Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Pick-up Ramcharger má prodlužovač dojezdu objemnější než vaše fabia

21 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bez benzínu to nikam nedojede, 102 litrů benzínu ... 😄 Prostě nesmysl poplatný současné době.
Freddka
To je pro amika co potrebuje shortbed na elektriku co ale taky dojede 1000km na jeden zatah.
Podle me to svy misto ma.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Auto přesto ve výsledku působí jako nejhorší reklama na elektromobily, popř. alespoň elektrické pick-upy. Pokud takový vůz potřebuje motor 3,6 V6 a 102 litrů benzinu v nádrži, aby nějak fungoval, k čemu je celý elektrický pohon? Nebylo by už lepší nechat autu přímo šestiválec s nádrží a cenu snížit o statisíce, ne-li o milion? Aha, to by pak nemohl říkat, že má nulové emise, tedy když zrovna onen šestiválec neběží...

Vždyť to říkám, absolutní nesmysl.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Prave naopak.

Je to genialni, nepotrebuje ani kapku nafty!

😄

A neni to elektromobil.
Nastesti.
Proste jen misto prevodovky pouziva prevod na elektromotor.

Nemam problem.
Avatar - Anonym
Anonym
Američan naftu nepotřebuje aa nepotřeboval ani doted - Pentastar a HEMI jezdí na benzín 😄 😄
Renoo
Je to něco horšího než PHEV ne EV.
DonVito
3,6l je objemnejsi nez naprosta vetsina aut na nasich silnicich, vcetne VSECH Skodovek.
Ale treba i vetsiny BMW.
carver11
Keď už preberáte tlačovú správu, tak ju aspoň dočítajte do konca. Tam úplne uniká napríklad pointa, že to vie slúžiť ako powerbank na stavbe, takže to cieli na malých živnostníkov s takou potrebou. Nehovoriac o tom, že v US plus Kanade môžu vodiči ťahať na bežný vodičák 10000 libier, opäť ale ani zmienka...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
powerbank na benzín .... ha ha ha, velmi drahý to způsob pro malého živnostníka 😄 😒] 😒] 😒]
carver11
V Severnej Amerike...Snáď nemusíme riešiť, že na Európu s hentakou vecou neútočia.
kesumb
prdlajs, obri toroid na barika a mas kwh levnejc jak ze site :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Já dneska spaloval benzín s 6,75 V8 a nestálo mě to korunu, aneb kdo umí umí 😄
adamzprahy
Neznám výkon té "elektrocentrály", ale pokud to nahrazuje agregát tahaný na vleku nebo i klasickou přenosnou centrálu vezenou na korbě, tak to je 2 v 1 a to pro někoho kdo to denně používá může být dobrá výhoda...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale zakladni princip povazuji za spravny.
Treba moje auto, s 1.4 atmosferou vepredu, by s pridanym elektrickym pohonem na zadni kola byl dokonalej.
Snizilo by to spotrebu.
Umoznilo vyresit prejezd mokre louky nebo zasnezeneho parkoviste.
Dodalo by to Nm pri zrychlovani nebo v dlouhem kopci.
Othello
Na zrychlování potřebuješ výkon, samotné Nm ti jsou k ničemu
Freddka
Vykon = kroutak * otacky
P=τω
XTad
Jeho auto ma cca 70 kW a 140 nm pri urcitych otackach. Pokud by 70 kW zustalo, ale tocivy moment vzrostl treba na 180 nm, tak auto bude zrychlovat lepe. Tyhle vzoreckove teorie o nesmyslnosti nm jsou k nicemu. V praxi je nesmysl spise vykon viz otackami vyhnane motory, ktere ale jinak moc nejedou.
kesumb
Nebude…
Pomohlo by to jedine pokud by prevodovka nedokazala drzet behem zrychlovani otacky v miste maximalniho VYKONU. Pak by auto s vetsim kroutakem a tedy plossi krivkou VYKONU melo vyhodu.

Vzorecek je pravdivej, tvuj dojem ne. Vysokootackovej motor musis drzet na maximalnim vykonu, ne kroutaku. Autem hejbe vykon, o zbytek se stara prevodovka
Freddka
Autem hejbe kroutak. Podle prevodu z nej potom mas vykon.

Spalovaci motor ma nejakou charakteristiku (podle toho jestli je preplnovanej, atmosferickej, jestli je postihnuty atkinsonem atd)

Proto jsou sportovni auta s atmosferami vysokootackove, protoze pri vysokych otackach maji take vysoky tocivy moment, pak se uz jen udelaji kratke prevody (protoze jsou vysokootackove tak pri stejne rychlosti potrebuji vyssi otacky tj kratsi prevod) no a mas Porsche GT3 :-!
https😐/decarreteres.files.wordpress.com/…que_curve-us.jpg
Freddka
Ten vzprecek rika, ze nejdriv jsou newtonmetry, az z nich potom vypocitas vykon.

Kdyz das do auta elektromotor, prida ti pri predjizdeni, tahani nebo do kopce HROMADU sily. A to i hodne slaby elektromotor.
vecernicek2
ale nelogický a nesmyslný název článku.

Plně elektrický pickup truck mi smysl úplně nedává, když budu chtít zapřáhnout pořádný trailer, tak budu nabíjet každých 100-120 mil, což je bída. S tímhle lze fungovat většinou na elektro a bude to i "roadtrip capable".

Ale co to má společného s Fabii? Ona má některá Fabia prodlužovač dojezdu? Asi to mělo být vtipný, ale je to akorát d*bilni.