Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZnáme české ceny omlazených Opelů Corsa a Corsa Electric. O moc nezdražily
33 komentářů
ptr078
3
Tak vsade zlavy a akcie a opel zdrazuje. Opel asi pacha samovrazdu v priamom prenose
Avantime
2
Nie, to je celkovo politika Stellantisu. Nezávidím ich dílerom, najprv dlho autá nemajú, potom začnú šialene dvíhať ceny. Zatiaľ ma nepresvedčili o tom, že ich produkty by za to stáli.
ptr078
1
Opel som mal rad, vzdy sa dalo dohodnut a vykecat zlavu, auta sluzili dobre, len uz ani nie je dovod ist sa pozriet co noveho
Pepa__007
2
Celá Evropa páchá sebevraždu. Chudneme. Vse budeme kupovat z Číny a USA. Nic se tu nebude vyrábět. Budeme patřit do zemí třetího světa.
DonVito
1
Mluv za sebe. 😉
Hendly
1
Můžeš ke svému názoru (snad je to tvůj a ne jen co jsi si přečetl) napsat více? Třeba důvod proč si to myslíš a na základě čeho?
3_diamanty
Tak to je fajn... urcite ju ked pride cas vyskusam ... lebo uz to z clankov vyzeralo ze po facelifte ostane len automat.... 74kw s 6M tu bude zda sa ideal ... corsa zreje ako vino... aky to rozdiel povedzme voci coraz prisernejsej sesterskej 208cke... corsa :yes:
Manuál ostáva na prechodné obdobie, kým súčasný remeňový PureTech nebude úplne nahradený novým so 48V mild-hybridom a reťazou.
Mno, mení sa len vizuál, pod plechmi je to furt technicky P208, v zásade nevidím medzi nimi veľký rozdiel v tomto smere. Ostávajú len osobné preferencie k dizajnu a materiálom v interiéri.
Není to pravda, podvozek i řízení má Corsa naladěné lépe a hlavně nemá ***ský i-Cocpit! 😄 :yes:
WinDiesel
ha ha ha
já myslel že elektromobily stále a neustále zlevňují 😒] 😒] 😒]
já myslel že elektromobily stále a neustále zlevňují 😒] 😒] 😒]
Hlavně to nemá logiku.
Neustále je nám cpáno, že elektromotor je jednoduchý levný, oproti spalovacímu motoru. Přesto je auto v elektrice o 320 tis. dražší než spalovák.
Když odečtu z ceny hodnotu spalovacího motoru, připočtu hodnotu elektromotoru, tak rozdíl by měla být baterie.
Takže baterka stojí zhruba to co auto v provedení se spalovacím motorem.
Neustále je nám cpáno, že elektromotor je jednoduchý levný, oproti spalovacímu motoru. Přesto je auto v elektrice o 320 tis. dražší než spalovák.
Když odečtu z ceny hodnotu spalovacího motoru, připočtu hodnotu elektromotoru, tak rozdíl by měla být baterie.
Takže baterka stojí zhruba to co auto v provedení se spalovacím motorem.
baterka u tohodle auta ma hodnotu max 200tis vcetne DPH a vejvaru
zbytek je extravejvar
kazdopadne prostor pro pokles cen je minimalne 200tis v radu jednotek roku na tom extravejvaru za baterku a extravejvaru na jednoduchem elektromotoru a silove elektronice
zbytek je extravejvar
kazdopadne prostor pro pokles cen je minimalne 200tis v radu jednotek roku na tom extravejvaru za baterku a extravejvaru na jednoduchem elektromotoru a silove elektronice
Tak to maji vyrobci kliku, ze podle vasi teorie nemaji zadne naklady spojene s R&D v novych oblastech, nastavenim novych dodavatelskych retezcu, apod.
Jak bylo řečeno. Ceny elektromobilů a klasických aut se srovnají. Ale nikdo neřekl, že konvenční auta zdraží na dvojnásobek.
80% lidí bude jezdit mhd a na kole. Zbytek EV.
80% lidí bude jezdit mhd a na kole. Zbytek EV.
Takze tim, ze jezdim EV, jsem se zaradil mezi 20% nejbohatsich?
Jupii.
Vazne si myslis, ze male ojete EV si bude moct dovolit jen 20% lidi?
WTF
Jupii.
Vazne si myslis, ze male ojete EV si bude moct dovolit jen 20% lidi?
WTF
Čemu se divíš, v Česku to bude mnohem méně než 20%, vždyť průměrné stáří aut je asi 15 let a 80% prodejů aut rozhodně není v relaci přes milion korun kolik stojí většina EV. A globálně jsi v horní polovině už jen tím, že splachuješ pitnou vodou 😁
Je zajímavé, že na ceně malého Oplu se snažíš ukázat pravý opak toho co se děje.
EV rapidně zlevňují a pokavaď na zlevňující konkurenci nedokáže Opel reagovat je to jen další důkaz toho, jak rychle nastane úpadek klasických výrobců aut co se snaží udržet spalovací auta.
EV rapidně zlevňují a pokavaď na zlevňující konkurenci nedokáže Opel reagovat je to jen další důkaz toho, jak rychle nastane úpadek klasických výrobců aut co se snaží udržet spalovací auta.
Moi Monami
Takže když chci auto pro manželku do města, tak jí vyberu výbavu GS s motorem 1.2 74kW, protože v příměstským režimu rozdíl 96/74 ani nepozná - cena 469tis. Proti tomu stojí EV o 400.000Kč víc? Když ještě uvážím, že za 4 roky a jejích 50tis km se 1.2 turbo prodá dráž nebo stejně jak to EV, nenacházím jako bývaláý bajitel Modelu 3 a Enyaqa žádný důvod pro koupil.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Cena eCorsy je nesmysl.
Bez dotace neprodejne.
Uz aby dotace skoncily uplne.
Bez dotace neprodejne.
Uz aby dotace skoncily uplne.
Souhlasím s tebou, cena eCorsy je nesmysl. Navíc optikou nové eC3, čili auta ze stejné třídy od stejného koncernu 😉
Musime si pockat na konec dotaci.
Aby zdejsi ceny EV konecne zacaly davat smysl.
Do ted (nebo do konce roku 2022) se na dotacich automobilky nehorazne hojily.
https😐/www.virta.global/de/blog/wie-es-um-die-e-auto-forderung-2023-steht
Der Herstelleranteil entspricht i. d. R. der Hälfte des Umweltbonus, in diesem Fall also 3.000 Euro.
:no:
Aby zdejsi ceny EV konecne zacaly davat smysl.
Do ted (nebo do konce roku 2022) se na dotacich automobilky nehorazne hojily.
https😐/www.virta.global/de/blog/wie-es-um-die-e-auto-forderung-2023-steht
Der Herstelleranteil entspricht i. d. R. der Hälfte des Umweltbonus, in diesem Fall also 3.000 Euro.
:no:
Na eC3 je potřeba se dívat optikou toho, že jde o levné vozítko určené primárně pro indický a brazilský trh (tam je základem zážehový motor), prostě taková lepší Dacia Spring.
Tak to si podle mě trochu mimo, C3 je plnohodnotný zástupce třidy B = jako doposud. Pochybuju, že na tom Citroen něco bude měnit 😉
Starý C3 ano.
Nový C3, v Evropě jen s elektrickým pohonem, je levné vozítko originálně určené pro indický trh a dokonce z velké části vyvíjené právě v Indii. Evropská verze bude mít samozřejmě více cinkrlátek, ale indický základ zůstane.
Nový C3, v Evropě jen s elektrickým pohonem, je levné vozítko originálně určené pro indický trh a dokonce z velké části vyvíjené právě v Indii. Evropská verze bude mít samozřejmě více cinkrlátek, ale indický základ zůstane.
rohor
že zrovna Češi, kteří doslova šílí po všem předraženém se zanedbatelnou slevou, nechtějí ta EVčka. Taková krásně předražená komodita a i nějaké ty slevičky by se našly...