máme stávající verzi (NX4) a ovládání hlasitosti rádia + teploty, to je fakt síla. Už jsem to natrenoval - zápěstí si opru o koleno a pak se snažím trefit... Bez opreni na běžných okreskach ani omylem. Auto jako celek super, ale dotykac... Grrrr. A bonus jsou automatické stěrače. To si žije svým životem a nějaké nastavování to má v paži. Kdyby to aspoň šlo vypnout. Zlaté časy s klasickým cyklovacem.